LFG.HU

szabadid
RPG mesélőknekCimkek

Háttér:
A karakterek mind egy internetes valóság show résztvevői, mely a Bunker névre hallgat. Egy, a hidegháború idejében épült, atom biztos óvóhely szolgál a játék helyszínéül – valahol a nevadai sivatag szívében. A Bunkert egy tehetős, ám igencsak paranoid olajmágnás építette, hogy a saját és családja életét biztonságban tudhassa.

A show győztese az lesz, aki a legtovább bírja a Bunker mélyén; aki feladni szándékozik, annak csak a bejárati liftnél kell megnyomnia a pánikgombot és fél órán belül távozhat is. Természetesen az egész létesítmény tele van kamerákkal, amik a játékosok minden mozdulatát rögzítik, majd a világhálón közzéteszik.

Tények:

- A pánik gomb hasztalan; ha meg is nyomják, nem történik semmi.
- A Bunkernek akad egy zárt helyisége, amiből egy nagyobb barlangrendszer nyílik.
- A liften keresztül rendszeresen érkeznek kisebb- nagyobb csomagok.
- A Bunker szellőzőrendszeréből különös zajok, zörejek hallataszódnak.

Kaland ötletek:

1. Pokoli Show

A Bunkerbe érkező játékosok, a szellőző rendszer meghibásodása miatt, már az első nap meghalnak – álmukban megfulladnak. Innentől kezdve a Bunker a karakterek saját, személyes purgatóriuma, ahol szembe kell nézniük a múltjuk legsötétebb titkaival.

Tippek:
- A zárt helyiségből a Pokol peremére juthatnak.
- A liften keresztül érkező csomagok mind személyre szóló üzenetek; utalások egy-egy karakter múltjára, hibáira, vétkeire.
- A szellőzőben pokolbéli rémségek motoszkálnak, vagy épp meggyötört lelkek igyekeznek felvenni a kapcsolatot a „jövevényekkel”.

 

2. Kísértettanya

Az olajmágnás és családja, miután a Bunker megépült, azon nyomban le is költözött a mélybe. Itt aztán a bezártság és a sötétség megbomlasztotta a férfi elméjét; a családfő végzett a feleségével és két gyerekével, majd a saját életét is kioltotta. A Bunkerben ragadt kísértetek nem igen vesznek tudomást a halálukról, ám idővel az apa újra fegyvert ragad majd, s ez úttal a játékosok is veszélyben lesznek.

Tippek:
- A zárt helyiség egy rádiószoba, az itt található berendezések ma is működőképesek.
- A barlangrendszer a Bunker egy befejezetlen szeglete; a félkész falak tövében ott hever a családfő mumifikálódott teteme. A kezében egy töltött pisztolyt szorongat, amivel annak idején főbe lőtte magát.
- A szellőző rendszerben a megölt gyerekek kísértetei bujkálnak – még ma az apjuk elől menekülnek.
- A zuhanyzóban a feleség szelleme bukkan fel időről időre; sminkel, tusol, öltözködik.
- A liften keresztül a család személyes tragédiáinak mementói érkeznek. Gyerekjátékok, régi – vér áztatta – fényképek, a családfő naplója, stb.

 

3. A felszín hírnökei

Az olajmágnás egy világvége- kultusz tagja volt, s a bunkerében nem csupán a saját családját, de az egész szektát elszállásolta. A játékosok által lakott terület csupán egy előcsarnok; a zárt helyiségből lehet bejutni a létesítmény nagyobbik felébe. A mélyben megbúvó kultisták már generációk óta itt élnek, nagy részük soha nem is látta a felszínt – hitük szerint a fönti világot már elsöpörte a végítélet, így ők az utolsó túlélők.

Tippek:
- Néhány eretnek szektatag a felszín felé vette az irányt, de végül a szellőzőben kötöttek ki.
- A liften keresztül érkező csomagokat a menekült kultisták csempészik oda. Így próbálnak üzenni a „felszín hírnökeinek”, azaz a játékosoknak.


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához