LFG.HU

CikkBot
hírekCimkek

A Tamriel világán játszódó, népszerű The Elder Scrolls sorozat következő része az eddigiekkel ellentétben nem egy hagyományos CRPG, hanem egy MMORPG lesz.  Az idén áprilisban megjelenő játékról eddig is sok információt lehetett tudni: három ellentétes érdekű frakció közül választhatjuk ki a számunkra leginkább szimpatikust, illetve gyakorlatilag az egész kontinenst bejárhatjuk – bár egyes tartományok nem a játék indulásától lesznek elérhetőek, hanem későbbi kiegészítések során válnak játszhatóvá.  Kalandjaink során pedig szinte mindennel találkozhatunk, ami az eddigi részekben előfordult: az összes nagyobb céh, a különböző démonokhoz vagy sárkányokhoz köthető romok, ereklyék, illetve a különleges képességeket adó kövek mind a játékmenet részét képezik majd.

Paul Sage, a játék fejlesztését irányító Zenimax Online vezetője azonban egy eddig nem ismert funkcióra is felhívta a figyelmet: a különösen hatékony és ügyes játékosok akár császárok is lehetnek. Minden cselekedet bizonyos számú pontot ad a felhasználóknak, akinek pedig az adott frakcióban a legtöbb van, az a szövetsége hatalomra jutása esetén – aminek természetesen nem egyszerűek a feltételei – megkapja a császári címet.
A szerencsés játékosok koronázásukat követően a meglévő faji és kasztképzettségek mellé egyéb különleges tulajdonságokat is kapnak, amik jelentősen növelik a harctéri teljesítményüket, minden eddiginél veszélyesebb ellenfelekké téve őket.
Ha azonban trónfosztás történik, az így szerzett bónuszok bár nem vesznek el, de lényegesen meggyengülnek – így a potenciális uralkodó-jelölteknek jó okuk lesz arra, hogy mielőbb visszafoglalják a trónt.

 

 


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához