
Elérkeztünk hát ide is: a Kígyó Legendájának záró epizódjához…
A Hősök Hajnala versenyeket néhány éve azért indítottuk útjára, hogy a Dungeon & Dragons 4. kiadása szerinti, minőségi, érdekes kalandokat gyártsunk és minél több játékost megpróbáljunk összehozni hozzá az asztal köré. Bő egy éve kezdtünk bele egy még ambiciózusabb kísérletbe: a HH részeként összefüggő mini-kampányt kéne indítani. Öt összefüggő egész napos játékalkalom, ahol a játékosok önmagában is játszható, de valamennyire összefüggő kalandokat élhettek át.
A sorozat a Kígyó visszatér 1. szintű kalandjával kezdődött: egy kezdő kalandozócsapat nyakába szakadó mágikus kalózhajó (a Kígyó) és egy kényszerű kincsvadászat történetével egy különleges kikötővárosban. Ezt követte a Tollas Kígyó háza, 3. szintű kalandunk, az ismeretlen trópusi sziget és lakóinak felfedezésével. A Kígyó királynői a nagypolitika színterére helyezi át 5. szintre a kalandokat: játékosaink a Kígyó kapitányaiként az egész szigetvilág legnagyobb hatalmasságaival viaskodhatnak. Balsorsuk a Kígyó vándorútja során, 7. szinten éri be őket – amikor barátokból ellenségek lesznek, és a világ pereme felé hajózva legendákba illő kalandok sorát szenvedik el játékosaink.
A Kígyó kapitányainak története befejeződik a Kígyó fészke kalandjain. Társaságunk a világ peremén is túl folytatja kalandjait, egy másik síkon próbálja megfejteni a Kígyó baljóslatú titkait. Valóságos időutazáson vehetnek részt, s ha ügyesek, megismerhetik a Kígyó történetét, s megfejthetik céljait, hogy aztán igazi, történelmi események kimenetelét határozzák meg tetteikkel.
A kalandsorozat remek móka, és időnként fárasztó feladat volt a modulok írásában aktívan részt vevő féltucat mesélő számára. A visszajelzések alapján a játékosaink igencsak élvezték a kalandokat, és alig várták, miféle kalamajkák várnak rájuk legközelebb.
Természetesen a versenysorozat végső eredményhirdetését (meg persze a Kígyó Legendájának ünnepi óriástortáját) is nagy izgalommal vártuk. A Kriptakarítók csapata, kemény munkával, elképesztően szoros versenyben arattak győzelmet. Gratulálunk!
Merüljetek hát el a Kígyó fészkének furfangos kalandjaiban. Aki ott volt, most megnézheti, mivel is nézett szembe, és mit hagyott ki; aki pedig lemaradt a kalandról, most megismerkedhet vele. Azt reméljük, a kaland házi használatra is működhet – persze, a versenykörülmények nélkül némi mesélői önállóságot igényel az otthoni játékra átalakítás.
Hogyan tovább? Némi pihenés után a Hősök Hajnala mesélői gárdája már javában készül a legújabb kihívásra. Többszöri játékosi követeléseknek engedve a következő játékunk a paragon szintekre vezeti játékosainkat: ezúttal 14. szintű kalandozókra várnak embert próbáló kihívások. Ráadásul nem kevés agymunkával sikerült egy egészen kivételes kalandot összeállítanunk: a legvadabb képzeletet is felülmúló környezet, és még annál is váratlanabb ellenfelek készülődnek bátor bajnokaink ellen! Várunk minden lelkes játékos szeretettel január 11-én!
…a Világ védelmezőinek kalandjaival!
`A Kígyó fészke` egy kilencedik szintű karakterek számára íródott DnD kaland a 4. kiadás szabályai szerint, egyben a Hősök Hajnala versenysorozat ötödik, záró epizódja.
A történet a világ peremén túl, egy idegen síkon játszódik, a Kígyó otthonában. A karakterek a Kígyó múltjának kulcsepizódjait végiglátogatva megismerhetik a Kígyó hiteles történetét, erőket gyűjthetnek ellene, hogy végül szembeszálljanak vele. A kalandban feltűnnek korábbi epizódokban megismert szereplők és helyszínek, ennek megfelelően önmagában csak korlátozottan élvezhető.
Alapötlet, Design: Megsz
Írta: Megsz, Chomy, Glowface, Chipie
Térképek: Chomy, Megsz
Illusztrációk: Glowface
Fő támogatónk: lfg.huHa tetszett a kaland, látogass meg minket: http://hosokhajnala.lfg.hu
[Glowface további írásai]