LFG.HU

Bittera
hírekCimkek


Itt a kiváló lehetőség arra, hogy feltűnj a toborzó ügynökök előtt, az a csapat, amely győzedelmeskedik a Galateai viadalon a rengeteg ajánlat mellett most kivételesen nagyot szakíthat: Három tökéletes állapotban lévő csatamechet (egyediek és limitált kiadásúak), amelyek nagymértékben elősegíthetik egy zsíros szerződés kialkudását.

A Galateai mech játékok megrendezésre kerülnek, idén 3134, szeptember 19.-én (vasárnap) 10:00-ás kezdéssel a következő helyszínen: Ferencvárosi Művelődési Központ (Budapest, Haller u. 27)

A Galateai stílusú mech viadal jellemzői:
1 3 fős csapatok indulnak rajta, összesen egy századnyi, azaz 12 csata mechhel
2 a verseny 2*3 alapfordulóból + a döntőből áll
3 a verseny elején összesorsoljuk a csapatokat, a párok egymás ellen játszanak le 3 fordulót, majd összesítjük az elért eredményeket
4 ebben 3 fordulóban mindegyik szakasz (könnyű, közepes, vegyes) mech állománya külön-külön vív viadalt egy másik csapat megfelelő szakaszának mechjeivel, terepen /egy asztalnyi területen harcol a két szakasz, kb. 1X1m/. Az itt elért győzelem 2 pontot ér.
5 ezt követően eredményösszesítés következik, és a második 3 fordulóra a svájci-rendszer szerint kerülnek párokba a csapatok.
6 ebben 3 fordulóban egy-egy elleni mech párbajok kerülnek sorra, szintén azonos súlykategória szerint, nyílt arénában /félasztalnyi területen folyik a harc/. Minden csapattagnak irányítania kell 1 csatát. Az itt elért győzelem 3 pontot ér.
7 az utolsó és mindent eldöntő csatában a két, döntős csapat méri össze egymással tudását, annyi mechhel, amennyi megmaradt a viadal végére (előre felrakott terepen, négyasztalnyi területen)
8 a viadalt megnyerő csapat 3 limitált kiadású egyedi csatamechhel gazdagodik
9 egy meccs addig folytatódik, amíg valamelyik fél ki nem lövi a másik fél összes mechhét, illetve az ellenfél bedobhatja a törülközőt a viadal bármelyik pontján (büntetlenül, csak a pontokat bukja)
10 a döntőbe az a két csapat jut, akinek a legtöbb pontja van 6 forduló után. Döntetlen esetén az sorolódik előrébb, akinek több működőképes Mechje van. Ha ekkor is döntetlen az állás, 1 vs 1 párbaj az arénában a döntőbe jutásért.

Ha felkeltettük az érdeklődéseteket, és úgy döntötök, hogy indulni szeretnétek a versenyen, akkor jelezzetek vissza a Deltavision Kft. Honlapján, illetve a bitterman@warrior.hu e-mail címen (a csapat nevet küldjétek el, és azt, hogy honnan érkeztek).
A részvételi díj 3000 Ft/csapat (1000 Ft/fő), amit a helyszínen kell befizetni.

Ha szeretnél indulni, de nincsenek csapat társaid, illetve bármilyen kérdésed adódna, írj nyugodtan, és mi megpróbálunk segíteni neked (a bitterman@warrior.hu e-mail címre).

A 12 mechből álló sereg összeállítása:
A 12 gépből:
- 4-nek a könnyű kategóriába kell esnie (lásd lentebb)
- 4-nek a közepes kategóriába (lásd lentebb)
- 4 szabadon választott (könnyű, közepes, nehéz, de maximum 2 Rifleman)
- Egyetlen gép sem lehet egyedi mech (unique), vagy ipari, kivéve a Raider és a Raider MkII-es verziókat!!!

Könnyű mechek: Koshi, Spider, Arbalest, Firestarter, Crimson Hawk (mindkét verzió), Locust, Cougar, Uller (mindkét verzió), Wasp, Blade, Mjolnir, Raider, Raider MkII,

Közepes mechek: Centurion, Black Hawk, Legionnaire, Hatchetman, Ghost, Targe, Phoenix Hawk, Sun Cobra, Shockwave,

Nehéz mech: Rifleman,

Egyéb szabályok:
- A terep felhelyezése a verseny bíróság feladata, azt a résztvevők nem rendezhetik át, a terep átrendezés büntetést von maga után (-2 győzelmi pont). A terepek eltérőek asztalonként (alapvetően három fajta terep lesz: városi, teljesen sík, illetve nehéz tereppel tarkított), ezekhez véletlenszerűen kerülnek a csapatok.
- A szakasz meccseken 2 parancs van körönként, míg a döntőben 6 parancs áll a versenyzők részére/kör.
- A meccsek során kilőtt, vagy Salvagera (kimentés jelző) került mechekre bíró jelenlétében kell dobni 2d6-al. 2-3-as dobás esetén a mech kiesik a további játékból, 4-es dobás esetén 3 kattnyi sérüléssel indul, 5-ös dobásnál 2 kattnyi sérüléssel indul, 6-os dobásnál 1 kattnyi sérüléssel, 7, vagy a fölött a kiinduló állapotából indul a mech.
- A mechekre alkalmazható formáció fajták alkalmazhatóak eltérő fakciójú gépek között is (elvégre egy csapatot alkotnak, és egységes a taktikai frekvenciájuk).
- egy szakasz meccs maximum 45 perc hosszú lehet
- A játékra az átdolgozott angol szabálykönyv, a legfrissebb FAQ, és az összes kiegészítő extra szabályai érvényesek. Vitás kérdésekben a versenybírók hivatottak dönteni. Fakció képességek értelemszerűen nincsenek.

A Galatea bolygó sajátosságaiból eredő speciális szabályok:
- bolygó felszíne rendkívül sivár és forró, ennek következtében kevés a felszíni vízfolyás és a vegetáció (kevés vizes terep a pályákon).
- Ha víz kerül a táblára, az minden esetben sekély víz.
- A lővonalat blokkoló tereptárgyak csak díszletek, ezért nem lehet a tetejükre ugrani ugróképes mechhel (amennyiben ez megtörténik, a verseny bíróság kifizetteti a csapattal az új díszlet felállításának költségét)


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához