LFG.HU

CikkBot
hírekCimkek

9 éve, 2004-ben jelent meg a World of Warcraft. Ugyan még mindig az egyik legnagyobb aktív játékos számmal bíró MMORPG, de érezhetően vesztett népszerűségéből. Sikerei csúcsán a játékkal tizenkétmillió felhasználó játszott, ez viszont a legfrissebb felmérések alapján lecsökkent 7.6 millióra. Ez ugyan még mindig szép eredmény, de a tény így is tény marad: a WoW elvesztette felhasználói közel egyharmadát. A számokat látva sokan bíztak benne, hogy a Blizzard (hogy tegyen valamit a csökkenés megállításáért) a közelgő tízéves jubileum alkalmából eltörli majd a 15 dolláros havidíjat, így adva új lendületet a játéknak.

A reményeket J. Allan Brack produkciós igazgató törte le egy igen határozott hangvételű nyilatkozattal, amiben gyakorlatilag kizárja annak a lehetőségét, hogy a közeljövőben a WoW ingyenessé váljon, csökkenés ide vagy oda.  Állítása szerint a játék egyértelműen nem ingyenesnek készült és alapvetően új stratégiát kellene kidolgozniuk ennek a vezetésére. A cég inkább a játék fejlesztésével igyekszik megállítani az elvándorlást: a játék november nyolcadikán bejelentett ötödik kiegészítője, a Warlords of Draenor – amely egy új régiót, az orkok hazáját, Draenor-t teszi majd játszhatóvá – számos újítást fog tartalmazni, többek között új funkciókat, megnövekedett szintlimitet, illetve az egész játékot érintő grafikai ráncfelvarrást.

Kérdés, vajon ez elegendő lesz-e a tendencia megállításához…


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához