LFG.HU

HammerTimeCafe
Rutin, Hiúz, tege
RPG mesélőknekCimkek

Tisztelt Kalandmester!

Ez a modul a II. RPG.hu találkozó MAGUS versenyére íródott, és mint ilyen, némileg eltér a megszokott moduloktól.

Először is, megszabott karakterekre íródott, akik közül a játékosok kiválaszthatják a nekik szimpatikusakat, így alakítva ki a csapatot. E karakterek valamennyien a Birodalmi Fejvadászklán tagjai, és mint ilyenek, különleges lehetőségekkel és kötelezettségekkel rendelkeznek. Kiképzésük, mágikusan meghosszabbított életük és démonoktól ellesett harcmodoruk például komoly harcértékeket biztosít nekik, ugyanakkor megkérdőjelezhetetlen engedelmességgel tartoznak feljebbvalóik iránt. Mindegyikük egy-egy különleges területen jártas, így a csapat jól megválasztott karakterei már fél sikert jelentenek a kaland szempontjából. E vadászok nem rendjük legelismertebb tagjai, sokkal inkább a derékhadhoz tartoznak, így néhány legendás tárgyat, pl. Lopakodót nem vehetnek magukhoz. Emellett filozófiájuk része, hogy ne függjenek tárgyaiktól, hanem önmagukban legyenek a legjobbak, így nem is rendelkeznek varázstárgyakkal. Bár fegyvereik mágikus természetűek, de csupán anyaguktól fogva – nem viselnek magukon rúnákat. E küldetés során nem áll módjukban sequadion hálót létrehozni, ami szintén nehezíti a dolgukat.

A cselekmény középpontjában a Renegát című regény eseményei során meggyilkolt Tersius utódja áll, akinek a Manifesztációs Háború kitörése után Gorvikba kell látogatni, persze erős fedezet mellett (e fedezetet fogják biztosítani a játékosok). A küldetés célja egy tárgyalás, amit Gorvik előkelőségei és a Tersius folytat le Todvarban, e gazdag múlttal bíró lovagvárban.
A Renegátból megismert aquir árulók azonban ezúttal is összejátszanak Amhe-Ramun népével, megpróbálják kudarcba fojtani a találkozót és végezni a Tersiussal. Ez okból egyik legkiválóbb, alakváltó testvérüket küldik a Tersius nyomába, aki még az események kezdete előtt beépül a kíséretbe és az amundok egyik gorviki ügynökével karöltve abban mesterkedik, hogy a tárgyalás során egy mágikus viaszbáb és az aquir ősmágia erejével végezzenek a Tersiussal.
Az összeesküvés oly jól szervezett, hogy sikerül is a tervük végrehajtása, azonban a Birodalmi Fejvadászklán egyik hatalmas erejű mágikus ereklyéje, az idő múlása felett hatalommal bíró kámea segítségével a fejvadászok esélyt kapnak, hogy megpróbálják megakadályozni, ami már megtörtént…

A Tersius halálával ugyanis e varázstárgy egy órával visszaveti az időben a körülötte ezer lábon belül tartózkodó élő és élettelen dolgokat – hat alkalommal, aztán ereje végére ér.
Hatszor kezdődik hát újra a végzetes egy óra, és hatszor kapnak esélyt a fejvadászok, hogy kinyomozzák és semlegesítsék az aquir ügynök ténykedését, és – a mágia sajátossága miatt, a lelkükön fénylő Birodalmi Pecsét erejével – emlékezni fognak az eltelt “időhurkok” eseményeire is… Mégsem lesz azonban könnyű dolguk, mert az aquir körmönfont módon jutott be a várba és rejtőzött el…

/A modul tömörítve, PDF formátumban, a térképekkel együtt letölthető tőlünk/


Kapcsolódó adatok Linkek/fórum

[http://www.rpg.hu/download/moduls/rpghu2_magusmodul.zip]
A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához