LFG.HU

HammerTimeCafe
Thirlen
RPGCimkek

varazstargyak-image5
Az alábbi varázstárgyak eredetileg egy gondolatkísérletként születtek a “Hogyan nézne ki egy varázstárgy, amit napi használatnál ritkábban lehet csak használni?” témában. Aztán ahogy az lenni szokott, kicsit kinőtte magát… Reményeim szerint talán lesz, akinek ihletet ad, netalán használni is tudja valamelyiket.

Bár némelyik varázstárgy Forgotten Realms-es utalásokat tartalmaz, a földi naptár mértékegységeit használtam, nem a faeruniakat.

Állovagok szimbóluma

Ezen az ezüst szent szimbólumon valamely jó istenség jelképe látszik, azonban alaposan megvizsgálva észrevehető, hogy a jelkép valamelyest hibádzik: pl. Selune jelképében nem stimmel a csillagok száma, stb. Általában olyan elvetemült lények használják ezt a varázstárgyat, akik lovagnak kívánják kiadni magukat (pl. különösen népszerű a Zhentarim kémjei körében), de ritkábban előfordul olyan bukott lovag is, aki ezzel a varázstárggyal próbálja rejtegetni szégyenét.
A szimbólum viselése immunissá teszi viselőjét bármiféle természetes vagy mágikus betegséggel szemben, valamint lehetetlenné teszi jellemének mágikus úton való kifürkészését. Viselője naponta háromszor valaki gyógyulásáért imádkozva képes érintéssel 1d8+5 pontnyi sérülést gyógyítani (akár saját magán is), hetente egyszer pedig ugyanígy meggyógyítani egy betegséget.

Faint abjuration and conjuration; CL 5th, Craft Wondrous Items, Cure Light Wounds, Undetectable Alignment; Price: 10.255 Gp

varazstargyak-image2

Átokgyökér

A Druida Monolit (lásd később) ellentettje. Ha ezt a furán humanoid formájú gyökeret egy sötét éjszakán a földbe ássák, lassan behálózza gyökereivel a környező félmérföldes területet, amelyen onnantól harmadával kevesebb lesz a termés. Ha az egész környéket felásva visszakövetik a gyökereket a középpontjukig (így megtalálva az eredetit) és azt kiássák vagy elpusztítják, a termés lassan ismét normális hozamára áll vissza. Természetesen kiásva ismét elültethető (pl. az utált szomszéd földjén), de mivel a gyökerek csak lassan növekszenek. így csak a jövő évi termésre lesz hatása.

Faint transmutation; CL 5th, Craft Wondrous Items, Diminish Plants; Price: 33 Gp

Bhaaltőr

Bár ez az egyszerű, de borotvaéles kés semmiféle mágiát nem sugároz, valójában +1-es  fegyverként kezelendő. Naponta egyszer ha forgatója valakit megsebezve Bhaal, az orgyilkosok halott istenségének nevét suttogja, a kés 20’ sugarú körben mágikus csendet kezd sugározni. A csend legfeljebb három percig tart, vagy amíg a kést hüvelyébe nem csúsztatják.

No aura; CL 3th; Craft Magic Arms and Armor, Nystul’s Magic Aura, Silence; Price 5.462 Gp

Druida Monolit

Druidák szoktak ilyen hatalmas, spirális vésettel díszített kőtömböt állítani olyanok földjén, akikkel jó barátságban vannak. Ha a téli napforduló ünnepén friss vérrel öntözik a monolitot, a következő évben félmérföldes körzetében jó harmadával több lesz a termés.

Faint transmutation; CL 5th, Craft Wondrous Items, Plant Growth; Price: 33 Gp

Druidabot

Gazdagon faragott, meglepően könnyű vasfa bot, amely kiváló egyensúlya révén +1-et ad a támadás dobásokhoz. Naponta egyszer a megfelelő (általában Sylvan nyelvű) varázsszó kimondására sebzése 2d6+1-re (+erőbónusz) nő egy perc hosszan, a földön megpörgetve pedig naponta bármennyiszer megmutatja az északi irányt. Városi druidák sokszor csak sétapálca hosszúságban hordják magukkal, ennek készítése 300 arannyal olcsóbb.

Faint transmutation and divination; CL 1st, Craft Wondrous Items, Know Direction, Shillelagh; Price: 2220 Gp

Elfamulett

Ennek az amulettnek sokféle formája lehet, de mind megegyeznek abban, hogy ezüstből vagy mithrillből készülnek és az elfek olyanoknak adják ajándékul, akik kivívták tiszteletüket. Az amulett viselőjének +2 faji módosítót ad az Észlelés, Hallgatózás és Keresés próbáira, valamint képessé teszi az elfekhez hasonlóan felfedezni a titkos ajtókat és félhomályban messzebb látni (szürkületi látás).

Faint divination; CL 1st, Craft Wondrous Items, creator must be an elf, Detect Secret Doors; Price: 5200 Gp

Élőpajzs

Ez a +1-es nagy fémpajzs egy hatalmas, torz arcot formáz. Ha eltalálják (sikertelen, de legfeljebb három ponttal elvétett támadás a használó ellen), dobj a következő táblázaton.

Az arc megelevenedik és…

  1. Gúnyosan kiröhögi a támadót.
  2. Veszettül káromkodik közös nyelven.
  3. Érthetetlen, mérges motyogást hallat.
  4. Fájdalmasan feljajdul.
  5. Lenéző megjegyzéseket tesz a támadó képességeire.
  6. Megvetően leköpi a támadót (Érintés támadás +2-vel, 1d3 savsebzés).
  7. Megrázza az őt eltaláló fegyvert. Ha az fémfegyver, forgatója 1d3-at sebződik.
  8. Tüzet lehel a támadóra (15’ kúpban 3d4 sebzés, NF 11 Ref felezi).
  9. Varázslövedékeket lő a szemeiből támadóra (2d4+2).
  10. Fennhangon felszólítja a támadó fegyverét, hogy “álljon át”. Ha az kétkezes, fanyelű fegyver és a használója elvét egy NF 11 Akaraterő mentődobást, a következő támadásánál a fegyvere hátracsavarodik és rátámad – az illetőnek támadást kell dobnia, mintha csak saját magát próbálná megsebezni.

A pajzs mindegyik hatást naponta egyszer képes alkalmazni, ha olyat dobnál ki, ami aznap már volt, használd a sorban következőt.

Faint evocation; CL 3th; Craft Magic Arms and Armor, Acid Splash, Backbiter, Burning Hands, Electric Jolt, Ghost Sound, Magic Missile; Price 8.970 Gp

Entmag

Ha valaki ezt a különleges magot a földbe ülteti, az azonnal egy hatalmas Entté növi ki magát varázslatos gyorsasággal. Ha sikeresen megtörik mágiáját vagy letelik ültetésétől számítva tizenkét nap, közönséges faként ereszt gyökeret ott, ahol épp állt. Ha addig ki nem vágják vagy más módon el nem pusztul, a fa pontban egy év múlva különleges gyümölcsöt terem, amely újabb Entmagként felhasználható.

Moderate conjuration; CL 12th; Craft Wondrous Item, Liveoak, Major Creation; Price: 725 Gp

Fanyűvő

Ezt a jókora, durván megmunkált +2-es adamantium kétkezes csatabárdot ősi ork sámánok egy rég kihalt nemzetsége ruházta fel erővel ellenségeik, az entek ellen. A tárgyak keménysége nem érvényesül ellene (ha nem éri el a 20 pontot), továbbá bármilyen növény vagy növényi alapú életforma ellen +2 támadást és +2d6+2 sebzést ad. Naponta egyszer a megfelelő parancsszót kimondva belevágva automatikusan elpusztít bármilyen növényt (bár intelligens növényi lények csak 8d6-ot sebződnek, NF 16 Szívósság mentő felezi). Másik parancsszót kimondva és élét a földbe mélyesztve harminc méteres körben harmadára sorvasztja az összes növényt. A hírek szerint egyes druidakörök nagy összeget fizetnének a fegyverért, mások szerint már a birtokukban van, csak nem tudják sehogy elpusztítani.

Moderate conjuration; CL 8th; Craft Magic Arms and Armor, Blight, Diminish Plants, Summon Monster I; Price: 41.180 Gp

Farkasok gyűrűje

Ez a futó farkasokat ábrázoló vésettel díszített ezüstgyűrű (melynek érintése furcsa módon nem égeti a likantrópokat) képessé teszi viselőjét, hogy beszélhessen a farkasok nyelvén. Ezen kívül naponta egyszer viselője parancsára megjelenik egy közönséges farkas, amely öt körig hűen szolgálja. Havonta egyszer a gyűrű képes megidézni egy Vérontó Farkast (Dire Wolf), de csakis teliholdas éjszakán.

varazstargyak-image4

Faint conjuration; CL 5th, Forge Ring, Speak with Animals, Summon Nature’s Ally I. & III.; Price: 4000 Gp

Gnóm Gépíj

Ezt a +1-es nehéz ismétlő számszeríjat csak a legügyesebb gnóm varázskovácsok képesek elkészíteni. Mágiájának és néhány ravasz mechanikai megoldásnak köszönhetően jóval gyorsabban és nagyobb erővel képes kilőni lövedékeit. Sebzése 1d10+6 és ha a használó teljes támadást hajt végre (Full Attack), tehet egy extra lövést velük a legmagasabb támadásának értékeivel. További különlegessége, hogy egyszerű kezelhetősége miatt bárki, aki képzett a nehéz számszeríjak használatában, képzetten használhatja ezt is. [1d10+6, 19-20/×2, 120 ft., 12 lb.]

Faint transmutation; CL 7th, Craft Magical Arms and Armor, creator must have at least 10 ranks in Craft(Mechanics), Haste, Master’s Touch, Weapon of Impact; Price: 100.700 Gp

Hamiskard

Ennek a díszes hosszú kardnak a pengéjét folyamatosan lángok övezik, amelyek ugyan érintésre hidegek és nem égetnek, de egy fáklya fényével világítanak. Kioltani nem lehet őket, de kardhüvelybe rakva az eltakarja a lángokat. Valójában nem varázsfegyver, az Örök Láng varázslat egy változatát szokták a pengéjére rámondani olyan varázslók, akik aztán sokszoros áron tervezik varázskardként eladni mágiához nem értő kardforgatóknak és utána gyorsan elhagyni a várost.

Faint evocation; CL 3rd, Continual Flame; Cost to create: 80 Gp

Hidegkard

Kétkezes kard, páncélos, de sisakot nem viselő alakot formázó markolattal. Tapintása még a legnagyobb forróságban is hűvös és a markolatot formázó alak feje mindig a vele utoljára megölt áldozat arcát viseli. Tulajdonosa eleinte csak közönséges, bár mágiát sugárzó Mestermunka fegyverként használhatja, megszerzésétől kezdve azonban egy héten át minden éjszaka valamilyen baljós jelenséggel szembesül. Olyanokat tapasztal, mint a csak a szeme sarkából egy pillanatra látott elsuhanó árnyék, páncélcsörgés a közelben, pillanatnyi hidegség, mely a csontja mélyéig átjárja, érthetetlen suttogás a füle mellett, stb. Ezeket azonban rajta kívül senki más nem érzékeli. Végül a hetedik nap éjszakáján éjfélkor megjelenik a kard őre: egy teljes testet eltakaró páncélt viselő alak, aki kezében hasonló kardot tart és habozás nélkül rátámad a fegyver viselőjére [értékei mint egy emberi csontvázé, de VO 21; Tám. +2 kh. (2d6+1)]. Ha a kard új tulajdonosának sikerül nyolc kör alatt egyedül elpusztítania, a fegyver tulajdonosának fogadja el és így használhatja annak minden képességét: +1 Dermesztő (+1d6 fagysebzés), valamint naponta egyszer valakire rámutatva a pengével és a “Dermedj Meg!” parancsot kiadva átmenetileg mozdulatlanságra kényszerítheti (NF 13, legfeljebb 8 körig, az áldozat nagy hideget érez közben).

Ha nem sikerül nyolc kör alatt legyőznie a kard őrét, egy hét múlva újra próbálkozhat. Ha azonban valaki beavatkozik a küzdelmükbe, és akár csak egyetlen életerőpontot is sebez az őrzőn, a fegyver forgatóját átok sújtja: azonnal megvakul (NF 13 Szívósság megakadályozza).

Faint evocation; CL 8th, Craft Magical Arms and Armor, Blindness/Deafness, Chill Metal or Ice Storm, Prestidigitation, Summon Undead I; Price: 17.622 Gp

Homályvért

Mithrillből készült könnyű láncing, mely mintha félig áttetsző lenne. Viselőjét semmiféle levonás nem sújtja miatta, még ha misztikus mágiát használ benne vagy nem képzett  is a  könnyű vértek viselésében. [VF +5; Max. Ügy +6 ; Próba -; Var. Rontás 0%]

Faint evocation; CL 5th; Craft Magical Arms and Armor; Price: 5.100 Gp

Istenölő

Ezt a fekete fémből készült, zöld fénnyel derengő rúnákkal borított pengéjű hosszú kardot állítólag Baatorban kovácsolták évezredekkel ezelőtt. Bár más mágikus kardokhoz hasonlóan csak viszonylag kis mértékben segíti viselőjét harcban (+1 tám. és sebz.), ha valakit megtámadnak vele, pengéje mindig olyan fémnek és jelleműnek számít, amely képes átütni a célpont ellenállását, valamint természetes 20-as támadásdobást követő sikeres kritikus dobásnál levágja a célpont fejét.

Strong necromancy and transmutation; CL 18th; Craft Magical Arms and Armor, align weapon, circle of death, fabricate, keen edge; Price: 162.315 Gp

Józan Kalandozók Korsója

Közönséges félliteres fakorsó, bár alapos vizsgálattal egy hozzáértő kiszúrhat rajta körben néhány gyengébb varázsjelet. Ha valaki a korsót tartva “rendel” tőle valamilyen italt, az rögvest meg is jelenik benne, olyan ízzel és hőfokon, amilyennel csak a szomjazó használó szeretné. A keletkezett folyadéktól lerészegedni (netalán meggyújtani, stb.) nem lehet, az ízétől és kinézetétől eltekintve közönséges víz. Naponta összesen két gallon (kb. 9 liter) ital teremthető így.

Faint conjuration; CL 1st, Craft Wondrous Items, Create Water, Prestidigitation; Price: 2070 Gp

varazstargyak-image3

Medvebőr

Rövid medvebőr palást, amely úgy van kialakítva, hogy a néhai medve feje a viselőén (vagy annak laposabb sisakján) nyugodjon. Amellett, hogy félelmetes látvány (+5 Megfélemlítésre), még mágikusan meg is védi viselőjét mindenféle természetes hőmérsékleti hatástól, így az kényelmesen tevékenykedhet kb. -45 és +60 celsius fok között.

Faint abjuration; CL 1st, Craft Wondrous Items, Endure Elements; Price: 4000 Gp

Myrkul áldozótőre

Tíznaponta egyszer ha ezzel a koponyákkal díszített +1-es áldozótőrrel ölnek meg valakit, az közönséges 2HD-s zombiként tér vissza. Minden esetben az elsőként megölt megfelelő célpont jár így, így általában harcban nem, csak ceremoniális célra használják. Ha azonban valaki önként, saját akaratából végzi be a penge által egy Myrkulnak szentelt oltáron, miközben lelkét a Csontok Urának ajánlja/ajánlják, akkor megtartja eredeti személyiségét, tudását és kasztját (legfeljebb 11 szintnyit) és intelligens zombiként kel új “életre” (Corpse Creature, lásd Libris Mortis). Tisztázatlan kérdés, hogy a Myrkul 1358-as halála és valamikor 1489 előtti “feltámadása” közötti időszakban mi történik az így felajánlott lelkekkel.

Moderate necromancy; CL 11th, Craft Magical Arms and Armor, Animate Dead, Create Undead; Price: 7562 Gp

Orgyilkosok Számszeríja

Teljesen fekete +1-es számszeríj, melyre valamely előző tulajdonosa néhány fehér rovátkát húzott egymás mellé. A fegyver használója naponta kétszer képes távolságtól függetlenül alkalmazni Orvtámadás képességét, ha annak egyéb feltételei teljesültek.

Faint divination; CL 3rd, Craft Magical Arms and Armor, Sniper’s Shot; Price: 4735 Gp

Plüssszörny

Ha a megfelelő varázsszót kimondják, ez a kicsit elnyűttnek tűnő apró plüssmedve valódi fekete medvévé alakul és öt körig elszántan védelmezi megidézőjét, hacsak az mást nem parancsol neki.

Faint conjuration; CL 5th, Craft Wondrous Items, Summon Nature’s Ally II; Price: 7200 Gp

Rejtett tőr

Alkarra csatolható jellegtelen tőrhüvely, amelybe ha elhelyeznek egy tőr méretű és jellegű fegyvert, az a tokkal együtt szinte észrevétlenül eltűnik, +10 büntetést adva a megtalálására.

Faint illusion; CL 1st, Craft Wondrous Items, Disguise Self; Price: 3000 Gp

Rézgyűrű

Egyszerűnek tűnő rézgyűrű, amelynek viselője mindig tudja, merre van Észak és ha gonosz jellemű egyénnel áll szóba, a gyűrű melegedni kezd az ujján.

Faint detection; CL 1st, Craft Rings, Detect Evil, Know Direction; Price: 4500 Gp

Silverhand lantja

A legenda szerint (amelyet minden bárd ismer és mind máshogy) ezt a szép mívű lantot egykor Storm Silverhand, a híres bárd használta, de ha ez igaz, akkor tucatszám kellett elveszítenie őket az idők folyamán. Avatatlan kézben közönséges mestermunka lantnak számít (+2 Előadás), mágikus képességei csak egy igazi Bárd kezében működnek, mégpedig olyanéban, aki ért is a hasonló hangszerek használatához. Az ő kezük több hangot képes előcsalni a húrokból (további +3 mágikus módosító Előadásra) és a megfelelő dallamokat játszva különböző mágikus hatásokat létrehozni. Altatót játszva a lant képes álomba ringatni hallgatóságát (Sleep, max. 4 HD/kör, Akarat NF 11), érzelmes melódiákat játszva elcsavarni a fehérnépek fejét (Charm Person, Akarat NF 11), míg más dallamokat játszva képesek üzenni valakinek a hallgatóságból, amely üzenet a zene szárnyán jut elaz illetőhöz, más számára észrevehetetlenül (mint Message, de csak egyszerűbb kifejezésekkel). Ha a bárd igazán kitesz magáért (NF 20 Előadás próba), képes lenyűgözni hallgatóságát (Hypnotism 2d4 HD-ra/kör, Akarat NF 11), és az előadó ilyenkor egyszerűbb dolgokat sugalmazhat is nekik.  A húrok közé csapva (szabad cselekedetként) pedig azonnal felébred 15’ körben bárki, még azok is, akiket nemhalálos sebzéssel ütöttek ki egy jó kis kocsmai verekedés során (0 Hp-ra kerülnek). A lant mágikus képességei korlátlan számban használhatóak naponta, de mágikus csendben nem működnek.

Faint enchantment; CL 2nd, Craft Wondrous Items, Dawn, Charm Person, Hypnotism, Message, Sleep; Price: 10.200 Gp
varazstargyak-image1

Sötétlevél Vért

Ez a ritka, elfek által készített, meglepően rugalmas +1-es teljesvért teljes egészében Sötétfából és alkímiailag ellenállóvá tett levelekből készült. Természetes környezetben viselője parancsára naponta egyszer, fél órára képes mintegy beleolvadni a környezetbe (+10 Rejtőzködés). Druidák is viselhetik, ráadásul minden szempontból csak Közepes páncélnak számít. [VF +9; Max. Ügy +3 ; Próba -4; Var. Rontás 30%]

Faint abjuration and transmutation; CL 3rd, Craft Arms and Armor, Camouflage; Price: 6580 Gp

Tanítványok Karpántja

Ezen a csuklópánton féltenyérnyi, rúnákkal borított bronztárcsa díszeleg és közepére rendszerint az azt készítő varázsló varázsjelét vésik. Több elforgatható darabból szokták tapasztaltabb varázslók készíteni a tanítványaik számára, hogy azok nagyobb eséllyel életben maradjanak. A tárcsa  egymás körüli darabjainak elforgatásával (melyet csak misztikus varázshasználók tudnak megtenni) kirakhatóak a következő rúnák: Föld (Varázslók Vértje naponta egyszer), Víz (Mérgek Érzékelése naponta egyszer), Tűz (egy Örök Láng varázslat bukkan elő a takarásból) és Levegő (nem történik semmi, de a következő egy hétben egyszer 10’-at meghaladó zuhanás esetén egy Tollesés varázslat aktivizálódik). A Thayban készületek gyakran tartalmaznak egy jellemző típushibát, miszerint a Méreg Érzékelése varázslat egy adott dologban (pl. rashemeni óbor) elrejtett mérgeket nem jelzi ki.

Faint aconjuration; CL 1st, Craft Wondrous Items, Continual Flame, Feather Fall, Detect Poison, Mage Armor; Price: 513 Gp

Távolsági nyilak

Ezeknek a kiváló minőségű +1-es Messzehordó nyilaknak a hegye és tollazata jóval keskenyebb a megszokottnál. Kilőve nem pusztán dupla távolságra repülnek, de teszik ezt mindenféle távolságból fakadó levonás nélkül és negálnak bármilyen egyéb büntetést, ami gyengébb a teljes fedezéknél vagy takarásnál.

Moderate divination; CL 6th; Craft Magic Arms and Armor, Clairaudience/Clairvoyance, Guided Shot; Price: 216 Gp/db

Tündérbor

Míves palackban árult különösen édes fehérbor, amely olyan finom, hogy hajlamos megoldani azok nyelvét, akiket megkínálnak vele (+5 Diplomácia és Információgyűjtés dobásokra velük szemben). Hiszékennyé nem tesz (Átverésre nincs bónusz) és csak extrém mennyiség elfogyasztása után részegít le (de azt szinte észrevétlenül). Állítólag csak tündérek képesek elkészíteni és ők féltékenyen őrzik titkát.

Moderate enchantment; CL 1st; Craft Wondrous Items, Charm Person or similar ability, creator must be a Faerie; Price: 250 Gp/palack (5 adag)

Tűzkesztyű

Vörös, gyakran szalamandra- vagy sárkánybőrből készült, rúnákkal borított kesztyű. Viselője képes a megfelelő parancsszót kimondva és ujjait széttárva naponta háromszor a Lángoló Kezek varázslat alkalmazására (5d4), naponta egyszer pedig valakire rámutatva valódi Tűzgolyót lőhet (5d6). Keresett varázstárgy olyan fegyverforgatók körében, akik a kelleténél eggyel többször estek áldozatul baráti Tűzgolyónak. Általában nem párban készül, így a másik kézen lehetséges más, önmagában is működő kesztyűt viselni.

Faint evocation; CL 5th; Craft Wondrous Items, Burning Hands, Fireball; Price: 11.025 Gp

Végtelen Fagy Pálcája

Egyszerű kinézetű pálca, amelyet fellengzős neve ellenére kezdő varázstudók szokták magukkal hordani arra az esetre, ha kifogynának a varázslatokból. Gyenge Fagysugarat lehet vele lőni 25’ távolságra (távolsági érintés támadás, 1d3 sebzés), azonban nincsenek töltetei, soha nem fogy ki. Hasonló, ámde némiképp ritkább a dupla ennyibe kerülő Végtelen Lövedékek pálcája, amely parancsszóra egyetlen Varázslövedéket lő ki magából tévedhetetlenül (1d4+1 sebzés).

Faint evocation; CL 1st, Craft Wondrous Items, Craft Wands, Ray of Frost; Price: 900 Gp

Warthog amulettje

Ez a primitív kialakítású nyaklánc legalább hét élőlénytől kell tartalmazzon fogakat, amelyeket egytől-egyig erőszakkal kellett kiverjenek. Az eredeti a hírhedett félork Harcos/Mágus, Warthog megrendelésére készült. A tárgy viselése közben minden méreg elleni mentődobásra (beleértve az alkoholt is) +4-et ad.  Ugyan a társai nem árulták el neki, de a tárgy tartalmaz egy második képességet is: teljes mértékben megszünteti a viselő szagát. Ő saját maga ugyan továbbra is érzi, de más nem és ez alapján követni sem lehet.

Faint abjuration; CL 1st, Craft Wondrous Items, Ironguts, Remove Scent; Price: 6.000 Gp

Warthog Győzedelmes Vértje

Fekete, drabális +1-es tüskés teljes vért, amelyen pár helyen mintha rozsda nyoma látszana. Állítólag Warthogé, a híres félork Harcos/Mágusé volt, akinek társai megunták, hogy lehetetlen vele észrevétlenül eljutni bárhová. Ebben a vértezetben jóval könnyebb észrevétlen maradni, mint más hasonló páncélokban (Csendes Mozgásra +5, ami ellensúlyozza a páncél -5-ös büntetését). Mivel Warthog magát kifinomult úriorknak és mágikus géniusznak tartotta, saját igézettekkel is ellátta a vértet: a hozzátartozó vasalt talpú páncélcsizmákkal egy ajtóba rúgva Kopogtatás varázslat aktivizálódik (mindkét csizmával naponta egyszer), valamint naponta egyszer ha a viselője az “ÉN VAGYOK A LEGERŐSEBB” mondatot ordítja, három percre +4 Erőt kap. A páncél tüskéi nem minősülnek mágikus fegyvernek, de hideg vasból készültek.

Faint transmutation; CL 3rd; Craft Magic Arms and Armor, Bull’s Strength, Silence, Knock; Price: 13.310 Gp

 


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához