LFG.HU

dekszter
KörkérdésCimkek

Egyik előző kérdésünkben már felbukkant pár tényező, hogy egy játék mitől lesz számunkra érdekes és élvezhető. A legkritikusabb ilyen dolog talán a történet és annak alakulása. Hiába meseszép a grafika, hangulatos a zene, kézre álló az irányítás, ha a játékos unott arccal küzdi magát végig rajta – ha egyáltalán van kitartása végigjátszani.
Egészen biztos vagyok benne, hogy a legtöbb játékos megtapasztalta már, amint a stáblista megjelenésekor síri csöndben figyelte a készítők neveit, miközben fejében még elevenen éltek a játék utolsó jelenetének képkockái a folytatást várva, vagy a lezáráson elmerengve. Esetleg a „még egy pályát megcsinálok”, vagy „még fél órát játszom” elhatározások is elég gyakran a történet miatt születnek.
Aztán természetesen a játék során átélt élmények előkerülnek egy-egy találkozáskor a haverokkal és élménybeszámoló élménybeszámolót követ, vagy akár a szerepjáték asztal mellett ismét előkerülhetnek mint kalandötlet vagy akár karakterek megszületésekor.

Kérdésünk a következő:
Neked melyik (konzolos/számítógépes) játék története tetszett a legjobban?
(Nosztalgiázni is lehet bátran – akár az C64-es vagy Amigás korszakból is.)


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához