LFG.HU

HammerTimeCafe
lenday
EseményekCimkek

Programok: M.A.G.U.S. (d100) modulverseny,
M.A.G.U.S. (d100 fix. karakteres) modulverseny.
D&D miniatures bemutatójáték

Helyszín: A Veszprémi Egyetem “B” épülete.
Nevezési díj: előnevezés 1500 HUF, a helyszínen 2000 HUF.
Kezdés: 9.00 – kor.

Érdeklődni személyesen a Sárkánytűz szaküzletekben, telefonon a 0688/328 942-es számon lehet.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk.

Hangulatkeltő:
A festményekkel, szobrokkal és fegyverekkel gazdagon díszített teremben azonnal működésbe léptek a fürkésző varázslatok ellen védő rúnák, amint a két férfi belépett. Bár a kandallóban ropogott a tűz, az ezüst gyertyatartókban sercegve lobbantak lángra az illatosított gyertyák, a helyiségben mégis hideg uralkodott.
A tanácsadó és ura azonban észre sem vették a kellemetlenséget. Ennél komolyabb dolgokkal voltak elfoglalva. Mindketten szó nélkül sétáltak a komor tölgyasztalhoz, lépteik neszét elnyelték a vastag szőnyegek. Komótosan elhelyezkedtek a súlyos, párnázott székekben, s csak ezután kezdtek a beszélgetésbe.

- Kezdheted. – szólt a nemes.
- A manaháló torzulása figyelemreméltó. A varázslók ezúttal biztosak a dologban.
- Sikerült megtalálni a középpontot?
- Azt gondoljuk, egy Andeer nevű kisvárosban van, félúton Erigow és Doran közt.
- Doran? Akkor sietnünk kell. Ha megszerzik a könyvet …
- Megtettük a kellő intézkedéseket. A Szemek megkezdték a jelek elfedését, katonáid készen állnak az indulásra. Csak a parancsodra várnak. – a tanácsadó tiszteletteljesen lehajtotta fejét, tekintetét a szőnyeg mintáira szegezte. A tradícióknak megfelelő válasz nem váratott sokáig magára.
- A Birodalom nevében megparancsolom …

Karakteralkotás:
Veszett Főnix Találkozó Karakteralkotás
A karakteralkotási rendszer a Kalandozók nyári táborra lett kidolgozva.

Használható szabálykönyvek
A karakterek megalkotásához az Első- és Második Törvénykönyv; Harcosok, Barbárok, Gladiátorok kézikönyve. A játék alatt is az ezekben szereplő szabályok szerint játszunk. N e m használhatók internetes illetve otthoni kiegészítők és a Rúna magazinban szereplő anyagok.

Karakteralkotás
A játékosoknak – a korábbiaktól eltérően – 14 001 Tp-ből kell összeállítaniuk a kívánt karakterüket az alábbi módon: Kiválasztja a fajt, egy ahhoz tartozó kasztot, és hogy mennyi pontból kívánja meghatározni induló képességeit (amibe a faji módosító még azon felül számít) és elkölti az ezekért fizetendő Tp-t. Ezek után a fennmaradó Tp-ből, úgymond szintet lép, ahányat az alapkönyvben (ET vagy MT) található táblázat alapján léphet a meglévő Tp-kből. A fennmaradó Tp-je felét (lefelé kerekítve) megkapja ezüstben, amiből felszerelheti karakterét ruházattal, használati tárgyakkal, esetleg fegyverekkel. Szintlépésnél a k6-os dobás (Fp/szint, Mp/szint meghatározásánál) 5-ösnek számolandó.

1. Fajok Tp értékei:
1. kategória (1000 Tp): ember
2. kategória (2000 Tp): félelf, törpe, udvari ork,
3. kategória (3000 Tp): elf,
4. kategória (3500 Tp): wier,
5. kategória (4500 Tp): dzsenn.

2. Kasztok Tp értékei:
1. kategória (1000 Tp): harcos(1), amazon, barbár
2. kategória (1500 Tp): harcművész,
3. kategória (2500 Tp): tolvaj, lovag
4. kategória (3500 Tp): gladiátor
5. kategória (4500 Tp): fejvadász, paplovag, boszorkánymester
6. kategória (5500 Tp): bajvívó, tűzvarázsló
7. kategória (7500 Tp): bárd, pap, kardművész,
8. kategória (8500 Tp): boszorkány
(1) a HGB-ben szereplő harcos és gladiátor alkasztok is ide tartoznak egyetlen kivételtől eltekintve. A sirenari erdőjáró a 2. kategóriába számolandó.
A versenyen nincs mód iker- és váltott kasztú karakter indítására.

3. Elosztható Képességpont csoportok:
1. kategória (1000 Tp): 108 elosztható képesség-pont (12-es átlag)
2. kategória (1500 Tp): 113 elosztható képesség-pont (12,5-es átlag)
3. kategória (2000 Tp): 117 elosztható képesség-pont (13-as átlag)
4. kategória (2500 Tp): 122 elosztható képesség-pont (13,5-es átlag)
5. kategória (3000 Tp): 126 elosztható képesség-pont (14-es átlag)
6. kategória (3500 Tp): 131 elosztható képesség-pont (14,5-es átlag)
7. kategória (4000 Tp): 135 elosztható képesség-pont (15-ös átlag)
8. kategória (4500 Tp): 140 elosztható képesség-pont (15,5-es átlag)
9. kategória (5000 Tp): 144 elosztható képesség-pont (16-os átlag)
A fenti pontokat a következő 9 alapképesség között kell elosztani: Erő, Gyorsaság, Ügyesség, Állóképesség, Egészség, Szépség, Intelligencia, Akaraterő és Asztrál. (Az így kapott értékek nem haladhatják meg, illetve nem lehetnek alacsonyabbak, mint a II. táblázatban szereplő kaszt alapértékek, azonban a faji módosítókkal együtt az ott szereplő értékek is meghaladhatóak.)
A faj képességmódosítóit hozzá kell adni a képességpontok elosztása utáni értékekhez!
Emellett minden kalandozó 5-ös (anyanyelvi) szinten beszéli hazája és 4-es (társalgási) szinten beszéli a közös nyelvet.

Kasztok induló felszerelése
Harcos: csak azt, ami az adott alkasztnál meghatározásra kerül (ld. HGB)
Gladiátor: gladiátorvért
Fejvadász: klánjának és származási helyének megfelelő vértezet és fegyver (legfeljebb 2 db)
Lovag: 15 arany és 200 arany értékű vértezet
Bárd: a választott hangszer
Pap: hitének megfelelő szent szimbólum
Paplovag: hitének megfelelő szent szimbólum és 80 arany értékű vértezet
Harcművész: 5 arany
Kardművész: slan-kard és kardművész vért
Tűzvarázsló: láng kard és láng tőr
Amazon: emrelin kard (értékeit ld. predoci egyenes kard)
Minden itt fel nem sorolt felszerelési tárgyat (pl. ruházat) a játékos a már leírt módon, a fel nem használt Tp-k alapján vásárolhat meg.
Varázstárgyak: a karakter a kezdő vagyonából vásárolhat varázstárgyakat is. Ekkor egyszer a varázstárgy komponenseinek fizeti ki (a varázstárgynál szereplő árat) illetve a varázstárgy elkészítéséhez szükséges mana mennyiségének 1,5 szeresét fizeti ki aranyban. (megjegyzés: ha egy karakter kasztjából és szintjéből adódóan (pl. boszorkány) képes a varázstárgy előállítására akkor értelemszerűen csak az alapárat kell kifizetnie.
Méregkeverés/semlegesítés képzettséggel rendelkező karakterek szintjüknek megfelelő adag és képzettségüknek megfelelő szintű méreg (és ellenméreg) előállítására elegendő alapanyaggal rendelkeznek.

II. Táblázat: Kasztok képességeinek minimum és maximum értékei
Kaszt Erő Állók Gyors Ügye Egészség Szépség Intel Akar Aszt
Harcos 13/20 9/20 8/20 8/20 11/20 6/18 6/18 8/18 6/18
Gladiátor 13/20 13/20 8/20 8/20 11/20 8/18 6/18 6/18 6/18
Fejvadász 8/18 13/20 13/20 9/18 11/20 6/18 6/18 6/18 6/18
Lovag 13/20 9/20 6/18 6/18 11/20 8/20 8/18 9/18 6/18
Tolvaj 6/18 6/18 9/20 13/20 6/18 8/18 8/18 6/18 6/18
Bárd 9/18 8/18 9/20 9/18 8/18 13/20 9/18 8/18 9/18
Pap 8/18 8/18 6/18 6/18 9/18 11/20 9/18 9/20 13/20
Paplovag 9/20 9/18 6/18 6/18 11/20 9/18 8/18 9/18 13/18
Harcművész 9/18 13/18 15/20 13/18 11/20 6/18 6/18 13/18 9/18
Kardművész 9/18 9/18 13/20 15/20 9/18 6/18 8/18 13/18 9/18
Boszorkány 6/18 6/18 8/18 9/18 8/18 15/20 8/18 8/18 13/20
Boszorkánymester 6/18 6/18 9/18 13/20 8/18 6/18 8/18 8/18 13/18
Tűzvarázsló 8/18 8/18 6/18 6/18 8/18 6/18 8/18 8/18 8/18
Amazon 8/18 8/18 9/18 9/18 8/18 9/18 6/18 8/18 6/18
Barbár 15/20 15/20 9/18 8/18 11/20 6/18 6/18 8/18 6/17
Bajvívó 8/18 6/18 9/20 9/20 6/18 6/18 6/18 6/18 13/18


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához