LFG.HU

CikkBot
hírekCimkek

A Crysis sorozatról ismert fejlesztőstúdió az utóbbi időben kénytelen volt több nyilatkozatot is tenni a fejlesztés alatt álló játéka a Ryse: Son of Rome miatt.  Az újságírók ízekre szedték a játékot, túl egyszerűnek találva azt. A tény, hogy a gombnyomkodós QTE részeknél a fejlesztők bevallása szerint azért nem lehet meghalni vagy veszteni (illetve a mellényomásoknak azért nincs következményük), mert „nem akarják frusztrálni” a játékosokat, többeknél kiverte a biztosítékot és előre temették a játékot.

Michael Read, a Cyrtek producere azonban azt nyilatkozta, hogy alapvető félreértés történt:  a Ryse: Son of Rome-ban bőven lesz kihívás, illetve, a bemutatott demo egy kiegyensúlyozatlan, korai változat volt és ha nem vettek volna vissza a nehézségből, élvezhetetlen lett volna a játék.

http://lfg.hu/wp-content/uploads/2013/07/lb10092-1370884180.jpg

Mindez hihetően hangzik – gyakori, hogy a fejlesztők a program egy leegyszerűsített verzióját állítják ki a nagyobb bemutatókon, hogy az azt kipróbáló újságírók sikerélménnyel távozzanak a standtól és kedvezően nyilatkozzanak a programról, így lehetséges, hogy tényleg csak arról van szó, hogy a készítők ez alkalommal túllőttek a célon.

Azonban a fentiek alapján nem teljesen tiszta, hogy kinek is akarnak megfelelni a készítők, hogy pontosan milyen is lesz a végeredmény: az ugyanis nehezen elképzelhető, hogy a komoly kihívást és a hibázást semmilyen szinten nem büntető játékmenetet sikerül úgy harmonizálni, hogy az mindenki számára élvezhető legyen.
Így vagy a játékot prezentáló csapat nem volt a helyzet magaslatán (és a rendkívül kínos QTE-ügyre adott válasz is átgondolatlan volt), vagy Read nyilatkozata  nem fedi a valóságot.


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához