LFG.HU

HammerTimeCafe
Deák Zoltán
RPG mesélőknekCimkek

Nyomozás

Hogyan használd…Ne vedd túl szigorúan az itt leírtakat, de ezt szerintem
már a szabálykönyvekben is láthattad :)
Fontosabb az, hogy minden, ami dolt és vastag betuvel van az lényeges,
kiemelt szerepe van. Ha mesélés közben úgy alakul, hogy esetleg kifelejtenél
részeket (mert hasonlítasz rám :), vagy csak biztos akarsz lenni abban, hogy
minden a helyén van, nézz rá a modulra és rögtön a szemed elé tévednek ezek
a szakaszok…amolyan támpont-féleségeknek szántam oket.
Városneveket, országokat, összegeket stb. nem írtam sehol. Minek is az?!
Mindenki sejti, hogy hol tudja leginkább elképzelni a történetet. Biztos
akad olyan is, akinek vannak teljesen kidolgozott városai, tartományai és
ugye az a legmegfelelobb környezet. Van olyan csapat, ahol egy 10 arany
értéku megbízásért már csorog a party nyála. Van ahol ez az összeg kacaj
tárgyát képezi.

Légy aljas! Ha volt olyan kreatív a csapat, hogy el talált menni valami
lényeges információ mellett, hát így jártak…nem hiszem, hogy rá kéne
vezetni oket. Az élet is errol szól. Le-le csúszunk errol-arról. Ez van.
Légy jó! Ne engedj valakit azért meghalni, mert gyengébb képességu a
karaktere, vagy mert o mindvégig igen rosszakat dobott, te a DM pedig
igencsak jókat. Úgyis mindig rejtettek a dobások, egy 00-át pedig még te is
elnézhetsz…mondjuk láthatod 01-nek is…Hé! A szórakozás a fontos, nem a
retkes dobások!

Egyest nem dobunk! Régi szabály…ha sebzést dobsz, és a d6-od 1-et gurított
arcátlan módon, mosolyogj a játékosokra és bájos hangon közöld: “Ejnye!
Egyest nem dobunk.”, majd szemrebbenés nélkül dobd újra. Eleinte kicsit
idegesek lesznek, de (nálam legalábbis így volt) hamar megszokják ezt a szép
szabályt. Néha-néha nekik is megengedheted. SOHA ne akkor, amikor kérik.
Csak ha TE úgy látod jónak! Persze ez a kis `morális jóság` csak sebzéseknél
igaz. Ha tudni akarod a kifejlodését e remek vidámásgnak, írj egy levelet )

A Karakterek
Hehhhh…hát ez se` bonyolult. Ha a “szabványt” alkalmazod, azaz nem
mindenféle újításokat használva tölteted ki a karaktereket, akkor javasolt
öt játékosnak (vagy négynek) mesélni…és ezen a szinten. Ha erosebbek
lesznek azzal a kitöltési formával amit választasz, kevesebb játékos legyen,
vagy (és ugye ez a kivitelezhetobb) alacsonyabb a szint.

A szinteket ex-has így határoztam meg:
Harcoló qtyák (harcos, gladiátor stb.): 8-9.szint
Jobban harcoló nyavalyások(Harc- és kardmuvészek): 7-8. szint
Trükkös-bunyósok(Fejvadász, paplovag): 7-8. szint
Bides tolvaj-fajzatok (Tolvaj és CSAK tolvaj): 10-11. szint
Gusztustalan bárdok: 2. szint, ha elf, akkor 1. szint
(utáljuk a bárdokat, az elf bárdokat pedig KÜLÖNÖSEN utáljuk)
Magukban motyogó mutogatósok (Tuzvarázsló, boszi stb.): 6-7. szint (eronlétkérdése)
Rettentoen tápos mozaikvarázsló: 5-6.szint
Ha valamit kihagytam, belátásod szerint dönts. Nagyjából szerintem már
sejted, hogy hogyan kategorizáld be a karaktert. Akár az elf bárdot is…pfujjj…

Epilógus
Bizonyos emberek szörnyu tettekre képesek. Persze, persze. Vannak akik
sikkasztanak, pénzt rontanak, lopnak, hazudoznak és még sorolhatnánk. De a
leginkább “díjazott” törvényszegés mindigis a gyilkosság volt.
De mi van akkor, ha a gyilkos maga a végrehajtó hatalom? Nem az egész, nem
mindenki de egy olyasvalaki, aki ilyen ügyekben nyomozni, pontosabban
nyomoztatni szokott? Ha ostoba a kedves gyilkos lebukik, ez világos. Viszont
ha van annyi esze, hogy valami link bagázst bíz meg ezúttal, hogy járjon
utána a történteknek, akkor ezzel megszervezte, hogy soha ne derülhessen ki
a tette. Innentol már csak az a dolga, hogy a vezetoségnek, a többi
elöljárónak jól tálalja, hogy hogyan is áll az ügy.

A régmúlt
Vagy harminc éve ismerkedett össze Zemien Visra egy barátságos, kedves
emberkével aki sokat segített neki az útján. (Ez az ember az egyik party-tag
apja.) Noshát. Az útjuk különvált ugyan, de a barátság maradt. Zemiennek
felvitték az Istenek a dolgát éshát volt olyan szerencsés, hogy egy
városkának az egyik elöljárójává lehetett. Úgy döntött, hogy itt éli le az
életét és a leheto legjobbat és legtöbbet fogja kihozni magából annak
érdekében, hogy a város szépen fejlodjön. Voltak sikerei így hamar
beválasztották ot is a tizek tanácsába. A tíz elso elöljáró közé. Ennek sok
éve már.

Elozmények
Mostanra már öregecske a nagy varázsló, de úgy véli, a természet harmóniája
az, hogy ha valaki megszületik, az meg is kell, hogy haljon. Ezért nem
fiatalítja magát. Nem is tette soha. Úgy véli, mindent elért az életben amit
ember elérhet. Voltak álmok, amik nem teljesültek és olyanok is, amik valóra
váltak. Ez elég. A tizek tanácsában is szép a posztja, a város is
fejlodik…csak ez ne lenne, ez a Marco De Wul. O is a tizek tanácsának
tagja de Zemien érzi belole a gonoszt, akárhogy is nyájaskodik és akármit is
te sz a városért. Valami nem stimmel vele. Mégsem folyamodik mágiájához,
hogy kiderítsen róla mindent, kiolvassa az emlékeit, a múltját és a jelenét.
Foleg nem befolyásolja hatalmával. Tiszteli az Osi Törvényeket. Különben is!
Egyszer haragjában próbált rá hatni, de nem sikerült. Iszonyatosan védett
Marco szelleme. Nem is bánta.
Jobb ez így. Csak ártott volna a tettével. Ez alatt egy másik vidéken úgy
adódott, hogy egy régi barátja (az a bizonyos akirol szót ejtettem már a
`régmúlt`-szakaszban is) valami kis ajándékkal akart kedveskedni neki. Egy
szoborral. Fából van, egy aukción licitált rá, méghozzá azért, mert a
történelme szerint még rég egy Kyr varázsló maga faragta. Gondolta örülni
fog ennek a barátja.

A Csapat
Futárra csak nem akarta rábízni, ígyhát megkérte a fiát, hogy ha már úgyis a
barátaival járja a vidéket (jaja, ez lesz a party) vigye már el ezt a kis
ajándékot Zemiennek és segítsenek neki bármiben, ha az o öreg barátja
esetleg ezt kívánná. Fontos elöljáró, ígyhát szüksége lehet pár eros kézre.
Letelepedni azért nem kell, de segíteni illik már csak tiszteletbol is.
Elmondja a ház pontos helyét is, ahol Zemien lakik és útnak ereszti a
csapatot.

A város
A színhelyen egy virágzó várost láthatnak a hozzáérto szemek. Építészettel
meg effélékkel fel lehet fedezni viszonylag újonnan épült házakat is és
feltunhet, hogy a régebbiek is fel lettek újítva, máramelyik rászorult.
Persze azért itt is van szegény- és nyomornegyed, de nem különösebben nagy.
Viszont mint tudjuk ez a városok sajátja. Függetlenül attól, hogy
berendezkedik-e a party és szétnéz-e a városban, vagy bulizik pár napot az
eredmény (de érdekes!) ugyan az lesz. Bekövetkezik…

Az esemény
Amikor Zemien házához érnek, nagy tömeget látnak és rengeteg városort. És
itt van egy fo-fo is, akirol kiderül, hogy o Marco. Úgy kell intézni hogy
kiderüljön, hogy a party az öreghez jött. Ki fog, ha tudni akarják mi
történt. És lám! A helyzet az, hogy Zemien-t elozo éjszaka megölték. Ezt
Marco mondja el. Valamint (se szó, se beszéd) mindenféle elozetes
érdeklodés nélkül megbízza a party-t, hogy nyomozzák ki, hogy ki volt a
tettes. A kezükbe nyom 100 aranyat (ha ez a te party-dnak kevés lenne ahhoz,
hogy túlzásnak ítéljék akkor többet) és “megadja a városháza címét”, hogy ha
van valami eredmény ott keressék fel SZEMÉLYESEN ot és CSAK ot, hogy
tájékoztassák. Miután ezt levajazta elmegy. Meg lehet nézni a hullát, de nem
engedik közel oket és a sok or miatt nem igen lehet varázsolgatni. Lehúzzák
nekik a vérfoltos lepedot az emberke arácról és kiderül, hogy valóban Zemien
az. Megtudhatja a csapat továbbá, hogy egy jólirányzott, profi szúrás ölte
meg az öreget. Az is kiderül, hogy már másnap eltemetik és zárt köru lesz a
zsúr. Lehet követni a koporsót (pár perc és viszik is a tetemet), de egy
`jelöletlen` épületbe szállítják és ha be is megy a csapat a házba nem talál
ott senkit és semmit. Amennyiben van varázsló, még egy darabig zónát érez.
Aztán a zóna huss, eltunik.
A valóság itt két részbol tevodik össze. A temetés még aznap lezajlik + a
koporsót amint bevitték,
elteleportálja onnan egy misssszzztikus alak, akirol késobb lesz szó.
Egyébként ha valamelyik remek játékos kikényszeríti, hogy márpedig o
varázsolni fog, akkor is mit mondhatnánk?! Itt nincs semmi mágikus például.

A nyomozás
A helyiektol meg lehet tudni (például a városházán), hogy volt Zemien-nek
egy barátja, akivel majd` minden héten együtt iszogattak egy fogadóban.
Sakkoztak és beszélgettek a világ dolgairól, semmi extra. A neve Iktor.
Iktor a polgári negyedben lakik, nem messze a Náthás Bagoly fogadótól. Itt
szoktak egyébként inni. Momentán nincs otthon a fickó, de a szomszédok sem
látták azóta, hogy meghalt az öreg. Ezt nem így mondják, hanem úgy, hogy x
napja. Ugyebár… A fogadóban meg lehet tudni némi készpénz fejében, hogy
lepakolt pár cuccot és azt mondta visszajön értük. Nem mondta, hogy mikor.
Ki lehet várni, egy napon belül megérkezik és igencsak megretten a csapattól
ha megszólítják. Tesz pár gyengébb mozdulatot amit menekülésnek szán, de
könnyen el lehet kapni. Azt hiszi, meg akarják ölni. Úgy érzi Zemien
halálával o is veszélybe került. Megtudják tole, hogy Zemien-nek van egy
tornya is, úgy 4-5 napi járóföldre a várostól. Egy hangyányit láthatatlan és
nem lehet bejutni, csak egy mágikus holmival, amibol kapott egyet Zemientol.
Szívesen odaadja a csapatnak, de neki csak egy van. Majd az ajtóból
nyílpuskával lelövik mint a kutyát.

A támadók úgy mozognak mint állat és kétfelé futnak. Gyorsak. Ha van belso
idoben is haladni képes még az sem tudja elkapni oket. Van a támadóknak kb.
egy harci kör elonye és igen komoly terepismerete. 5-6 másodperc alatt
eltunnek mindenféle kis mellékutcákban és keresztülmennek nem egy házon is.
Az összes ami kederül róluk, hogy a ruhájuk fekete és sárga köpeny volt
rajtuk, a köpenyen pedig volt egy nagy vörös ábra. Valami szimbólum-féleség
de emlékfelidézéssel is csak piros pacának látni. Emlékeznek is rá, meg nem
is. Furcsa dolog ez a mágia, igaz? :) Ha mégis olyan jól csinálja a csapat,
hogy nincs szíved megmenteni valamelyik támadót, ám legyen. Mesterfokú
kínzás elviselése van és 105-ös mentál statikusa. Amint magához tér akár egy
percre is (feltéve, hogy elájult egyáltalán :) mérget nyel (a fogából). Ha
ez sem elég annyit meg lehet tudni tole, hogy Tharr híve és a fopap
utasítására követte Iktor-t amióta megkapta a csapat az ügyet (nem így
mondja, hanem hogy x napja, de amúgy azóta :) azzal a céllal, hogy ölje meg
ha az nem tunik el a városból anélkül, hogy komolyabban beszédbe elegyedne
bárkivel is. A fopap kiléte számára is ismeretlen. Csak üzeneteket hoznak
neki parancsokkal, amiket o végrehajt.

Még mielott rátérnénk a toronyra:
Zemien házának a környékén, mondhatni a környezo házakban is van némi
információ. Az egyikben egy idosebb hölgy lakik, aki persze nem látott vagy
hallott semmit. Ez a szemközti épület. A beszélgetés során beszalad hozzá a
kisunokája a szomszéd szobából és megkérdezi, hogy az esti zaj miatt
jöttek-e a bácsik/nénik érdeklodni. Bukta van, nincs mit tenni. Az anyóka
tényleg csak valami zajt hallott, de a gyerek fenn volt és látott “mindent”.
El is mondja, szívest-örömest. Aznap éjszaka nem tudott aludni, mert délután
tök sokat aludt, meg minden ilyesmi (elmeséli a fél életét) és pont kinézett
az ablakon, amikor azt látta, hogy egy óriási lángoszlop átment Zemien bácsi
szobáján, aztán meg egy hatalmas durranás és utána csend. Néhány perc múlva
valami kékesen villant és csak ott vibrált a levegoben. Egy alak belement
ebbe az izébe és nem jött ki belole. Aztán ez a valami eltunt.
Ennyi. Hasznos lehet. Ha átmennek újra Zemien házába, valóban lehet látni a
láng nyomait a falon, de gondosan le van takarva. Egy része falvédovel, a
másik darabja bútorral. Persze ezek az információk akkor is kiderülnek ha
máskor nézik át _igen alaposan_ a szobát. Egy jó tolvaj titkosajtókeresésre
dobhat mondjuk -75-tel. A gyerkoc információjával meg lehet találni, mert
tudják, hogy mit kell keresni és nagyjából hol.

A torony
Nos. Ha viseli valaki a nyakláncot, az látja a tornyot (milyen érdekes!). A
többiek meg csak az erdot, viszont az adott csapattaggal be tudnak menni a
toronyba. Belülrol már a valós képet kapják. A nyaklánc viselojétol
legfeljebb öt méterre állhatnak annak érdekében, hogy ne essen bajuk. Ha
valaki eltávolodik, annak baja esik jól. Így lehet vendégeket bevinni. Ha
utána újra visszajön, az már rég késo. A nyakláncot le kell venni és újra
feltenni, hogy megint védve legyen mindenki az öt méter sugarú körön belül.
Ez a torony olyasmi (illetve majdhogynem pontosan az), mint amit Ad&d-ben
Living Tower-néven ismerhettünk meg. Ha valaki betolakodónak minosül a falból,
plafonból vagy épp a padlóból egy kogólem-szeru lény formálódik (olyasmi mint a
terminátorban a folyékony srác amikor felmászik a padlóról és átszervezi a
kávézni készülo zsernyák arcát, ha még emlékszel) majd dinamikus lendülettel
pofán vágja a behatolót elégszer ahhoz, hogy kifektesse. Ezalatt az épület
többi része sem tétlenkedik. Formálódik egy-két kéz a padlón és elkapja a
lábát, ha teszem azt megfog egy kilincset az visszafog és így tovább. Tehát
lényegében esélytelen a behatoló. Minden vér, husika és egyéb szerves holmi
felszívódik (feltéve, hogy gazdátlan) és a torony a maga javára fordítja. Ha
például beszakadt már egy ajtaja, jól jön egy kis életero, hogy újjáépítse.
Ha valamelyik ko-srácot lenyomja a fürge kalandozó, az is visszagyógyul a
padlóba stb. Nem hiszem, hogy tovább kéne ragozni. De térjünk csak vissza.
Ha a csapat elkezdi kitapasztalni a nyaklánc muködését, azt várd végig.
Jókat lehet röhögni egy-két dolgon (nálam pl. az egyik party-nál akiknek
meséltem az elf harcosnak szilánkokra törte az egyik bokáját egy kéz aki a
padlóból kapta el, aztán majdnem megfojtotta a lépcsokorlát). Ha ezzel
megvagyunk, vagy nem törodnek vele, akkor az emeletrol igen komoly
harci-zajt lehet hallani…valakit nagyon nyúznak….
Amikor felér a csapat egy úriember épp kijön az egyik szoba ajtaján, de nem
a szokott technikát alkalmazza. Cserfes módon a levegoben közlekedve
fiatalos lendülettel tokostul kapja ki a 2cm vastag tölgyajtót és a falhoz
csapódva (biztos ami biztos elég halkan) elkezd mégjobban vérezni.
Viszonylag halott. Kb. minden második csontja törött és tényleg nagyon
véres. Mint egy rongybaba úgy terült el a padlón. Ha megnézik a tetemet,
döbbenten lehet tapasztalni, hogy ez bizony személyesen Zemien Visra
holtteste. Igen, tudom. Az elmúlt héten o már másodszor halt meg és ez
meglepoen jó eredmény a pórnép átlagához képest. Nálam a(z egyik) csapat
tagjai azt kérdezték, hogy elrontottam-e valamit amikor ezt az egészet
kitaláltam, de amikor mondtam, hogy nem elég nagy csend lett vagy öt percig.
Aztán elindult a megszokott kavarás :) NaDe! Ne kalandozzunk el! Ha benéznek
a szobába, láthatnak egy kb. három és fél méter magas, teljesen fekete boru,
sötétkéken világító szemu és lilás-véru tépett démont. A nyelve is kék és
van egy jó nagy farka, végén buzogány-szeru gömböcskével. hegyes fülei
vannak és óriási (szintén korom fekete) fogai. O személyesen Zorkunlerxyn! A
kis kedvencem, akivel három party-t sikerült eleddig kiirtanom. Mivel nem
kívánom a stat-jait közzétenni, mindenki maga alkosson egy bájos kis démont,
aki azt mondja a csapatnak, hogy mivel ok az elso érkezok, ki fogja végezni
mindegyiküket. Majd fáradtságra hivatkozva elteleportál.
Hmmmm…ebben a helységben van még egy megtört idézokör és még valakinek a
hullája, aki épp most tunik el a padlóban. Max. 150cm magas
lehetett…legalábbis ebben az állapotában.
Kutakodás segedelmével fel lehet fedezni itt egy titkos helyiséget. Itt van
egy jegyzet, ami mindenféle bizonyítékokat és felvetéseket tartalmaz arról,
hogy Marco De Wul nem éppen jóindulatú és mindenféle gaztettet követett (és
követ) el a város ellen. Ezt érdemes lenyúlni + biztos, hogy van még egy-két
csecse-becse a cspatnak. DM`s Choice, találhatnak mindenfélét.
Lefelé menet zajt hallhatnak a konyhából. A szakácsno vinnyog épp a
sarokban. Az összes információ amit tud, hogy Zemien x-én (a gyilkosság
éjszakáján) tért haza és igencsak ideges volt. Megint Marco-t emlegette és a
bolond barátját. Ez utóbbi emberke kiléte mindenki számára ismeretlen, de te
ugye a DM vagy, úgyhogy lásd késobb. Mire elmond minden ilyesfajta
információt a démon benyúl az ablakon és kirántja, majd (ezt már sajnos nem
látja a csapat) jóétvággyal elfogyasztja.

Újra a város
Marco döbbenten tapasztalja, hogy a megbízott csapat nem lépett olajra az
átnyújtott összeggel, ezért (lásd alant az okokat) el kívánja tetetni oket
láb alól. Nálam a legközelebbi városon kívüli remek csapat a Shadoni
Buzogányok pompás együttese volt, akik szíves-örömest vállalták a nemes
feladatot. Családokat 20% árengedménnyel irtanak ki, de e kedvezményt most
nem volt lehetoségük megadni. Elindul a vadászat egy héten belül. A
bizonyítékról(jegyzet) tudomást szerezve Marco elküldi a bolond barátját,
hogy szerezze meg a terhelo adatokat. Hogy hogyan tudja meg, hogy létezik a
jegyzet egyáltalán az nem igazán leírható. A helyzet adja majd magát annak
függvényében, hogy a csapat mit akar kezdeni vele. A városorség parancsnoka
Marco embere, vele nincs gond. A fobíró az o kedves bolond barátja, a többi
elöljáró pedig (a városháza hivatalnoka szerint :) sajnos épp nem ér rá…
Nagyjából ennyi. A csapat nyomában van egy eros Tharr pap és bolond barátja,
egy démon aki márcsak azért is szeretné kiirtani a party-t mert tudják, hogy
o itt van az elsodleges anyagi síkon valamint egy szakosodott or- és
bérgyilkos társaság. Csupán ezt kell megúszni és közben jó kezekbe juttatni
a terhelo bizonyítékot. Nem olyan nehéz, igaz?! )

Egyéb információk a nyomozáshoz
A helyi alvilágot felkeresve meg lehet tudni komoly pénzekért és némi testi
fenyítés foganatosításával, hogy valóban ki lett küldve egy fickó, hogy
intézze el Zemien-t, de nem tért vissza. Azóta senki sem látta az igazat
megvallva. Ezt persze nem árulta el másoknak a fo-fo alvilági személy, mert
a meló végülis megvan, egy renegátról meg csak nem kezd el magyarázni és
ezzel égetni magát.

A nagy büdös valóság
Mi is történt valójában? Zemien-t nem nagyon kedvelte Marco és ez az érzés
kölcsönösnek bizonyult. Marco tudta, hogy Zemien megsejtett ezt-azt a
dolgairól. Pontosabban hogy o Tharr papja és szeretne a város romjain
táncolni, mert az vicces. Ennek örömére el akarta tetetni láb alól egy
pompás orgyilkossal, de Zemien is látott már ezt-azt így megsejtette a
dolgot. Napok óta nem az éjszakát fordította alvásra és eléggé “kihegyezte”
az érzékeit. Aznap amikor az orgyilkos a házába osont egy átformázott bútort
sikerült leszúrnia az ágyban fekve. A döbbenetbol egy tuzcsóva okán nem
sikerült feleszmélnie. Miután szimpatikusan padlót fogott, Zemien eltüntette
a láng nyomait a falról a fent leírt módon (annyira nem volt ügyes, hogy az
egész házat átformázza ugye :) és a gyilkost átalakította és átformázta,
hogy úgy nézzen ki, mintha o halt volna meg. Le is szúrta, bár ez már csak
amiatt volt, hogy gyilkosságnak tunjön a dolog :) Ezt követoen nyitott egy
térkaput és hazasietett, hogy elokészítse a város megmentését. Az elmúlt
napokban derült ki, hogy Marco egy igencsak nagyhatalmú pap. Ezért más
ötlete nem lévén beidézett egy démont. “A torony”-nál láthattuk az
eredményt. Ez úgy sikerült a szörnynek, hogy a tanítvány ott leskelodött az
ajtónál idézéskor annak ellenére, hogy mestere óva intette az ajtótól és
környékérol. Egy kis mentális kontrollt gyakorolt a gyereken (életérzékelés,
a mester pedig túl eros volt a mutatványhoz) és becsalta a szobába.
Leüttette Zemien-t és megtörette a varázskört hogy kijöhessen. Eltette a
kölköt láb alól, hiszen minek az oda, ha a mór már megtette a dolgát. A mór
el is ment. Viszont a Zemien-re mért ütés a gyenge fizikumú tipikus
varázsló-tanonctól gyengének bizonyult. Ennek okán egy barátságos mérkozés
vette kezdetét. A démon nyert. Ez a fentiekbol is kiderült már. Marco sem
tétlenkedett persze. Azt volt kénytelen tapasztalni, hogy a felbérelt
kalandozók tényleg nekiláttak nyomozni. Ezt a pofátlanságot! Amikor a csapat
elment, kicsit megnyugodott de mikor visszatértek kellett rádöbbennie, hogy
valami fontosra akadtak. Egy másik szálon ekkor tudta meg, hogy az öregnek
volt egy tornya. Ezek szerint onnan jöttek, hát rájuk küldte a varázslót,
hogy nézze meg mit találtak. Ezt is írtam már, legalábbis az eredményét.
Mivel megtudtak ezt-azt, kénytelen volt kinyiratni oket. Ha ennyi nyomozás
után elmennek (ráadásul esetleg még az itteni emlékek nélkül) az már igazán
feltuno lett volna. Ezért ez a választás. Mellesleg kevésbé helyieket kell
felbérelni, hogy a baleset után is dugába doljön egy esetleges újabb
nyomozás. A helyi alvilág nem tudhat semmit az eseményekrol. Ennyi. Ezért a
furcsa történéssorozat. És mielott elfelejteném! Marco bolond barátja egy
szintén Tharr-hívo mozaikvarázsló. O egyébként a város fobírája és ot
emlegeti Zemien Marco “bolond barátja”-ként. Minden efféle mágia ami
történik a csapattal az o muve. Ne feledd, hogy ha van a csapatban varázsló
akkor 40m-en belül érzik egymás zónáját. Ha ez már legalább hatszor
elofordult, akkor a varázsló ezt azonosítani lesz képes (tudni fogja, hogy
ezt a zónát érezte itt és ott, ekkor és akkor és mostantól ráismer ha újra
érzi).
Azt hiszem ennyi…remélem, hogy minden világos. Depláne, hogy nem hagytam
ki semmit, amitol esetleg sántítani kezdene a dolog…ha mégis, ragadj
emilt, de ezt szerintem már tudtad eddig is )

Zorkunlerxyn

_______________________________________________
Magus mailing list Magus@kapu.hu

http://mail.kapu.hu/mailman/listinfo/magus


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához