LFG.HU

CikkBot
hírekCimkek

Richard Garriott, az Ultima sorozat alkotójának új játéka, a Shroud of the Avatar előtt elhárult a finanszírozási probléma: 1 919 275 dollár jött össze, az eredetileg megcélzott összeg közel kétszerese. Lord British célja nem kisebb, mint létrehozni egy olyan, online játszható programot, aminek a története felülmúlja az Ultima legjobb részeinek sztoriját, mindezt korábban még soha nem látott mértékű interaktivitással párosítva.

http://lfg.hu/wp-content/uploads/2013/04/photo-main.jpg

Mivel a gyűjtés felülmúlta a várakozásokat, a program lényegesen komplexebb lesz annál, mint ahogy eredetileg tervezték: kalandozás közben szörnyeket idomíthatunk, ritka alapanyagokat gyűjthetünk, hajózhatunk, illetve céheket alapítva szerezhetünk befolyást: bankot alapíthatunk, háborúzhatunk más céhek ellen vagy éppen kastélyokat építhetünk: a lista igen nagy.

Ráadásul dinamikus időjárás társul majd: az idő folyamatosan változik, mint ahogy az évszakok is, ráadásul az ígéretek szerint lesz egy speciális küldetés, amin csak különleges csillagegyüttállásokkor dolgozhatunk.  Ezen kívül a program szociális része is kidolgozott lesz: házasodhatunk, hangszereken játszhatunk, tetszésünket vagy nemtetszésünket számos különböző módon fejezhetjük majd ki… sőt, akár színházi előadásokat is rendezhetünk a többi játékosnak.

http://lfg.hu/wp-content/uploads/2013/04/Lord-Britishs-Shroud-of-the-Avatar-Forsaken-Virtues-8.jpg

A program további különlegessége lesz, hogy három különböző játékmód közül választhatjuk ki a nekünk leginkább tetszőt. A hagyományos MMORPG játékmenet mellett dönthetünk úgy, hogy egyfajta sajátos egyjátékos üzemmódban kívánunk játszani – ebben az esetben használhatjuk ugyan a többiek által létrehozott épületeket, de magukkal a játékosokkal nem léphetünk kapcsolatba – valamint létrehozhatunk egy barátlistát: ilyenkor az azon rajta lévő játékosokkal vehetünk részt közös kalandokban.

Mindez rendkívül bíztatóan hangzik, ugyanakkor, nem szabad elfelejteni, hogy Garriott egyik projektje, a Tabula Rasa fejlesztése során is hasonlóképpen impozáns célokat tűzött maga elé, de az eredmény finoman szólva nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket: a játék szerverei kicsivel több másfél évnyi nem túl sikeres működés után leálltak.

A Shroud of the Avatar megjelenése 2014 októberében várható.

 


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához