LFG.HU

HammerTimeCafe
Dr. Roger
RPGCimkek

Edges and Flaws

Jó/Rossz megjelenés (Good/Bad looking)
Pontérték: +/-1 illetve 2
Hatás: Az 1 pontos Edge esetén a karakter jóképű, ezért az ellentétes nembeli
játékosoknak automatikusan barátságos hozzállásuk lesz. Ennek tudatosan
ellenállhatnak, de csak akkor, ha sikeres Willpower(Charisma+2) testet
dobnak.
A 2 pontos Edge esetén a karakter megjelenése kifejezetten szép, érvényes
a fenti hatás, az ellenpróba célszáma további 2-vel nő. Ha akarja könnyedén
elcsábithat bárkit, ehhez a szokásos testet kell dobni, amibe a szociális
módositókon kivül további -2 célszáma lesz.
Az 1 pontos Flaw hasonló az előnyhöz, csak éppenséggel ellenséges hatást
vállt ki. Ezt a karakter megpróbálhatja eliminálni,de csak akkor, ha egy
sikeres Charisma(3) testet dob , sikerenként csökkenti 1-gyel az Ellenséges
hozzáállásból adódó + célszámot. Erre természetesen csak akkor kerülhet sor,
ha kommunikál a célszeméllyel.
A 2 pontos Flaw esetén a karakter megjelenése igencsak ronda, ezért a
karakter Charisma testjének célszáma 5-ös.
Mind az előny, mind a hátrány könnyen felismerhetővé teszi a karaktert,
és természetesen könnyeben meg is jegyzik, hogy hogy nézett ki, stb.
Minden ilyen próbára annyi – célszám van, amennyi a képesség abszolút értéke.

Futótehetség (Fast runner)
Pontérték: +2
Hatás: A karakter különösen jó futó, futásszorzója 1-gyel nő, és további -1
célszáma van a futást igénylő atlétikai testekre (Running, Fatigue, stb).

Pillanatvakság (Flashblind)
Pontérték: -2
Hatás: A karakter bármikor megvakulhat váratlanul 3d6 körre. A játékmester
határozza meg , hogy mikor `jön rá` a vakság, melynek okát a játékosnak
és mesélőjének együtt kell meghatározni.

Félvakság (Half blind)
Pontérték: -2(mágikusan aktivaknak -1)
Hatás: A karakter fél szemére vak, melyet sem kiberverrel, sem biowarrel
nem lehet helyettesiteni.

Félsüketség (Half deaf)
Pontérték: -1
Hatás: a karakter fél fülére süket, hasonlóan a süketséghez , kiberver
ezt nem tudja kiiktatni.

Isteni karma (God karma)
Pontérték: +6
Hatás: hasonlóan múködik, mint a Bad karma hátrány, csak azzal ellentétesen,
csökkenti a Karma pool eléréséhez szükséges Good karma mennyiséget. A 10 Good
karma helyett 7 karmánként növekszik 1-gyel a Pool.

Tanulékonyság (Lernability)
Pontérték: +szint
Hatás: a karakter gyorsan és hatékonyan tanul, ezért a tanulás testeknél
dobott próbákban a célszám a tanulékonyság szintével csökken.
Ajánlott maximum szint: 2-3

Vérzékenység (Haemophilia)
Pontérték: -2
Hatás: a karakter vérzékenységben szenved, ami sérülések esetén életveszélyes
lehet rá nézve. Valahányszor sebet kap, dobnia kell egy Body(jelenlegi seb-
zésszint) próbát, ha ez sikertelen, akkor (10-jelenlegi sebzésszint)perc
múlva 1-gyel több sebzésszintje lesz. Minden egyes igy kapott sérülésnél a
próbát ismételnie kell új célszámra, addig amig sikeres nem lesz, tehát eláll
a vérzés, vagy eléri a Deadlyt és innentől a normál túlcsordulás lép életbe,
de 10 helyett 5 percenként.
A vérzés megszünik azonnal, ha elsősegélyben részesitik, vagy mágikusan
kezelik. A Platelet Factory bioware szintén megszünteti a vérzést, viszont
nem viszi le a sebzésszintet , ahogyan normálisan tenné. Ez a bioware miatt
van, ami a normál szintre csökkenti a vérzés mértékét.
A játékmester figyeljen arra, hogy ennek a hátránynak akkor lehet izgalmas
játékbeli hatása, ha a fenti kiiktató hatást nem tudják a játékosok elérni a
kezdeti játékok során.


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.