LFG.HU

lenday
EseményekCimkek

2005. október 8-án újra Veszett Főnix Találkozó Veszprémben.
Programok: M.A.G.U.S. modulverseny,
D&D modulverseny.
Este élő szerepjáték

Helyszín: A Veszprémi Egyetem “B” épülete.
Nevezési díj: előnevezés 1000 HUF,
a helyszínen 1500 HUF.
Kezdés: 9 00 – kor.

Érdeklődni személyesen a Sárkánytűz szaküzletekben,
telefonon a 0688/328 942-es számon lehet.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk.

A karakteralkotás szabályai
HASZNÁLHATÓ SZABÁLYKÖNYVEK

Első és Második Törvénykönyv, Harcosok, Barbárok, Gladiátorok kézikönyve.

KARAKTERALKOTÁS

A játékosoknak 11 000 TP-ből kell összeállítaniuk a kívánt karakterüket az alábbi módon: kiválasztja a fajt, egy ahhoz tartozó kasztot, és hogy mennyi pontból kívánja meghatározni induló képességeit (amibe a faji módosító még azon felül számít!) és elkölti az ezekért fizetendő TP mennyiséget.

A párosítható kasztok és fajok táblázatát lásd az Első Törvénykönyvben, vagy a Játékosok Készletében.

Ezek után a fennmaradó TP-ből úgymond szintet lép. Annyit, ahányat az Első vagy Második Törvénykönyvben található táblázat alapján léphet a meglévő TP-kből. Az ezután fennmaradó TP-je felét (lefelé kerekítve!) megkapja ezüstben, amiből felszerelheti karakterét ruházattal, használati tárgyakkal, fegyverekkel.

Minden k6-os dobás szintlépésnél (Fp/szint, Mp/szint meghatározásánál) 5-ösnek számolandó.

I. Fajok TP értékei:
1. kategória (1000 TP): ember
2. kategória (2000 TP): udvari ork, törpe, félelf
3. kategória (3000 TP): elf
4. kategória (4000 TP): dzsenn, wier

II. Kasztok TP értékei:
1. kategória (1000 TP): tolvaj, szerzetes, amazon
2. kategória (2000 TP): harcos* gladiátor* pap, barbár, bajvívó, lovag
3. kategória (3000 TP): tűzvarázsló, boszorkánymester, paplovag, harcművész
4. kategória (4000 TP): boszorkány, fejvadász, bárd
5. kategória (5000 TP): kardművész, varázsló

* a HGB-ben szereplő harcos és gladiátor alkasztok is ide tartoznak egyetlen kivételtől eltekintve: a sirenari erdőjáró a 3. kategóriába tartozik.

III. Elosztható Képességpont csoportok:
1. kategória (1000 TP): 108 elosztható képesség-pont (12-es átlag)
2. kategória (2000 TP): 117 elosztható képesség-pont (13-as átlag)
3. kategória (3000 TP): 126 elosztható képesség-pont (14-es átlag)
4. kategória (4000 TP): 135 elosztható képesség-pont (15-ös átlag)

A fenti pontokat a következő a 9 alapképesség között kell elosztani (az így kapott értékek nem haladhatják meg, illetve nem lehetnek alacsonyabbak, mint a lentebbi táblázatban szereplő kaszt alapértékek, azonban a faji módosítókkal együtt az ott szereplő értékek is meghaladhatók.)

Erő, Gyorsaság, Ügyesség, Állóképesség, Egészség, Szépség, Intelligencia, Akaraterő és Asztrál.

A kiválasztott faj képességmódosítóit hozzá kell adni a képességpontok elosztása utáni értékekhez.

Csak emlékeztetőül: a Pszi-képesség használatához minimum 12-es Intelligencia, Akaraterő és Asztrál szükséges.

Ahogy talán a fentiekből is látszik az Éberség/Észlelés az MT-ben szereplő százalékos rendszer alapján lesz meghatározva, és kérjük, hogy ezt az értéket mindenki tüntesse majd fel a karakterlapján is a képzettségeknél.

FELSZERELÉS

Harcos: csak az, ami a HBG-ben szerepel mint indulófelszerelés, persze a pénz nem
Gladiátor: iskolájának megfelelően két fegyver és a gladiátorvért
Fejvadász: klánjának és származási helyének megfelelő fegyverek (max. 2 db) és vértezet
Lovag: félvért, lovagkard és pajzs
Tolvaj: 5 arany
Bárd: a választott hangszer
Pap: hitének megfelelő szent szimbólum
Paplovag: szent szimbólum, lovagkard, mellvért és pajzs
Harcművész: egy választott fegyver
Kardművész: Slan kardkészlet (slan-kard és slan-tőr)
Boszorkány: 3 hatalom itala
Boszorkánymester: 3 hatalom itala
Tűzvarázsló: láng kard és láng tőr
Varázsló: -

Minden itt fel nem sorolt felszerelési tárgyat (pl. ruházat) a játékos a már leírt módon, a fel nem használt TP-k alapján vásárolhat meg.

Varázstárgyak: a karakter a kezdő vagyonából vásárolhat varázstárgyakat is. Ekkor egyszer a varázstárgy komponenseinek fizeti ki (a varázstárgynál szereplő árat) illetve a varázstárgy elkészítéséhez szükséges mana mennyiség 1,5 szeresét fizeti ki aranyban. (megjegyzés: ha egy karakter kasztjából és szintjéből adódóan pl. boszorkány képes a varázstárgy előállítására akkor értelemszerűen csak az alapárat kell kifizetnie.

Megjegyzés: a méregkeverés/semlegesítés képzettséggel rendelkező karakterek szintjüknek megfelelő adag és képzettségüknek megfelelő szintű méreg (és ellenméreg) előállítására elegendő alapanyaggal rendelkeznek

KASZTOK KÉPESSÉGEINEK MINIMUM ÉS MAXIMUM ÉRTÉKEI

Kaszt Erő Áll. Gyor. Ügy. Egs. Széps. Int. Akr. Aszt.
Harcos 13/20 9/20 8/20 8/20 11/20 6/18 6/18 8/18 6/18
Gladiátor 13/20 13/20 8/20 8/20 11/20 8/18 6/18 6/18 6/18
Fejvadász 8/18 13/20 13/20 9/18 11/20 6/18 6/18 6/18 6/18
Lovag 13/20 9/20 6/18 6/18 11/20 8/20 8/18 9/18 6/18
Tolvaj 6/18 6/18 9/20 13/20 6/18 8/18 8/18 6/18 6/18
Bárd 9/18 8/18 9/20 9/18 8/18 13/20 9/18 8/18 9/18
Pap 8/18 8/18 6/18 6/18 9/18 11/20 9/18 9/20 13/20
Paplovag 9/20 9/18 6/18 6/18 11/20 9/18 8/18 9/18 13/18
Harcművész 9/18 13/18 15/20 13/18 11/20 6/18 6/18 13/18 9/18
Kardművész 9/18 9/18 13/20 15/20 9/18 6/18 8/18 13/18 9/18
Boszorkány 6/18 6/18 8/18 9/18 8/18 15/20 8/18 8/18 13/20
Boszorkánymester 6/18 6/18 9/18 13/20 8/18 6/18 8/18 8/18 13/18
Tűzvarázsló 8/18 8/18 6/18 6/18 8/18 6/18 8/18 8/18 8/18
Varázsló 6/18 6/18 6/18 6/18 6/18 6/18 13/20 13/20 13/20
Szerzetes 8/18 13/18 8/18 8/18 6/18 6/18 8/18 13/20 13/20
Amazon 8/18 8/18 9/18 9/18 8/18 9/18 6/18 8/18 6/18
Barbár 15/20 15/20 9/18 8/18 11/20 6/18 6/18 8/18 6/17
Bajvívó 8/18 6/18 9/20 9/20 6/18 6/18 6/18 6/18 13/18


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához