LFG.HU

CikkBot
hírekCimkek

hh11„Nem tűröm tovább a kudarcot! A ti dolgotok az lett volna, hogy mikor seregeim végre átlépik a Tündérvadon és a kiszikkadt világ közötti fátylat, Jo’harában káosz és zűrzavar uralkodjon, és csak ki kelljen nyúlnunk érte, leszakítani, mint egy gyümölcsöt. Azt parancsoltam, iktassátok ki a vezetőiket, döntsétek romba a védelmüket, őrjítsétek meg népüket. Minden eszközt és tudást megkaptatok! És mit hallok? Elbukott tervek, leleplezett cselszövések!

Ez volt az utolsó hibátok. Seregeim készülődnek, és amikor eljön a teljes együttállás, meghódítjuk ezt a szánalmas királyságot. Ti pedig ott vártok majd rám – és reménykedjetek, hogy kegyes hangulatban leszek!”

A jelenés véget ért, a tündék királynőjének ügynökei riadtan néztek egymásra. Jo’hara, a Homoktenger legnagyobb városa védtelennek nézett ki. Gyanútlan uralkodók, marakodó csoportok lakhelye, amelynek össze kellett volna omlani a cselszövéseik súlya alatt. Hogyan tudta egy maroknyi kalandor megakadályozni minden tervüket?

Töprengésük nem tartott soká – a város hősei már lesben álltak a sötétben. A Jo’hara életét felforgató eladrin ügynökök elbuktak. Bukásuk azonban nem a harc vége volt, hanem egy közelgő háború előszele. Egy olyan konfliktusé, amire a város nincs felkészülve. Meg kell erősíteni a falakat, fegyvert kell adni az emberek kezébe, és ami a legfontosabb: tudni kell, ki hajlandó a várossal szövetségre lépni a bajban. A gond az, hogy ahány oázis, annyi konfliktus, szembenálló hit és érdek van a sivatagban. Ahogy a mondás tartja: Jo’hara falain túl már két szamár sem lehet barát, ha dönteni kell, melyik kóró a finomabb.

Jo’hara vezetői követeket küldtek mindenkihez, legyen az kis falu vagy hatalmas erőd, de sem válaszok, sem a követek nem érkeztek vissza soha. Mi történt ezekkel az emberekkel? Miért nem válaszolnak a sivatag lakói? Mi folyik odakint?

 

A játékosok dolga az lesz, hogy ezekre a kérdésekre választ találjanak, és lehetőség szerint minél több szövetségest szerezzenek a városnak. De óvatosak kell lenniük, mert nem biztos, hogy a leendő szövetségesek úgy gondolnak a jóra és rosszra, ahogy ők. Lehet, hogy a távoli hegy lakói között az őrület tanyázik vagy épp egy sima modorú uralkodó kér olyat a szövetségéért cserébe, ami vetekszik az ördöggel kötött paktummal. Az sem segít sokat, hogy a Homoktenger lakóit olyan tiszta ügy a városba terelni, mint veszett állatokat egy zsákba dobni és bottal ütlegelni.

A Hősök Hajnala szerepjáték rendezvény a Dungeons & Dragons negyedik kiadására épül. Eredetileg azért hoztuk létre a rendezvényt, hogy egy kicsit szembemenjünk azokkal a hiedelmekkel, amelyek a 4e-t körüllengik. Az volt a vágyunk, hogy megmutassuk, a 4e is alkalmas minőségi, valódi D&D hangulatra. Sikerünket jelzi, hogy jelenleg a tizenegyedik alkalomnál tartunk. A korai történeteink ugyan egyalkalmas mesék voltak, de annyi visszatérő játékosunk lett, hogy érdemesnek láttuk meséinket felfűzni egy nagyobb, epikus kalandszálra, így a rendszeres játékosaink úgy érezhetik, mintha nem is egy rendezvényen játszanának, hanem egy teljes értékű kampányban vennének részt.

A Homoktenger vándorai a „Nap és Hold balladája” négyrészes sorozat második része. A világ, amit megalkottunk, a klasszikus D&D és Az Ezeregyéjszaka meséi keveréke. Központi helyszíne Jo’hara, a Sivatag Ékköve, a város, amelyet Pelor-hitű lovagok szent háborúban hódították el Sehanine népétől, a holdat imádó őslakos nomádoktól. Ebben a városban békésen megfér egymás mellett a görbe szablyákkal vagdalkozó, turbános harcos, a büszke nomád, a fehérbe öltözött paplovag, a sivatagi gnoll, és más egyéb szerzetek.

Az előző történetben a játékosok felfedezték a várost és megismerték lakóit, a mostani alkalommal pedig egy mégnagyobb területet kell majd bejárniuk. Megismerhetik, hogy kik élnek a város határain túl, milyen problémákkal küszködnek, és hogyan élik életüket. A kaland során igen hangsúlyos lesz Rawat sivatagának felfedezése, a küzdelem az elemekkel és a fantasztikus, veszélyes tájakkal az életben maradásért.

Ahogy a korábbi rendezvényeinken megszokhatták a játékosok, most sem törekszünk arra, hogy a saját történetünket meséljük el, a játékosok maguk szabhatják meg sorsukat, szabadon választhatják meg, hogy szerintük mi a helyes, és kedvükre bejárhatják a játékteret. Az ő döntésük, hogy kikkel paktálnak le, erőt vagy szavakat használnak, csak rajtuk áll. Mi nem ítélkezünk! Tartjuk magunkat most is ahhoz a hagyományunkhoz, hogy a kaland sokkal több felfedeznivalót kínál, mint amit egyetlen versenyalkalom során le lehet játszani, így minden asztal saját történetet, egyedi élményt kap.

A játékosok 5. szintű, 4e rendszer szerint megalkotott karakterekkel fognak játszani, amit elkészíthetnek saját maguk, vagy épp választhatnak az általunk megalkotott karakterekből. Várjuk csapatok és egyéni játékosok jelentkezését, és azokra is számítunk, akik nem ismerik a rendszert, vagy épp kezdők a szerepjátékok terén.

 A rendezvény időpontja 2014. november 8. és mint mindig, most is a Cantina klubban fogunk játszani.

Jelentkezési határidő: 2014. november 2.

További információ a rendezvénnyel, karakteralkotással és a jelentkezéssel kapcsolatban:

http://hosokhajnala.lfg.hu

Ha valakit érdekel a jelenlegi kalandsorozat első része, akkor letöltheti innen az LFG-ről, ezen a linken:

http://lfg.hu/65252/meseloknek/arnyak-johara-felett-varosi-nyomozos-dd-4-kalandmodul/

Játsszátok le, érdemes!

Várunk titeket a következő Hősök Hajnala rendezvényen!

HH mesélői kommuna


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához