LFG.HU

Eberen_Orkodo
RPG mesélőknekCimkek

A sztori: A Miller-Strondheim sör konglomerátum a napokban elcsípett néhány információt egy új típusú sörröl, amit legnagyobb versenytársafejlesztett ki. Természetesen nem hagyják annyiban a dolgot, ittjönnek a képbe az árnyvadászok. Rajta akarnak ütni a MacDuff seattle-isörgyáron. A karakterek vagy az egyik Johnsonukkal tárgyalnak, vagytelefonon (esetleg Mátrixon) fut be az üzenet.

Ekkor ez olvashatják:<<<<>>>>> A megadott hely tele van limuzinnal. Amikor akarakterek megtalálják a megfelelöt, egy nagy humán lép ki a soförajtaján, és kinyitja a hátsó ajtót. Amikor beszállnak, egy gyönyöru,elf nö köszönti öket. És persze a két testöre (egy troll, egy humán).A nö mindent elmond a vadászatról. „Az egyik deckerünk, informáltminket egy meglepö fejleményröl a MacDuff sörgyárnál. Elmondta, hogyegy újfajta sört gyártanak, ami örökre meg fogja változtatni azalkoholipart. Természetesen mi benne akarunk lenni ebben a buliban. Tibetörtök a gyárba, és elloptok egy adag italt. És persze megköszönnénkminden fájlt is, amit a gépeken találtok, és kapcsolatos az itallal.Három napon belül meg kell csinálni a rajtaütést. Igyekeznetek kell afelkészüléssel.” Az ajtó felé int, mire az egyik testöre kinyitja, éskitereli a karaktereket. Amint kiszálltak, a limó elhajt.

A nagy nap: Amikor a karakterek megérkeznek a nagy MacDuff komlexumkapujához, egy három méter magas, elektromos kerítés fogadja öket. Akapunál retinavizsgáló és kódkártya nyilás van. A kapun túl épületekés tároló tartályok kollekcióját láthatják a vadászok. A fö épület egynagy, négyszög alakú beton épület, amiböl csövek futnak ki és be.Szelepek is vannak rajtuk szabályos közönként. A cég nem engedlátogatókat ehhez a rendszerhez, olyan titkos.

A fö épület: Ez a palaszürke épület tartalmazza a fözdét és azadminisztratív irodákat. A kísérleti sörök is itt vannak, de a szóbanforgó nem. Nagy tárolók és csövek mindenhol. Az egyik hatalmas tárolómögött egy kicsiny, jellegtelen ajtó található, bezárva mind normális,mind mágneses zárral. A zárakkal való babrálás riasztót vált ki.

Kisegítö épület: Ebben az épületben található a kísérleti ital. Akarakterek egy örzött kapualjon keresztül juthatnak be. A kaput mindiglegalább hat ör örzi. Az épület belül eléggé jellegtelen, kivévenéhány laboratóriumi kelléket, néhány sörös hordót és egy nagy zártrészt. A zárt részen belül található az ital elsö mintája (az egészzárt rész egy nagy tartály!). Karma és pénzbevételt jelent akaraktereknek, ha jól feltankolnak a sörböl maguknak!

A gyár alatt: Egy nagy trogdolita (Paranormal Animals of NorthAmerica, 166. o.) kolónia található itt. Egy elhagyatott bányábanélnek a gyár alatt. Döntsd el, mit csinálsz velük!Karma: A vadászat teljesítéséért 1 karma jár. Ha egy óriástartálykocsinyi sört (millió gallon!) ellopnak, még kettö.


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához