LFG.HU

anarion
EseményekCimkek

2004. március 27-28 Szombathely

Töltsetek el egy tavaszi hévégét Szombathelyen!
Egy hétvégét, ami csak a játékról szól.
Egy hétvégét, ahol csak ti lesztek, a mesélő és a kaland…

A Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesület (közreműködnek a szombathelyi Legendák Szerepjáték Klub, a veszprémi Sárkánytűz Szerepjáték Klub és a zalaegerszegi Dagadt Denevér Szerepjáték Klub mesélői) találkozóra hív minden YNEVET és az ELFELEDETT BIRODALMAK földjét kedvelő szerepjátékost!

Program:
Szombat
08.00 – 09.30 Ismerkedés a karakterekkel
09.30 – 19.00 Játék (m.a.g.u.s és d&d)
19.30 – Kvízjáték
Vasárnap
09.00 – 14.30 a Játék folytatása (m.a.g.u.s és d&d)
15.00 – 16.00 Eredményhirdetés, Tombola
Díjazás:

Legjobb csapat (a modul megoldása szempontjából) (m.a.g.u.s)
Legjobb csapat (a modul megoldása szempontjából) (d&d)
Legjobb szerepjátékos csapat
Legjobb szerepjátékos (a legjobb szerepjátékos csapat legjobb szerepjátékosa)
Minden csapatból a legjobb játékos

A tombola fődíja – a találkozó nevéhez hűen – egy díszkard lesz!

A történet:
A modul címe HÓ HULL A HOLTAKRA , lejátszható m.a.g.u.s és d&d rendszerben.
(A történetet anárion, a Vérszín Hold Alatt – megjelent az Ynevi Kalandozásokban – m.a.g.u.s modul írója írta.)

A játékosok előre elkészített karaktereket, szereplőket fognak megszemélyesíteni.
Jelentkezési határidő 2004. március 10. Jelentkezni lehet a Sárkánytűz Szerepjáték Szaküzletekben és a wildcat@axelero.hu e-mail címen.
(Mivel a mesélőink száma korlátozott, ezért 8 m.a.g.u.s és 4 d&d csapat számára tudunk játéklehetőséget biztosítani.)

A részvételi díj 2000 Ft/fő, 5 fős csapatok jelentkezését várjuk. Ha valaki egyénileg jelentkezik, akkor az egyedi jelentkezőkből összeállítunk egy csapatot.

Egy csapatot onnantól kezdve tekintünk jelentkezettnek, hogy a részvételi díj megérkezett a Wildcat által megadott számlára. Addig csak az érdeklődők között regisztráljuk.
A péntek és szombat éjszakai szállásigényt is jelezzétek!

Helyszín: Szombathely, Oladi Művelődési Központ, Simon István u. 1. (Az OMK-ban büfé üzemel.)

A Kardok Ünnepe találkozó fórumai:
www.sarkanytuz.hu és az RPG.HU Találkozók, táborok fórumainál a Kardok Ünnepe fórum.

* * *
Kísérő rendezvények
A találkozóval egyidőben a Kardok Ünnepét támogató Sárkánytűz Szerepjáték Szaküzlet a Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesülettel közösen a helyszínen az alábbi rendezvényeket szervezi:
MAGE KNIGHT játék, és figura börze
Időpontja: Szombat 11.00 órától
MAGIC THE GATHERING BOOSTER DRAFT
Időpontja: Vasárnap, nevezés 09. 00 – 10. 00 a helyszínen
Forma: Booster Draft (1 db Mirrodin + 2 db Darksteel boosterből)
Nevezési díj: 4000 Ft.
Lebonyolítása: Az első draft után a top 8 játékos másodszor INGYEN draftol.
Díjazás: Top 4 díjazás, minden nevező után 1 Booster a nyereményalapba.

* * *
A karakterekről:
“Klasszikus” m.a.g.u.s
A karaktereket az Új Tekercsek alapján készítettük el, ügyeltünk arra, hogy olyan szereplők készüljenek, akik a világban élnek, nem pedig egy modul megoldására lettek “kihegyezve”. Emiatt nem mindig tartottuk be a KAP által meghatározott értékeket, viszont attól is viszolyogtunk, hogy túl “tápos” karaktereket alkossunk.
A játékosok az alábbiak közül választhatnak szombat reggel. (Az öt fős csapatnak szét kell osztania hogy ki melyiket fogja megszemélyesíteni.)
Bár, ennél több információ nem fog a rendelkezésükre állni, ezért egy jelentkezett csapat tagjai akár előre is eloszthatják egymás között, az azonban, hogy ki milyen harcértékekkel és képzettségekkel rendelkezik, csak a helyszínen, a karakter kézhezvétele után derül ki. Ott viszont rendelkezésére áll majd másfél óra, és a mesélő, hogy a játékos jobban megismerkedhessen a karakterével és annak hátterével.

Sólymok – 3 fős rablóbanda:
Sebes
Arel pap – ember (erigowi)
Magas, arányos testalkatú férfi. Bőre cserzett. Arca borostás. Bal szemét elveszítette egy küzdelemben, ezért azt kötés fedi, de a heg egy része látszik (a homlokától a bal füléig húzódik). Hosszú haját hátrakötve hordja. A bal fülében kis ezüst karika van. Lovaglócsizmát, sötétbarna vászonnadrágot, szürke inget és sötétzöld, hímzett zekét visel (alatta acélszín láncing). Az időjárás ellen széles karimájú, puha posztókalappal és sötétszürke felleghajtós utazókabáttal védekezik. Kezein bőrkesztyűk. Fegyverövén hüvelyben szablya és tőr. Nyakában bőrszíjon abbit Sólyomhold szimbólum.

Csuklyás
Harcos – ember (ilanori)
Ördöglovas és mesteri módon használja az íját.
Magas, arányosan testalkatú, inkább inas, mint izmos. Vállig érő, egyenes szálú szőkésbarna haja van, hátul lófarokba fogva. Bőre szél, napcserzett. Szemei szürkék. Szakállat visel, amiben két tincs varkocsba van fonva. Bőrcsizmát, sötétbarna bőrnadrágot, fekete inget és barna bőrzekét visel. Felette keményített bőr mellvértet díszes váll (egyik sólyom, a másik farkas fejet formáz) és alkarvédőkkel (ilanori szimbólumok, sólyom és farkas alakok). Kopott, csuklyás utazóköpeny hord, sólyomfejet formázó ezüst csattal. Nyakában kopott zöld kendőt köt. Kezein bőrkesztyűk. Fegyverövet visel, oldalán hüvelyben szablya és egy vadászkés. Hátán tegez és visszacsapó íj.

Szellem
Harcos – ember (ereni)
Egykori nemes, most csavargó. Valaha párbajhős volt, a kard mestere.
Magas, arányosan izmos testalkatú. Rövid, egyenes szálú barna haja van, elszórtan ősz tincsekkel. Bőre napbarnított, arcvonásai szabályosak. Szemei szürkék, hangulatváltozásaival együtt egészen a kékig változhatnak. Hangja kellemes, zengzetekben bővelkedő. Kétkezes, mindkét kezét egyformán ügyesen képes használni, küzdelemben azonban csak egy pengével harcol. Visszahajtott szárú bőrcsizmát, oldalt fűzős bőrnadrágot, szürke inget, zekét és hímzett bőrzekét (alatta kékesre edzett láncing) visel. Kopott felleghajtós utazókabátot hord, nyakában kopott szürkéskék kendőt köt. Kezein bőrkesztyűk, bal kezének mutatóujján egy ezüst, farkas fejes pecsétgyűrűt visel. Derekán fegyveröv, oldalán egykoron díszes, mára megkopott hüvelyében szablya és tőr.

A mágiahasználók:
Szeráf
Zsoldos, Renegát tűzvarázsló – ember (tarran)
Magas, arányos, kidolgozott izomzatú férfi. Kopasz. Szemei kékek, markáns arcát ritkás, vöröses szakáll keretezi. Tekintete hideg, átható, olykor mintha az őrület lángjai lobognának benne, innen kapta ragadványnevét is. Mellkasát a szíve felett egy színes sárkánytetoválás díszíti, melynek farka a bal karján is végigtekereg. Felsőtestét több helyen is hegek borítják – kardvágások, nyílhegyek nyomai – a régi küzdelmek emlékeként. Balkezes. Fekete, ezüst csatos bőrcsizmát, fekete, bársony nadrágot, fehér inget és szürke zekét visel. Hosszú fekete bőrkabátot hord, ami oldalt és hátul combig fel van hasítva, hogy könnyen mozogjon benne, ezért harc közben szoknyaként lebeg körülötte. Fegyverövén kopott kardhüvelyben egy kopott markolatú hosszú kardot visel. Fegyverforgató kezén bőrkesztyűt hord.

Árnyék
Boszorkánymester – ember (toroni)
Magas, karcsú, inkább inas, mint izmos testalkatú. Rövid, tüskére nyírt, egyenes szálú ezüstszínű haja van. Bőre kreol, arcvonásai szabályosak, enyhe gőgöt sugároznak. Szemei kékek, szinte világítanak a barna arcból. Hangja kellemes, dallamos, öröm hallgatni. A bal vállára egy stilizált holló van tetoválva. Fekete csizmát, fekete nadrágot, sötétszürke inget és fekete, ezüsttel hímzett zekét visel. Hosszú, majdnem földig érő, fekete, ezüstgombos bőrkabátot hord, ami a könnyebb mozgás miatt hátul fel van hasítva. Nyakában ezüstláncon, ezüst foglalatban kis rubinkő, akárcsak a bal kezén lévő ezüst gyűrűben (Hatalom amulettek). Övén egy karcsú, kecses, díszes markolatú rövid kardot, alkarjára erősítve pedig egy tőr visel.
Minden csapatnak szüksége lesz egy Új tekercsekre (képzettségek és a Pszi miatt), valamint egy Első Törvénykönyvre (Varázslatok, harcrendszer stb…) Az Arel pap ezeken felül használhatja a Papok, Paplovagok kiegészítőben leírt varázslatait.
A renegát tűzvarázsló kivételével a többi karaktert női játékosok is játszhatják, természetesen női karakterrel (bár a boszorkánymester helyett eleinte a boszorkányon gondolkodtunk, de akkor már nem lenének egyenlők az esélyek).

* * *
d&d d20 rendszer
– Helyszín: Faerün (Az Elfeledett Birodalmak kontinense)
A karaktereket a magyarul megjelent Játékosok Könyve és az azóta magyar nyelven megjelent kiegészítők alapján készítettük el.
A karakterek szintje 9 kivéve a fél-tünde, az övé 8, de valamennyi karakter többkasztú. Itt csak röviden kerülnek ismertetésre a karakterek, hiszen leírásuk – apróbb eltérésektől eltekintve – lényegében megegyezik az előzőekben leírtakkal.

Sólymok – 3 fős rablóbanda:

Sebes – 1 kalandor / 4 harcos / 4 pap (Tymora papja) – ember (vízmélyi)
Csuklyás – 1 kalandor / 5 vándor / 2 harcos – fél-elf (északi)
Szellem – 2 bárd / 7 harcos – ember (cormyr-i)

Mágiahasználók:
Szeráf
– 3 harcos / 6 mágus – ember (sárkányparti)
Árnyék – 3 kalandor / 6 varázsló – ember (thay)
Itt is igaz, hogy élő karaktereket próbáltunk alkotni, tehát pl. Szeráf nem kapta meg a harcos nehéz vért viselet és pajzshasználat képességét, kapott viszont helyette mást. Szeráf kivételével valamennyi karaktert választhatják női játékosok is.
Mind a mágusnak mind pedig a varázslónak előre meghatározott varázslatai lesznek, az őket játszó játékosnak ezekkel kell boldogulnia.
Minden csapatnak szüksége lesz legalább egy Játékosok Könyvére.


A szerző más irásai

[ további írásai]
Hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
 

» Ugrás a fórumtémához