LFG.HU

CikkBot
hírekCimkek

Az eddigi Alien vagy Alien versus Predator játékokra nem igazán volt jellemző a lopakodásra, és rejtőzésre épülő játékmenet, holott 1982 óta egyre-másra jelennek meg az újabb és újabb részek. A legújabb, Isolation alcímet viselő epizóddal azonban úgy néz ki, ez megváltozik.

1390105657-4

Gary Napper, a játék vezető designere a GamesTM.uk weboldalnak adott nyilatkozatában kiemelte, hogy a hozzávetőlegesen tizenöt órás hosszúságúra tervezett játékot végig lehet vinni egyetlen ellenfél meggyilkolása nélkül is. Így, bár nem kevés vérünket akaró ellenlábassal futunk majd össze kalandjaink során (köztük a megölhetetlen xenomorphal), ha mindig rajta tartjuk a szemünket a nálunk lévő mozgásérzékelőn és időben reagálunk annak jelzéseire, elkerülhetjük őket.

Látványos és megállás nélküli tűzharcokra akkor sem kell számítanunk, ha fegyvereink alkalmazása mellett döntünk, a cél ugyanis a legelső, Ridley Scott féle Alien filmhez hasonló hangulatú túlélő-horror megalkotása volt, nem pedig egy tizenkettő-egy-tucat lövöldéé.

Alien-Isolation-111

Mindez igen jól hangzik, az ember mégis nehezen tudja elfelejteni az Alien: Colonial Marines fiaskóját. A program 2013-as megjelenése előtt már tele volt ígéretekkel a padlás, a végeredmény azonban olyan gyalázatosra sikeredett, hogy egy elkeseredett vásárló megtévesztő reklám miatt beperelte a kiadót Sega-t és a fejlesztő Gearbox-ot.

 


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához