LFG.HU

Telcontar
eseményekCimkek

Csobánka, 2002. augusztus 10. – 11.

Támogatóink:
Beholder Kft.
Káosz Világa Levelezős Szerepjáték
RPG.HU
Távoli világok

Megállás nélkül két napon át tartó élő fantasy szerepjáték lesz augusztus 10-11. között a Pilisben, új szabályokkal, régi, tapasztalt gárdával. Ötfős csapatok jelentkezését várjuk a lenti címeken. A részvétel díja 5500 Ft/fő, ez magában foglalja a sátorhelyet is. Aki faházat igényel, annak ez plusz 1000 Ft.

A jelentkezés a jelentkezési lap kitöltésével történik, amelyet e-mailben, faxon, postán vagy személyesen (telefonos egyeztetés után) lehet eljuttatni hozzánk, valamint ezzel egy időben a teljes csapat részvételi díját be kell fizetni rózsaszín postacsekken a lenti postacímre. A jelentkezés határideje július 22. hétfő, illetve személyesen a Pepsi – Szigeten, a városközpontban levő Telcontar Szerepjáték Világa elnevezésű sátorban, a Sziget ideje alatt (július 31. – augusztus 7.). A jelentkezést követően mindenki kap egy karakterre szabott nyomtatott szabálykönyvet, és a küldetését írásban.

Nem csak játékosnak lehet jelentkezni, hanem csapatszellemnek vagy NJK-nak is. Az ő részvételük kedvezményes, csak a szállást kell kifizetniük, ha faházban akarnak megszállni, viszont a játékot megelőzően legalább egyszer el kell jönniük a helyszínre, valamint telefonon vagy e-mailben rendszeres kapcsolatot kell létesítenünk. A helyszínlátogatás utolsó időpontja július 27. szombat.
A játék augusztus 10.-én, délben kezdődik két különböző helyszínen. A találkozó délelőtt kilenckor lesz a Szentlélek téren (Árpád híd budai hídfő, megközelítési módok: M3, azaz kék metróval Árpád hídig, onnan 1-es villamossal két megálló át a hídon, vagy M2, azaz piros metróval a Batthyány térig, onnan HÉV-vel négy megálló Árpád hídig). Itt megtörténik a csapatok végső azonosítása, a csapatszellemek kisorsolása, majd utazás a helyszínre, a játék indulásához.

Aki sátrat, vagy egyéb nehéz felszerelést hoz, amelyre nincs szükség a játék során, az itt átadhatja a holmiját, amelyhez este a kempingben hozzájuthat. Ehhez egy jelszóra lesz szüksége, amelyet a táskája valamely zsebébe kell majd tennie.
A játék éjszaka is folyik majd, de a közeli kempingben lehet majd pihenni (persze nem kötelező).

Aki az előkészületekben is szeretne részt venni, vagy a szabályokat részletesebben megismerné, feliratkozhat a játék levelezőlistájára (list@sarkanyvadasz.lx.hu, a feliratkozáshoz üres levelet kell küldeni a subscribe@sarkanyvadasz.lx.hu címre). A játékról minden információ megtalálható a http://sarkanyvadasz.fw.hu webcímen. Jelentkezési címek:
Levélcím (Ide kell küldeni a rózsaszín csekket is):
Krieger Tamás 1138 Budapest, Tomori u. 19. VI./35.
E-mail: telcontar@freemail.hu
Telefon: 30/2364413
Fax: 06-1 352 6059

A játékról

A fesztivál húsz órán át (éjszaka is) tartó, klasszikus fantasy alapokon nyugvó játék, amelyen ötfős csapatok vehetnek részt. A játék előtt, a jelentkezéskor kell a karaktereket elkészíteni, a felszereléseket mindenki saját maga készíti el otthon (vagy akár kölcsönzőbe is mehet). Az ezekkel kapcsolatos tudnivalók a Felszerelés c. fejezetben találhatók.
Minden csapat mellett, a karakterek segítségéül egy testetlen kísértet is jelen lesz (a csapatszellem), akinek saját küldetését végre kell hajtania ahhoz, hogy megszabadulhasson a testetlen léttől. A csapatszellemnek különleges képességei lesznek, például a telepátia (anyagi komponense egy mobiltelefon…), a tisztánlátás (olyan dolgok ismerete, amelyeket a játékosok nem tudhatnak, térben vagy időben távoli dolgok látása), és még néhány hasonló, így bár nem tudnak majd sem harcolni, sem varázsolni, legalábbis nem a játékosok módján, a kalandozók egyik legfontosabb segítségét jelenthetik.
A csapatokhoz a helyszínen sorsolunk majd szellemeket. A találkozó helyszínén mindenki megkapja a megbízását, ezután a kijelölt útvonalon egyesével elindulnak. A játék első szakaszában még lineáris lesz a történet (azaz az események egymás után meghatározott rendben következnek), de utána tökéletesen szabad mozgást kapnak a játékosok. Természetesen lesz olyan útvonal, amelynek végigjárása a legkönnyebb megoldáshoz vezet, de a végkifejlethez (amely szintén sokféle lehet és az egyik csapat sikere, vagy bukása nem befolyásolja a másikat) legalább tucatnyi módon el lehet majd jutni. Eleve más célt kapnak majd a jók, a semlegesek, és a gonoszok, máshonnan indulnak. Az esélyek kiegyenlítése végett a semlegesek úgy lesznek elosztva, két egyenlő fél legyen.
A játék során a csapatok találkozhatnak egymással, információt és tárgyakat cserélhetnek, akár harcolhatnak is egymással, de a rablás tiltott. Lesz néhány olyan elem a történetben, ahol nagyon sokat számít, hány csapat teljesíti adott módon a küldetést, például a templom, amely csak akkor épülhet fel, ha összesen tízezer aranyat sikerül összegyűjteni nekik.
A történet ezeknek megfelelően kettős vonalú. A “nagy végcél” attól függ, mennyien és hogyan teljesítik a kiszabott küldetést, de az egyéni sikerek a végkifejlettől függetlenek.
A játék legfontosabb eleme a szerepjáték. A sztori alakulása elsősorban ettől függ majd és ettől lesz minden játékos számára egyedi, megismételhetetlen.

A fantasy világról

Egyedi kidolgozású világ, amely földrajzilag Európa térképével megegyezik. A küzdelem középpontjában a Menny angyalai és az Alvilág fattyai által manipulált érdekcsoportok állnak, akik meg akarják nyitni az évszázadok óta lepecsételt Kapukat, hogy uraik átjöhessenek a mi világunkra és uralhassák azt. A kalandozók közül sokan a Szivárványtorony elnevezésű iskolákból kerültek ki, ahol sokrétű nevelést kaphattak a harci képességektől a varázsláson keresztül a pszi alkalmazásáig, de rengeteg magányos mester is oktat fiatalokat. Létezik egy szervezet, a Sárkányvadász Rend, amely a világ sorsát befolyásoló dolgokkal foglalkozik, igyekszik ellenőrzése alá vonni minden eseményt, és több száz ügynöke tevékenykedik szerte a kontinensen. Ez a rend folyamatosan toborozza az újoncokat, a tehetséges fiataloknak remek életpályát biztosíthat. A játék során némelyek előtt megnyílik majd a lehetőség, hogy a Rendbe belépjenek. A játékosok szabad kezet kapnak a karakter kidolgozásánál az elosztható karakterpontok keretein belül. Aki nem szívesen alkalmazkodik egy általa ismeretlen világhoz, nyugodtan elhelyezheti kedvenc világában a történetet, hozhatja kedvenc karakterét, természetesen semmilyen előny nem illeti őt a többiekhez képest, bele kell férnie a szabályok által megengedett keretekbe. Ekkor a játékot, mint az adott világ eldugott szegletében történő különleges eseményt foghatja fel.

Szabályok

Egyedi, új szabályrendszert fejlesztettünk ki, ahol a rugalmasság, az egyszerű kezelhetőség és a játékélmény jelentették a fejlesztés fő irányvonalait. Néhány jellemző:
- A harc élesben történik, megfelelő biztonsági előírásokkal.
- Nincsenek kasztok, karakterpontokat lehet képességek között elosztani. Bármely képesség felvehető, nincsenek egymást kizáró tényezők. Természetesen léteznek hatékony és kevésbé célszerű elosztási módok.
- A varázslatokhoz komponensek kellenek, amelyeket a játékosoknak kell biztosítani, a varázslatok szövegét meg kell tanulni (tanulékonyabbaknak való a mágia).
- Játék közben nem kell a karakterlapot vezetgetni, minden változást megsemmisítendő jelzőkkel jelölünk.
- Minden csata kezdetén maximális életpontból és varázspontról indul a karakter, de játék közben a maximális értékek csökkenhetnek.
- A képességek egy része a játékos fizikai paramétereitől (testsúly, magasság) vagy a felszerelés kidolgozottságától függ, tehát bizonyos előnyöket csak akkor élvezhet a játékos, ha külsőségekben képes megjeleníteni, így nem lesz a játékban száznegyven centis, harmincöt kilós barbár harcos.
A szabálykönyv letölthető a http://sarkanyvadasz.fw.hu honlapról.

A folytatásról

A játék egy hosszabb történet (kampány…) első része. A későbbi történetek erősen függnek majd a végkifejlettől. Természetesen azok a karakterek, akik túlélik a kalandokat, a következő fejezetekben visszatérhetnek, sőt: a szerzett tapasztalatok egy újabb elosztható karakterpont formájában jelentkeznek majd. Azok, akik már öt-hat kalandot túlélt veteránok, bizony igencsak megerősödhetnek, így érdemes lesz minél többször eljönni.
Természetesen azok sem maradnak le, akik később indulnak, vagy a karakterük meghal a játék során. A történtekről rendszeres beszámoló lesz novellák formájában, az egyes játékok pedig mindig teljesíthetők lesznek kezdők számára is, bár az erősebbek egy idő után könnyebben vehetnek majd egy-egy akadályt. Mégis igaz marad, hogy a leírt statisztikák elsősorban a harc során kapnak jelentőséget és az élő szerepjáték nem kizárólag harcból áll; a játékos tudása lesz mindig a legmeghatározóbb és egy-egy ügyes vívó mindig megállíthat egy nála jóval fejlettebb, ám valódi harci tudás tekintetében szerényebb karaktert. Egy idő után mégis kifejlődhet egy elit gárda, sokat látott tapasztalt veteránokból. Nekik adott esetben külön játékok is lehetnek majd, szigorúan meghívásos alapon, belőlük kerülhetnek ki a Sárkányvadász Rend ügynökei. És természetesen nem ez az egyetlen titkos rend…
A későbbi játékok során a szabályok változhatnak, újabb varázslatok, képzettségek kerülhetnek be, a felmerült problémák, egyensúlytalanságok kiegyensúlyozásra kerülnek. Ez ügyben folyamatosan várjuk majd a kérdéseket, javaslatokat.
Ha elegendő embert érdekel a játék hosszú távon, a jelmezek, felszerelések egyre jobbá válnak, közös, látványos élő fantasy világot teremthetünk, saját történelemmel, amelyet együtt alakítunk. Ez csak rajtatok múlik. Nosza hát, hozzátok el barátaitokat, szomszédaitokat is!

Várunk szeretettel!

Telcontar és a Sárkányvadászok

Sárkányvadász Élő Szerepjáték
Csobánka, 2002. augusztus 10. – 11.

http://sarkanyvadasz.fw.hu

Levélcím: Krieger Tamás 1138 Budapest, Tomori u. 19. VI./35.
E-mail: telcontar@freemail.hu
Levelezőlista: list@sarkanyvadasz.lx.hu
Feliratkozás: subscribe@sarkanyvadasz.lx.hu
Telefon: 30/2364413
Fax: 06-1 352 6059


Kapcsolódó adatok Linkek/fórum

[http://sarkanyvadasz.fw.hu]
A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához