LFG.HU

wildcat
EgyébCimkek

A Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület találkozóra hív minden YNEVET és az ELFELEDETT BIRODALMAK földjét kedvelő szerepjátékost!

Töltsetek velünk el egy kellemes lombhullató őszi hévégét Szombathelyen!
Egy hétvégét, ami csak a játékról szól…ahol csak ti lesztek, a mesélő és a kaland…

Program:
Szombat
08.00 – 08.30 Érkezés és közös ébredezés a rendezvény színhelyén található BÜFÉ-nél.
08.45 – 09.00 Megnyitó és rövid eligazítás a Színházteremben
09.00 – 09.30 Ismerkedés a karakterekkel
09.30 – 19.30 Játék ( m.a.g.u.s. ; magus D20 és D&D3 )
19.45 – Kvízjáték
Vasárnap
08.00 – 14.30 a Játék folytatása ( m.a.g.u.s. ; magus D20 és D&D3 )
15.00 – 16.00 Tombola és Eredményhirdetés

Díjazás: 150.000 Ft-os ősszdíjazás
A tombola fődíja – a találkozó nevéhez hűen – EGY DÍSZKARD LESZ!

Legjobb csapat (a modul megoldása szempontjából)
Legjobb csapat (szerepjáték és összedolgozás szempontjából)
Legjobb szerepjátékos (itt a legkiemelkedőbb teljesítményű játékost szeretnénk díjazni)
Legjobb kalandmester (a mesélők is versenybe szállnak egymás közt)

A rendezvény támogatója: DELTA VISION KFT.
Sárkánytűz Szerepjáték bolthálózat
Oladi Művelődési Központ
Savaira Mozi
Mc Donalds Szombathely

A történet:
A modul címe PAJZSOK , lejátszható m.a.g.u.s. magusD20 és D&D 3 rendszerben.
(A történetet Ronan és Ughu páros írta kik Kaland Mesteri tevékenységükkel több mint 15 éve öregbítik szervezetünk hírnevét.)

Az elmúlt évek hagyományait követve most is előre elkészített karaktereket, ún. “Szereplőket” személyesíthetnek meg a játékosok.

Jelentkezési határidő : 2005. november 18.
Jelentkezni lehet a Sárkánytűz Szerepjáték Szaküzletekben és
a wildcat@t-online.hu e-mail címemen.
(Mivel a mesélőink száma korlátozott, ezért 10 m.a.g.u.s. és 4 d&d csapat számára tudunk játéklehetőséget biztosítani.)
A részvételi díj 2000 Ft/fő, 5 fős csapatok jelentkezését várjuk.
Ha valaki egyénileg jelentkezik, akkor az egyedi jelentkezőkből összeállítunk egy csapatot.

A péntek és szombat éjszakai szállásigényt is jelezzétek!
Helyszín: Szombathely, Oladi Művelődési Központ, Simon István u. 4.
(Az OMK-ban büfé üzemel.)

* * *
A Kardok Ünnepe találkozó fórumai:
www.sarkanytuz.hu
RPG.HU Találkozók/táborok fórumban a Kardok Ünnepe IV. alatt.

A találkozó ideje alatt a helyszínen az alábbi kísérő rendezvényeken lehet részt venni:

MUNCHKIN TÁRSASJÁTÉK BEMUTATÓ
GYERE ÉS PRÓBÁLD KI TE IS…

MUNCHKIN 2 FAJTALAN FEJSZE

* * *
M.A.G.U.S. KÁRTYAVERSENY!
Forma: Hagyományos, Nevezési Díj: 600 Ft.,Díjazás: Alapdíjazás +10.000 Ft értékben

* * *
TRÓNOK HARCA
gyűjthető kártyajáték
Trónok Harca Hivatalos kártyaverseny
Kezdés: 2005 november 27-én Vasárnap 10:00-kor Nevezési díj: 1000 Ft
Forma: Standard /Min.60 lapos pakli/
Díjazás: -Kiegészítő csomagok, Egyedi lapok, ARANY SÁRKÁNYOK

A verseny alatt folyamatos Trónok Harca játék bemutatót tartunk, ha ki próbálod a játékot, AJÁNDÉKOT kapsz!

* * *

Magic The Gathering versenyek folyamatosan (Side event)!!!
Időpontja: Szombat – Vasárnap, 09. 00 – 19. 00

MAGIC THE GATHERING RAVNICA DRAFT
Forma: Booster Draft (3 db boosterből) Nevezési díj: 3500 Ft.

-Type-1, Nevezési díj: 500 Ft – Type-2, Nevezési díj: 500 Ft – Extended, Nevezési díj: 500 Ft
Díjazás: Minden nevező után 1 Booster a nyereményalapba.

A verseny támogatója
: a LEGENDÁK Szombathelyi Ifjúsági Egyesület.

A karakterekről:
“Klasszikus” m.a.g.u.s
A karaktereket az Új Tekercsek alapján készítettük el, ügyeltünk arra, hogy olyan szereplők készüljenek, akik a világban élnek, nem pedig egy modul megoldására lettek “kihegyezve”. Emiatt nem mindig tartottuk be a KAP által meghatározott értékeket, viszont attól is viszolyogtunk, hogy túl “tápos” karaktereket alkossunk. Az elmúlt évek tapasztalatai és a legutóbbi találkozón végzett közvélemény kutatás alapján döntöttünk úgy, hogy az Első Törvénykönyvben megfogalmazott szabályok szerint játszunk, kivételt ez alól csak a képzettség rendszer és a pszi képez, azokat az Új Tekercsek alapján lehet kijátszani.

A játékosok az alábbiak közül választhatnak szombat reggel. (Az öt fős csapatnak szét kell osztania hogy ki melyiket fogja megszemélyesíteni.)
Bár, ennél több információ nem fog a rendelkezésükre állni, ezért egy jelentkezett csapat tagjai akár előre is eloszthatják egymás között, az azonban, hogy ki milyen harcértékekkel és képzettségekkel rendelkezik, csak a helyszínen, a karakter kézhezvétele után derül ki. Ott viszont rendelkezésére áll majd fél óra, és a mesélő, hogy a játékos jobban megismerkedhessen a karakterével és annak hátterével.

Lorna (Loren ha férfi )
Északi Embervadász Fejvadász – ember (erigowi)

Lorna Erigow szülöttje. Szegény családban született, ráadásul családját kiskorában elveszítette egy járványban. Árvaházba került, itt figyeltek fel képességeire az Embervadászok, akik magukhoz vették. Tanulmányaiban jól haladt, bár társai közül inkább csak álmodozásban tűnt ki. Fejlődésében nem volt hiba, hamarosan ügyes harcos lett. A Klán több kisebb rajtaütésben kipróbálta Lornát. Bár bevált a lány, kalandozó gondolataival, és a szabadabb élet utáni vágyakozásával nem tudtak mit kezdeni, ezért a klánon belüli szabad vadászok közé sorolták be. Miután “felszabadult”, visszament Erigowba, ahol testőrként dolgozott. Egy kereskedő révén jutott el Erionba és rögtön beleszeretett a város méreteibe és nyüzsgésébe. Két évig maradt, ekkor találkozott Ronannal és Elyrrel. Észrevette, hogy követik a két férfit, ráadásul a követők toron nyelvét használták. Segített a tűzvarázslónak és a bárdnak megszabadulnia az üldözőktől, majd csodálkozva látta, amint Ronan egy gondolatával porrá hamvasztotta a halottakat. Hamar jó barátságba kerültek, majd az időközben hozzájuk csatlakozó Dennel délre indultak

Elyr Elenyr
Bárd – elf (ilanori)

Elyr Elenyr Ilanor szülötte. Családja Ilanor erdeiben élt. Az ifjú elf ezt nem tartotta elég izgalmasnak, főleg mikor a ménesek az erdő közelében tanyáztak és Elyr hallotta a csikósok kurjongatását. Éjszakánként a tábortüzek közelébe lopózva hallgatta a történeteiket, éneküket. Unalmasnak tűnt erdei élete, világot akart látni, átélni a csikósok történeteit. Apja ezt nem nézte jó szemmel, de már elkésett az ifjú, éppen csak 120. életévét betöltött elf megszökött otthonából, követve a ménes nyomait. Az emberek barátságosan fogadták, és Elyr meglepődve tapasztalta mekkora új tudásanyagot kell befogadnia. Kiszabadulva családja kötött hagyományaiból belevetette magát az életbe. Élvezte a városok nyüzsgését, kurjongatva vágtatott a széles pusztákon, lenyűgözve hallgatta az embernép dalait, felvette hitüket, Arelt, a tüzes istennőt imádta. Mindig is tehetséges volt a zenében, ami népe egyik kedves elfoglaltsága volt. Elyr az ifjak önbizalmával telve azt hitte, mindent tud, amit a zenéről tudni kell és bármely emberi dalnokot lemuzsikál.
Csalódása keserves volt, de erőt is adott neki. Elszegődött tanulni Alrin nar Oseonhoz, Ilanor egyik híres bárdjához. Alrin nem csak a zenét, de az abban levő mágiát, a zene erejét is megtanította az ifjú elfnek. Elyr, mikor úgy érezte már eleget tanult, elköszönt tanárjától és elindult, hogy a világot felfedezze. Ámulva járta észak városait, összecsapott orkokkal, toroniakkal, és felfedezte, az emberek asszonyai szívesen tüntetik ki kegyeikkel. Mindig is fel akarta keresni Eriont, egy kisebb csetepaté után jobbnak látta ezt az álmát valóra váltani. Erionba érkezte után két nappal már össze is ismerkedett Ronannal. Feltűnt neki, Ronan figyel pár embert, akik Toron nyelvét beszélik. Innen már tudta a dolgát, hamar összebarátkozott Ronannal. Két hétig figyelték a Tharrhitűeket, de egyik este nem vették észre, hogy követik őket …

Den gon Morra
Darton paplovag – Ember (gianagi)

A gianagi gon Morra család harmad szülöttje. Szokványos nevelést kapott, bár apja tudatában volt, hogy nem ő a vér szerinti apja a gyereknek, hanem egy lovász, akivel felesége egy vadászat alkalmával futott össze. Ez nyílt titoknak számított a környezetükben, egyedül Den az, aki erről nem tudott. Mikor nagyobb lett és meghallotta a pletykákat, természetesen nem hitte el. Hogy bebizonyítsa, mennyire kékvérű, a nemesség lett a mindene. Kamaszként azt gondolta, viselkedéséből mindenki tudni fogja, hogy a pletykák hamisak. Apja halálakor testvérei kisemmizték mindenéből és elűzték. Egyedül lova és fegyverei maradtak meg, menekülés közben sikerült ezeket magával vinnie. Úgy gondolta, mint nemes, könnyen talál magának megfelelő kísérőket. Hamar rájött, a nemesi viselkedése, és az, hogy állja adott szavát, bár tiszteletet ébreszt az emberek nagy részében, de ez nem elég a megélhetéshez. Megpróbált mindenben az etikettnek megfelelően viselkedni, nemességével példát mutatni, ugyanakkor nem vetette meg a bort, gyakran kocsmákban töltötte éjszakát, verekedett, hajtotta a szolgálólányokat. Most már Darton fanyar humorának tekinti kettős jellemét, de akkor még azt hitte, pór apja vére tör elő benne. Keserűen ostorozta magát minden egyes kicsapongó éjszaka után, próbált megfelelően viselkedni, de pár nap után minden kezdődött előröl. – Máig jellemzi ez a kettősség. Adott szava szent, hiszen egy nemes adta, de korhelysége elő-előtör belőle, amit igazi apja örökségének tart.. – A Lorn folyó mentén csavargott, mikor megismerte Airun al Marem tanait, és Darton paplovagjai egyikének csatlósa lett. Mikor 3685-ben a pyarroni egyház eretneknek nyilvánította Darton földi helytartóját és követőit, Den már paplovagként Erionban volt. Itt temette el mesterét, majd délnek indult. Egy kisvárosban a papok által feltüzelt nép megpróbálta meglincselni, de ekkor egy elf, egy ember férfi és egy nő kimentette az őrjöngő tömeg karmaiból …

Ronan tin Hiro
Tűzvarázsló – ember (ordani)

Ronan tin Hiro története a leghétköznapibb. Szülei Ordan egy falujában éltek, művelték a rend által nekik juttatott földet. Mikor a Rend felfedezte Ronan képességeit, beiskolázták. Hamar rájöttek, képességei révén alkalmas lesz a Rens külvilági érdekeinek védelmére, így mikor sikeres vizsgát tett, Ordan vezetőinek ügynöke lett. Ordan tudja, az információ hatalom, ezért Ronan, és tűzvarázslók százai Ynevet járják, figyelnek, és nyomoznak. Ha olyan információ nyomában járnak, ami szerintük fontos hazájuknak, utánajárnak, majd jelentik. Ha felfedezik, hogy Toronnak ártani tudnak, nem haboznak cselekedni. Ronan egyik első kapcsolata a toroniakkal Erionban történt, ahol Tharr hívők egy csoportjának a nyomát kutatta, és megjelent előtte egy elf bárd …

Ryu Mato
Kardművész – ember (tiadlani)

Ryu Mato Tiadlan szülötte. Családja gazdag kereskedőcsalád, akiknek jó kapcsolatai voltak Erennel. Fiukat is kereskedőnek szánták, de Ryu gyermekkorában látta a Dorchát és az őt kísérő harcosokat. Ekkor döntötte el, belőle is nagy harcos lesz. Iskola után beszökött egy harci iskolába, ahol figyelte a kardjaikkal gyakorló nőket, férfiakat. Hosszas könyörgés után apja beadta a derekát és beíratta a helyi iskolába. Bízott abban, a kemény fizikai és mentális képzést nem bírja vékonydongájú gyermeke és visszatér a kereskedőszakmába. Ryu viszont megemberelte magát és a kezdeti sikertelenségek ellenére sikeres vizsgát tett. Apja nem tudott mást tenni, mint jó képet vágott hozzá, míg anyja büszke volt ügyes fiacskájára. Hősünk hamar rájött, ha otthon marad, szülei árnyékától nem tud megszabadulni, ezért Erionig ment tanulni. Itt viszont elérte minden ifjú sorsa. A városok városának nyüzsgése megbolondította, a kocsmákat járta, társaival együtt szórakozott. Egyszer mikor éjszaka haladt szállása felé, csatazajra lett figyelmes. Mivel eddig, bármennyire is hihetetlen, nem tudta magát élesben kipróbálni, alkoholtól nyert bátorsága révén lelkesen rohant a zaj irányába. Egy kis, sötét térre ért, ahol egy nő, egy lovag, egy férfi és egy elf harcolt többszörös túlerő ellen. Egy elf és egy lovag nem lehet a rossz gondolta, majd belevetette magát a küzdelembe…

Miután röviden megismerkedhettünk a szereplőkkel s múltjuk titkaival álljon itt egy kis előtörténet életük jelenjéből…

Kellemes, őszi az idő. Bár, a reggelek hűvösek, a talajt köd üli meg, a nap folyamán enyhe, napos az idő. A fák már színesbe öltöztek, mindenütt érezni az ősz jellegzetes illatait. A városok és falvak a szüret hangjaitól vidámak, tél előtti utolsó nagy vásárok zajlanak mindenütt. Hőseink Feruggiát elhagyva a Fűszer úton haladnak délre, a Duaron partján elterülő Algarkir városa felé. Ronan javaslatára indult el a társaság, a hírek szerint a tengerparton elterülő Algarkir csodás kincseket rejt. A Fűszer út a Quiron-tengert és a Duaron-tengert köti össze, a Taba el Ibara keleti felén levő városok, valamint a Sheral hegység déli és keleti lejtőjén termett különleges fűszerek és egyéb, egzotikus termékek jutnak el ezen az úton északra. A városok végig az út mentén gazdagok, de közülük is kiemelkedik az a 10 város, akik a immár 486 éves, ún. Felosztó egyezmény értelmében árumegállító és adóztató joggal rendelkeznek. Ők azok, akik minden, rajtuk keresztülhaladó kereskedőt megállíthatnak, termékeiket piacaikon kipakoltatják, a továbbmenő termékre pedig adót vetnek ki. Ezt a jogukat féltve őrzik. Nincs száz éve, hogy Wirren városa Ifinnel egyetértve térkaput szeretett volna nyitni, meggyorsítva ezzel a közlekedést. A többi nagy város összefogott, így Wirren jelenleg romváros, ahol a legmagasabb romok is csak térdig érnek. Szüret alatt indult el, a csapat ezért lassan is haladtak, hiszen az út menti városokban a szüreti bálok kedvelt résztvevőivé váltak. Mindenki szereti hallgatni Elyr történeteit, a hölgyeket lenyűgözi Den gon Morra méltóságteljes, erőt sugárzó megjelenése. A csapat eleinte nem sietett, hiszen mindegy volt nekik, mire érnek a tengerpartra. Élvezték a feléjük áradó figyelmet.
A hatodik városban már ők is megunták a mulatozást, gyorsan tovább indultak, de rossz irányba indultak, így azt vették észre, elfogyott alattuk az út. Az Idinal-hegység nyugati nyúlványai helyett mélyen benne jártak a hegységben. Sötét völgyeken és kopár hegygerinceken lovagoltak, mikor találkoztak Darrin Solkarral, egy fiatal nemessel Fehér torony városából, aki hazafelé igyekezve vágott át a hegyen. Mivel a hegység hemzsegett az orkoktól, rablólovagoktól, közösen folytatták útjukat, a környéket jól ismerő új útitársuk vezetésével.

d&d3 d20 rendszer

- Helyszín: Faerün (Az Elfeledett Birodalmak kontinense)
A karaktereket a magyarul megjelent Játékosok Könyve és az azóta magyar nyelven megjelent kiegészítők alapján készítettük el.

A D&D3 KARAKTREKET HAMAROSAN FELTESSZÜK IDE A FÓRUMRA

Várjuk érdeklődő jelentkezéseiteket.

Baráti üdvözlettel:
A Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület nevében: Wild Cat


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához