LFG.HU

wildcat
EseményekCimkek

Országos Szerepjáték Találkozó 2006. április 29-30 Szombathely

A Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület találkozóra hív minden YNEVET és az ELFELEDETT BIRODALMAK földjét kedvelő szerepjátékost!

Töltsetek velünk el egy kellemes tavaszi hévégét Szombathelyen!
Egy hétvégét, ami csak a játékról szól…ahol csak ti lesztek, a mesélő és a kaland…

Program:
Szombat
08.00 – 08.30 Érkezés és közös ébredezés a rendezvény színhelyén található BÜFÉ-nél.
08.45 – 09.00 Megnyitó és rövid eligazítás a Színházteremben
09.00 – 09.30 Ismerkedés a karakterekkel
09.30 – 20.00 Játék ( m.a.g.u.s. és D&D3 )
20.00 – Kvízjáték
Vasárnap
08.00 – 14.30 a Játék folytatása ( m.a.g.u.s. ; magus D20 és D&D3 )
15.00 – 16.00 Tombola és Eredményhirdetés

Díjazás: 150.000 Ft-os összdíjazás
A tombola fődíja – a találkozó nevéhez hűen – EGY DÍSZKARD LESZ!

Legjobb csapat (a modul megoldása szempontjából)
Legjobb csapat (szerepjáték és összedolgozás szempontjából)
Legjobb szerepjátékos (itt a legkiemelkedőbb teljesítményű játékost szeretnénk díjazni)
Legjobb kalandmester (a mesélők is versenybe szállnak egymás közt)

A rendezvény támogatója: DELTA VISION KFT.
Sárkánytűz Szerepjáték bolthálózat
Oladi Művelődési Központ
Savaira Mozi
Mc Donalds Szombathely


A történet:

A modul címe Shar al Tjin , lejátszható m.a.g.u.s. és D&D 3 rendszerben.
(A történetet Ronan – Ughu – Bloo “Trió” írta. Ronan és Ughu Kaland Mesteri tevékenységükkel több, mint 15 éve öregbítik szervezetünk hírnevét míg az ifjú Bloo első szárnypróbálgatásaival szállt be a “ringbe”.)-
/Véleményem szerint ezt nagyon tehetségesen műveli. Szerv.Megjegy./

Az elmúlt évek hagyományait követve most is előre elkészített karaktereket, ún. “Szereplőket” személyesíthetnek meg a játékosok.

Jelentkezési határidő :
2006. április 20.
Jelentkezni lehet a Sárkánytűz Szerepjáték Szaküzletekben és
a wildcat@t-online.hu e-mail címemen.
(Mivel a mesélőink száma korlátozott, ezért 8 m.a.g.u.s. és 2 d&d csapat számára tudunk játéklehetőséget biztosítani.)
A részvételi díj 2000 Ft/fő, 5 fős csapatok jelentkezését várjuk.
Ha valaki egyénileg jelentkezik, akkor az egyedi jelentkezőkből összeállítunk egy csapatot.

A péntek és szombat éjszakai szállásigényt is jelezzétek!
Helyszín: Szombathely, Oladi Művelődési Központ, Simon István u. 4.
* * *
A Kardok Ünnepe találkozó fórumai:
www.sarkanytuz.hu
RPG.HU Találkozók/táborok fórumban a Kardok Ünnepe V. alatt.

A találkozó ideje alatt a helyszínen az alábbi kísérő rendezvényeken lehet részt venni:

* * *
MAGUS Kártya Kiemelt díjazású verseny 2006-04-29-Szombat, Szombathelyen!!!
Idöpont: 2006-04-29-Szombaton Nevezés: 09:30-tól 09:55-ig , Kezdés: 10:00
Formátum: Hagyományos (korlátozások : www.ketmagus.hu/versenyek.htm )
Nevezési díj: 900 Ft.

Kiemelt díjazás:
- A Kétmágus kft. Által rendszeresített ULTRAEGYEDI lapok
- Pakli nyeremények a nevezési díjból befolyt összegnek megfelelöen
- További pakli nyeremények 10.000 HUF értékben a Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület felajánlásából.

MINDEN JÁTÉKOS EGY, A KÉTMÁGUS KFT. ÁLTAL RENDSZERESÍTETT ULTRARITKA LAPOT KAP NEVEZÉSKOR

Lebonyolítás: 5 forduló (31-nél több nevező esetén 6 ) svájci rendszerben.
Minden meccs egy nyert partiig tart. Az idölimit a svájci fordulókban 45 perc, ha eddig nincs döntés, akkor a meccs eredménye automatikusan döntetlen.
A verseny alatt folyamatos lap börzét tartunk a Sárkánytűz bolt és a játékosok lapjaiból!
A KARDOK ÜNNEPÉN a Sárkánytűz Hobby Bolt az összes kapható MAGUS Kiválasztottak terméket 10% engedménnyel kínálja a helyszínen!

* * *
HATALOM KÁRTYÁI KÁRTYAVERSENY!
Forma: Hagyományos, Nevezési Díj: 500 Ft., Kezdési időpont: Szombat 11:00

A verseny alatt folyamatos Trónok Harca játék bemutatót tartunk, ha ki próbálod a játékot, AJÁNDÉKOT kapsz!

* * *
MAGIC DRAFT KIEMELT DÍJAZÁSÚ VERSENY
Kezdési Idöpont: 2006 április 29-Szombat 10:00

MAGIC THE GATHERING RAVNICA DRAFT
Forma: Booster Draft (3 db boosterből) Nevezési díj: 3500 Ft.
Lebonyolítás: Svájci rendszerű

Kiemelt díjazás: - 1 Booster / játékos
- További boosterek 1 Booster / játékos értékben
a Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület felajánlásából.

A verseny alatt folyamatos lap börzét tartunk a Sárkánytűz bolt és a játékosok lapjaiból!
A KARDOK ÜNNEPÉN a Sárkánytűz Hobby Bolt egyes MAGIC BOOSTEREKRET 10% engedménnyel kínálja a helyszínen!

Az első verseny után lehetőség lesz
Magic The Gathering versenyek folyamatosan (Side event)!!!
Időpontja: Szombat – Vasárnap, 09. 00 – 19. 00
-Type-1, Nevezési díj: 500 Ft – Type-2, Nevezési díj: 500 Ft – Extended, Nevezési díj: 500 Ft
Díjazás: Minden nevező után 1 Booster a nyereményalapba.

A verseny támogatója: a Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület.

A karakterekről:
“Klasszikus” m.a.g.u.s
A karaktereket az Új Tekercsek alapján készítettük el, ügyeltünk arra, hogy olyan szereplők készüljenek, akik a világban élnek, nem pedig egy modul megoldására lettek “kihegyezve”. Emiatt nem mindig tartottuk be a KAP által meghatározott értékeket, viszont attól is viszolyogtunk, hogy túl “tápos” karaktereket alkossunk. Az elmúlt évek tapasztalatai és a legutóbbi találkozón végzett közvélemény kutatás alapján döntöttünk úgy, hogy az Első Törvénykönyvben megfogalmazott szabályok szerint játszunk, kivételt ez alól csak a képzettség rendszer és a pszi képez, azokat az Új Tekercsek alapján lehet kijátszani.

A játékosok az alábbiak közül választhatnak szombat reggel. (Az öt fős csapatnak szét kell osztania hogy ki melyiket fogja megszemélyesíteni.)
Bár, ennél több információ nem fog a rendelkezésükre állni, ezért egy jelentkezett csapat tagjai akár előre is eloszthatják egymás között, az azonban, hogy ki milyen harcértékekkel és képzettségekkel rendelkezik, csak a helyszínen, a karakter kézhezvétele után derül ki. Ott viszont rendelkezésére áll majd fél óra, és a mesélő, hogy a játékos jobban megismerkedhessen a karakterével és annak hátterével.

Lorna (Loren ha férfi)

Lorna Erigow szülöttje. Szegény családban született, ráadásul családját kiskorában elveszítette egy járványban. Árvaházba került, itt figyeltek fel képességeire az Embervadászok, akik magukhoz vették. Tanulmányaiban jól haladt, bár társai közül inkább csak álmodozásban tűnt ki. Fejlődésében nem volt hiba, hamarosan ügyes harcos lett. A Klán több kisebb rajtaütésben kipróbálta Lornát. Bár bevált a lány, kalandozó gondolataival, és a szabadabb élet utáni vágyakozásával nem tudtak mit kezdeni, ezért a klánon belüli szabad vadászok közé sorolták be. Miután “felszabadult”, visszament Erigowba, ahol testőrként dolgozott. Egy kereskedő révén jutott el Erionba és rögtön beleszeretett a város méreteibe és nyüzsgésébe. Két évig maradt, ekkor találkozott Ronannal. Ő és még pár társa azóta Ynev számos pontját bejárták. Legutoljára Sebessel és Ronannal Ifinben figyelt egy rabszolga-kereskedőt, de Cabe hívása megváltoztatta a szándékukat. A kereskedő itt lesz, mikor visszatérnek …

Crewin Tiaren – “Sebes”

Az utcán nőtt fel, Erigow szegénynegyedében, az ősi kyr paloták és Belsőváros pompájának árnyékában. Tolvajlásból, koldulásból élt, egy gyerekbanda tagjaként tartotta rémületben a kézműveseket, boltosokat. Egy lopási kísérlet során azonban elkapták őket, és a szigorú hercegi törvénykezés következtében egy távoli lelencházban találta magát.
Innen egy év elteltével, 12 éves korában megszökött, és egy vándorhoz csapódott. A férfiről kiderült, hogy Arel istennő papja, aki eldöntötte, hogy pártfogásába veszi a vadócot. Évekig utaztak együtt, bejárva az Északi Szövetség országait. Mestere Garret tanította meg a fegyverforgatás, a betűvetés, számtan és a mágia tudományára, és minden másra, amiről úgy ítélte, hasznára válhat élete során. Aztán, amikor úgy ítélte meg, itt az idő, egy éjszaka szó nélkül lelépett, némi aranyat hagyva csupán hátra maga után.
Crewin egy darabig egyedül vándorolt, majd mintegy tíz évvel ezelőtt egy szabadcsapathoz csapódott, akik Arelt imádták. A csapat vezetőjét Koldusnak hívták. Néhány évig együtt utaztak, majd a Tizennegyedik zászlóháború kitörésekor a csapat Alidarban szétvált. Néhányan északra mentek, a csapat nagyobb része azonban – mint később kiderült – a Kalandozók Hadura zászlaja alá szegődött. Crewin az északra tartók között volt
Küzdött a háborúban a Szövetség oldalán, itt ismerkedett meg Csuklyással, és ekkor kapta az arcát csúfító sebet, mely következtében egyik szemét is elveszítette.
A háború utolsó éveiben csatlakozott hozzájuk Szellem, aki semmit sem árult el a múltjából, mégis befogadták maguk közé. A béke beköszönte után immáron új társaival ott folytatta, ahol a háború előtt abbahagyta. Szélhámoskodtak, loptak és utazókat fosztottak ki és emiatt Erenben, Haonwellben, Erigowban, a Dwyl Unióban, de még a távoli Riegoy városállamok némelyikében is egyaránt körözik őket. Ezért jobbnak látták ha kis időre szétválnak útjaik. Közben Sebes hosszú éveket töltött a Taba el Ibara vendégmarasztaló bugyraiban ahol elnyerte Istennője különös figyelmét. Nem rég Ifinbe érkezve botlott belé az elbűvölő Lorna és a bölcs Ronan az örült Dervisbe…

Ronan tin Hiro

Ronan tin Hiro története a leghétköznapibb. Szülei Ordan egy falujában éltek, művelték a rend által nekik juttatott földet. Mikor a Rend felfedezte Ronan képességeit, beiskolázták. Hamar rájöttek, képességei révén alkalmas lesz a Rend külvilági érdekeinek védelmére, így mikor sikeres vizsgát tett, Ordan vezetőinek ügynöke lett. Ordan tudja, az információ hatalom, ezért Ronan, és tűzvarázslók százai Ynevet járják, figyelnek, és nyomoznak. Ha olyan információ nyomában járnak, ami szerintük fontos hazájuknak, utánajárnak, majd jelentik. Ha felfedezik, hogy Toronnak ártani tudnak, nem haboznak cselekedni. Ronan legutóbb egy ifini rabszolga-kereskedőt figyelt Lornával és Sebessel, aki az értesüléseik szerint a toroni titkosszolgálat egyik helyi prominense. Itt érte utol Cabe hívása.

Cabe

Erionban született, északi bevándorlók fiaként. Szülei az állandó háborúskodások miatt hagyták el Toronhoz közeli otthonukat. Az ifjú Cabe zenei tehetsége már fiatal korában megmutatkozott. A szülök már igazi művésznek látták fiukat mikor az megszökött otthonról. Az igaz hogy szeretett zenélni, és egész jól játszik a furulyán, sőt a hangja is szép, de soha nem akart művész lenni. A kamaszok kalandvágya sodorta az arénákba is. Apjától örökölt medve termete, gyorsasága, ügyessége több kiképzőt is megragadott, de hirtelen természete miatt csak a legkeményebbek tudták betörni. Jól érezte magát az arénában, szeretett a tömegnek játszani, de nyughatatlansága és rapszodikus természete miatt soha nem válhatott igazi kedvencé. Mikor megkopott a küzdelmek újdonsága egyre többször gondolt arra, hogy elhagyja Eriont.
Azóta már sokfelé járt. Bejárta északot, megfordult a Taba-el-Ibarában, küzdött a pajzsállamokban, járt Pyarronban, megnézte Yllinort, elhajózott Shadonba, volt szerelmes Predocban, de sehol nem állapodott meg.
Ha magáról kérdezik így szokott felelni: “Származásomra nézve erv, születésem szerint erioni, akaratom szerint ynevi vagyok.”

Tim Guylain

A legfiatalabb a csapattagok közül. Erionban született, apját nem ismerte, anyja szajha volt. Hatéves korában került utcára az anyja halála miatt. Már korábban is többnyire magának kellett gondoskodnia a szükségleteiről, így nem érintette túlságosan mélyen érzelmileg, hogy utcára került. Az utcán elég hamar elsajátította a túléléshez szükséges képességeket, de soha nem vált mohóvá. Ennek köszönhette, hogy a baj általában elkerülte. 14 éves korában jött rá, hogy lehetne ezt a játékot nagyban is játszani. Néha ő kereste a munkát, néha a munka találta meg. Mindig is büszke volt a tehetségére, néha már túlzottan is… Eriont összesen csak háromszor hagyta el. Egyszer Abasziszba utazott egy kisebb munka miatt, egyszer Erigowot kereste fel egy titokzatos megbízó miatt, kétszer pedig a Taba el Ibarát kereste fel. Itt érte az első szerelem, Al Abadanában egy kereskedő lányában vélte meglelni élete szerelmét. Négy hosszú hónapot töltött a lány közelében, majd pedig újabb hármat a közeli sóbányák egyikében, mint rabszolga. Innen szabadította ki egy nő és egy gladiátor. Velük, és még két társukkal a sivatag mélyéig jutott, majd a zsákmánnyal megpakolva tért vissza Erionba. Úgy két hónapig próbálkozott a tisztességes élettel, de a vagyonának hamar a nyakára lépett, ezért kénytelen volt visszatérni “szakmájához”

Miután röviden megismerkedhettünk a szereplőkkel s múltjuk titkaival álljon itt egy kis előtörténet életük jelenjéből…

Psz. 3691. Uwel első, a “Csontok” hava.

Al-Masqat emirátusa egykor híres volt bölcs emírjeiről, tudósairól, és nem utolsósorban furfangos kereskedőiről. Mára ez semmivé lett, az emirátus területe megcsappant, és már csak egyike a névtelen emírségeknek , melyek a mélysivatag peremén húzódnak.

Al Masquat emírje tudomást szerzett egy neves őse kincseiről, melyektől azt reméli, újra hatalmassá tehetik nevét. Ehhez értelmes, művelt embereket keresett, akik nem ijednek meg árnyékuktól, és ismerik a sivatagot. Mivel nem bízott véreiben, Erionba küldte tanácsosát, aki megbízta Tahar ibn Manzurt, egy helyi dzsad kereskedőt e feladattal. Ibn Manzur hallott a társaság legutóbbi kalandjáról, melyet Cabe szokott mesélni szerteszét a város kocsmáiban. Leszűrte belőle azt a kevéske igazat, és tudta, hogy megvannak az emberei.
Nem kevés pénzzel megkörnyékezte “régi jó barátját”, Cabet, aki értesítette társait és Erionba hívta őket.

Lorna, Sebes és Ronan három napja érkeztek, Ifinben érte utol őket Cabe hívó szava. Tim, aki egyébként is Erionban tartózkodott, várta őket a Kapuk terén. A Vörös Rákba kísérte barátait, ahol is Cabe szinte már közelharcot vívott asztalukért két törpével. Kényelmesen elhelyezkedtek, majd Cabe lelkendezve kérte őket, hogy tartsanak vele utolsó közös kalandjuk helyszínére, a Taba el Ibarába. Al Masquat emírjének kellene dolgozniuk, amennyit ő tud, egy ősi családi ereklye van a dolgok hátterében. Sokáig nem kellett győzködnie barátait, akik vagy nosztalgiából, vagy számításból, de beleegyeztek hogy az emírnek dolgozzanak. Így hát megérkezésük után három nappal a reggeli órákban lovaikat megpakolva a hűvös, tengeri szélben a Kapuk tere felé vették útjukat…

d&d3 d20 rendszer

- Helyszín: Faerün (Az Elfeledett Birodalmak kontinense)
A karaktereket a magyarul megjelent Játékosok Könyve és az azóta magyar nyelven megjelent kiegészítők alapján készítettük el.

A D&D3 KARAKTREKET HAMAROSAN FELTESSZÜK IDE A FÓRUMRA

Várjuk érdeklődő jelentkezéseiteket.

Baráti üdvözlettel:
A Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület nevében: Wild Cat


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához