LFG.HU

HammerTimeCafe
DA
hírekCimkek
 
 
 

ALAPSZINTŰ

Kérjük, válassz egy kérdést:

1.01Mi az a Dragon Age: Vérvonalak?
1.02Az információk szerint a Dragon Age egy sötét, hősi fantasy világban játszódik. Ez mit jelent?
1.03Mikor jelenik meg a Dragon Age?
1.04Milyen platformokra jelenik meg?
1.05Mik a játék rendszerkövetelményei?
1.06Miért Dragon Age: Vérvonalak lett a játék címe?
1.07Ki adja ki a Dragon Age: Vérvonalak játékot?
1.08Milyen besorolást kap a Dragon Age?
1.09Hány óra alatt lehet végigvinni a Dragon Age: Vérvonalak játékot?

    1.01

    Mi az a Dragon Age: Vérvonalak? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak egy különleges világban játszódó sötét, hősi fantasy. A BioWare népszerű Baldur’s Gate sorozatának szellemi örököseként a játék megállítom-játszom taktikai harcrendszert alkalmaz. Játszható váll felett átnézős, vagy a taktikusabb felülnézetes módban. A Dragon Age: Vérvonalak döbbenetes mennyiségű párbeszédes filmjelenetet tartalmaz. A játékosok egyedi csapattagokat toborozhatnak. A játékos minden útitársának megvan a maga jó oka arra, hogy csatlakozzon a csapathoz.

     

    1.02

    Az információk szerint a Dragon Age egy sötét, hősies fantasy világban játszódik. Ez mit jelent? (Vissza a lap tetejére)

    Azt jelenti, hogy a Dragon Age: Vérvonalak teli van nyers és véres kalandokkal, felnőtt témákkal. Megvannak benne a hagyományos fantasy elemek, hősök, gonoszok és varázslat, de finomkodás aztán nincs – egy brutális, veszélyes és néha megdöbbentő világ vár rád.

     

    1.03

    Mikor jelenik meg a Dragon Age? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak 2009. november 3-án jelenik meg Észak-Amerikában és november 6-án Európában Xbox 360-ra és PC-re. A Playstation 3 verzió később jelenik meg, november 20-án.

     

    1.04

    Milyen platformokra jelenik meg? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak PC-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra jelenik meg.

     

    1.05

    Mik a játék rendszerkövetelményei? (Vissza a lap tetejére)

    A minimális és ajánlott PC követelmények a lap alján láthatók.

     

    1.06

    Miért Dragon Age: Vérvonalak a játék címe? (Vissza a lap tetejére)

    A játék egyedülállóan új funkciója az Eredettörténetek, mely meghatározza, hogyan látod a világot, és az milyennek lát téged. Az eredet meghatározza a játékos motivációit, meghatározza tapasztalatait, és eldönti a játék egyedi bevezetését, történetvezetését és végződését. Azért is választottuk az “Origins” (vérvonalak, eredet, gyökerek) címet, mert jelképezi azt is, ahogyan a BioWare visszatér gyökereihez.

     

    1.07

    Ki adja ki a Dragon Age: Vérvonalak játékot? (Vissza a lap tetejére)

    Az Electronic Arts

     

    1.08

    Milyen besorolást kap a Dragon Age? (Vissza a lap tetejére)

    Felnőtt besorolást kapunk az ESRB-től, hiszen igen sötét és zord játékot alkottunk.

     

    1.09

    Hány óra alatt lehet végigvinni a Dragon Age: Vérvonalak játékot? (Vissza a lap tetejére)

    Ahogy azt a korábbi BioWare játékokban tapasztalhattad, ez attól függ, milyen alaposan játszod a játékot, mennyi időt töltesz a világ felfedezésével, hány mellékküldetést vállalsz be. Szerintünk a rajongók nagyon elégedettek lesznek a fősztori hosszával.

     
 

JÁTÉKMENET

Kérjük, válassz egy kérdést:

2.01Mi a maximális szint, és egy végigjátszás során hányas szint elérésére számíthatok legvalószínűbben?
2.02Hogyan kezeli a Dragon Age a baráti sebzést? A varázslatok sérülést okozhatnak csapatunk tagjainak? Mi történik, ha csapattagok kerülnek egy nyílvessző vagy egy varázslat útjába?
2.03Vannak nehézségi szintek? Hogyan működnek?
2.04Elbújhatunk oszlopok, fák vagy más fedezék mögé a távolra ható fegyverek elől?
2.05Lehet ügyességre alapuló karaktertípust választani, amikor harcossal vagyunk? Úgy értem, van ilyen koncepció?
2.06Az osztályok számára van ügyességi limit bizonyos fegyvereknél?
2.07A karakterfejlesztő képernyőkön lesz az NWN-ből ismert “ajánlott” gomb?
2.08A csapatomhoz csatlakozó útitárs NJK-k szintje kötődik majd saját karakterem szintjéhez, mint a Baldur’s Gate esetében? Amennyiben igen, és az NJK a csapathoz csatlakozva kap egy-két szintet, eldönthetem, milyen képzettségeket stb. kapjon (mint BG modok esetében láttuk) vagy ezek automatikusan kijelölődnek (ahogyan azt a BG alapból kezelte)?
2.09Még mindig a játékban van a játszható epilógus, mely egyfajta lezárásként szolgál?
2.10Észrevettem, hogy a játékmenetből vett videóban, ahol az ogrét megölték, a szereplő valamiféle kegyelemdöfést alkalmazott. Tudni szeretném, hogy az összes szörnnyel ilyen stílusban lehet-e végezni. Az szuper lenne.
2.11Mivel sokszor kell döntést hoznunk a történet során, lesz valamiféle hírnévrendszer? Amely mondjuk megjutalmazza egy hősies cselekedetünket?
2.12Látható a szereplő által viselt felszerelés, például egy kard vagy egy íj a hátán?
2.13Milyen a zsákmányszerzés (lootolás) rendszere?
2.14Hogy működik a pénz?
2.15Lehet még valamit megtudni a fő osztályokról és specializálódásaikról?
2.16Viselhetnek a szereplők rendes ruhát, amikor csak úgy járnak-kelnek, például a király táborában, hogy ne folyton páncélt hordjanak?
2.17Milyen vértezetek és fegyverek lesznek a játékban?

    2.01

    Mi a maximális szint, és egy végigjátszás során hányas szint elérésére számíthatok legvalószínűbben? (Vissza a lap tetejére)

    Összes játékunk közül a Dragon Age-ben van a legtöbb történet- és játékmenet-tartalom a Baldur’s Gate 2 óta. Ahogy az a BioWare játékoknál lenni szokott, a karaktered által elért végső szint attól függ, mennyit kívánsz megismerni a történetből. Ha csak a történet magvát csinálod végig, amit a kritikus ösvénynek nevezünk, alacsonyabb szinten leszel, mint azok, akik a játék sok mellékküldetését is kipróbálták. Szerintünk a legtöbben valahol a 15. és a 20. szint között lesznek a játék végén.

     

    2.02

    Hogyan kezeli a Dragon Age a baráti sebzést? A varázslatok sérülést okozhatnak csapatunk tagjainak? Mi történik, ha csapattagok kerülnek egy nyílvessző vagy egy varázslat útjába? (Vissza a lap tetejére)

    Ha karaktered vagy egy útitársa varázsló, a baráti sebzésre nagyon kell ügyelnie. Sok varázslat sérülést okozhat a játékosnak, útitársainak vagy szövetségeseinek, ha a hatókörébe kerülnek (ahol a varázslat beindul, például egy tűzgolyó robbanásánál, vagy a varázsló és célpontja közé kerülve, mint például a villámcsapásnál). Ha baráti harcosok kerülnek a hatókörbe, a varázslat erejének megfelelő sérülést szenvednek.

     

    2.03

    Vannak nehézségi szintek? Hogyan működnek? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age három nehézségi fokozattal rendelkezik. Minél magasabb a fokozat, annál nehezebb lesz a játék: a gép által irányított ellenfelek ügyesednek, az ellenséges és baráti sebzés nagyobb sérülést okoz, gyakrabban sebesülsz meg.

     

    2.04

    Elbújhatunk oszlopok, fák vagy más fedezék mögé a távolra ható fegyverek elől? (Vissza a lap tetejére)

    Igen, a játékban van fedezékrendszer, így ha például egy rád kilőtt nyíl egy ajtófélfába ütközik, ott megáll, és nem talál el. A közvetlen támadáshoz látnod kell az ellenfelet. Vannak azonban olyan varázslatok, mint a tűzgolyó, melyek területre hatnak, ezeknél a közvetlen irányvonal nem fontos.

     

    2.05

    Lehet ügyességre alapuló karaktertípust választani, amikor harcossal vagyunk? Úgy értem, van ilyen koncepció? (Vissza a lap tetejére)

    Van olyan harcos osztályú karakter, mely a nyers erő helyett az ügyességen alapszik. Ha például két fegyverrel küzdő szereplőt vagy íjászt hozol létre, ott nagyfokú ügyességre van szükség.

     

    2.06

    Az osztályok számára van ügyességi limit bizonyos fegyvereknél? (Vissza a lap tetejére)

    A karakterek a Dragon Age legtöbb fegyvertípusát használhatják, azonban akadnak bizonyos korlátozások. Csak a varázslók használhatnak botot, és a legtöbb fegyver használatához kell egy minimális erő vagy ügyesség. Karaktereid statisztikáinak építése közvetlenül befolyásolja, hogy milyen felszerelést lesznek képesek használni. Jobb észben tartani: nem ugyanaz egy fegyvert használni és jól használni. Egyes karakterosztályok kiképzésben részesülhetnek bizonyos fegyverek használatára, így a képzetleneknél jobban fogják azokat kezelni.

     

    2.07

    A karakterfejlesztő képernyőkön lesz az NWN-ből ismert “ajánlott” gomb? (Vissza a lap tetejére)

    Szintlépéskor nincs “ajánlott” gomb, de van olyan játékbeállítás, mely elvégzi helyetted karaktered és csapattársai szintlépését, ha nem akarod magad elvégezni ezeket az új szinteknél.

     

    2.08

    A csapatomhoz csatlakozó útitárs NJK-k szintje kötődik majd saját karakterem szintjéhez, mint a Baldur’s Gate esetében? Amennyiben igen, és az NJK a csapathoz csatlakozva kap egy-két szintet, eldönthetem, milyen képzettségeket stb. kapjon (mint BG modok esetében láttuk) vagy ezek automatikusan kijelölődnek (ahogyan azt a BG alapból kezelte)? (Vissza a lap tetejére)

    Útitársaid ugyanazzal a tapasztalattal gyarapodnak, mint te, akár a táborban várnak, akár csatlakoznak hozzád a küldetéseken. Tapasztalati pontjaik nem pontosan ugyanazok, mint a játékosnak, és a játékostól eltérő időpontban is léphetnek szintet. Amikor szintet lépnek, alakíthatsz statisztikáikon és képességeiken, vagy elvégeztetheted ugyanezt automatikusan is. A Dragon Age játékban útitársaid más-más előtörténettel és jellemvonásokkal rendelkeznek. Ezért tehetségeik, specializálódásaik és statisztikáik mind sajátosan egyediek, és mindez a játékos szintjéhez igazodik bennük, amikor összetalálkozol velük. Ha csatlakoztak hozzád, kedved szerint léptethetsz velük szintet.

     

    2.09

    Még mindig a játékban van a játszható epilógus, mely egyfajta lezárásként szolgál? (Vissza a lap tetejére)

    Igen, még mindig van egy epilógus.

     

    2.10

    Észrevettem, hogy a játékmenetből vett videóban, ahol az ogrét megölték, a szereplő valamiféle kegyelemdöfést alkalmazott. Tudni szeretném, hogy az összes szörnnyel ilyen stílusban lehet-e végezni. Az szuper lenne. (Vissza a lap tetejére)

    Valóban létezik “kegyelemdöfés” a játékban (bár nem feltétlenül döfés). Különböző kegyelemdöfések végezhetők el a használt fegyvertől és az ellenféltől függően.

     

    2.11

    Mivel sokszor kell döntést hoznunk a történet során, lesz valamiféle hírnévrendszer? Amely mondjuk megjutalmazza egy hősies cselekedetünket? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age nem tartalmaz efféle “hírnévrendszert”, a szereplők azonban reagálnak döntéseidre, és tetteid nem maradnak következmények nélkül.

     

    2.12

    Látható a szereplő által viselt felszerelés, például egy kard vagy egy íj a hátán? (Vissza a lap tetejére)

    A fegyverek, pajzsok és vértezet mind látható a játékoson és útitársain, miközben felfedezik a játék különféle tájait.

     

    2.13

    Milyen a zsákmányszerzés (lootolás) rendszere? (Vissza a lap tetejére)

    A legyőzött ellenfelek mindenféle dolgokat hordanak maguknál, pénzt, fegyvert, vértet és tárgyakat. Ha egy ellenfeled meghalt, bármit, ami nála volt, magadhoz vehetsz.

     

    2.14

    Hogy működik a pénz? (Vissza a lap tetejére)

    Három pénznem van a játékban: arany, ezüst és réz. Így könnyebb a szállítás, nem kell súlyos érmehalmokat magaddal cipelned, ha veszel vagy eladsz valami értékeset.

     

    2.15

    Lehet még valamit megtudni a fő osztályokról és specializálódásaikról? (Vissza a lap tetejére)

    A három fő kezdő osztály a harcos, a szerencsevadász és a mágus. Ezeket férfi vagy női játékosok egyaránt lehetnek. Ha törpe karaktert választasz, nem lehetsz mágus, mivel a törpék ellenállnak a mágiának, és varázsolni sem tudnak.

     

    2.16

    Viselhetnek a szereplők rendes ruhát, amikor csak úgy járnak-kelnek, például a király táborában, hogy ne folyton páncélt hordjanak? (Vissza a lap tetejére)

    Sok különféle viselet hordható a játékban, az egyszerű ruhától a teljes lemezvértig, és e végletek között is sok a lehetőség. Rajtad múlik, mit viselsz te vagy az útitársaid, de mivel az éjfattyak bármikor lecsaphatnak, javasoljuk, hogy legtöbbször páncélt viselj.

     

    2.17

    Milyen vértezetek és fegyverek lesznek a játékban? (Vissza a lap tetejére)

    Számos különféle vért és fegyver van a Dragon Age játékban. A vértek közül a máguspalásttól a teljes lemezvértezetig mindenféle megtalálható. A Hordhatunk még pajzsokat, sisakokat vagy más fejfedőket, páncélkesztyűket és csizmákat. A fegyverek közül egyesek egykezesek, ilyenek a tőrök, kardok és buzogányok, mások kétkezesek, például a pallosok és pörölyök; vannak mágusbotok, melyekkel varázsolni lehet; távolra ható fegyverek, amilyen az íj és a számszeríj, sokféle nyílvesszővel.

     
 

JÁTÉKOSKARAKTEREK

Kérjük, válassz egy kérdést:

3.01Mennyire testre szabható a karakterem?
3.02Van a Dragon Age: Vérvonalak játékban besorolás?
3.03Milyen osztályokból választhatok?
04.03Mik azok a specializációs csomagok?
05.03Van mesterségrendszer?
06.03Idézet: “Igen. A játékos gyógynövényt, mérget és csapdát készíthet.” Valóban tudunk majd gyógynövényeket készíteni (mondjuk növénytermesztésbe fogunk?) vagy ez valami orvosságkészítést jelent (különféle bájitalok keverése?). A csapdák és mérgek elég egyértelműek, de a “gyógynövényekre” kíváncsi vagyok. Ezek ideiglenes plusszok, életerő/mana regenerálók vagy valami egyéb?
07.03Hogyan használhatom az elkészített csapdákat és mérgeket?
08.03Melyek a Dragon Age játszható fajai?
09.03Minden specializáció elérhető lesz a hozzám csatlakozó NJK-k számára is?
10.03Hány eredet közül lehet majd választani?
11.03Milyen specializációk közül választhat a harcos a magasabb szinteken? Lehetnek statisztikáim?
12.03Ha vannak “druida” típusú osztályok… Az állatok ellenségesen viselkednek velük szemben?
13.03Lesznek fajspecifikus bónuszok és képességek?
14.03Kaphatunk további információt az osztályokról?
15.03Lesz bárd típusú osztály, ami a varázsló osztályról ágazik le?
16.03Saját karakteremet a fajt és osztályt szabadon megválasztva alakíthatom ki, vagy a fejlesztők által előre elkészített karakterbeállítások közül kell választanom?
17.03Hány képesség sajátítható el harcosként/szerencsevadászként?
18.03A játékban minden párbeszéd hallható?
19.03Lehetséges szerencsevadász osztályt választani, ha az emberi nemes eredetet játszom?

    3.01

    Mennyire testre szabható a karakterem? (Vissza a lap tetejére)

    A játékosok testre szabhatják karaktereik megjelenését a BioWare által valaha készített legrészletesebb arckialakító rendszer segítségével. Megválaszthatjuk karakterünk faját, nemét és osztályát is. Ezen kívül a karakter eredetét és háttértörténetét is megszabhatják. További testre szabási lehetőségek nyílnak a karakter szintlépésével.

     

    3.02

    Van a Dragon Age: Vérvonalak játékban besorolás? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak lehetővé teszi a játékosoknak, hogy kommunikáljanak csapatuk tagjaival, és irányítsák azok fejlődését. A játék során folyamatosan döntéseket kell hozni. Az útitársak személyiségétől függően ezek a döntések feldühíthetik vagy jókedvre deríthetik őket. Ezért egy primitív jó/gonosz rendszer helyett a Dragon Age: Vérvonalak inkább a kalandban résztvevő társakkal való személyes kapcsolatok alakítására koncentrál. A siker hűséges, hatékonyabb szövetségeseket, sőt, akár szerelmet is hozhat.

     

    3.03

    Milyen osztályokból választhatok? (Vissza a lap tetejére)

    A játékos három osztályból választhat: harcos, mágus és szerencsevadász. A karakter szintlépéseikor specializációs csomagok választhatók ki számára.

     

    04.03

    Mik azok a specializációs csomagok? (Vissza a lap tetejére)

    A specializációk olyan jellegzetességek csomagjai, melyek tovább finomítják és alakítják karakteredet. A játékosnak a történet folyamán ki kell érdemelnie ezeket a specializációkat.

     

    05.03

    Van mesterségrendszer? (Vissza a lap tetejére)

    Igen. A játékos csapdákat és mérgeket készíthet.

     

    06.03

    Idézet: “Igen. A játékos gyógynövényt, mérget és csapdát készíthet.” Valóban tudunk majd gyógynövényeket készíteni (mondjuk növénytermesztésbe fogunk?) vagy ez valami orvosságkészítést jelent (különféle bájitalok keverése?). A csapdák és mérgek elég egyértelműek, de a “gyógynövényekre” kíváncsi vagyok. Ezek ideiglenes plusszok, életerő/mana regenerálók vagy valami egyéb? (Vissza a lap tetejére)

    Ezt egy kissé félrefogalmaztuk a legutóbbi GyIK-ban. Gyógynövényt nem csinálunk, azaz nem készíthetsz egy növényből egy másik növényt. A méreg, csapdák és gyógynövénytan képzettségekkel mérgeket keverhetsz, csapdákat építhetsz és főzeteket vagy gyógykenőcsöket készíthetsz, de nincs kertészkedés, veteményessel.

     

    07.03

    Hogyan használhatom az elkészített csapdákat és mérgeket? (Vissza a lap tetejére)

    A főzetek és gyógykenőcsök a karakteredre alkalmazhatók. Használhatod őket a leltárképernyőről, vagy a gyorssávra helyezheted őket, hogy azonnal használhatók legyenek. A csapdák ugyanígy aktiválhatók, és egy útvonal mentén elhelyezhetők, hogy aztán a közelükbe csalhassuk az ellenfelet.

     

    08.03

    Melyek a Dragon Age játszható fajai? (Vissza a lap tetejére)

    Játékos karaktered ember, elf vagy törpe lehet a Dragon Age játékban.

     

    09.03

    Minden specializáció elérhető lesz a hozzám csatlakozó NJK-k számára is? (Vissza a lap tetejére)

    Számos eltérő specializációs fa elérhető NJK útitársaid számára, kezdő osztályaidtól függően.

     

    10.03

    Hány eredet közül lehet majd választani? (Vissza a lap tetejére)

    6 egyedi eredettörténet közül választhatunk a játékban. A nemes embert és a mágust már megmutattuk csatában. Az eredettörténetekből többet felfedünk majd az újévben.

     

    11.03

    Milyen specializációk közül választhat a harcos a magasabb szinteken? Lehetnek statisztikáim? (Vissza a lap tetejére)

    A jövőben további információkat teszünk közzé a specializálódásokról. Csak figyelj.

     

    12.03

    Ha vannak “druida” típusú osztályok… Az állatok ellenségesen viselkednek velük szemben? (Vissza a lap tetejére)

    “Nincs “”druida”" osztály a Dragon Age játékban.” Vannak azonban olyan osztályok, melyek az állatokkal kapcsolatos különleges képzettségekkel bírnak.

     

    13.03

    Lesznek fajspecifikus bónuszok és képességek? (Vissza a lap tetejére)

    Igen, lesznek. Egy már említett fajspecifikus tulajdonság például, hogy a törpék ellenállóak a mágiával szemben. A különböző fajokról talán többet is elárulunk a közeljövőben. Várjatok és figyeljetek.

     

    14.03

    Kaphatunk további információt az osztályokról? (Vissza a lap tetejére)

    Három induló osztályból választhatunk a Dragon Age kezdetén. Ezek a harcos, a szerencsevadász és a mágus. Miközben karaktered egyre magasabb szintre lép, lehetősége lesz az indulóosztályból kiágazó specializálódások egyikének elsajátítására.

     

    15.03

    Lesz bárd típusú osztály, ami a varázsló osztályról ágazik le? (Vissza a lap tetejére)

    A mágus karakterek számára is ugyanúgy lehetséges a specializálódás,mint a harcos és szerencsevadász osztályoknak. A specializálódásokról továbbiakat is elárulunk az újév alkalmával.

     

    16.03

    Saját karakteremet a fajt és osztályt szabadon megválasztva alakíthatom ki, vagy a fejlesztők által előre elkészített karakterbeállítások közül kell választanom? (Vissza a lap tetejére)

    Amikor új Dragon Age játékba kezdesz, kiválasztod “eredettörténetedet”. A különböző fajokra és osztályokra különféle történetek várnak. Ezért hát igen, megválaszthatod nemedet, fajodat és osztályodat. Sőt akár a hajviseletedet, szemed színét és arcberendezésedet is testre szabhatod.

     

    17.03

    Hány képesség sajátítható el harcosként/szerencsevadászként? (Vissza a lap tetejére)

    Ez a játék során megszerzett szintek mennyiségétől függ. Minél többet fedezel fel a világból, a történetből és a küldetésekből, minél több ellenfelet győzöl le, annál több tapasztalati pontot kapsz. Ezért a karakterednek adható képességek száma attól függ, mennyit haladt eddig a játékban.

     

    18.03

    A játékban minden párbeszéd hallható? (Vissza a lap tetejére)

    Minden nem játékos által irányított szereplő összes szavát felvettük (angolul). A játékos karakterének párbeszéd lehetőségeit nem rögzítettük, kivéve a fajok és nemek kombinációiból adódó hatféle csatakiáltást. Ha egy párbeszédhangot erőltettünk volna a játékos karakterére, azzal jelentősen korlátoztuk volna a lehetőségeit.

     

    19.03

    Lehetséges lesz szerencsevadász osztályt választani, ha a nemes emberi eredettel játszunk? (Vissza a lap tetejére)

    Igen, nemes emberi eredettörténettel is választhatunk szerencsevadász karakterosztályt. Bizony, attól, hogy nemesi születésű vagy, még lehetsz vérbeli szerencsevadász.

     
 

KÖRNYEZET ÉS TÖRTÉNET

Kérjük, válassz egy kérdést:

4.01Hol játszódik a játék?
4.02Mennyire lineáris játékmenet?
4.03Többfajta befejezés is lehetséges?
4.04A játék címe Dragon Age: Vérvonalak – milyenek a sárkányok?
05.04Lehetséges lesz egy erkölcsileg feddhetetlen személy szerepében úgy végigjátszani a játékot, hogy végül ne haljunk mártírhalált?
06.04Hogyan bánnak a törpékkel a játékban?
07.04Nyitott világú RPG a játék, amilyen az Oblivion és a Gothic 3, vagy szintekre osztott világú, amilyen a BG2?
08.04Mennyire lineáris a játékmenet a fő történetszálat illetően, lehetséges-e kreatív, szokatlan módszerekkel megoldani egy-egy feladatot?
09.04Sok küldetés lesz egyszerű tárgybeszerzés, vagy bedobtok néhány gonosz csavart is, mint a BGII Underdark esetében?
10.04A választások főleg jó (szent, aki a légynek se véd) és gonosz (kiscicákat fal fel ebédre, annyira rosszindulatú) között lehetségesek, mint a KOTOR játékban, vagy inkább Mass Effect-stílusban, a higgadt tárgyaló és a brutális katona közti tartományban ingadozhatunk?
11.04Bárkit megölhetek, aki nem viszi előre a sztorit, ahogy azt a Baldur’s Gate sorozatban láthattuk?
12.04A káptalan iratai a nyilvánosság számára is olvashatók? Ezen a játékosokat értem, nem Ferelden polgárait. Kíváncsi vagyok, vajon volt-e olyan sötét korszak Ferelden életében, amikor csak a papság tudott írni és olvasni, és így szabadon értelmezhette a szövegeket?
13.04Mivel a kutyák a mindennapi fereldeni élet részei, a játékban háromféle méretben láthatók majd (kicsi, közepes és Mabari)?
14.04Mi osztjuk el a tulajdonságokat, és a játék végéig úgy maradnak (AD&D stílus) vagy inkább a 3.5 D&D-re hasonlít a rendszer, amikor néha-néha javíthatsz a statisztikáidon, vagy minden szintlépéskor emelkednek a statisztikáid az osztályodtól függően pár ponttal, melyeket valamiféle karakterbeállításra költhetsz el?
15.04Fogok csigánnyal találkozni? Hogy néznek ki? Barátságosak?

    01.04

    Hol játszódik a játék? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak története Ferelden királyságában játszódik.. Az ország Thedas kontinens délkeleti szélén helyezkedik el.

     

    4.02

    Mennyire lineáris játékmenet? (Vissza a lap tetejére)

    A játék nagy részében a játékosok szabadon eldönthetik, merre indulnak, és milyen sorrendben élik meg a különféle kalandokat. Sok-sok mellékküldetésre is lelhetsz a játék világában.

     

    4.03

    Többfajta befejezés is lehetséges? (Vissza a lap tetejére)

    Történeted sokféleképpen végződhet, attól függően, milyen eredettörténeted van és milyen döntéseket hoztál a játék során. Pontosan nem mondjuk meg, hányféle befejezés van, szeretnénk, ha a játék rajongóié lenne ezek felfedezésének meglepetése és öröme.

     

    4.04

    A játék címe Dragon Age: Vérvonalak – milyenek a sárkányok? (Vissza a lap tetejére)

    A “Dragon Age”, azaz a Sárkányok Kora a korszak neve, amikor a történet játszódik. Azért hívják így, mert ez idő kezdetén ismét megjelentek a kihaltnak hitt sárkányok a világban. A játék egyáltalán nem a sárkányokról szól, habár szerepük van a történetben. A sárkányok ritka és veszélyes teremtmények, és a lényüket körülvevő fantasztikum felidézi mindazt, amit ez a játék képvisel – innen a cím.

     

    05.04

    Lehetséges lesz egy erkölcsileg feddhetetlen személy szerepében úgy végigjátszani a játékot, hogy végül ne haljunk mártírhalált? (Vissza a lap tetejére)

    Úgy játszhatsz a Dragon Age világában, ahogyan neked tetszik. Lehetsz igaz és egyenes, vagy teljes erkölcsi csőd, vagy megpróbálhatsz egyensúlyozni a kettő között. A játék végét azonban nem fogjuk elárulni, azt magadnak kell megismerned.

     

    06.04

    Hogyan bánnak a törpékkel a játékban? (Vissza a lap tetejére)

    A törpék a Dragon Age egyik ősi és büszke faja, azonban a közelmúlt politikai eseményei szakítást hoztak a felszíni világgal. Jövőre továbbiakat is elárulunk a törpékről.

     

    07.04

    Nyitott világú RPG a játék, amilyen az Oblivion és a Gothic 3, vagy szintekre osztott világú, amilyen a BG2? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age hasonlítani fog olyan klasszikus BioWare játékokhoz, mint a Baldur’s Gate vagy a Neverwinter Nights. Sok-sok felfedezni és megtapasztalni való vidék vár ránk, és egy erős, mély történet ereje visz végig a játékon.

     

    08.04

    Mennyire lineáris a játékmenet a fő történetszálat illetően, lehetséges-e kreatív, szokatlan módszerekkel megoldani egy-egy feladatot? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age egy olyan, elképesztő történet, melyben saját, választott eredettörténeted fejlődik egészen a játék csúcspontjáig. Miközben végigjátszod a játékot, sok mellékküldetéssel és történetszállal találkozol, melyek különféle lehetőségeket jelentenek majd karaktered és útitársai számára. Tulajdonképpen rajtad múlik, hogy mennyi minden történik veled a kaland során.

     

    09.04

    Sok küldetés lesz egyszerű tárgybeszerzés, vagy bedobtok néhány gonosz csavart is, mint a BGII Underdark esetében? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age a küldetések bőséges tárházával büszkélkedhet. Egyesek egyszerűek, mások összetettek, megint mások pedig váratlan fordulatokkal különös irányt vesznek.

     

    10.04

    A választások főleg jó (szent, aki a légynek se véd) és gonosz (kiscicákat fal fel ebédre, annyira rosszindulatú) között lehetségesek, mint a KOTOR játékban, vagy inkább Mass Effect-stílusban, a higgadt tárgyaló és a brutális katona közti tartományban ingadozhatunk? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age olyan sztori, melyben erkölcsi döntéseid tartós befolyással lesznek azokra, akikkel találkozol, a téged körülvevő világra és útitársaidra. A felmerülő döntéshelyzetekben nem mindig lesz egyértelmű kimenetelt ígérő könnyű válasz.

     

    11.04

    Bárkit megölhetek, aki nem viszi előre a sztorit, ahogy azt a Baldur’s Gate sorozatban láthattuk? (Vissza a lap tetejére)

    Nem ölhetsz meg kedvedre bárkit a Dragon Age világában, mivel ennek nem volna értelme. De ne aggódj, mert ellenségből és áldozatból lesz bőven ott, ahová mész. Csak rajtad múlik, hogyan birkózol meg velük.

     

    12.04

    A káptalan iratai a nyilvánosság számára is olvashatók? Ezen a játékosokat értem, nem Ferelden polgárait. Kíváncsi vagyok, vajon volt-e olyan sötét korszak Ferelden életében, amikor csak a papság tudott írni és olvasni, és így szabadon értelmezhette a szövegeket? (Vissza a lap tetejére)

    A játékosnak többször is lehetősége lesz többet is megtudni a káptalanról, miközben végigjátssza a Dragon Age történetét. Néha olyanokkal fogsz találkozni, akik kiokosítanak a káptalannal kapcsolatban, máskor iratokra lelhetsz. Nem mindenkinek ugyanaz a véleménye a káptalanról, és az információk sokfelől érkeznek majd.

     

    13.04

    Mivel a kutyák a mindennapi fereldeni élet részei, a játékban háromféle méretben láthatók majd (kicsi, közepes és Mabari)? (Vissza a lap tetejére)

    A csatákban Mabari kutyák fognak feltűnni, mivel ezek a legvadabb harcoló ebek. Akadnak azonban másfajta kutyák is a Dragon Age történetében, melyekkel találkozhatsz.

     

    14.04

    Mi osztjuk el a tulajdonságokat, és a játék végéig úgy maradnak (AD&D stílus) vagy inkább a 3.5 D&D-re hasonlít a rendszer, amikor néha-néha javíthatsz a statisztikáidon, vagy minden szintlépéskor emelkednek a statisztikáid az osztályodtól függően pár ponttal, melyeket valamiféle karakterbeállításra költhetsz el? (Vissza a lap tetejére)

    Időközönként neked kell szétosztani a pontokat a képességek közt, amikor a karaktered szintet lép.

     

    15.04

    Fogok csigánnyal találkozni? Hogy néznek ki? Barátságosak? (Vissza a lap tetejére)

    Ha a föld alatti vidékeken kószálsz, és nyitva tartod a szemed, találkozhatsz egy-két csigánnyal.

     
 

HARC

Kérjük, válassz egy kérdést:

5.01Valós idejű a harc, vagy körökre osztott?
5.02Két fegyverrel is lehet küzdeni?
5.03Mik a varázslatkombók?
5.04Hogyan működik a mágiarendszer?
5.05Idézet: “A mágusok új varázslatok közül választhatnak, amikor szintet lépnek. A játékosok a varázslatok gazdag palettájáról választhatnak a specializálódás érdekében.” Megtudhatnánk többet a mágiarendszer részleteiről? Például lehet valaki általános mágus, aki nem szakosodik egy iskolára sem, mint a varázsló a D&D-ben? Amikor egy mágus szintet lép, meg kell válnia a már elsajátított varázslatoktól, hogy újakat kaphasson, vagy meg lehet tanulni az összes varázslatot?
5.06Többet szeretnék tudni a mágiáról, a képzettségekről és a képességfákról. Szeretnék többet tudni a harc működéséről. Ez biztosan szerepel a következő hónapokra ütemezett elárulnivalóitok között, de azért megkérdezem.
5.07Lesújthat minket a villám?
5.08Lesznek zombicicák a játékban?
5.09Idézet: “A harc a Dragon Age: Vérvonalak világában valós időben zajlik. Ezen kívül beépítettünk egy megállítom-játszom rendszert, mellyel a játékosok taktikusabban közelíthetik meg a harcot.” Ez azt is jelenti, hogy rendelkezésre áll automatikus szüneteltetés?
5.10Azt szeretném tudni, hogy pihenésre csak táborban és bizonyos fogadókban van lehetőség, vagy ezen helyeken kívül is pihenhetünk, például egy csata előtt vagy után, és ha igen, ebben megzavarhatnak-e ellenfelek, ahogy korábbi játékokban előfordult?
5.11Lesz csatanapló, mint a Baldur’s Gate-ben?

    5.01

    Valós idejű a harc, vagy körökre osztott? (Vissza a lap tetejére)

    Idézet: “A harc a Dragon Age: Vérvonalak világában valós időben zajlik. Ezen kívül beépítettünk egy megállítom-játszom rendszert, mellyel a játékosok taktikusabban közelíthetik meg a harcot.

     

    5.02

    Két fegyverrel is lehet küzdeni? (Vissza a lap tetejére)

    A két fegyver használata olyan lehetőség, amit a játékos a karaktere létrehozásakor vagy szintlépéskor hozzáadhat a szereplőhöz. Bárki tud két kézbe két fegyvert fogni, de a megfelelő képzettség nélkül nem lesz igazán ügyes.

     

    5.03

    Mik a varázslatkombók? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak bevezeti a varázslatkombók koncepcióját, mely szerint több varázslat összekapcsolásával egyedülálló hatást érhetsz el. Ha például a célpontot a Lassítás varázslattal helyhez kötöd, majd azt egy tűzgolyó követi, különlegesen pusztító erejű égető varázslat alakítható ki.

     

    5.04

    Hogyan működik a mágiarendszer? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age mágiája mana alapú rendszer. Minden varázslat használata bizonyos mana mennyiségbe kerül a mágusnak. Egyes varázslatok folyamatosan csökkentik a manát, amíg használatban vannak. Idővel a mana lassan visszatöltődik, és maximális szintje minden új szinten növekszik. Idézet: “A mágusok új varázslatok közül választhatnak, amikor szintet lépnek. A játékosok a varázslatok gazdag palettájáról választhatnak a specializálódás érdekében.” Megtudhatnánk többet a mágiarendszer részleteiről?

     

    5.05

    Idézet: “A mágusok új varázslatok közül választhatnak, amikor szintet lépnek. A játékosok a varázslatok gazdag palettájáról választhatnak a specializálódás érdekében.” Megtudhatnánk többet a mágiarendszer részleteiről? Például lehet valaki általános mágus, aki nem szakosodik egy iskolára sem, mint a varázsló a D&D-ben? Amikor egy mágus szintet lép, meg kell válnia a már elsajátított varázslatoktól, hogy újakat kaphasson, vagy meg lehet tanulni az összes varázslatot? (Vissza a lap tetejére)

    A mágusok számára sokféle varázslat rendelkezésre áll, de a mágia iskolájában csak úgy juthatnak előre, ha megértik az illető iskola alapjait, egy varázslatfa mentén tanulva. Te döntöd el, hogy a mágusod különféle varázslatok elegyét alkalmazza, vagy egy bizonyos mágiafára koncentrál. A specializálódások tovább alakítják a karaktert, aki új, tematikus varázslatokból választhat. Jövőre még több részletet árulunk el a mágiáról és a varázslókról.

     

    5.06

    Többet szeretnék tudni a mágiáról, a képzettségekről és a tehetségfákról. Szeretnék többet tudni a harc működéséről. Ez biztosan szerepel a következő hónapokra ütemezett elárulnivalóitok között, de azért megkérdezem. (Vissza a lap tetejére)

    Sajnáljuk, de jól sejtetted: ezt az információt valóban későbbre tartogatjuk. Csak figyelj.

     

    5.07

    Lesújthat minket a villám? (Vissza a lap tetejére)

    Le bizony, mivel a Dragon Age az elektromos mágia varázslatait is tartalmazza.

     

    08.05

    Lesznek zombicicák a játékban? (Vissza a lap tetejére)

    Sose lehet tudni. Tartsd nyitva a szemed, hátha jönnek.

     

    09.05

    Idézet: “A harc a Dragon Age: Vérvonalak világában valós időben zajlik. Ezen kívül beépítettünk egy megállítom-játszom rendszert, mellyel a játékosok taktikusabban közelíthetik meg a harcot.” Ez azt is jelenti, hogy rendelkezésre áll automatikus szüneteltetés? (Vissza a lap tetejére)

    Akiknek kedvük tartja, használhatnak majd egy automatikus megállítást.

     

    10.05

    Azt szeretném tudni, hogy pihenésre csak táborban és bizonyos fogadókban van lehetőség, vagy ezen helyeken kívül is pihenhetünk, például egy csata előtt vagy után, és ha igen, ebben megzavarhatnak-e ellenfelek, ahogy korábbi játékokban előfordult? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak játékban nincs szükség pihenésre ebben az értelemben, mivel a mana és az életerő visszapótlódása meglehetősen gyors. Van azonban egy tábor, ahol csapatod elláthatja az elszenvedett jelentősebb sérüléseket. A csapat tábora mindig biztonságos hely lesz? Azt majd játék közben meglátod!

     

    11.05

    Lesz harcnapló, mint a Baldur’s Gate-ben? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak feljegyzi kódexedbe, mikor milyen teremtménnyel találkoztál, leírja némelyik viselkedését, és egyéb fontos tényeket. A statisztikákat is megtekintheted, például, hogy melyek a kedvenc varázslataid, és így tovább.

     
 

CSAPATOD TAGJAI

Kérjük, válassz egy kérdést:

6.01Hány útitársam lehet?
6.02Hogyan irányíthatom őket?
6.03Hogyan alakíthatom őket?
6.04Megszabadulhatok csapattagoktól?
6.05Játszhatok-e szólóban is, azaz követőim nélkül?
6.06Meghalhatnak a csapatom tagjai?
07.06Van szerelem a Dragon Age: Vérvonalak világában?

    01.06

    Hány útitársam lehet? (Vissza a lap tetejére)

    A játékosnak összesen négy aktív csapattagja lehet, a főhőst is beleértve. A követők száma a játékos döntéseitől függ a játék során.

     

    6.02

    Hogyan irányíthatom őket? (Vissza a lap tetejére)

    A Baldur’s Gate 2 rendszeréhez hasonlóan közvetlenül is irányíthatod csapattagjaidat, vagy hagyhatod, hogy a gép kezelje őket. A Dragon Age különleges taktikarendszert használ, melyben a játékos alakíthatja az egyes csapattagok tevékenységét és reakcióit. Beállíthatod például a mágusodat, hogy mindig kezdje el gyógyítani sérült társait, ha azok életereje 30%-ra esik.

     

    6.03

    Hogyan alakíthatom őket? (Vissza a lap tetejére)

    Amikor egy csapattag csatlakozik hozzád, saját osztállyal, és a hozzárendelt alapképességekkel rendelkezik. Ekkor a játékos eldöntheti, hogy ő irányítja szintlépéseit és fejlődését, ahogy a játékos karakter esetében, vagy a gépre bízza az automatikus szintlépést.

     

    6.04

    Megszabadulhatok csapattagoktól? (Vissza a lap tetejére)

    Igen. Még nem mondhatunk túl sokat erről, de annyit elárulunk, hogy az útitársak nem mindig értenek egyet a játékos döntéseivel.

     

    6.05

    Játszhatok-e szólóban is, azaz útitársak nélkül? (Vissza a lap tetejére)

    Hát, megpróbálhatod, de valószínűleg belehalsz.

     

    6.06

    Meghalhatnak a csapatom tagjai? (Vissza a lap tetejére)

    A csapattagok nem halnak meg a harcban. Ha egy csapattag életereje nullára esik, sebesültnek számítanak, és a harc végéig többé nem tudnak neked segítséget nyújtani. Miután a harcnak vége, sebesültek maradnak, alacsony életerővel, állóképességgel vagy manával, míg ki nem pihenik magukat vagy meg nem gyógyulnak. Egyes csapattagok meghalhatnak, a történet bizonyos fordulatai vagy a te döntéseid következtében. Erről nem tudunk túl sok részletet elárulni anélkül, hogy fel ne fednénk ezt-azt a történetből.

     

    07.06

    Van szerelem a Dragon Age: Vérvonalak világában? (Vissza a lap tetejére)

    Igen. A BioWare sztorik egyik jellegzetessége a románc, mellyel a játékos vagy foglalkozik, vagy nem. Találkozhatsz olyasvalakivel, aki érdekelni kezd, és ilyenkor megpróbálhatsz kapcsolatot kialakítani, de erről nem mondhatunk el többet, mert túl sok mindent elárulnánk. Mint mindig, a románc kérdését ízlésesen és felnőtt módon kezeljük.

     
 

TECHNIKAI

Kérjük, válassz egy kérdést:

7.01Milyen játékmotort használtok?
7.02Milyen szabályrendszert használ a játék?
7.03Van Z tengely?
7.04A Dragon Age: Vérvonalak többszemélyes játék?
7.05Lesz eszközkészlet?

    7.01

    Milyen játékmotort használtok? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak az Eclipse motort használja, mely a BioWare által kifejlesztett, adatvezérelt, új generációs RPG engine.

     

    7.02

    Milyen szabályrendszert használ a játék? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age csapat egyedi RPG szabályrendszert hozott létre a Dragon Age-ben való használatra.

     

    7.03

    Van Z tengely? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age egy 3D játék, úgyhogy ha így érted, igen, van Z tengely. Hatalmasan tornyosuló épületeket láthatsz, nyílvesszők ívelnek át az égen. Repülni vagy úszni azonban nem fogsz a Dragon Age: Vérvonalak játékban.

     

    7.04

    A Dragon Age: Vérvonalak többszemélyes játék? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age: Vérvonalak koncentrált, egyszemélyes RPG élményt ad. Mivel ez az első játék, mely a Dragon Age világában játszódik, a csapat egy egyszemélyes élményre akart koncentrálni, melyben a játékosok megismerhetik a játék lenyűgöző sztoriját, történelmét és világát.

     

    7.05

    Lesz eszközkészlet? (Vissza a lap tetejére)

    Mindenképpen. A BioWare és rajongóink nagy sikereket és sok, hosszan tartó szórakozást köszönhet a Neverwinter Nights eszközkészletnek, és szeretnénk megint olyan kiváló eszközt készíteni, mellyel a játékosok elkészíthetik saját kalandjukat. A Dragon Age Toolsetet, azaz eszközkészletet augusztusban mutattuk be a közönségnek a seattle-i Penny Arcade Expo keretében, és vendégül láttunk a stúdiónál egy csoport Neverwinter Nights tartalomkészítőt, hogy kiismerjék és kipróbálják az eszközkészletet. Az eszközkészletről videókat is nézhetsz a Világépítők galériában. Hamarosan további részleteket is közlünk erről a pompás eszközről.

     
 

NJK

Kérjük, válassz egy kérdést:

8.01Hány NJK közül választhatunk? Ismerjük Morrigant, a mágust és Wynne-t, a szellemgyógyítót. Mi van a többiekkel?
8.02Shale benne lesz vagy nem?
8.03Életben lehet tartani a kutyát az epilógus során? És a kutya olyan NJK lesz, aki csatlakozhat hozzánk, elfoglalva az egyik helyet a négy főből?

    8.01

    Hány NJK közül választhatunk? Ismerjük Morrigant, a mágust és Wynne-t, a szellemgyógyítót. Mi van a többiekkel? (Vissza a lap tetejére)

    Már bocsánat, de nem fogjuk elrontani neked a játékot azzal, hogy pontosan hány főt vehetsz be a csapatba vagy hogy kik lesznek azok. A különböző csapatoknak különböző dinamikájuk van,és némelyik vonzza az összes potenciális követőt, mások meg nem. Felfedtünk néhány potenciális csapattagot, például Alistairt, a szürke kamarást, a Világ oldal Szereplők szekciójában. Kövesd figyelemmel a további híradásokat.

     

    8.02

    Shale benne lesz vagy nem? (Vissza a lap tetejére)

    A Dragon Age első kiadásában nem fogod látni Shale-t, de ne add fel a reményt vele kapcsolatban… A közeljövőben további információkkal szolgálunk róla.

     

    8.03

    Életben lehet tartani a kutyát az epilógus során? És a kutya olyan NJK lesz, aki csatlakozhat hozzánk, elfoglalva az egyik helyet a négy főből? (Vissza a lap tetejére)

    Kutya (választhatsz neki nevet a játékban) is lehet a csapatod tagja. Ha beveszed, ő is elfoglal egy tagsági helyet. Ne feledd: nem minden NJK szeretne csatlakozni a csapatodhoz, akivel találkozol, másokat meg te nem akarsz majd útitársul fogadni. Játékosként te döntöd el, ki csatlakozik hozzád utazásaidon.

     
 

KÖRNYEZET

Kérjük, válassz egy kérdést:

9.01A videókon rengeteg elpusztult helyet és romot láttam. A DO:O-ban is lesznek azért kellemes helyek (falvak, erdők vízeséssel, stb.)?
9.02Be lehet törni az ajtókat erővel vagy tűzlabdával?
9.03Mi a helyzet a vadvilággal, lesznek semleges állatok a játékban? mókusok, medvék, tehenek, rókák, stb.
9.04Lehetséges lesz gyorsan elutazni egyik helyről a másikba (mint az Oblivionban), vagy az egyik várostól a másikig gyalog kell elvergődnünk? Legalább egy lovat lehet majd venni vagy szerezni (akármi módon), hogy csökkentse az utazással töltött idő?

    9.01

    A videókon rengeteg elpusztult helyet és romot láttam. A DO:O-ban is lesznek azért kellemes helyek (falvak, erdők vízeséssel, stb.)? (Vissza a lap tetejére)

    Mindenképpen. A Dragon Age grafikuscsapata felfedezendő helyszínek sokaságát alkotta meg. Ezek némelyike sötét és vészjósló lesz, mások világosak, teli élettel. Nézd meg a galériánk képernyőképeit, melyek érzékeltetik a helyek hangulatait.

     

    9.02

    Be lehet törni az ajtókat erővel vagy tűzlabdával? (Vissza a lap tetejére)

    Vannak részek a játékban, ahol betörhetsz ajtókat, mégpedig nagyon látványosan. Némelyik ajtóhoz egy bizonyos kulcs vagy jelszó kell. A játék nagyobb részében azonban érdemes olyasvalakit is bevenni a csapatba, aki tud zárat feltörni (tipp: egy szerencsevadász!), ha a játék minden zegét-zugát fel akarod deríteni.

     

    9.03

    Mi a helyzet a vadvilággal, lesznek semleges állatok a játékban? mókusok, medvék, tehenek, rókák, stb. (Vissza a lap tetejére)

    Ferelden földje “igazi” világ, a szokásos állatokkal, melyekkel vidéki és városi környezetben találkozni lehet. Sok megszokott állattal találkozhatsz, de megdöbbentőbb lényekkel is, amilyenek a Világ szekció Teremtmények fülénél láthatók.

     

    9.04

    Lehetséges lesz gyorsan elutazni egyik helyről a másikba (mint az Oblivionban), vagy az egyik várostól a másikig gyalog kell elvergődnünk? Legalább egy lovat lehet majd venni vagy szerezni (akármi módon), hogy csökkentse az utazással töltött idő? (Vissza a lap tetejére)

    Ha egy térség megjelent a világtérképeden, képes leszel nagy sebességgel odautazni, vagy onnan a világtérkép más részeire. Az azonban megeshet, hogy utazásodat váratlan események szakítják meg.

     
 

LETÖLTHETŐ TARTALOM

Kérjük, válassz egy kérdést:

10.01Izgatottan várom ezt a játékot, és a sok új tartalmat, ami majd elérhető lesz, de van egy dolog, ami nem igazán tetszik: csak 3 fajból és 3 osztályból választhatsz. A kérdésem az volna, hogy miután a játékot kiadták, lesz-e később olyan javítócsomag vagy kiegészítő, ami új fajokat/osztályokat ad a játékhoz?

    10.01

    Izgatottan várom ezt a játékot, és a sok új tartalmat, ami majd elérhető lesz, de van egy dolog, ami nem igazán tetszik: csak 3 fajból és 3 osztályból választhatsz. A kérdésem az volna, hogy miután a játékot kiadták, lesz-e később olyan javítócsomag vagy kiegészítő, ami új fajokat/osztályokat ad a játékhoz? (Vissza a lap tetejére)

    Letölthető tartalmakról sajnos nem áll módunkban részleteket közölni. Kövesd figyelemmel erről szóló információinkat az újév folyamán!

     

PC JÁTÉKADATOK

    Elérhető: 2009. november 6. Platform: PC Windows XP és Vista Formátum: DVD Játékosok: 1 Kiadó: EA Fejlesztő: Bioware™

  • ESRB besorolás: Felnőtt
KONZOL JÁTÉKADATOK

    Elérhető: Xbox 360: nov. 6., PS3: nov. 20. Platform: Xbox 360™, PS3™ Formátum: DVD és Blu-Ray Játékosok: 1 Kiadó: EA Fejlesztő: Bioware™

  • ESRB besorolás: Felnőtt

XP MINIMUM SPECIFIKÁCIÓK

    Operációs rendszer: Windows XP SP3-mal CPU: Intel Core 2 (vagy egyenértékű) 1,4Ghz-es vagy erősebb
    AMD X2 (vagy egyenértékű) 1,8Ghz-es vagy erősebb RAM: 1GB vagy több

  • VIDEO: ATI Radeon X850 128MB vagy erősebb
    NVIDIA GeForce 6600 GT 128MB vagy erősebb,
    DVD ROM,
    20 GB hely a merevlemezen
VISTA MINIMUM SPECIFIKÁCIÓK

    Operációs rendszer: Windows Vista SP1-gyel CPU: Intel Core 2 (vagy egyenértékű) 1,6Ghz-es vagy erősebb RAM: 1,5 GB vagy több

  • VIDEO: ATI Radeon X1550 256MB vagy erősebb
    NVIDIA GeForce 7600 GT 256MB vagy erősebb,
    DVD ROM,
    20 GB hely a merevlemezen
AJÁNLOTT SPECIFIKÁCIÓK

    CPU: Intel Core 2 Quad 2,4Ghz processzor vagy egyenértékű RAM: 4 GB (Vista) vagy 2 GB (XP)

  • VIDEO: ATI 3850 512 MB vagy erősebb
    NVIDIA 8800GTS 512 MB vagy erősebb
    AMD Phenom II X3 Triple-Core 2,8 GHz-es vagy erősebb,
    DVD ROM,
    20 GB hely a merevlemezen

A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.