LFG.HU

auer
RPG mesélőknekCimkek

Star Wars Legends, második mese D6/D20 rendszer
Írta: Auer Balázs, Varga Zsolt; Segítség: Thorin

Tesztelte:
A csapat: Benis Alexandra, Kleizer Ádám, Molnár-Varga Péter, Vörös Attila
B csapat: Biohazard, Bigfoot, Lord Nova, Thorin

Bevezető a játékosok számára

Több mint egy évtizede, hogy a Klónháború véget ért (BBY 8), a régi, rothadó Köztársaság széthullott, helyét átvette a Galaktikus Birodalom: a béke és biztonság birodalma. Kicsiny csapatotok számára ez nem jelentett túl sok jót, még szigorúbb vámellenőrzések mellett a megnövelt Birodalmi Flotta is ott tesz keresztbe a hozzátok hasonló “szabad vállalkozóknak”, ahol tud.

Nagyrészt a Rimma kereskedelmi útvonalon, és annak környékén intézitek kétes üzelmeiteket. Épp a Ghormanra tartottatok vissza hajótokkal, amikor az egyik asztrográciós ponton kilépve az Intrepid Victory-osztályú birodalmi csillagrombolóba botlottatok. Természetesen a transzponder nem ment, így nem tudtak beazonosítani, viszont nem kérdeztétek mit akarnak, a pilóta előretolta a hiperhajtómű-vezérlő kart és ugrottatok. A normál űrbe visszatérve szomorúan konstatáltátok, hogy ez a kis mutatvány szétvitte a hiperhajtóművet. A még rosszabb hír a mögöttetek felbukkanó hadihajó volt, így gyorsan a bolygó felé vettétek az irányt.

Olyan gyorsan tettétek le a hajót a hatalmas, vízen úszó platformra, mint még soha. Volt alkalmatok körbenézni, láthatólag nem ti vagytok az egyetlenek a Ghormanon az szabad pilóták közül: több ismerős teherhajót és jachtot láttok a közelben, sőt még egy hamis azonosítójú kalózhajót is kiszúrtok. Egy biztos: ennyi lókötő között könnyebb lesz felszívódnotok. Vagy nem. Közben sikerült kideríteni, hogy egy plazmarelé ment szét, tudtok is egy helyet a városban ahol beszerezhetitek.
Most veszitek fel a kapcsolatot az összekötővel, aki tud segíteni a feladatotok teljesítésében.

WildKarrde-SWG4

Elfoglaljátok a búvóhelyeteket, ami nem más, mint egy kis bérelt lakás a Korallváros peremén, egy csendesebb részen. Beizzítjátok a kódolt kommunikátort, benyomjátok a holotévé egyik szórakoztató csatornáját és megkezdődik a hosszú órákig, talán napokig is tartó várakozás, hogy a kapcsolatotok jelentkezzen.

Hogy mit tudtok a Ghormanról? Viszonylag sokat, hiszen gyakran megfordultok itt. A Kolónia régióban, a Sern rendszerben, a Rimma kereskedelmi útvonalon található. Mérsékelt éghajlat jellemzi, kisméretű bolygó, a gravitáció átlagos a felszínen. Atmoszférája lélegezhető, az átlag hőmérséklet mérsékelt. A bolygó felszínének nagy részét víz borítja, a szárazföldet (12%) szigetek láncolata alkotja.

A Ghorman igazi multikulturális olvasztótégely, a lakosságnak mindössze 40%-a ember. Rengeteg különféle faj kereskedői, felfedezői és diplomatái élnek a bolygón, a régió egyik központjának tekinthető. Hatalmas, forgalmas kikötő, mely egy sziget mellett az óceánra épült, méhsejt formájú úszó platformokkal. Demokratikus berendezkedésű szervezet irányítja a bolygót, melyben választott képviselők döntenek. Pont a demokratikus berendezkedés miatt a Birodalommal szembeni ellenállásban és érdekképviseletben nem erős. Az egész bolygót egyébként a szabadság jellemzi: az itt élők igazi színes kavalkádot alkotnak, viszonylag nagy a jólét és a szociális juttatások révén a szegényebb réteg is biztonságban érezheti magát.

A Birodalom szemében kezdetektől fogva szálka: az elmúlt években számtalan szabály és fokozott katonai jelenlét tette a viszonyt egyre feszültebbé. Persze ezt a helyiek sem hagyják szó nélkül, a nyilatkozatok tömege után mára az emberek és idegen fajúak nagy csoportjai tüntetnek az utcán. Transzparensek követelik a birodalmi törvények helyi változatainak visszavonását, van, aki kereskedelmi embargóval fenyegetőzik.

A kaland helyszíne Ghorman City, az egymilliós főváros.

Két kapcsolatotok is van a bolygón. A forró, amelyiktől a kapcsolatfelvételt várjátok, Zlato, a toydariai. Nem tudjátok pontosan, hogy hol dolgozik, és mit csinál, de meglepően jó tippeket ad és mindig pontosan fizet. Általában a holoneten küldi üzeneteit.

A másik, akit a bolygón ismertek, Zargo, a Hutt. Hát… ő a Hutt, igazi gengszter, csempész és információbróker. Van hozzáférése és térképe a város alatti szerviz- és csatornajáratokhoz, ami talán jó pénzért meg is oszthat veletek.

Klikk ide a letöltéshez

A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához