LFG.HU

wildcat
EseményekCimkek

Töltsetek velünk el egy őszi hévégét Szombathelyen!
Egy hétvégét, ami csak a játékról szól.
Egy hétvégét, ahol csak ti lesztek, a mesélő és a kaland…
A Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület (közreműködnek a szombathelyi Legendák Szerepjáték Klub, a veszprémi Sárkánytűz Szerepjáték Klub és a zalaegerszegi Dagadt Denevér Szerepjáték Klub mesélői) találkozóra hív minden YNEVET és az ELFELEDETT BIRODALMAK földjét kedvelő szerepjátékost!

Program:
Szombat
08.00 – 09.30 Ismerkedés a karakterekkel
09.30 – 19.00 Játék (m.a.g.u.s. és d&d33)
19.30 – Kvízjáték
Vasárnap
09.00 – 14.30 a Játék folytatása (m.a.g.u.s. és d&d3)
15.00 – 16.00 Tombola és Eredményhirdetés

Díjazás:
150.000 Ft-os összdíjazás
Legjobb csapat (a modul megoldása szempontjából)
Legjobb csapat (szerepjáték és összedolgozás szempontjából)
Legjobb szerepjátékos (itt két vagy három játékost is szeretnénk díjazni)
Legjobb kalandmester (a mesélők is versenybe szállnak egymás közt)

A tombola fődíja – a találkozó nevéhez hűen – EGY DÍSZKARD LESZ!

A rendezvény támogatója: INOMI Kft.- INOMI BOLT ;
Sárkánytűz Szerepjáték bolthálózat

Oladi Művelődési Központ
Savaria Mozi

A történet:
A modul címe HOMOKSZEMEK , lejátszható m.a.g.u.s. és d&d 3 rendszerben.
(A történetet Kevin Marsh (Abn) a “Néha bízz a varázslóban” novella írója írta.)

A játékosok előre elkészített karaktereket, szereplőket fognak megszemélyesíteni.

Jelentkezési határidő : 2004. november 12.
Jelentkezni lehet a Sárkánytűz Szerepjáték Szaküzletekben és
a wildcat@axelero.hu e-mail címemen.
(Mivel a mesélőink száma korlátozott, ezért 10 m.a.g.u.s. és 4 d&d csapat számára tudunk játéklehetőséget biztosítani.)
A részvételi díj 2000 Ft/fő, 5 fős csapatok jelentkezését várjuk.
Ha valaki egyénileg jelentkezik, akkor az egyedi jelentkezőkből összeállítunk egy csapatot.
Egy csapatot onnantól kezdve tekintünk jelentkezettnek, hogy a részvételi díj beérkezett (legkésőbb 2004.november 12-ig) a Wild Cat által megadott számlára.
Addig csak az érdeklődők között tartjuk számon. A péntek és szombat éjszakai szállásigényt is jelezzétek! (A szállás árának leszorítása még folyamatban, a Fórumon közzé tesszük)

Helyszín: Szombathely, Oladi Művelődési Központ, Simon István u. 1.
(Az OMK-ban büfé üzemel.)
A Kardok Ünnepe találkozó fórumai:
www.sarkanytuz.hu és az RPG.HU Találkozók/táborok fórumban a Kardok Ünnepe II. alatt.

* * *
Kísérő rendezvények

A találkozóval egy időben a Sárkánytűz Szerepjáték Szaküzlet a helyszínen az alábbi rendezvényeket szervezi:

Magic The Gathering versenyek folyamatosan (Side event)!!!
Időpontja:
Szombat 09. 00 – 19. 00

MAGIC THE GATHERING KAMIGAWA DRAFT
Forma:
Booster Draft (3 db boosterből) Nevezési díj: 3500 Ft.

-Type-1,
Nevezési díj: 500 Ft – Type-2, Nevezési díj: 500 Ft – Extended, Nevezési díj: 500 Ft
Díjazás: Minden nevező után 1 Booster a nyereményalapba.
A verseny támogatója
: a Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület.

* * *
A karakterekről:
“Klasszikus” m.a.g.u.s
A karaktereket (közkívánatra) az ET (Első Törvénykönyv) és MT (Második Törvénykönyv) alapján készítettük el, ügyeltünk arra, hogy olyan szereplők készüljenek, akik a világban élnek, nem pedig egy modul megoldására lettek “kihegyezve”. Emiatt nem mindig tartottuk be a pontelosztásos rendszer által meghatározott értékeket, viszont attól is viszolyogtunk, hogy túl “tápos” karaktereket alkossunk.
Használható szabálykönyvek:

- ET és MT (kivétel Pszi szinesztézia és körlátás)
- Papok, paplovagok kiegészítő
- Harcosok kiegészítő

A játékosok az alábbiak közül választhatnak szombat reggel. (Az öt fős csapatnak szét kell osztania hogy ki melyiket fogja megszemélyesíteni.)
Bár, ennél több információ nem fog a rendelkezésükre állni, ezért egy jelentkezett csapat tagjai akár előre is eloszthatják egymás között, az azonban, hogy ki milyen harcértékekkel és képzettségekkel rendelkezik, csak a helyszínen, a karakter kézhezvétele után derül ki. Ott viszont rendelkezésére áll majd másfél óra, és a mesélő, hogy a játékos jobban megismerkedhessen a karakterével és annak hátterével.

Választható karakterek:
- Tamare no Nobutade – Kazuo szamuráj
- Tamare no Yasunari – Hideo szerzetes
- Ran Nazhran (*Narna) harcos
- Malor N’Dour Uwel paplovag
- Timur Dalath (*Jadis) bárd

*név női karakter esetén


Tamare no Nobutade – Kazuo /szamuráj/
A Tamare klán fejének második gyermeke. Ennek okán vérbeli harcost – szamurájt – neveltetett belőle apja. Feladata a klán vezetése, hírnevének öregbítése…lett volna, ha bátyjával nem történik valami… valami különleges dolog. Ennek már három éve. Akkor hagyta el bátyja oldalán Enoszuke-t.
Azóta csak testvérének él, ill. fogadalmának, miszerint Hideo-t mindvégig elkíséri az Úton.
Saját mércével mérve magas, széles vállú. Haja hosszú barna, varkocsba kötve. Arcán keskeny, rövid bajuszt visel. Hátán hatalmas színes tetoválás díszeleg, mely egy ragadozó tigrist ábrázol. Általában alul szürke, kívül barna kimonót hord, de hosszabb utazáshoz (a helyi viszonyokat ismerve) felölti páncélját mely matt, vérvörös színű.
Kazuo csendes, szemlélődő típus. Hamar szembesült azzal a ténnyel, hogy Ynev ezen táján mások a szokások, más a politika és mások a lakói is. Igyekszik egy általános normát követni az etikában, de azonnal visszalényegül önmagává, ha őt vagy bátyját veszély fenyegeti. Számára csak egy kötelesség maradt: bátyja utasításainak engedelmeskedni.

Tamare no Yasunare – Hideo /szerzetes/
Hideo az elsőszülött a Tamare klánban. Kiskorától kezdve egy maromoto-i templomban neveltették, hogy Kaoraku felszentelt papja lehessen, ha eljő az idő. De… Hideo felismerte magában a képességet mely a harcművészetek terén kimagasló eredményekkel kecsegtette, és bár eleinte csak mellékesen tanult ‘verekedni’, később egyre jobban kezdte hanyagolni a vallási tanokat.
Mikor eléggé felnőtt ahhoz, hogy beavathassák, ő – a családi szégyent kockáztatva – szembe szállt apjával és a harcművészetet követelte magának.
Mikor apja ezen felbőszülve kardja markolatára tette kezét, az égből hatalmas villám csapott Hideo-ba. Az “isteni szikra” meg nem ölte ugyan, de elveszette szeme világát. Mikor a papok tudásuk legjavát felhasználva próbálták meggyógyítani, szomorúan tapasztalták: Hideo vak marad, talán örökre…ennek már négy éve…
Azóta Ynev porát koptatja talpa alatt. Csak ő tudja, hova és merre kell mennie, de hogy miért, azt csak sejti. Egyedül öccsére támaszkodhat, ki szent esküt tett az ő védelmére.
Hideo alul vörös, kívül fekete kimonót hord. Kopasz fejét egy nádfonatos fejfedő “díszíti”, melyet mindig előre húzva hord, hogy arca ne látszódjon. Szeme tejfehér, világtalan. Arca és testtartása öreges, megtört embert mutat.
Bár látni nem lát, hallása és egyéb érzékszervei kifinomodtak, így képes segítség nélkül is biztonságosan mozogni, cselekedni.

Ran Nazhran (*Narna) /harcos/
Nazhran-nak fogalma sincs arról, hol született. Szüleit nem ismeri, testvérről sejtése sincs. Arcvonásai alapján talán déli származású lehet.
A nevelőapja – Til Utteh – egy becsületes tolvaj volt, aki felismerte fogadott gyermekében a képességet a fegyverforgatáshoz, így hát tanítgatta ahogy tőle telt; bár hamar ráébredt: a gyermekben több lakozik. Így hát Nazhran második oktatója egy tiadlani mester lett, aki két év kiképzés után felhagyott a tanítással – állítólag sürgősen el kellett mennie – s közel fél év múlva tért vissza, mondván elviszi a gyermeket a megfelelő tanítóhoz. Ekkor Nazhran 13 éves volt.
Az új hely, ahova költözött egy teljesen más világot mutatott be neki. Yllinor. Vasfegyelem, kitartás, hűség… ezek lettek az új barátai…
Most északon kalandozik, cél nélkül bolyong a világban. Kenyerét testőrködéssel vagy utazó karavánok biztosításával szerzi.
Haja rövid, fekete. Izomzata kidolgozott, tartása feszes, fegyelmezett. Kedvenc fegyvere a mesterkard, mely a Slan kardoz hasonlóan ívelt, – elsősorban vágásra használatos, – bár sem eszmeileg sem anyagilag nem éri azt el.
Könnyű utazócipője, barna bőrnadrágja és kékes vászoninge az általános viselete. Vállára fekete, kopottas köpeny borul elrejtve az oldalán hordott kardot.

Malor N’Dour /Uwel paplovag/
A kis Malor már gyermekkorában is a páncélos vitézekről álmodozott. Természetesen ő is közéjük akart kerülni. Apja – hosszú könyörgések árán – egy lovag mellé adta fegyverhordozónak. Éppen – mikor kitelt a tíz hosszú esztendő – őt s gazdáját legyűrte egy orvul támadó pár fős rablóbanda, s őt otthagyták a kifosztott hulla mellett. Kétségbe esve rohant el a helyszínről be egy erdőbe. Akkor még nem tudta, hogy az egyik isten már kiszemelte magának, hát elibé küldött egy paplovagot. Igen, igen, egy Uwel paplovagot.
Miután új gazdája rendbe hozta az adósságot, (talán isteni sugallatra) maga mellé vette a fegyverforgatásban már tapasztalt huszonéves fiatalembert. A rendházban még tíz év nehéz munka várt rá. Társai már rég felszenteltként rótták a világot, neki akkor is csak a falakat kellett védenie, ha épp nem tanult vagy edzett. Ez volt az, amit a leglassabban tanult meg. Türelmet.
32 évesen kenték fel és engedték ki a világba. Azóta csak járja az utakat és segíti a bosszúk beteljesedését.
Nagyon nagy darab, izmos ember. Harcsa-bajusz és kecskeszakáll díszíti arcát. Haja barna, rövidre nyírva. Ha éppen nem a páncéljában virít, akkor vörösesbarna posztónadrág és zeke van rajta. Mindig egy fegyverarzenállal közlekedik. Sokan már azok látványától meghátrálnak tőle. Aki nem, az általában pórul jár.
Vidám, tréfálkozós hangulatú. Nem veti meg az alkoholt, de csak addig iszogat, míg olyan jó kedve nem kerekedik, hogy rázendít egy nótára. Ha ilyenkor még egy kobzos is van a közelben, attól bizony kölcsönkéri a lantját…

Timur Dalath (*Jadis) /bárd/
Dalath apja is bárd volt, sőt(!), ő volt az, ki személyes meghívót kapott a tiadlani királytól, hogy csillogtassa meg tudását. Többek között Dalath családja ezért nem szegényedett el, nem herdálta el senki a pénzüket, meg nem is hagyták. Fukar, irigy és a legmesszebb menőkig garasaikat fogukhoz verő család hírében állnak mind a mai napig Ilanor északi csücskében. A gyermek fiatalabb korát szinte egyedül töltötte. Szülei miatt nagyon kevés (pontosan csak egy) barátja volt. Roil S’kag volt az egyetlen, ki kiállt mellette, ha hirtelen túl sokan szerették volna megnevelni a pénzsóvárok leszármazottját. …és persze ő volt az, aki segített neki a szökésben. Dalath alig múlt 12, mikor elege lett családjából.
Valamelyik isten lábát akkor fogta meg, mikor elszegődött egy iskolába takarítónak. Megfigyelhette, milyen a bárdok élete, mikor még nem az utakat rójják. És tetszett neki, amit látott. Saját szabadidejében (és a könyvtár takarításakor) azokat a könyveket kezdte olvasni, melyeket az ifjabb diákok. Minden daltanításon az ablak alatt seperte a faleveleket és…
…és egyszer rajtakapták. Két lehetősége maradt. Vagy beáll vagy kiszalad a világból…
Ha egy északi ránézne, az csak ennyit mondana: nézd, egy ilanori bárd! Sötétkék vászonnadrág, sötétzöld selyeming, oldalán kard, tegez, hátán nyílpuska, mellette egy gyönyörű fehér kanca. Ő boldog ember. Elérte, amit akart: igazi bárd lett. Most járja az utakat, elcsavargatja a lányok – asszonyok (női karakter esetén az ifjak – férjek) fejeit és szórja a pénzt vagy magára, vagy a rászorulókra.
(Ilanorban csalásért kerestetik…:)

d&d3 d20 rendszer – Helyszín: Faerün (Az Elfeledett Birodalmak kontinense)
A karaktereket a magyarul megjelent Játékosok Könyve és az azóta magyar nyelven megjelent kiegészítők alapján készítettük el.

A D&D3 karakter leírásokat is rövidesen közzé tesszük itt a Fórumon!!!

Minden csapatnak szüksége lesz legalább egy Játékosok Könyvére.

Várjuk érdeklődő jelentkezéseiteket.

Baráti üdvözlettel: Wild Cat


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához