LFG.HU

HammerTimeCafe
Gulyás Péter
eseményekCimkek

Immár több mint egy évtizede történt. Egy nyáron összegyűlt pár ember a Káli minden ében található Köveskálon, és megalapította Dombudvard, Elidor és Mahagónia királyságokat. Innentől kezdve ezek az emberek minden évben húsz napon át az Alsó Birodalom altvalóiként élték életüket, s ez az élet bővelkedett izgalmakban. Szinte megszakítás nélkül háborúztak, néha egymással, néha együtt az egész birodalmat fenyegető démonhordákkal. Előfordult, hogy legendás tárgyak megszerzése volt a cél (Urre lovag kardja, a Birodalom Koronája), máskor a puszta életük volt a tét.
Boldog idők voltak, de az idő kereke fordult, s a múlt dicsősége elenyészett. Az alsó birodalom országainak helyén most csak kóbor kutyák vonyítanak, s nem lenget a szél dicső lobogókat.

Még a birodalom fénykorában terjedt a szóbeszéd: volt egy őshaza ahonnan az országalapítók ideérkeztek és vannak más országok az ég alatt, ahol ugyanezt a nyelvet beszélik, és ugyanezeket a dalokat éneklik az esti tábortűz mellett. Maroknyian a korábban ellenségeskedők közül összefogtak a közös végzet ellen, és útnak indultak, hogy kiderítse igazak-e a legendák. Sokukról azóta se hallott senki, de páran megérkeztek Simonfára, ahol két országot leltek, Hegyhont és Toremort. A túlélőknek a puszta életükön kívül mindössze hagyományaik, és egy birodalmát vesztett koronájuk volt. Kevesen maradtak az Alsó Birodalom egykori lakosságához képest, mégis túl sokan, hogy a két ország befogadhassa őket, ezért, hogy ne keljen életük hátralevő részét számkivetettként leélniük megalapították Sindeont.
Bár a két szomszéd ország nem fogadta osztatlan lelkesedéssel az új rivális feltűnését, az elmúlt két esztendőben megtanulták rettegni Sindeon nevét, és rájöttek, jobb velünk békében élni.

Három különálló tábor (ország) vesz részt a játékban. A szabályokat a táborok vezetői közösen dolgozzák ki. Minden táborban 5-8 Szenior (játékvezető) és 25- 40 játékos van.

Harcrendszer: (Csak vázlatosan, a pontos szabályok eddig még minden évben változtak.) minden karakter rendelkezik (általában) egy életgyűrűvel, ha ezt elveszíti meghal. Ha valaki meghal 24 órára kiesik a játékból (Fekszik az ágyán, nem beszél, semmilyen módon nem vesz részt a játékban.) Amikor letelt a 24 óra új karaktert indít, aki semmire nem emlékszik korábbi életeiből. A játékban vannak fegyverek (fából faragott, igényes kidolgozású, minél valósághűbb tárgyak), minden fegyverhez tartozik két támadó gyűrű. Ha valakinek van fegyvere és megtámad valakit, mindketten a hátuk mögött felhúzzák jobb kezükre egy élet és az összes támadó gyűrűjüket. Ha az egyik játékos a kisujjára húzta életgyűrűjét és ellenfele ugyanoda támadógyűrűt húzott, az előbbi játékos elveszíti az életgyűrűjét, a többi ujjal analóg módon. Ha a harci kör végén még mindketten élnek, eldönthetik, hogy békésen szétválnak, vagy folytatják a párbajt.

Mágiarendszer: Vannak a játékban mágiahasználók (varázslók, boszorkányok stb.), ők rendelkeznek varázslatkártyákkal (Hogy mi módon tesznek rájuk szert, azt ne kérdezzétek, de általában nagyon takarékosan bánnak velük.) Ha valakinek átadnak egy varázslatkártyát, az illető elolvassa, eltépi majd végrehajtja a rajta szereplő utasításokat. (pl.: Beléd csapott egy villám, meghaltál.)

Részvétel feltételei: Mindenki jelentkezhet, akinek életkora 10-18 év. Továbbá a táborban nem szabad dohányozni és szeszes italt fogyasztani, ezért aki úgy érzi, hogy a fent említett narkotikumokat nem tudja húsz napon át nélkülözni, kérjük ne jelentkezzen. (Nincs értelme kifizetni egy csomó pénzt, és leutazni, ha már másnap jöhet haza.)

Időpont: 2003. Augusztus 3-23.

Ár: 46000 Ft

Jelentkezni a sindeoni táborvezetőnél Baracsai Gábornál lehet
tel: 06-30-655-49-33
e-mail cím: gilderan@freemail.hu


A szerző más irásai
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához