LFG.HU

CikkBot
hírekCimkek

Chris Robertsnek, a Wing Commander széria atyjának legújabb, közösségi finanszírozású programja elérte, majd meg is haladta a 40 millió amerikai dolláros gyűjtési határt, ezzel már az eredetileg kért összeg nyolcvanszorosánál tart. Az összeg nagyságát jól érzékelteti, hogy a Star Citizen után következő hat, legtöbb pénzt összegyűjteni képes videojáték összesen nem tudott elérni húszmillió dollárt – holott olyan alkotásokról van szó, mint a Planescape: Torment, vagy a Wasteland folytatásai, illetve a kalandjáték-ipar egyik veteránjának, Tim Schafernek (Grim Fandango, Full Throttle) egyik ötlete.

star-citizen

A tervek szerint 2015-ben megjelenő játék egy űrszimulátor/FPS hibrid lesz, amiben a kereskedelem, az ismertség és a befolyás épp olyan komoly szerepet kapnak majd, mint a különböző típusú űrjárművek, vagy fegyverek. Csak rajtunk áll majd, hogy az érvényesülés melyik útját választjuk: kalózként, csempészként, zsoldosként vagy éppen békés kereskedőként játszunk, esetleg háttérben meghúzódó, kapcsolatait használó szürke eminenciásként próbáljuk gyarapítani a vagyonunkat.

A címben szereplő „citizen” szó különös jelentőséget kap: alaphelyzetben ugyanis nem vagyunk polgárai az Egyesült Föld Császárságnak. Ahhoz, hogy azok legyünk, ezt ki kell érdemelnünk, ha pedig sikerrel járunk, akkor bizonyos könnyítéseket kapunk: kevesebbet adózunk, kereskedőként könnyebben érvényesülhetünk, és természetesen megbízható állampolgárként jobb fegyverekhez is hozzájuthatunk. Ugyanakkor döntésünknek negatív következményei is lehetnek: egyes kultúrák tagjai ugyanis nem kifejezetten kedvelik a frakció tagjait, így ha velük találkozunk, akár harcra is sor kerülhet, de legjobb esetben is ellenségesen fognak viszonyulni hozzánk.


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához