
A Dragon Age: Vérvonalak egy különleges világban játszódó sötét, hősi fantasy. A BioWare népszerű Baldur’s Gate sorozatának szellemi örököseként a játék megállítom-játszom taktikai harcrendszert alkalmaz. Játszható váll felett átnézős, vagy a taktikusabb felülnézetes módban. A Dragon Age: Vérvonalak döbbenetes mennyiségű párbeszédes filmjelenetet tartalmaz. A játékosok egyedi csapattagokat toborozhatnak. A játékos minden útitársának megvan a maga jó oka arra, hogy csatlakozzon a csapathoz.
Azt jelenti, hogy a Dragon Age: Vérvonalak teli van nyers és véres kalandokkal, felnőtt témákkal. Megvannak benne a hagyományos fantasy elemek, hősök, gonoszok és varázslat, de finomkodás aztán nincs – egy brutális, veszélyes és néha megdöbbentő világ vár rád.
A Dragon Age: Vérvonalak 2009. november 3-án jelenik meg Észak-Amerikában és november 6-án Európában Xbox 360-ra és PC-re. A Playstation 3 verzió később jelenik meg, november 20-án.
A Dragon Age: Vérvonalak PC-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra jelenik meg.
A minimális és ajánlott PC követelmények a lap alján láthatók.
A játék egyedülállóan új funkciója az Eredettörténetek, mely meghatározza, hogyan látod a világot, és az milyennek lát téged. Az eredet meghatározza a játékos motivációit, meghatározza tapasztalatait, és eldönti a játék egyedi bevezetését, történetvezetését és végződését. Azért is választottuk az “Origins” (vérvonalak, eredet, gyökerek) címet, mert jelképezi azt is, ahogyan a BioWare visszatér gyökereihez.
Az Electronic Arts
Felnőtt besorolást kapunk az ESRB-től, hiszen igen sötét és zord játékot alkottunk.
Ahogy azt a korábbi BioWare játékokban tapasztalhattad, ez attól függ, milyen alaposan játszod a játékot, mennyi időt töltesz a világ felfedezésével, hány mellékküldetést vállalsz be. Szerintünk a rajongók nagyon elégedettek lesznek a fősztori hosszával.
Összes játékunk közül a Dragon Age-ben van a legtöbb történet- és játékmenet-tartalom a Baldur’s Gate 2 óta. Ahogy az a BioWare játékoknál lenni szokott, a karaktered által elért végső szint attól függ, mennyit kívánsz megismerni a történetből. Ha csak a történet magvát csinálod végig, amit a kritikus ösvénynek nevezünk, alacsonyabb szinten leszel, mint azok, akik a játék sok mellékküldetését is kipróbálták. Szerintünk a legtöbben valahol a 15. és a 20. szint között lesznek a játék végén.
Ha karaktered vagy egy útitársa varázsló, a baráti sebzésre nagyon kell ügyelnie. Sok varázslat sérülést okozhat a játékosnak, útitársainak vagy szövetségeseinek, ha a hatókörébe kerülnek (ahol a varázslat beindul, például egy tűzgolyó robbanásánál, vagy a varázsló és célpontja közé kerülve, mint például a villámcsapásnál). Ha baráti harcosok kerülnek a hatókörbe, a varázslat erejének megfelelő sérülést szenvednek.
A Dragon Age három nehézségi fokozattal rendelkezik. Minél magasabb a fokozat, annál nehezebb lesz a játék: a gép által irányított ellenfelek ügyesednek, az ellenséges és baráti sebzés nagyobb sérülést okoz, gyakrabban sebesülsz meg.
Igen, a játékban van fedezékrendszer, így ha például egy rád kilőtt nyíl egy ajtófélfába ütközik, ott megáll, és nem talál el. A közvetlen támadáshoz látnod kell az ellenfelet. Vannak azonban olyan varázslatok, mint a tűzgolyó, melyek területre hatnak, ezeknél a közvetlen irányvonal nem fontos.
Van olyan harcos osztályú karakter, mely a nyers erő helyett az ügyességen alapszik. Ha például két fegyverrel küzdő szereplőt vagy íjászt hozol létre, ott nagyfokú ügyességre van szükség.
A karakterek a Dragon Age legtöbb fegyvertípusát használhatják, azonban akadnak bizonyos korlátozások. Csak a varázslók használhatnak botot, és a legtöbb fegyver használatához kell egy minimális erő vagy ügyesség. Karaktereid statisztikáinak építése közvetlenül befolyásolja, hogy milyen felszerelést lesznek képesek használni. Jobb észben tartani: nem ugyanaz egy fegyvert használni és jól használni. Egyes karakterosztályok kiképzésben részesülhetnek bizonyos fegyverek használatára, így a képzetleneknél jobban fogják azokat kezelni.
Szintlépéskor nincs “ajánlott” gomb, de van olyan játékbeállítás, mely elvégzi helyetted karaktered és csapattársai szintlépését, ha nem akarod magad elvégezni ezeket az új szinteknél.
Útitársaid ugyanazzal a tapasztalattal gyarapodnak, mint te, akár a táborban várnak, akár csatlakoznak hozzád a küldetéseken. Tapasztalati pontjaik nem pontosan ugyanazok, mint a játékosnak, és a játékostól eltérő időpontban is léphetnek szintet. Amikor szintet lépnek, alakíthatsz statisztikáikon és képességeiken, vagy elvégeztetheted ugyanezt automatikusan is. A Dragon Age játékban útitársaid más-más előtörténettel és jellemvonásokkal rendelkeznek. Ezért tehetségeik, specializálódásaik és statisztikáik mind sajátosan egyediek, és mindez a játékos szintjéhez igazodik bennük, amikor összetalálkozol velük. Ha csatlakoztak hozzád, kedved szerint léptethetsz velük szintet.
Igen, még mindig van egy epilógus.
Valóban létezik “kegyelemdöfés” a játékban (bár nem feltétlenül döfés). Különböző kegyelemdöfések végezhetők el a használt fegyvertől és az ellenféltől függően.
A Dragon Age nem tartalmaz efféle “hírnévrendszert”, a szereplők azonban reagálnak döntéseidre, és tetteid nem maradnak következmények nélkül.
A fegyverek, pajzsok és vértezet mind látható a játékoson és útitársain, miközben felfedezik a játék különféle tájait.
A legyőzött ellenfelek mindenféle dolgokat hordanak maguknál, pénzt, fegyvert, vértet és tárgyakat. Ha egy ellenfeled meghalt, bármit, ami nála volt, magadhoz vehetsz.
Három pénznem van a játékban: arany, ezüst és réz. Így könnyebb a szállítás, nem kell súlyos érmehalmokat magaddal cipelned, ha veszel vagy eladsz valami értékeset.
A három fő kezdő osztály a harcos, a szerencsevadász és a mágus. Ezeket férfi vagy női játékosok egyaránt lehetnek. Ha törpe karaktert választasz, nem lehetsz mágus, mivel a törpék ellenállnak a mágiának, és varázsolni sem tudnak.
Sok különféle viselet hordható a játékban, az egyszerű ruhától a teljes lemezvértig, és e végletek között is sok a lehetőség. Rajtad múlik, mit viselsz te vagy az útitársaid, de mivel az éjfattyak bármikor lecsaphatnak, javasoljuk, hogy legtöbbször páncélt viselj.
Számos különféle vért és fegyver van a Dragon Age játékban. A vértek közül a máguspalásttól a teljes lemezvértezetig mindenféle megtalálható. A Hordhatunk még pajzsokat, sisakokat vagy más fejfedőket, páncélkesztyűket és csizmákat. A fegyverek közül egyesek egykezesek, ilyenek a tőrök, kardok és buzogányok, mások kétkezesek, például a pallosok és pörölyök; vannak mágusbotok, melyekkel varázsolni lehet; távolra ható fegyverek, amilyen az íj és a számszeríj, sokféle nyílvesszővel.
A játékosok testre szabhatják karaktereik megjelenését a BioWare által valaha készített legrészletesebb arckialakító rendszer segítségével. Megválaszthatjuk karakterünk faját, nemét és osztályát is. Ezen kívül a karakter eredetét és háttértörténetét is megszabhatják. További testre szabási lehetőségek nyílnak a karakter szintlépésével.
A Dragon Age: Vérvonalak lehetővé teszi a játékosoknak, hogy kommunikáljanak csapatuk tagjaival, és irányítsák azok fejlődését. A játék során folyamatosan döntéseket kell hozni. Az útitársak személyiségétől függően ezek a döntések feldühíthetik vagy jókedvre deríthetik őket. Ezért egy primitív jó/gonosz rendszer helyett a Dragon Age: Vérvonalak inkább a kalandban résztvevő társakkal való személyes kapcsolatok alakítására koncentrál. A siker hűséges, hatékonyabb szövetségeseket, sőt, akár szerelmet is hozhat.
A játékos három osztályból választhat: harcos, mágus és szerencsevadász. A karakter szintlépéseikor specializációs csomagok választhatók ki számára.
A specializációk olyan jellegzetességek csomagjai, melyek tovább finomítják és alakítják karakteredet. A játékosnak a történet folyamán ki kell érdemelnie ezeket a specializációkat.
Igen. A játékos csapdákat és mérgeket készíthet.
Ezt egy kissé félrefogalmaztuk a legutóbbi GyIK-ban. Gyógynövényt nem csinálunk, azaz nem készíthetsz egy növényből egy másik növényt. A méreg, csapdák és gyógynövénytan képzettségekkel mérgeket keverhetsz, csapdákat építhetsz és főzeteket vagy gyógykenőcsöket készíthetsz, de nincs kertészkedés, veteményessel.
A főzetek és gyógykenőcsök a karakteredre alkalmazhatók. Használhatod őket a leltárképernyőről, vagy a gyorssávra helyezheted őket, hogy azonnal használhatók legyenek. A csapdák ugyanígy aktiválhatók, és egy útvonal mentén elhelyezhetők, hogy aztán a közelükbe csalhassuk az ellenfelet.
Játékos karaktered ember, elf vagy törpe lehet a Dragon Age játékban.
Számos eltérő specializációs fa elérhető NJK útitársaid számára, kezdő osztályaidtól függően.
6 egyedi eredettörténet közül választhatunk a játékban. A nemes embert és a mágust már megmutattuk csatában. Az eredettörténetekből többet felfedünk majd az újévben.
A jövőben további információkat teszünk közzé a specializálódásokról. Csak figyelj.
“Nincs “”druida”" osztály a Dragon Age játékban.” Vannak azonban olyan osztályok, melyek az állatokkal kapcsolatos különleges képzettségekkel bírnak.
Igen, lesznek. Egy már említett fajspecifikus tulajdonság például, hogy a törpék ellenállóak a mágiával szemben. A különböző fajokról talán többet is elárulunk a közeljövőben. Várjatok és figyeljetek.
Három induló osztályból választhatunk a Dragon Age kezdetén. Ezek a harcos, a szerencsevadász és a mágus. Miközben karaktered egyre magasabb szintre lép, lehetősége lesz az indulóosztályból kiágazó specializálódások egyikének elsajátítására.
A mágus karakterek számára is ugyanúgy lehetséges a specializálódás,mint a harcos és szerencsevadász osztályoknak. A specializálódásokról továbbiakat is elárulunk az újév alkalmával.
Amikor új Dragon Age játékba kezdesz, kiválasztod “eredettörténetedet”. A különböző fajokra és osztályokra különféle történetek várnak. Ezért hát igen, megválaszthatod nemedet, fajodat és osztályodat. Sőt akár a hajviseletedet, szemed színét és arcberendezésedet is testre szabhatod.
Ez a játék során megszerzett szintek mennyiségétől függ. Minél többet fedezel fel a világból, a történetből és a küldetésekből, minél több ellenfelet győzöl le, annál több tapasztalati pontot kapsz. Ezért a karakterednek adható képességek száma attól függ, mennyit haladt eddig a játékban.
Minden nem játékos által irányított szereplő összes szavát felvettük (angolul). A játékos karakterének párbeszéd lehetőségeit nem rögzítettük, kivéve a fajok és nemek kombinációiból adódó hatféle csatakiáltást. Ha egy párbeszédhangot erőltettünk volna a játékos karakterére, azzal jelentősen korlátoztuk volna a lehetőségeit.
Igen, nemes emberi eredettörténettel is választhatunk szerencsevadász karakterosztályt. Bizony, attól, hogy nemesi születésű vagy, még lehetsz vérbeli szerencsevadász.
A Dragon Age: Vérvonalak története Ferelden királyságában játszódik.. Az ország Thedas kontinens délkeleti szélén helyezkedik el.
A játék nagy részében a játékosok szabadon eldönthetik, merre indulnak, és milyen sorrendben élik meg a különféle kalandokat. Sok-sok mellékküldetésre is lelhetsz a játék világában.
Történeted sokféleképpen végződhet, attól függően, milyen eredettörténeted van és milyen döntéseket hoztál a játék során. Pontosan nem mondjuk meg, hányféle befejezés van, szeretnénk, ha a játék rajongóié lenne ezek felfedezésének meglepetése és öröme.
A “Dragon Age”, azaz a Sárkányok Kora a korszak neve, amikor a történet játszódik. Azért hívják így, mert ez idő kezdetén ismét megjelentek a kihaltnak hitt sárkányok a világban. A játék egyáltalán nem a sárkányokról szól, habár szerepük van a történetben. A sárkányok ritka és veszélyes teremtmények, és a lényüket körülvevő fantasztikum felidézi mindazt, amit ez a játék képvisel – innen a cím.
Úgy játszhatsz a Dragon Age világában, ahogyan neked tetszik. Lehetsz igaz és egyenes, vagy teljes erkölcsi csőd, vagy megpróbálhatsz egyensúlyozni a kettő között. A játék végét azonban nem fogjuk elárulni, azt magadnak kell megismerned.
A törpék a Dragon Age egyik ősi és büszke faja, azonban a közelmúlt politikai eseményei szakítást hoztak a felszíni világgal. Jövőre továbbiakat is elárulunk a törpékről.
A Dragon Age hasonlítani fog olyan klasszikus BioWare játékokhoz, mint a Baldur’s Gate vagy a Neverwinter Nights. Sok-sok felfedezni és megtapasztalni való vidék vár ránk, és egy erős, mély történet ereje visz végig a játékon.
A Dragon Age egy olyan, elképesztő történet, melyben saját, választott eredettörténeted fejlődik egészen a játék csúcspontjáig. Miközben végigjátszod a játékot, sok mellékküldetéssel és történetszállal találkozol, melyek különféle lehetőségeket jelentenek majd karaktered és útitársai számára. Tulajdonképpen rajtad múlik, hogy mennyi minden történik veled a kaland során.
A Dragon Age a küldetések bőséges tárházával büszkélkedhet. Egyesek egyszerűek, mások összetettek, megint mások pedig váratlan fordulatokkal különös irányt vesznek.
A Dragon Age olyan sztori, melyben erkölcsi döntéseid tartós befolyással lesznek azokra, akikkel találkozol, a téged körülvevő világra és útitársaidra. A felmerülő döntéshelyzetekben nem mindig lesz egyértelmű kimenetelt ígérő könnyű válasz.
Nem ölhetsz meg kedvedre bárkit a Dragon Age világában, mivel ennek nem volna értelme. De ne aggódj, mert ellenségből és áldozatból lesz bőven ott, ahová mész. Csak rajtad múlik, hogyan birkózol meg velük.
A játékosnak többször is lehetősége lesz többet is megtudni a káptalanról, miközben végigjátssza a Dragon Age történetét. Néha olyanokkal fogsz találkozni, akik kiokosítanak a káptalannal kapcsolatban, máskor iratokra lelhetsz. Nem mindenkinek ugyanaz a véleménye a káptalanról, és az információk sokfelől érkeznek majd.
A csatákban Mabari kutyák fognak feltűnni, mivel ezek a legvadabb harcoló ebek. Akadnak azonban másfajta kutyák is a Dragon Age történetében, melyekkel találkozhatsz.
Időközönként neked kell szétosztani a pontokat a képességek közt, amikor a karaktered szintet lép.
Ha a föld alatti vidékeken kószálsz, és nyitva tartod a szemed, találkozhatsz egy-két csigánnyal.
Idézet: “A harc a Dragon Age: Vérvonalak világában valós időben zajlik. Ezen kívül beépítettünk egy megállítom-játszom rendszert, mellyel a játékosok taktikusabban közelíthetik meg a harcot.
A két fegyver használata olyan lehetőség, amit a játékos a karaktere létrehozásakor vagy szintlépéskor hozzáadhat a szereplőhöz. Bárki tud két kézbe két fegyvert fogni, de a megfelelő képzettség nélkül nem lesz igazán ügyes.
A Dragon Age: Vérvonalak bevezeti a varázslatkombók koncepcióját, mely szerint több varázslat összekapcsolásával egyedülálló hatást érhetsz el. Ha például a célpontot a Lassítás varázslattal helyhez kötöd, majd azt egy tűzgolyó követi, különlegesen pusztító erejű égető varázslat alakítható ki.
A Dragon Age mágiája mana alapú rendszer. Minden varázslat használata bizonyos mana mennyiségbe kerül a mágusnak. Egyes varázslatok folyamatosan csökkentik a manát, amíg használatban vannak. Idővel a mana lassan visszatöltődik, és maximális szintje minden új szinten növekszik. Idézet: “A mágusok új varázslatok közül választhatnak, amikor szintet lépnek. A játékosok a varázslatok gazdag palettájáról választhatnak a specializálódás érdekében.” Megtudhatnánk többet a mágiarendszer részleteiről?
A mágusok számára sokféle varázslat rendelkezésre áll, de a mágia iskolájában csak úgy juthatnak előre, ha megértik az illető iskola alapjait, egy varázslatfa mentén tanulva. Te döntöd el, hogy a mágusod különféle varázslatok elegyét alkalmazza, vagy egy bizonyos mágiafára koncentrál. A specializálódások tovább alakítják a karaktert, aki új, tematikus varázslatokból választhat. Jövőre még több részletet árulunk el a mágiáról és a varázslókról.
Sajnáljuk, de jól sejtetted: ezt az információt valóban későbbre tartogatjuk. Csak figyelj.
Le bizony, mivel a Dragon Age az elektromos mágia varázslatait is tartalmazza.
Sose lehet tudni. Tartsd nyitva a szemed, hátha jönnek.
Akiknek kedvük tartja, használhatnak majd egy automatikus megállítást.
A Dragon Age: Vérvonalak játékban nincs szükség pihenésre ebben az értelemben, mivel a mana és az életerő visszapótlódása meglehetősen gyors. Van azonban egy tábor, ahol csapatod elláthatja az elszenvedett jelentősebb sérüléseket. A csapat tábora mindig biztonságos hely lesz? Azt majd játék közben meglátod!
A Dragon Age: Vérvonalak feljegyzi kódexedbe, mikor milyen teremtménnyel találkoztál, leírja némelyik viselkedését, és egyéb fontos tényeket. A statisztikákat is megtekintheted, például, hogy melyek a kedvenc varázslataid, és így tovább.
A játékosnak összesen négy aktív csapattagja lehet, a főhőst is beleértve. A követők száma a játékos döntéseitől függ a játék során.
A Baldur’s Gate 2 rendszeréhez hasonlóan közvetlenül is irányíthatod csapattagjaidat, vagy hagyhatod, hogy a gép kezelje őket. A Dragon Age különleges taktikarendszert használ, melyben a játékos alakíthatja az egyes csapattagok tevékenységét és reakcióit. Beállíthatod például a mágusodat, hogy mindig kezdje el gyógyítani sérült társait, ha azok életereje 30%-ra esik.
Amikor egy csapattag csatlakozik hozzád, saját osztállyal, és a hozzárendelt alapképességekkel rendelkezik. Ekkor a játékos eldöntheti, hogy ő irányítja szintlépéseit és fejlődését, ahogy a játékos karakter esetében, vagy a gépre bízza az automatikus szintlépést.
Igen. Még nem mondhatunk túl sokat erről, de annyit elárulunk, hogy az útitársak nem mindig értenek egyet a játékos döntéseivel.
Hát, megpróbálhatod, de valószínűleg belehalsz.
A csapattagok nem halnak meg a harcban. Ha egy csapattag életereje nullára esik, sebesültnek számítanak, és a harc végéig többé nem tudnak neked segítséget nyújtani. Miután a harcnak vége, sebesültek maradnak, alacsony életerővel, állóképességgel vagy manával, míg ki nem pihenik magukat vagy meg nem gyógyulnak. Egyes csapattagok meghalhatnak, a történet bizonyos fordulatai vagy a te döntéseid következtében. Erről nem tudunk túl sok részletet elárulni anélkül, hogy fel ne fednénk ezt-azt a történetből.
Igen. A BioWare sztorik egyik jellegzetessége a románc, mellyel a játékos vagy foglalkozik, vagy nem. Találkozhatsz olyasvalakivel, aki érdekelni kezd, és ilyenkor megpróbálhatsz kapcsolatot kialakítani, de erről nem mondhatunk el többet, mert túl sok mindent elárulnánk. Mint mindig, a románc kérdését ízlésesen és felnőtt módon kezeljük.
7.01 | Milyen játékmotort használtok? |
7.02 | Milyen szabályrendszert használ a játék? |
7.03 | Van Z tengely? |
7.04 | A Dragon Age: Vérvonalak többszemélyes játék? |
7.05 | Lesz eszközkészlet? |
A Dragon Age: Vérvonalak az Eclipse motort használja, mely a BioWare által kifejlesztett, adatvezérelt, új generációs RPG engine.
A Dragon Age csapat egyedi RPG szabályrendszert hozott létre a Dragon Age-ben való használatra.
A Dragon Age egy 3D játék, úgyhogy ha így érted, igen, van Z tengely. Hatalmasan tornyosuló épületeket láthatsz, nyílvesszők ívelnek át az égen. Repülni vagy úszni azonban nem fogsz a Dragon Age: Vérvonalak játékban.
A Dragon Age: Vérvonalak koncentrált, egyszemélyes RPG élményt ad. Mivel ez az első játék, mely a Dragon Age világában játszódik, a csapat egy egyszemélyes élményre akart koncentrálni, melyben a játékosok megismerhetik a játék lenyűgöző sztoriját, történelmét és világát.
Mindenképpen. A BioWare és rajongóink nagy sikereket és sok, hosszan tartó szórakozást köszönhet a Neverwinter Nights eszközkészletnek, és szeretnénk megint olyan kiváló eszközt készíteni, mellyel a játékosok elkészíthetik saját kalandjukat. A Dragon Age Toolsetet, azaz eszközkészletet augusztusban mutattuk be a közönségnek a seattle-i Penny Arcade Expo keretében, és vendégül láttunk a stúdiónál egy csoport Neverwinter Nights tartalomkészítőt, hogy kiismerjék és kipróbálják az eszközkészletet. Az eszközkészletről videókat is nézhetsz a Világépítők galériában. Hamarosan további részleteket is közlünk erről a pompás eszközről.
Már bocsánat, de nem fogjuk elrontani neked a játékot azzal, hogy pontosan hány főt vehetsz be a csapatba vagy hogy kik lesznek azok. A különböző csapatoknak különböző dinamikájuk van,és némelyik vonzza az összes potenciális követőt, mások meg nem. Felfedtünk néhány potenciális csapattagot, például Alistairt, a szürke kamarást, a Világ oldal Szereplők szekciójában. Kövesd figyelemmel a további híradásokat.
A Dragon Age első kiadásában nem fogod látni Shale-t, de ne add fel a reményt vele kapcsolatban… A közeljövőben további információkkal szolgálunk róla.
Kutya (választhatsz neki nevet a játékban) is lehet a csapatod tagja. Ha beveszed, ő is elfoglal egy tagsági helyet. Ne feledd: nem minden NJK szeretne csatlakozni a csapatodhoz, akivel találkozol, másokat meg te nem akarsz majd útitársul fogadni. Játékosként te döntöd el, ki csatlakozik hozzád utazásaidon.
Mindenképpen. A Dragon Age grafikuscsapata felfedezendő helyszínek sokaságát alkotta meg. Ezek némelyike sötét és vészjósló lesz, mások világosak, teli élettel. Nézd meg a galériánk képernyőképeit, melyek érzékeltetik a helyek hangulatait.
Vannak részek a játékban, ahol betörhetsz ajtókat, mégpedig nagyon látványosan. Némelyik ajtóhoz egy bizonyos kulcs vagy jelszó kell. A játék nagyobb részében azonban érdemes olyasvalakit is bevenni a csapatba, aki tud zárat feltörni (tipp: egy szerencsevadász!), ha a játék minden zegét-zugát fel akarod deríteni.
Ferelden földje “igazi” világ, a szokásos állatokkal, melyekkel vidéki és városi környezetben találkozni lehet. Sok megszokott állattal találkozhatsz, de megdöbbentőbb lényekkel is, amilyenek a Világ szekció Teremtmények fülénél láthatók.
Ha egy térség megjelent a világtérképeden, képes leszel nagy sebességgel odautazni, vagy onnan a világtérkép más részeire. Az azonban megeshet, hogy utazásodat váratlan események szakítják meg.
Letölthető tartalmakról sajnos nem áll módunkban részleteket közölni. Kövesd figyelemmel erről szóló információinkat az újév folyamán!
- Elérhető: 2009. november 6. Platform: PC Windows XP és Vista Formátum: DVD Játékosok: 1 Kiadó: EA Fejlesztő: Bioware™
- ESRB besorolás: Felnőtt
- Elérhető: Xbox 360: nov. 6., PS3: nov. 20. Platform: Xbox 360™, PS3™ Formátum: DVD és Blu-Ray Játékosok: 1 Kiadó: EA Fejlesztő: Bioware™
- ESRB besorolás: Felnőtt
- Operációs rendszer: Windows XP SP3-mal CPU: Intel Core 2 (vagy egyenértékű) 1,4Ghz-es vagy erősebb
- VIDEO: ATI Radeon X850 128MB vagy erősebb
NVIDIA GeForce 6600 GT 128MB vagy erősebb,
DVD ROM,
20 GB hely a merevlemezen
AMD X2 (vagy egyenértékű) 1,8Ghz-es vagy erősebb RAM: 1GB vagy több
- Operációs rendszer: Windows Vista SP1-gyel CPU: Intel Core 2 (vagy egyenértékű) 1,6Ghz-es vagy erősebb RAM: 1,5 GB vagy több
- VIDEO: ATI Radeon X1550 256MB vagy erősebb
NVIDIA GeForce 7600 GT 256MB vagy erősebb,
DVD ROM,
20 GB hely a merevlemezen
- CPU: Intel Core 2 Quad 2,4Ghz processzor vagy egyenértékű RAM: 4 GB (Vista) vagy 2 GB (XP)
- VIDEO: ATI 3850 512 MB vagy erősebb
NVIDIA 8800GTS 512 MB vagy erősebb
AMD Phenom II X3 Triple-Core 2,8 GHz-es vagy erősebb,
DVD ROM,
20 GB hely a merevlemezen