LFG.HU

Varacskosmalacka
mesélőknekCimkek

Hogy kezdjünk életút játékot ?


Én meséltem Cthulhut, s mondhatom nem kis sikere volt (bár bevallom, egyedül csak ezt tudok mesélni.).
Annak idején magamtól kellett megtanulni, mint, hogyan csináljak.
Aztán az isteni szikra beütött. Mivel elég profi volt a banda más rpg-kben, ezért valami újat, valami mást kellett nyújtani nekik.
Ez sikerült is.


Valahogy úgy kell elkezdeni a mesélést, hogy rémisztö legyen !!!!
Ezt meg lehet oldani a környezettel, sötéttel, gyertyafénnyel …. (No meg ha van kedvetek pincében játszani, akkor esetleg 1 pentagrammát is fel lehet festeni, ahová a játékosok ülnek ).


  • Nos a kaland kezdetén adj egy pici információt, ami nem sok, de nem is kevés.
  • Ha életút játékot nyomtok, akkor a legfontosabb a kalandok egymásba ágyazottsága.ha van kedved, akkor a föbb momentumokról írhatsz jegyzetet, amit a késöbbiekben használni tudsz.
  • Néha 1 szimpla gyilkosság felderítése is lehet kaland, mert Én nem tudom elképzelni, hogy a játékosok karakterei túléljék az egymás utáni megörüléseket.
  • Ha valaki nem tud eljönni a játékra, akkor a karakterét ne vigyétek tovább. maradjon otthon, megbetegedve, vagy v.mi olyan dolgot mesélj be, amivel lehet magyarázni a távollétét.
  • ha feltétlenül szükséges lenne, akkor tereld olyan irányba a kalandot, hogy nélküle is meg tudják oldani.
  • A rögtönzésböl is születhet Jó mese !!!!!


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.