LFG.HU

Petrus
RPG mesélőknekCimkek

A kis létszámú fejvadászcsapat (lehetnek kezd&otildek is) azt a megbízást kapja, hogy védelmezzenek valakit, menjen az akárhová, de úgy, hogy az illet&otilde ezt semmiképpen sem veheti észre.
Pár konkrétabb ötlet :


  • Az illet&otilde egy nemes vagy egy másik ország diplomatája, akinek megvan a maga test&otildersége. A cél lehet az illet&otilde mozgásának figyelése és jelentése is.
  • A célszemély egy nemes fia, aki messzire utazik, de csak minimális kíséretet kért, hiába próbálta meger&otildesíteni a védelmét az aggódó apa. Pedig egy rivális Ház éppen csak a kedvez&otilde alkalmat lesi …
  • A nagytermészetű nemesúr éjszakánként nem a felesége, hanem mások hálószobájában tartózkodik. A Ház nyílt védelmet nem biztosíthat a feltűnés miatt, de egy rejt&otildezköd&otilde test&otilderség nem ártana. Lehet, hogy a feleség is szervezkedik valamit ? Vagy a megcsalt férjek egyike rájön az igazságra ? Ennek folytatása lehet pl. egy már megszületett fattyúgyermek védelme is.


Adott egy bérgyilkos, akit évszázadokkal ezel&otildett megátkozott az utolsó áldozata, hogy addig ne leljen nyugalmat, gyötörjék minden éjjel rémálmok és ne tudjon meghalni, amíg egy leszármazottja önként meg nem öli. A gyilkos sokáig kutatott és megtudta, hogy a családnak nincsenek leszármazottjai. Háromszáz év múlva azonban találkozik egy fiatal lánnyal, akir&otildel azonnal megérzi, hogy csak &otilde lehet a kiválasztott.
A lány viszont egy shagíri herceg jövend&otildebelije, akire válogatott test&otilderök vigyáznak, ráadásul egy ártatlan, szelíd teremtés, aki a légynek sem tudna ártani. Csakugyan &otilde az akit keres ? Vagy ez is csak egy a sok közül, akir&otildel kiderül, hogy mégsem az és dühében megöli , mint az összes többit ?


A karakterek egy átmulatott éjszaka után arra ébrednek, hogy rabszolgák a saját volt vendéglátójuknál, aki még a saját kézírásukkal ellátott adóslevelet is megmutatja nekik. Ezután a legalantasabb munkákat bízzák rájuk és úgy &otilderzik &otildeket, hogy a szökés lehetetlennek látszik. Mi történt azon az éjszakán, amire sehogysem tudnak emlékezni ?


A Mentel Ház


További adalékok és új események




Megj. : Természetesen minden KM -nek szíve joga, hogy az én folytatásaimat használja fel, vagy sajátot ír helyettük (szívesen venném, ha elküldené a címemre [ petruselender.hu ], így jó esély lenne arra, hogy a „szappanopera” többé – kevésbe mindenütt hasonlóan folytatódjon tovább, ami elég érdekes lenne), esetleg nem is foglalkozik vele, mert annyira rossznak tartotta …
Én mindenesetre -ha igény lesz rá- a továbbiakban is szívesen közlök a Házhoz kapcsolódó információkat és kalandötleteket (teljes kalandot már nem biztos).
Persze, ezek csak akkor használhatók igazán jól, ha az indító modul végén a csapat elfogadta a felkínált lehet&otildeséget és a Ház alkalmazásában maradt. els&otilde adag :


A történtek után a csapatot a sikeres bevetésr&otildel visszatér&otilde selierre -knek („megbízott” sytisi kifejezés mindazokra, akik egy Ház szolgálatában nem éppen hivatalos jellegű akciókat hajtanak végre (ebbe éppúgy beletartoznak a fejvadászok és mestergyilkosok, mint a csempészek, vagy a méregkever&otildek))
kijáró fogadtatásban részesítik, azaz még egy vállveregetést sem kapnak. S&otildet, Zorgen meg is kezdi a szapulásukat és minden hibájukat alaposan kielemzi, majd büntetésképpen kemény gyakorlást rendel el (a varázslóknak is !).
Ez játéktechnikailag azt jelenti, hogy a kalandért kapott Tp -ket (ha így megvan a 100 Tp) a játékosok csak fizikai és harci jellegű képzettségeik fejlesztésére fordíthatják (új képzettségként csak valamilyen fegyverforgatás, vagy harcmodor vehet&otilde fel), de kis könnyítéssel : minden elköltött 4 Tp után +1 -et kapnak, amit csak arra a képzettségre fordíthatnak, illetve az elérhet&otilde maximális növelés nem öt, hanem hat százalék.
Ha a játékos inkább a tartalékolás mellett dönt, akkor a KM -vagyis Zorgen- nyomatékosan figyelmeztesse, hogy a lustálkodás nem éppen pozitív jellegű büntetéseket von maga után …

Fejleszthet&otilde a többi képzettség is, de ezekre szinte alig jut id&otilde és ezért a nehézségük átmenetileg 1 -el n&otilde.


Ez a trend kb. két – három hétig tart. Ezalatt mindenki a leggyengébb (és nem a legjobb !!!) harci fegyverforgató képzettségét vagy a leggyengébben forgatott fegyvere TÉ -jétés VÉ -jét 1 százalékkal / ponttal megnövelheti ingyen és ez nem számít bele az esetlegesen megtörtént szintlépésbe (a KM NE közölje ezt a játékosokkal, csak miután már azok, akik szintet léptek, véglegesítették az értékeiket !!!).


Ezután már kicsit visszavesznek a tempóból és sor kerülhet újabb akciókra is.


  • Aquar fogadást köt egy riválisával, hogy az &otilde fia fogja az els&otilde rakomány búzát Sytisbe hozni a quáboai tavaszi aratásból.Természetesen a rivális ezt igyekszik majd megakadályozni.
    KM-ek figyelem : ha ezt lemesélitek, akkor semmi esetre se történjen vérontás ! A fogadás inkább fun jellegű és ehhez mértek legyenek az összecsapások is (ld. a Bud Spencer -féle bunyókat, csak itt mondjuk a két hajó matrózai esnek egymásnak és utána meg alig lesz épkézláb ember, aki képes lesz még dolgozni pár napig).
    A fogadás tétje se valami érték legyen. Mivel a karakterek a fiú védelmére vannak, vele kell tartaniuk (közelharcosok és lándzsavívók el&otildenyben …).
  • Merquis egy fenyeget&otilde levelet kap egy ismeretlent&otildel, amelyben az tanácsolják neki, hogy hagyjon fel a Mentel Ház támogatásával, különben a visel&otildes lánya fogja az engedetlenséget elszenvedni. Syrel Sytisben marad és a védelmét meger&otildesítik.


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.