Ugrás tartalomhoz


Beküldő

Adatok

  • Beküldve: 2010.08.03, 14:32
  • Utoljára frissíve: 2010.08.03, 14:32
  • Méret: 17.49MB
  • Megnézve: 1185
  • Letöltés: 168
  • Jóváhagyta: doc
  • Jóváhagyás dátuma: 2010.08.03, 19:34

Letöltés Mini szerepjáték pályázat művei

- - - - -



Tartalom:

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: A holtak népe
Attila (10.18)
Komorkodó, teátrálisnak tűnő fantasy világ, szimplának tűnő rendszerrel – plusz sok másik pályázatra jellemző típushibák keveréke a Holtak népe. Ahogy máshol is, itt is gond volt a terjedelem kihasználása: a minimális világleírásból az ember nem nagyon kerül képbe – bár kétségt... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Spirit of time

Attila (10.03)
Az időutazós játékokra már több példa is volt az RPG történelemben (a kissé tán elbonyolított Timelords, az alapos, bár kissé száraz GURPS Time Travel, vagy éppen a Continuum, amely részemről a dögöljek-meg-ha-értem kategória éllovasa a szerepjáték műfajban), ami nem csoda, tekintve a téma lehetőség... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Miraculum Dei

Attila (09.21)
A Miraculum Dei - a borító szerint - egy történetközpontú szerepjáték. Bővebben, egy modern korban játszódó, egyszerű rendszerű szerepjáték. Alapötletben kicsit a Dead inside és a Heaven and Earth jut eszembe, bár túlságosan egyikre sem hasonlít. A Miraculum Deiben ugyanis nem lelküket elv... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Fagyosföld

Attila (09.12)
A Fagyosföld szerepjáték is egy a valószínűleg-nem-ide-készült játékok sorában. Részint a tekintélyes méretű rendszerleírás mögött szerényen húzódik meg a világbemutatás, részint pedig a kettő közti kapcsolattal is gondok vannak. De nézzük inkább részletesebben: Szóval van egy képzettség alap... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Mald Elne

Attila (08.27)
Ez a szerepjáték is a "valószínűleg nem kifejezetten 32 oldalra tervezett" problémától szenved, megfejelve egy másik gonddal, amely a stílus és szerkesztés kissé szerencsétlen kombinációjából adódik. Kezdjük mondjuk a stílussal: egy részről díjazandó a szándék a világ lakójának szemszögébő... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Árnyak a falakon
Attila (08.10)
Nem ismerek túl sok olyan játékot, amiben a központi témát a karakterek elmebajai adják. Ez többnyire kiegészítő elem mondjuk a CoC-ban vagy az Unknown Armiesben – hirtelen csak az Asylum RPG jut eszembe, ahol a környezeti katasztrófa miatt testületileg bekattant emberiséggel való játék a fő s... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Istenek voltak
Attila (08.08)
Az Istenek voltak szerepjátékkal kapcsolatban az az érzésem, hogy eredetileg nem erre a 32 oldalas versenyre készült - legalábbis a felépítése miatt. Mire gondolok? ... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Exorcist
Attila (07.30)
Az előző versenyzőhöz, az Utolsó háborúhoz hasonlóan ez is egy vallási elemekkel átszőtt világvége játék - talán ha valaki úgy érzi, össze lehet hasonlítani a kettőt, melyik oldja meg jobban a feladatát -, most inkább hasonlítgatások helyett nézzük önmagában a játékot. A bevezető, hangulatteremtő r... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Az utolsó háború
Attila (07.20)
Poszt-apokaliptikus, vagy aközeli, vallási elemekkel megtűzdelt játékot már láthattunk néhányat – Heaven and Earth, Last Exodus vagy éppen a GURPS/All flesh must be eaten kiegészítések. Ettől függetlenül a téma messze nincs kimerítve, ami nem is gond, a magam részéről bejövős minden olyan játé... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Halonwell
Attila (07.19)
Ismét egy eredetileg nem a pályázatra készült játék. Ahogy a bevezetőből kiderül, ezúttal egy demóval van dolgunk - emiatt nem is nagyon fogok szőrözni az ebből az anyagból hiányzó részletek miatt. Ezzel együtt azért nem ártott volna pár részlet magáról a világról - mármint arról, hogy mi ... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Ré fiai
Attila (07.13)
Egyiptom, mint szerepjáték-környezet sajnos fájdalmasan nem kihasznált terület, nem is csak történelmi játékként, de még a kölcsönzött elemek sem igazán gyakran képviselik magukat. Ez kissé kár, tekintve az ókori Egyiptom dögösségét. Emiatt tűnt pofásnak a Ré fiai is, mint ötlet, sajnos a kivitelezé... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Szélefölde

Attila (07.11)
Humort írni nem könnyű feladat; állítom, hogy a legjobban sikerült humor szerepjátékok (most épp a Paranoiára, Ghostbustersre és a Toon-ra gondolok), nem csak rendszer szinten hoztak zseniális dolgokat, de a szabálykönyvek szövegszinten is igencsak ott voltak a szeren.... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Túlélő
Attila (07.09)
Ez a Túlélő című játék érdekes darab, legalábbis az alapötlet. A minijáték koncepció itt is úgy valósul meg, hogy a rendszer egy bizonyos fajta kalandtípust támogat. Ahogy a Mountain Witch esetében ez a boszorkányhentelés volt, itt a karakterek külső hatalom által történő élet-halál próbatétele a té... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Manómánia
Attila (07.05)
A Manómánia rpg borítója egy kissé elrajzolt, boldogan vigyorgó, összességében amatőr benyomást keltő alkotás. Tán éppen emiatt kellemes pont az eddigiek kissé befordulósabb hozzáállású hangneme után, bár ez a borító már a pályaanyagok nyomtatásakor is feltűnt a többiek között. Lehet, hogy nem is vo... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Noir
Attila (06.26)
Őszintén szólva a cím alapján azonnal megindult a nyálelválasztásom - sajnos mint kiderült, a cím kissé félrevezető, a játék a 60-as években játszódik, a hidegháborús időkben. Ez persze még nem gond, mégis talán szerencsésebb lett volna egy passzentosabb cím a játékhoz. ... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Nagyföldi legendák
Attila (06.25)
Ismét egy eredetileg nem ide szánt játék, amelyből jókora darabok lettek levágva, hogy beférjen a 32 oldalba - és úgy tűnik, hogy a műtét nem sikerült túl jól, és most nem csak a kinyomtatva olvashatatlanul lekicsinyített táblázatokra gondolok. Először is a koncepcionális szakaszról: ... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Outlaw Star
Attila (06.19)
Az Outlaw Star-on sajna meglátszik az oldalszám-korlátozás hatása, mivel ezt a példány is kissé befejezetlennek tűnik. Ez eléggé kár, mivel űrhajózós, (szándék szerint) anime-beütéses világával legalább egy kissé elüt az eddig boncolgatott versenyzőktől.... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Az egy igaz nevében
Attila (06.18)
Hm. Pofásan egyszerű külső és oldalszámozás. Viszonylag gondozott szöveg. Tudatosan tervezettnek tűnő játék, amin érezni az indie cuccok hatását, főleg az inspirációknál említett Dogs in the vineyardét. Az előzőekben tárgyalt Hősők és hatalmasok sem volt az a tömegjáték, és ez sem tűnik an... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Hősök és hatalmasok
Attila (06.12)
Alighanem nyugodt szívvel ki lehet jelenteni, hogy ez a játék az első a sorban, amelyet - kinézete alapján mindenképpen - oda lehetne tenni egy "profi" mini rpg mellé. (Oké, oldalszámozás azért elkelt volna.) Tartalmi részletezés szintjén is rendben levőnek tűnik a dolog, hiszen a 32 oldalt messze n... (folytatás)

Szerepjáték fejlesztő verseny nevezés: Kék szalag
Attila (06.11)
Poszt-apokaliptikus fantasyból láttunk már párat, a Kék szalag alapötlete mégis elég újszerű: az isteni problémák miatt a világból eltűnt tűz egészen radikális húzásnak tűnik, és nem csak amiatt, mert nincsenek tűzlabdák. A megvalósítás azonban itt sem teljesen zökkenőmentes. A világ törté... (folytatás)





Véletlenszerű letöltések





  • 524 Összes file
  • 10 Összes kategória
  • 126 Összes beküldő
  • 142380 Összes letöltés
  • Bagolyudvar Legfrissebb file
  • CikkBot Utolsó feltöltő
[Fantasy háttér] [Sötét háttér]