LFG.HU

HammerTimeCafe
CikkBot
hírekCimkek

Az ígértnél kevesebb tartalommal jelenik majd meg a február 28-án érkező, mind PC-n, mind pedig Xbox One-on és PS4-en tiszteletét tevő Torment: Tides of Numenera.
A két legfontosabb változás, hogy a PlanescapeTorment szellemi örökösének szánt CRPG-ben kilenc helyett csupán hat választható társunk lesz, a tárgykészítés funkciója pedig teljesen hiányozni fog.
Mindez azért különösen problémás, mert a kihagyott lehetőségek kiterjesztett támogatói célként szerepeltek a Kickstarter-kampány során, azaz ezekkel a bónusztartalmakkal igyekeztek kedvet csinálni az érdeklődők számára ahhoz, hogy minél nagyobb összeget adjanak a program tető alá hozatalára.

 

A hír megjelenése után az inXile Entertainment több döntéshozója is azon volt, hogy lecsillapítsa az értelemszerűen dühös rajongókat. A kreatív munkálatok irányításáért felelős Colin McComb elismerte, hogy túl későn szóltak a változásokról és elnézést kért, Eric Schwarz pedig azzal védte meg a drasztikus lépéseket, hogy a tárgykészítés nagyon nem illett a hangulathoz, a segítők kidolgozásánál pedig arra törekedtek, hogy azok érdekes és önálló személyiségeket legyenek, és ezt csak a létszám visszavágásával tudták elérni.


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához