LFG.HU

HammerTimeCafe
CikkBot
hírekCimkek

A március 20-án Xbox One-ra és Windows 10-et futtató számítógépekre megjelent Sea of Thieves-t sokan várták, hiszen a Rare által három éven keresztül fejlesztett alkotás az utóbbi időben kevés sikert elkönyvelő stúdió nagy visszatérésének tűnt. A jelek szerint azonban a debütálás nem úgy sült el, ahogy abban sokan reménykedtek. Egyrészt, a szerverek nem bírják a játékosok rohamát, így rengetegen arról számolnak be, hogy alsó hangon egy óra kell nekik ahhoz, hogy kipróbálhassák a kalózos játékot, másrészt, az alkotás korai hozzáférésbe illően bugos, így a küldetéseket vagy nem lehet elvállalni, vagy nem kapjuk meg értük a megérdemelt jutalmunkat.

Ezek a hibák azonban természetesen orvosolhatóak, de az már jóval súlyosabb gondnak ígérkezik, hogy a teljes áron kínált program számtalan felhasználó meglátása szerint egész egyszerűen nem elég tartalmas ahhoz, hogy hosszútávon le tudja kötni az embert. Ráadásul ennek tetejébe még repetitív is. Beszédes, hogy perpill a játék az Xbox One tulajok véleménye alapján 6.1, míg a PC-sek voksai szerint 5.5 ponton áll a Metacritic-en, ami messze a várakozások alatti eredmény.


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához