LFG.HU

Telcontar
eseményekCimkek

`Kedves Játékostársaim!

Eljött az ideje, hogy újabb Élõ Szerepjátékkal örvendeztesük meg magunkat.

A fõbb tudnivalók:
Találkozó: Bp. Kolosy tér, a 65-ös busz megállójánál (HÉV Szépvölgyi úti megállójától egyenesen felfelé, nincs messze a Silverlandtõl, egy McDonald`s is van arra).
Ideje: október 5, szombat reggel 7 óra. Kb. este 8-10 között érünk vissza ugyanide.
Elõzetes tennivalók: Regisztráció: csapatonként, megbeszélt idõpont és helyszín alapján, mától kezdve legkésõbb szeptember 29.-ig. Régi karaktereknek 2500 Ft fejenként, újaknak 3000.
Szabályok, karakterek: mindenki (kivéve az egy halottunkat) eloszthatja az újabb Karakterpontot, illetve a Vagyont felvevõk hármat. A módosított szabálykönyv szept. 29-ig elkészül.

Módosítások:
Most felvetem a problémát, mindenki véleményét meghallgatom, és utána döntök. Az lenne a legjobb, ha az RPG.HU fórumán (Élõ Szerepjáték/Sárkányvadász) vitatnátok meg ezeket, így a hozzászólásoknak nyoma marad.
Korlátozzuk a fegyverek számát és minõségét, pontosan leírjuk a pengék, markolatok stb.
hosszát és az érvényes találati felületét. Így a következõ fegyverek kerülhetnek be:
Tõr, rövid kard, egykezes hosszú kard, másfélkezes kard, pallos, lándzsa, alabárd, buzogány, láncos buzogány, harci kalapács, csatabárd, harci fejsze, rövid bot, hosszú bot, nuncsaku, kaszab, illetve ezek apróbb módosításai (pl. wakizashi, handzsár).
Tekintetbe kell venni, hogy gyakorlatilag az élõ játék harci stílusa egy önálló “harcmûvészeti” ág, a valóságot nehéz szimulálni vele, mégis erre törekszünk.
A többi módosítás a szabálykönyvben megtalálható, várom a véleményeket.
A fejlesztések a pszi kivételével legkorábban a harmadik játékban érvényesülnek, így azokat van idõ megvitatni.
A varázslatok, amelyek újonnan kerülnek a játékba, nem automatikusan jönnek, hanem meg kell szerezni õket.
Aki pszire költött korábban, annak most döntenie kell, melyik utat követi. Senki nem maradhat a régi rendszerben.

Totemötletek:
A Titkos Tûz: A csapat a rejtett Tûzmágus Szekta beavatottja. Ismernek néhány speciális tûzvarázslatot, amelyet rajtuk kívül más nem tanulhat meg.
Fekete Karom Törzs: A csapat tagjai a Fekete Karom nevû hegyvidéki ork törzsbõl származnak. Közös örökségük, hogy kitûnõen bírják a hideget, ezért valamennyi jég alapú támadás sebzése eggyel csökken ellenük. (És ez összeadódik a mágiaimmunitással!)
Alakváltás: A csapat tagjai voltaképpen alakváltók, akik különbözõ más fajok képében mászkálnak. Mivel testük könnyebben változik, mint másoké, ezért az alakváltó jellegû varázslatok (pl. Medvealak vagy Vérfarkas) varázserõ-költsége kettõvel csökken.

Figyelem: a pszinél kettõre csökkent a maximumba gyógyító meditációk költsége! Terveim szerint viszont maximum 10-ig gyógyítanak fel és lesz egy három pontos alkalmazás késõbb, amely valóban maximumra tesz.
Várható még két táblázat, az egyik a varázspontcsökkenésekrõl magasabb fokon, a másik a varázslatok létrejöttének sorrendje (vita esetére).
No, röviden ennyi, a többit (pl. novellákat) jelentkezéskor személyesen.`


Kapcsolódó adatok Linkek/fórum

[http://www.rpg.hu/forum/viewthread.php?tid=1834]
A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához