LFG.HU - Gyere és kapcsolódj ki!   Rovatok:    
ArtFantasyScifiAnimeFotokLFG.HU

 
Bõvített keresés

 
Regisztrált felhasználó
Felhasználónév:

Jelszó:

Automatikus bejelentkezés?

» Elfelejtett jelszó
» ART Fórum
» Impresszum


Véletlenszerû kép

Black & White 026
Black & White 026
Hozzászólás: 1
Boros-Szikszai

 


Kotroczó Béla: zátony
Elõzõ kép:
roman guardman - római császári testőr  
 Következõ kép:
kövér tündér


Teljes méret

     


zátony
Leírás: konceptrajz ceruzával, markerrel,a végén egy kis photoshoppal.
Kulcsszavak: Fantasy
Dátum: 2006.08.10. 13:35
Találat: 1945
Letöltve: 24
Értékelés: 0.00 (0 Szavazás)
Fázisképek  
Alkotó: Kotroczó Béla (Bio)
Nav: Kezdõlap / JKL / Kotroczó Béla / zátony

Elõzõ kép:
roman guardman - római császári testőr  
 Következõ kép:
kövér tündér


Hozzászólás írásához ART login vagy RPG.HU Fórum azonosító (és oda belépés) szükséges.

RPG.HU Fórum név: Jelszó: [Regisztráció]
ART loginnév: Jelszó:

Beküldõ: Hozzászólás:
Max
Vendég
jajdeahaharííí !!!

Konszeptelek én is mostanában eleget, tudom értékelni a kis izéket :D

Klassz, hogy nem felületi textúrákkal próbál érvényesülni, ahanem a résztömegek játékossága adja az épület változatosságát.
Ez ugyanis a lényeg (egy RTS-nél legalábbis)
És hogy a nézet közel gémnézet, vagyis nem látványossági fake artisztikumot, hanem nagyonis használható konceptet látunk.

Ötöske :D
2006.08.10. 15:11  
holdbátyó
Vendég
ha!

...na és a sperpekstíva?!:) De azér hangulatos. Ja.
2006.08.10. 19:41  
Liptak.Laszlo (Lipi)
Tag

Csatlakozott: 2002.09.19.
Hozzászólás: 433
holdbátyó

Izometrikus nézet. Modellezéshez hasznosabb.
2006.08.10. 23:18 Offline Liptak.Laszlo (Lipi) merinet at freemail.hu http://member.rpg.hu/liptak
holdbátyó
Vendég
László

...ha Te mondod...
2006.08.11. 00:06  
Liptak.Laszlo (Lipi)
Tag

Csatlakozott: 2002.09.19.
Hozzászólás: 433
...szerintem...

Legalábbis szerintem. Főleg, ha nagyobb területet (több egymás mellett lévő dolgot) kell lerajzolni, mert a perspektívánál eltűnnek, vagy takarásba kerülnek a külső részek... Itt persze nem annyira számít, mert nem akkora a tér, amit a koncept mutat.
2006.08.11. 07:18 Offline Liptak.Laszlo (Lipi) merinet at freemail.hu http://member.rpg.hu/liptak
Max
Vendég
mellesleg gyűlölöm az izometriát

... egyszer egy 3D grafikus már majdnem megmagyarázta nekem, hogy az ember nem is perspektívában lát, hanem izometriában :D

Akkor lesznek különben jó grafikai szoftverek, amikor már nem kóderek csinálják kódereknek, hanem grafikusok is közreműködnek, már az alapoknál. A Z-brush már jó út.

A Maxban például perspektív nézetben egyszerűen nem lehet rendesen kezelni a modellt, csak izometriában, az a default, a támogatott, a minden.
Jobb érzésű grafikusok berzenkednek is miatta, de mindenki elhülyül tőle.
Évekbe telik majd, mire a normalizálódó szoftverek újra megtanítják látni az időközben kockafejűvé idiotizált profi grafikusi réteget - ha ez megtörténik egyáltalán (lásd qwerty billentyűzet esetét)

De ez nem a képedről szól :D
2006.08.14. 09:57  
Kotroczo.Bela
Tag

Csatlakozott: 2002.10.03.
Hozzászólás: 23
Mindenkinek

köszönöm a hozzászólásait, rendkívül tanulságos.Például rájöttem, hogy hülyeség feltenni ilyen tipusú koncepteket, mert ez tényleg egy szűk körnek szól...Az izometrikus nézet pedig tényleg temészetellenes, és én sem vagyok oda érte, de már fejlődünk...:) Én két modellező progit is használok (Max,Maya) és az újabb verziókban már nyugodtan használhatom a perspektíva nézeteket.A Z-brush meg tényleg nagyon klassz és grafikus (vagy inkább szobrász) közeli megoldás, de a jelenlegi gépek teljesítménye mellett még döcögős a használhatóságuk ( jelenleg leginkább normál map gyártása )...sajna.
2006.08.14. 11:49 Offline Kotroczo.Bela grafikot at gmail.com http://belakotroczo.blogspot.hu
holdbátyó
Vendég
ahha...

Akkor ez a kép egyfajta, bonyolult szerkesztéssel készült? Meg mindenféle programokkal?...nem semmi.
2006.08.14. 16:41  



 

Design: Art4Heart
 

Copyright RPG.HU