LFG.HU

HammerTimeCafe
K.A.
RPG mesélőknekCimkek

Bevezet&otilde
Ebben a kalandban a (inkább jó) karaktereket azért bérelték fel, hogy megoldják egy támadássorozat rejtélyét néhány kis farmból álló közösségben. Minden eléggé hihet&otildenek látszik, ha a karakterek követni fogják a szolgáltatott nyomokat.

De mi a helyzet igazából?

Valójában egy egyszer&ucirc farmer leszámolt szentesked&otilde életével, és próbált tenni valamit: elkezdte lopni más farmerek termékeit néhány rosszindulatú b&ucircntárs (0. vagy 1. szint&ucircek) segítségével.

Tudta nélkül a völgynek ezt a részét eléggé ellepte a gonosz. Zsiványok bandája létesített bázist a közeli erd&otildeben, egy halott mágus tornya adott otthont orkoknak és goblinoknak, és a barlangban, ahol Uzro halomba rakta a lopott holmikat, Derro törpe bandája készül támadásra a völgy ezen része ellen.
Eme kis kaland ötlete, hogy a karaktereknek meg kell találniuk az igazi igazságot a színfalak mögött, és megoldják az összes problémát. Azt hiszem, ez egy jó start egy „Völgy megtisztítása” kampánynak.
Van itt néhány bonyodalmas ütközet: végleg vereséget kell mérniük a farmerre (ez nem lesz nehéz), a rablóknak er&otildes csapata van (van egy pap közöttük), a keresked&otildenek van két test&otildere (felbérelt kalandozók), hogy megvédjék &otildet, és Derro törpéi természetesen a legveszélyesebbek.

A történet vázlata
A farmer leszámolt szentesked&otilde életével. Elhatározta, hogy felbérel néhány munkást, hogy más farmerek termését lopják el. Ezek a pasik 0-1. szint&ucircek, néhányan csekély harci tudással, kardokkal és íjakkal. Van még valaki, aki a varázslók megszállottja (Gildheim).
A halott mágus tornya a faluhoz közeli erd&otildeben áll, orkok és goblinok által ellepett terület. A torony, ahol a magus élt, egy labirintus felett van. Egy csúszó-mászó dög él itt a ledobott ork és goblin hullákon („egy parancs az istenekt&otildel”). A labirintusban lehet néhány érdekes cucc.
Ha a karakterek elhatározzák, hogy átkutatják az erd&otildet a torony miatt (vagy ha arra járnak), egy mérges, fiatal orkkal találkoznak, aki szerint a parti tilosban jár.
Amikor a megtámadott farmok száma eléri a hármat, a játékosok beérkeznek a helyi kocsmába. Ez nem is igazi kocsma, csak egy raktár, ahol van sör és hús, csak a járókel&otildeknek.
A karaktereket farmerek egy csoportja közelíti meg, segítséget kérve. Elmesélik a támadásokat, és megmondják, hogy újabbtól félnek. Minden támadás között volt 2-3 nap, és mindig éjszaka történtek. Néhány farmer megemlíti, hogy rablók laknak a közeli erd&otildeben, akik nagyon gyanúsak.

Id&otilderend:
1. nap: Uzro beszél a felbéreltjeivel, kifejti nekik a tervét. Mind elfogadják a munkát, megfelel&otilde részesedés esetében.
2. nap: Uzro felkutatja a bandájával a fia barlangját, és megtelepednek ott. Uzro természetesen visszatér a farmjára, és panaszkodik, hogy a felbérelt munkásai mind elmentek (az els&otilde fizetéssel).
3. nap: Az els&otilde rajtaütés Funder farmján. A termést a barlangba viszik. Klemin, Uzro fia észreveszi ezt, de nem tesz semmit. Senki sem sebesül meg a támadás alatt.
5. nap: Uzro egyik szolgája, aki ismer néhány közeli rablót, közli ezt Uzroval. Uzro elhatározza, hogy rájuk hárítja a felel&otildességet, és elkezdi terjeszteni a rémhírt. Más farmerek lovasok nagy csoportját látták be és kimenni éjszaka az erd&otildebe.
6. nap: A második támadás Wegoel farmja ellen. Itt Wegoel megsérül és munkásainak egyike is nagyon súlyos sebesülést szenved a rajtaütés alatt. Nagy a szörnyülködés a farmerek között.
7. nap: Egy keresked&otilde (Lekto) áru nélkül és alig valami pénzzel érkezik a kocsmába. Áruvétel fel&otildel kérdez, de mindent túl drágának talál. Uzro elküldi Gildheimet – mint mágust – a rablókhoz (kísér&otildevel és egy rakomány kajával), hogy üzletet ajánljon.
8. nap: Uzro elküldi Gildheimet – mint mágust – a keresked&otildehöz és megtárgyalja néhány áru eladását. Találkoznak a barlangban a következ&otilde éjjel. Lekto azonnal elindul a közeli városba némi segítséget szerezni (bérelni) védelmül.
9. nap: Éjjel Gildheim és Lekto üzletet köt. Derro els&otilde &otilderjárata az erd&otildeben kószál, és felfedezi a rablókat és a mágus tornyát is.
10. nap: Néhány farmer meglep&otildedik, hogy a keresked&otildet megrakott kocsival látják, de ha kérdezik, tagad mindent. Éjjel a harmadik támadás is megtörténik Pilu farmja ellen. Néhány ember megsérül, a támadások hevessége n&otilde a farmerek reagálása után. Derro &otilderjárata megtalálja a kiutat az erd&otildeb&otildel, és kémkedik a völgyben. Néhány ember látja egyik&otildejüket elfutni a farmoktól.
11. nap: A karakterek megérkeznek a kocsmába, feltételezhet&otildeen munkát keresnek. Uzro higgadt marad az éjjel, és Derro folytatja a kémkedést. A rablók csapata még tervezget, és Tartug elküld néhány fickót egyezkedni a völggyel (az ösvényr&otildel, amit a karaván követni fog).

A farmer
A farmer, Uzro, támadásokat indít más farmok ellen és ellopja a terményüket. Uzro maga nem vesz részt a támadásokban, de utólag találkozik a támadókkal.
Uzro fia, Klemin, talált egy barlangot valahol a völgyben, közel az erd&otildehöz, de nem benne. Itt rejtik a terményeket, és vezetik a támadásaikat. Nehogy rá terel&otildedjön a gyanú, Uzro hagyta hogy a fickói a saját farmját támadják meg.
A második támadás után Uzro elküldte Gildheimet, aki varázsló-megszállott, hogy eladja a terményeket a keresked&otildenek, akinek az útja a völgyön keresztül vezet.
Gildheim mágusnak öltözött. Titokban találkoztak, és a keresked&otilde nagyon el&otildenyös üzletet kötött. Hogy visszatartsa a rablókat (miközben a támadásokat rájuk akarta kenni), Uzro elküldte Gildheimet – mágus álruhában – a rablókhoz, és üzletet ajánlott nekik: &otildek a tornyon kívül tartják a kiváncsi embereket, és &otilde segít nekik, ha van valami gondjuk. Hogy meggy&otildezze &otildeket, hozott egy rakomány terményt is. A rablók beleegyeznek, mert szükségük van a mágus erejére a rajtaütéseikhez.

A rablók
Rablók egy csoportja egy karizmatikus vezet&otilde, Tartug vezetése alatt, találtak egy dungeont az erd&otildeben, közel a farmokhoz. Csak nemrég telepedtek le ott, és egy n&otildei pap, Raghanal irányítása alatt csak éjjel utaznak. Tudják, hogy egy nagy keresked&otilde karaván fog keresztülvágni a völgyön.

A keresked&otilde
A keresked&otilde, Lekto a völgyekben utazgat jó profitra várva.
Jó helyen volt jó id&otildeben, amikor Uzro el akarta adni a lopott árut. A farmer elküldte Gildheimet eladni az árut. Gildheim mágusnak volt öltözve, akinek pénz kell, nem áru.
Lekto felbérelt két kalandozót, hogy megvédjék &otildet a tranzakció alatt (soha ne bízz mágusokban). Ezek a fickók egyszer&ucirc gengszterek.

Uzro barlangja
Klemin találta meg a barlangot, aki csak 12 éves. Megmutatta apjának, aki most a lopott áru tárolására használja. Persze jó pihen&otildehely is a b&ucircntársainak.
A barlang egy nagy, összefügg&otilde teremrendszer, és csak Uzro tud az &otilde kamrájáról. De mélyen lent, a barlang egy lejárat Mélysötétbe. Derro néhány törpéje megtalálta ezt a lejáratot, és most látszólag egy rajtaütést tervez.
Tábort ütöttek néhány teremben, és felderít&otilde &otilderjáratokat vezetnek a közeli környékre (rájöjjenek, milyen ellenség lesz ott). Nemsokára lecsapnak.

Megjegyzések
Ha a karakterek felfedezik Derro-t, megpróbálhatnak kapcsolatba lépni a közeli város vezet&otildeivel, akik kérni fogják a karaktereket, hogy további információkat is szerezzenek a fenyegetés nagyságáról, stb. Természetesen jutalom is lesz.


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához