LFG.HU

PC-X
ismertetőCimkek

Drakan: Order of the Flame

Sárkányon szállni élvezet, könnyebben leeshetsz mint azt képzeled

Ki ne szeretné a sárkányokat, a varázslatos tájakat, erdőket, tavakat, lángoló varázskardokat (varázsKurdokat:), barlangokat melyek végén tengernyi kincs található. Ha szereted az ilyesmit akkor ezt a játékot Neked találták ki.
Ez egy olyan ritka játék, aminek feeling-je is van. Ha minden igaz akkor a Psygnosis 1999 június végére fogja piacra dobnin, Drakan: Order of the Flame lesz a címe. Ha esetleg a program mégsem lesz olyan jó, mint ahogy bereklámozták, akkor sem lesz gond,
mivel a cég `csak` 1.2 millió dolcsit fektetett a reklámokba:) Van egy olyan meggyőződésem, hogy a főszereplő Rynn kislányt akarják a trónra ültetni, Lara Croft helyett…
Na de álljunk hozzá pozitivan és bizakodjunk, hogy a Drakan tényleg beváltja majd, a hozzá fűzött reményeket.


Mint már irtam a játék főszereplője egy zsoldos-hölgyemény, nevezetesen Rynn lesz. Főszereplőnknek lesz még egy társa is: egy legendás vörös sárkány, Arokh. A játékban egy 3D világban kell majd kalandoznunk, Lara Croft stílusban földön, illetve a levegőbe
n, sárkányunk hátán. Legelső feladatunk a sárkány irányításának megtanulása lesz, mely Alan Patmore a Psygnosis szakembere szerint, egy kis gyakorlást igényel, de `ha ráéreztünk a lényegre, akkor már minden simán fog menni` – állítja Alan. Persze hogy ne
csak egy szimpla repkedős játék legyen a készítők telerakták a programot olyan helyekkel ahol a sárkányunk nem fog tudni átjutni (kisebb kapuk, ajtók, repedések), itt hősnőnknek egyedül kell majd boldogulnia.


A sztori:


A játék egy gyönyörű animációval kezdődik, melyben Wartok a gonosz sárkány megtámadja Rynn faluját és felperzsel mindent. Sajnos erről Rynn semmit sem tud és csak akkor tudja meg hogy nincs valami rendben, amikor felébred. Mikor ráébred a szörnyű tragédiá
ra és meglátja halott barátait, hozzátartozóit, bosszút fogad.. Észreveszi, hogy testvére nincs sehol, ezért a bosszú reményében elindul hogy megölje a gonoszt és megkeresse talán még életben lévő testvérét. Majd pedig szövetséget köt Arokh-al.


Kalandjaink falvakban, kanyonokban, bányákban és még ezernyi gyönyörű tájon fognak zajlani. A világ gyönyörűen van megoldva mind szerkezetileg, mind grafikailag: szépen megrajzolt textúrákkal, hogy minnél jobban életrekeltsék a Drakan világát. Ezek a hely
szinek, természetesen tele lesznek különböző szörnyekkel, környezetre felosztva.Sárkányok, pókok, óriások, dögevők, húsevő élőholtak és még sok más kreatúra fogja nehezíteni utunkat.


A Surreal engine:

Stuart Denman, vezető programozó a Surreal Software-nél.
Szerinte az engine minden tekintetben meg fogja állni a helyét :Ð. A hatalmas tájakon állítása szerint egy tipikus :->
300MHz Pentium II valamint Riva128-al simán nyomni fogja a 30Fps-t. Teljesen egyedi újítás az engine-ben, hogy sárkányunkkal simán átrepülhetünk akármennyi mozgó object felett, bármilyen collosion nélkül.
Hihetetlen minőségű effektek jellemzik az engine-t. Stuart büszkélkedett még az Engine speciális mozi-lejátszó
rendszeréről, amit ők STOMP-nak neveztek el. Hihetetlen minőségű és gyorsaságú animációkat fognak csináni a programhoz, mely Denman szerint az egyik titkos fegyverük lesz, bár igy hogy elmondta már nem is annyira titkos:)


Multiplayer:
Természetesen nyomhatjuk majd a játékot a neten is. Többféle játékstílus lesz, de erről még nem érdemes beszélni, mivel a készítők még maguk sem döntötték el pontosan, hogy milyen újításokat vigyenek bele, a minnél nagyobb játszhatóság, illetve élvezet mi
att. Állítólag lesz DragonMatch ahol sárkányunk hátán kell irtani majd a jónépet, illetve Deatmatch ahol a Sárkányunk és a hősnőnk élete egy gömből fogy. (ezt nem nagyon értem) Plusz lesz egy 3. speciális pálya, amiről nem tudni bővebb információt. Termés
zetesen még bármi változhat, ezért amint valami újabb infó-hoz kerülök a játék Multiplayer részével kapcsolatban, azonnal közlöm veletek.


Tulajdonságok:

Dual harc rendszer

50 különböző fegyver

25 NPC

14 misztikus világ

8-player network mód

Native 3D gyorsító támogatás

`Layer` alapú multi-level textúrázás

`Szimpla skin` csontváz rendszerű rendszer

Grafikus időjárási effektek


VaÐ[r]



Eredeti oldal, képekkel


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.