LFG.HU

CikkBot
hírekCimkek

A még 2015-ben bejelentett Resident Evil 2 remake-ről sokáig igencsak kevés információ látott napvilágot, ám mostanában egyre több részletet osztanak meg a tervek szerint 2019. január 29-én, PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkező újragondolásról.

Most a 2002 óta a franchise-on ügyködő Yoshiaki Hirabayashi jóvoltából egy újabb, lényeges elem derült ki a feldolgozásról, jelesül, hogy az a Resident Evil 4-ben is látott adaptív nehézségi szinteket fogja használni.
A rendszer lényege, hogy a jobban teljesítő játékosok több és keményebb ellenféllel nézhetnek majd szembe, mint azok, akik jóformán minden második sarkon az élőholtak áldozatai lesznek.

A program továbbá figyelembe fogja venni, hogy milyen kihívási fokozaton vágunk majd bele Leon S. Kennedy és Claire Redfield hideglelős kalandjába, azaz, ha a legnehezebb opciót fogjuk választani, akkor hiába ügyetlenkedünk majd, a dolgunk tíz-tizenöt újrapróbálkozás után sem lesz sokkal könnyebb.
A szakember elmondása szerint erre a megoldásra feszültség fenntartása miatt van szükség.



A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához