LFG.HU

varacskosmalacka
RPG mesélőknekCimkek

Azért nem kell annyira komolyan venni ám!

Törmelék
(Azaz kalandötletek)

A mágus :

Adva van egy város, ahol valami módon tünedeznek el az
emberek. A karakterek ismerose is eltűnik, és igy kezdenek
el nyomozni. A megoldás: A polgármester fia üzletet kötött 1
démonnal, aki fekete mágiát tanit neki, de cserébe minden
héten 1 új embert kér. A karakterek nem léphetnek
kapcsolatba a hatósággal, mert nem hisznek nekik.

Szivatás :

Ha a karakterek nagyon tápolnak, akkor jó ez a kaland :))
Egy mágus megkéri a csapatot, hogy 1 bizonyos tárgyat
szerezzenek meg egy elhagyott házból és cserébe mesés
tárgyakat igér.(varázslatos izéket)
Nos meg is szerzik, csak minden, amit kapnak átkozott.
Azt, hogy milyenek az átkozott dolgok, azt találjátok Ti
ki, de azért pár ötlet.

A védelem gyűrűje.
Alapban ad -4AC-t (+40 védekezésbónuszt), de minden olyan
találatnál, ami max, AZONNAL !!!! lemegy 0 HP-be a karakter,
(0 FP). Eldobni nem lehet, s ha valaki felvette az ujjára,
akkor is macerás a levétele, mert átokűzést kell alkalmazni
:))

Pukizás gyuruje.
(Minden mágiafelderítés azt látja, hogy -1AC). A karakter a
legkínosabb pillanatban elf#ngja magát, jó hangosan :))

Láthatatlanság gyuruje.
Láthatatlanásgot ad a viselojének, de a gyuru mindent
megváltoztat … azaz máshol látja a tereptárgyakat a
karakter, nekimegy mindennek.

A kedvencem ….
Varázslatos Darázsgyuru.
ha támadóvarázslatot alkalmaz a karakter … és a maximumot
sebzi, akkor nem találja el az ellenfelet, mert a
darázslásban megzavarja 1 a semmibol elobukkanó darázs :))))


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.