LFG.HU

mogorva
RPGCimkek

7 Tenger Kalandok, első elbeszélés: A Hajó története

Az alábbiakban egy Hét Tenger meseötletet olvashattok, amit a lentebbi karakterek játszottak végig.

Vessenmannavnjar rúnaharcos
Avaloni kém
Kasztiliai fegyvermester
Montaigne-ei nemes

Söpredék kidolgozása
Alapító okirat:
256 old.
Hajóépítés: 214 old.
Kiejtés:
267 old.
Naptár: 68 old.
Montaigne nevek: 46 old.
Árak: 182 old.

1668 Évszak tavsz Tertius ( Március ) hónapjának 18-dik napja Amordi
( Szerda ) korareggel. Időjárás esős, párás minden zöld ébred a természet, a napsugár néha átsüt a felhőtakarón.

I. Felvonás Charausc a Királyi város Montaigne ejtsd “Montény”

I. Jelenet Gerard fogadója a császári város felé vezető úton ( kora reggel )
A kaland kiindulópontja, hogy a Kasztíliai fegyvermesternek egy megbízatást kell végrehajtania a Los Vagos számára. Meg kell szerezni egy hajót, egyébként azért jön a királyi városba, mert a Los Vagos ideküldte, hogy itt keressen társakat. A hírt az egyik leendő csapattárs hozza, bár nincs beavatva. A gond csak az, hogy a hajó nagyon messze (A vodaccei déli partoknál ) van egy titkos öbölben, és ott is igen rossz állapotban… a neve Hajnalpír.

II. Jelenet Molinell szépségház és fürdő a városban ( kora dálután )
Kisebb csetepaté a helyi söpredékkel és rendfenntartó erőkkel. A csapathoz kapcsolódhatnak karakterek. Leginkább nemzeti alapon tör ki a csetepaté, így a különböző nemzetek tagjai egymás mellé állnak. Az ellenfelek vagy a kasztíliaiba vagy az avaloniba kötnek bele. Tízen vannak és megszerzik első ellenségüket, Sebastian De Lotr grófot. Lepedőkkel elválasztott dézsákban fürdővíz, csinos lányok mossák a megfáradt utazók hátát a szennyest kimossák, így mindenhol száradó ruhák, ideális hely egy jó kis csetepatéhoz…

III. Jelenet a város dokkjai a Megvesszőzött kutya ivó ( este )
Valószínűleg hajón fognak távozni a városból. Meg kell találni a megfelelő hajót, amivel közelebb juthatnak céljuk felé. A megfelelő hely a dokkok környéke, ahol mindig zajlik az élet…Ha még valaki nem csatlakozott volna hozzájuk, az itt kapcsolódik be a történetbe. Hamar találnak egy hajót, a Mosszeniar-t, ami holnap reggel indul, kapitánya Jacques öreg, tapasztalt folyami hajós. Az utazás hat guldenbe kerül, 160 mérföld dél felé három nap alatt, kétszer kötnek ki.

IV. Jelenet menekülés a folyami hajóra ( másnap reggel )
Sebastian De Lotr gróf embereivel (huszonöten vannak) megpróbálja elkapni őket, lehet kiugrálni a fogadó ablakain a szénaboglyába, átrohanni a halpiacon, feldönteni kis kardvillogtatás közepette az utolsó pillanatban sikerül a mólóról a folyami bárkára ugraniuk, még integethetnek is a felbőszült söpredéknek, irány az ismeretlen új kalandok felé…

II. Felvonás Utazás Montaigne-ben
I. Jelenet Utazás a folyón ( 3 napon keresztül )
Utazás közben nem történik semmi különleges, lehet kockázni, inni, mikor kikötnek, lehet bámészkodni. A matrózok esténként mesélnek a legendás hetedik tengerről.

II. Jelenet Kocsmai verekedés a Csoboly fogadóban
Gilaszkony város kikötőjében a Csoboly fogadóban kocsmai verekedésbe keveredhetnek bele. Jó alkalom csilláron lengeni…

III. Jelenet Harc a folyami őrséggel
Utazásuk vége felé a határ közelében a folyami őrség közelíti meg a hajót és a háborúra hivatkozva próbálnak rekvirálni a szállítmányból. De ezt a kapitány és a legénysége sem hagyhatja. Így elő is kerül két kis kölyökágyú a fedélzetre és kezdődik a haddelhadd.

III. Felvonás Átszökés a határon
I. Jelenet a Határ menti fogadóban feszült a hangulat. (harmadik nap késő este)
Igen feszült és háborús a hangulat, nehéz lesz átjutni… Kényszersorozás van a határmentén és főleg a határ menti fogadóban. Ha nem bújnak el, könnyen a Montaigne-i királyi seregben találhatják magukat, mint közlegény. Itt találhatnak olyan csempészt, aki át tudja őket vinni a határon. Bár nem olcsó; tíz guldent kér fejenként. Lehet a környékbeli tanyákon és szénaboglyákban bujkálni.

II. Jelenet Határátlépés ( másnap késő este )
Kisebb-nagyobb veszélyek közepette szöknek át a határon. Hordókba kell bújniuk, és mint borszállító viszi át őket a csatornán a csempész.
Ha biztonságban átjutnak, akkor nekik kell dönteniük, hogy merre tovább. Itt csináltatnak maguknak papírokat Huannal, a hamisítóval.

IV. Felvonás Utazás Castiliában
I. Jelenet Csetepaté a castiliai katonasággal
A nagy csatornán csempészek viszik őket egy titkos öbölbe, akik a csempészárut szekerekre akarják átrakni. De a castiliai katonaság meglepi őket. Megadják magukat, de a castiliai uraság segítségével szabadon elmehetnek az egyik szekérrel.

II. Jelenet Utazás szekéren a keleti vadonban
Útközben emberekkel szinte nem is találkoznak, egyhangú, ritkán használt szekérút… Egy kisebb hídnál állítja meg őket a katonaság, de a castiliai uraság segítségével megint sikerül átjutniuk. A távolban feltűnik Szkurisztátor városa.

III. Jelenet
A városban megszállnak egy fogadóban, tovább akarnak menni, de kénytelenek kiszabadítani a máglyára küldött Garcia De Ferrerát. Nem kis felfordulást okoznak a tömegben, illetve meggyilkolnak néhány inkvizítort, természetesen a szabadító El Vago nevében. Irány tovább a főváros felé Garcia De Ferrerával, akinek van ott néhány befolyásos barátja.

V. Felvonás Ízelítő a nagypolitikából
I. Jelenet
Ötletek későbbre:
Kávészállítmány a Félhold birodalomból.
Szemkendőt felkötni, amikor a Félhold birodalombeli kereskedővel üzletelnek.
Leányszöktetés: Kétszintes palotából
Tengeri ütközet
Kalóztámadás


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához