LFG.HU

Bitterman
hírekCimkek

Jól bánsz a mecheddel, de valami miatt kerülni akarod a feltűnést. Le akarsz szerződni, de előtte kéne még egy kis hírverés. Itt a remek alkalom arra, hogy megmutasd te vagy a legalkalmasabb gazfickó! A Galateán mi nem teszünk fel kérdéseket, nálunk mindenki egyformán esélyes, csak egy a lényeg, hogy hozz egy mechet, csatlakozz valamelyik istállóhoz és taposd el az összes ellenfeled, és máris egy kisebb vagyon üti a markodat!

A Galateai mech játékok megrendezésre kerülnek, idén 3135, március 12.-én (szombat) 10:00-ás kezdéssel a következő helyszínen: Hadik András Stratégiai Játékosok Klubja (VI. kerület, Benczúr u. 27)

A Galateai stílusú mech viadal jellemzői:
1 2 fős csapatok indulnak rajta, összesen egy századnyi, azaz 12 csata mechhel
2 a verseny 4+4+1 fordulóból áll.
3 a verseny elején összesorsoljuk a csapatokat, a párok egymás ellen játszanak le 4 fordulót, majd összesítjük az elért eredményeket
4 ebben 4 fordulóban mindegyik szakasz (könnyű, közepes, vegyes) mech állománya külön-külön vív viadalt egy másik csapat megfelelő szakaszának mechjeivel, illetve az utolsó fordulóban egy választott szakasz csap össze mindkét oldalról. Az itt elért győzelem 2 pontot ér.
5 ezt követően eredményösszesítés következik, és a második 4 fordulóra a svájci-rendszer szerint kerülnek párokba a csapatok.
6 Ebben a 4 fordulóban egy-egy elleni mech párbajok kerülnek sorra, azonos súlykategória szerint, nyílt arénában /félasztalnyi területen folyik a harc/. Minden csapattagnak irányítania kell 2 csatát. Az itt elért győzelem 3 pontot ér.
7 az utolsó és mindent eldöntő csatában a két, döntős csapat méri össze egymással tudását, annyi mechhel, amennyi megmaradt a viadal végére
8 a viadalt megnyerő csapat 2 limitált kiadású egyedi csatamechhel gazdagodik, míg a második helyezett 2 limitált kiadású felszerelés kártyát vihet haza
9 egy meccs addig folytatódik, amíg valamelyik fél ki nem lövi a másik fél összes mechhét, illetve az ellenfél bedobhatja a törülközőt a viadal bármelyik pontján, bár ezt az ellenfél nem köteles tudomásul venni, amíg a meccset feladó fél el nem éri a saját telepítő zónáját
10 a döntőbe az a két csapat jut, akinek a legtöbb pontja van 8 forduló után. Döntetlen esetén az sorolódik előrébb, akinek több működőképes Meche van. Ha ekkor is döntetlen az állás, 1 vs 1 párbaj az arénában a döntőbe jutásért.

Ha felkeltettük az érdeklődéseteket, és úgy döntötök, hogy indulni szeretnétek a versenyen, akkor jelezzetek vissza a bitterman@warrior.hu e-mail címen (a csapat nevet küldjétek el, és azt, hogy honnan érkeztek).
A részvételi díj 1000 Ft/csapat (500 Ft/fő), amit a helyszínen kell befizetni, illetve 500 Ft/csapat klubtagjainknak.

Ha szeretnél indulni, de nincsenek csapat társaid, illetve bármilyen kérdésed adódna, írj nyugodtan, és mi megpróbálunk segíteni neked (a bitterman@warrior.hu e-mail címre).


A 12 mechből álló sereg összeállítása:
A 12 gépből:
- 4-nek a könnyű kategóriába kell esnie (lásd lentebb)
- 4-nek a közepes kategóriába (lásd lentebb)
- 4 szabadon választott (könnyű, közepes, nehéz)
- Egyetlen gép sem lehet egyedi mech (unique), vagy ipari, kivéve a Raider és a Raider MkII-es verziókat!!!

Könnyű mechek: Koshi (mindkét verzió), Spider (mindkét verzió), Arbalest, Firestarter, Crimson Hawk (mindkét verzió), Locust, Cougar, Uller (mindkét verzió), Wasp, Blade (mindkét verzió), Mjolnir, Raider, Raider MkII, Panther, Stinger, Valiant, Mongoose,

Közepes mechek: Centurion, Black Hawk, Legionnaire, Hatchetman (mindkét verzió), Ghost, Targe, Phoenix Hawk, Sun Cobra, Shockwave, Shadow Hawk IIC, Griffin, Ocelot, Dasher II, Thunder Fox, Uziel,

Nehéz mech: Rifleman, Ursa,

Egyéb szabályok:
- A terep felhelyezése a verseny bíróság feladata, azt a résztvevők nem rendezhetik át, a terep átrendezés büntetést von maga után (-2 győzelmi pont). A terepek eltérőek asztalonként, ezekhez véletlenszerűen kerülnek a csapatok.
- A szakasz meccseken 2 parancs van körönként (30 perc játék idő), míg a döntőben 6 parancs áll a versenyzők részére/kör (nincs idő limit).
- A meccsek során kilőtt, vagy Salvagera (kimentés jelző) került mechekre bíró jelenlétében kell dobni 2d6-al. 2-5 dobás esetén a mech kiesik a további játékból, 6 dobás esetén 3 kattnyi sérüléssel indul, 7 dobásnál 2 kattnyi sérüléssel indul, 8 dobásnál 1 kattnyi sérüléssel, 9 vagy a fölött a kiinduló állapotából indul a mech.
- A mechekre alkalmazható formáció fajták alkalmazhatóak eltérő frakciójú gépek között is (elvégre egy csapatot alkotnak, és egységes a taktikai frekvenciájuk).
- A játékra az új Age of Destructionos szabálykönyv, és a legfrissebb FAQ érvényes. Vitás kérdésekben a versenybírók hivatottak dönteni. Frakció képességek értelemszerűen nincsenek.

Újítások:
A győzelmi pontok egyben pénzként is szolgálnak, amelyet a játékosok a következő képen költhetnek el:
- ellenség pilótájának megveretése (2 pont, 75% eséllyel sikerül, ha sikeres -1 az adott mech mozgására, célzására és védelmére, nem lehet egy pilótát többször megveretni egy forduló előtt)
- ellenfél pilótájának megöletése (3 pont, 50% eséllyel sikerül, új pilótát kell felvennie a célpont csapatnak, ha van csatolt pilóta kártya a mechen, akkor azt el kell róla távolítani)
- Extra felszerelés a mechre (csak az új Age of Destructionos mechek szerelhetőek fel így), 2 pontért csatolható (ha a gép megsemmisül, a rajta lévő felszerelés is megsemmisül).
- Tapasztaltabb pilóta 2 pont, az adott mechhez egy pilóta kártya csatolható (nem lehet egyedi)
- +2 pont jár a halál a magasból támadás kivitelezéséért még működő képes mech ellen (nem jött még be a Salvage jelző a tárcsáján és nincs leállva)


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.