Ugrás tartalomhoz


Fotó

Emlékezetes játékok


  • Válasz írásához lépj be
235 hozzászólás érkezett eddig

dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5578 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.24, 09:54

Srácok, ne offoljuk szét a topikot :sor: . A M* vagy a Mesélői sarok alkalmasabb a téma kibontására.



loki0509

loki0509

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.24, 09:18

Nekem nincs semmi bajom ezzel a karakterrel. A tulajdonságok nagyja a rendszer szerint születéstől függ, nem képzéstől, ezért nincs is megkötés a kasztból/iskolából. Nincs olyan, amit egy pár szavas előtörténet ne tudna megmagyarázni, ha az illető ilyet szeretne játszani.

A mesélő (loki0509) meg kell értse, hogy ez egy heroikus rendszer. Pár szint alatt mindenki tele lesz mesterfokú jártaságokkal, ennek semmi köze ahhoz, hogy a karakter egy egyetemi professzor. A magasnak hitt 15-17-es tulajdonságok sem kiemelkedők (Arnold) a kalandozók között, mert az átlag az elosztással 13,5 és bőven van dump stat 10 tulajdonságból. A láncing sem vészes, mindig is az ügyességől harcoló karakterek kedvence volt az alacsony MGT melletti relatíve jó SFÉ miatt, és rugalmas nehézvért. A pallos tényleg kicsit fura, de meg kell kérdezni, hogy hol/miért ezzel tanult meg bánni. Talán családi örökség, és tiszteletből? Vagy eredetileg csak elriasztásként kezdett ekkora kardokat forgani, de közben beletanult?

 

Btw, 2. szinten MF vértviselet, fegyverhasználat, számtan/mértan, mechanika, szexuális kultúra... Tuti jó a matek? Érzésre ez 120 KAP fölött van, pedig 100-nál nem lehet neki több.

 

De jó kis beszélgetés lett ebből :)

Igazából a szituáció és a beszélgetés maga volt érdekes...DE:

KAP költségeket figyelembe véve sajnos kijön a karakter 2 szint: 86KAP és hozzá Okatási bónuszok, mert a játékos Kyr volt. Így éppenhogy kihozta...Dreonar szerint legalább is.
Alapból nem lenne bajom egy ilyen karakterrel és játékostársaimnak se lett volna ha ezeket a képességeket nem 2es szinten akarja mindenáron, hanem 5-6 szinten.

Se 1. se 2. szinten nem vett se HM-et, se FP-t sem más hasznos világi vagy alvilági képességeket. A karakter a vadonban életképtelen, csakúgy mint kisebb falukban. A játékos pedig tudta hogy életút lesz...és direkt kikötöttem: Életképes karaktereket!
Előtörténet pedig ennyi volt: "Én így szeretem őt... Érdekes karakternek tűnik."
Hab a tortán hogy pénze páncélra nem volt a kezdő tőke nagy része pedig a kardra ment el.
84es Vé-vel (pallossal 102) 26FP-vel pedig folyamatosan szétszedték a leggyengébb ellenfelek is... a játékosnak kaland közepén feltűnt hogy talán mégsem olyan jó a legyártott termék   :-/ 
Jelenleg egy valóban életképes karakteren dolgozik amit a következő közjáték alkalmával akar behozni.

U.I:
Én mint mesélő szeretek komoly világot mesélni. (pl:Kötelező ÉP-veszteség)
Nálam(unk) a Mesterfokú képességeket nem dobálgatják csak úgy és a Tudományos képzettségekhez is tanárra van szükség, csakúgy mint a legtöbb misztikusra. Ezzel próbálom rávenni a játékosokat szociális interakciókra.
 


Módosította loki0509: 2019.01.24, 09:19


Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2005 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.22, 16:59

(OFF)Igen, ez 120 körüli Kp. Szűken ki lehet hozni, de akkor 2. szinten 0HM 0Fp.(/OFF)



Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1119 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.22, 16:25

Nekem nincs semmi bajom ezzel a karakterrel. A tulajdonságok nagyja a rendszer szerint születéstől függ, nem képzéstől, ezért nincs is megkötés a kasztból/iskolából. Nincs olyan, amit egy pár szavas előtörténet ne tudna megmagyarázni, ha az illető ilyet szeretne játszani.

A mesélő (loki0509) meg kell értse, hogy ez egy heroikus rendszer. Pár szint alatt mindenki tele lesz mesterfokú jártaságokkal, ennek semmi köze ahhoz, hogy a karakter egy egyetemi professzor. A magasnak hitt 15-17-es tulajdonságok sem kiemelkedők (Arnold) a kalandozók között, mert az átlag az elosztással 13,5 és bőven van dump stat 10 tulajdonságból. A láncing sem vészes, mindig is az ügyességől harcoló karakterek kedvence volt az alacsony MGT melletti relatíve jó SFÉ miatt, és rugalmas nehézvért. A pallos tényleg kicsit fura, de meg kell kérdezni, hogy hol/miért ezzel tanult meg bánni. Talán családi örökség, és tiszteletből? Vagy eredetileg csak elriasztásként kezdett ekkora kardokat forgani, de közben beletanult?

 

Btw, 2. szinten MF vértviselet, fegyverhasználat, számtan/mértan, mechanika, szexuális kultúra... Tuti jó a matek? Érzésre ez 120 KAP fölött van, pedig 100-nál nem lehet neki több.



pierredelacroix

pierredelacroix

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 625 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.22, 15:12

Tryn

 

 

Nem lehet, hogy egyszerűen egy Highwayman típusú karaktert szeretet volna alkotni, de beleütközött a DnD kasztkorlátaiba - se nem foglalkozás, se nem karrier - (nem vagyok annyira ismerős, hogy létre lehet-e hozni egy ilyen karaktert)?
A 18. század végi angol népszerű irodalomban (filléres és ramóna szerű romantikus regények, balladák) alkalmazott alak, akinek alapját néhány - magányos - postakocsit kirabló útonálló alkotja (és már meg is dőlt az a toposz, hogy a "népbarát rabló" alakja csak a kelet-európai és balkáni modern irodalomban volt népszerű: Franciaországban ez a kalóz volt, Angliában és csatolt részeken meg a highwaymen). Velük szemben azonban csinos, művelt (sokszor nemesi vagy gentleman származású), aki inkább eszes, ügyes és sármos, mint erőszakos... (Tehát inkább tehát tolvaj, mint harcos, de nem "tolvaj"). 

A 20. században ők voltak a Vörös Pimpernel egyik ősképe (aki velük szemben viszont egyértelműen hős: a highwaymen-ek általában még a történetekben is akasztófán végzik). Egyébként a III. Fekete Vipera egyik kalandja éppen egy highway(wo)man-ről szól... (Na én hasonlóképpen képzelném el a loki által leírt karaktert. Még életképes is lehet, ha ebbe az irányba viszi el a játékos. Én adnék rá neki egy esélyt és megmutatnám, hogy merre mehet el: 3. évad 5. rész!!! Árny és árnyszék)

 



Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5291 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.21, 17:17

Nem értek veled egyet, Acélpatkány. +1

 

Ha a játékos a játékmechanika beépített tápjait használja, nem teljesen kezdő szerepjátékos. A kasztrendszer pont a kezdő játékosoknak segít, mankó a karakteralkotáshoz. Pl. ÚT többek között azért sem népszerű, mert rossz a struktúrája: nem ad segítséget az új játékosoknak a balanszhoz és a kasztok "eldobásával" teljesen a sötétben hagyja őket, mind a képességek, a képzettségek, a harcértékek, vagy az életerő kapcsán. A kiadvány végén mondjuk, ott vannak a régi kasztok kidolgozva, de azt kevesen tudatosították. Fordítva (kasztok előbb, szabad karaktergenerálás később), talán szerencsésebb lett volna, és a kiadvány is sikeresebb lehetett volna.

 

A konkrét esetre visszatérve: nálam tuti nem játszott volna a srác ezzel a karakterrel. Tiszteljük már egymást és egymás idejét annyira, hogy nem trollkodjuk szét a játékülést.



Tryn

Tryn

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 131 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.19, 13:39

Nem értek veled egyet, Acélpatkány.

A három játékos közül kettőnek valahogyan mégis sikerült olyan karaktert alkotni, aminek van normális, a képességeivel összhangban álló koncepciója (feltételezem, ugyanis azokat nem emelte ki a mesélő).

Az új játékos nem feltétlenül jelenti azt, hogy kezdő szerepjátékos az illető.

A 3.játékos "koncepciója": szexi, jóképű, izmos (+besurranó, tolvaj). Első blikkre ez egy szociálisan jó karakter-kezdemény.

Ha csak a tulajdonságokat és képzettségeket nézzük:
Erő 17
Egészség 15
Állóképesség 16
Karizma 15
Szexuális kultúra MF
Számtan MF
Mechanika MF
Páncél MF
Fegyver MF
Ezek közül több bevallottan csak tulajdonságbónusz miatt, ingame logika nélkül.

Nem ismerem a konkrét rendszert, hogy a tolvaj és a harcos kaszt között milyen játéktechnikai különbségek vannak (pl. másra kapnak bónuszt, eltérő KAP szám, stb.), de igazából nincs explicit logikus indoka, hogy a 3.játékos miért a tolvaj kasztot választotta.

Ha csak a tolvaj kaszt adta bónuszok, képességpontok miatt lett a karakter tolvaj, akkor tápolás szempontjából tényleg teljes mértékben meg lehet érteni a játékost, ahogy Acélpatkány írta.

 



Acelpatkany

Acelpatkany

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 278 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.16, 16:54

Amikor a veterán játékosnak nem fér a fejébe, hogy az új játékosoknak nehéz letolni a torkán a kaszt fogalmát, de az istennek sem hajlandó képzettségalapú rendszert használni. Számomra a vicces a mesélő hozzáállása, a játékost teljes mértékben meg tudom érteni.



loki0509

loki0509

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.16, 09:21

M.A.G.U.S. UTK (Új zöld)

 

A új csapatnak kezdtem mesélni pár hónapja és Fantasy-t szerettek volna tolni.

Gondoltam a Mágus elég egyszerű és háziszabályok szinte alap...nem lesz baj gondoltam naívan...

 

kezdésnek 2. Szintű ÉLETKÉPES (értsd: írni/olvasni, számolni, vadonjárni/lovagolni ect) tudó karaktereket kértem és hogy legyen elég KAP, 2. szintről indulókat, megkötés: Pap és Varázsló nem lehet. (mágiarendszer hiányos imeretre hivatozva)

 

KM:(Én)

JK1: Whiskharr: A Keleti sztyeppék vándora és társa egy Hiúz. Barbár vándor, aki idomítással foglalkozik. Esténként néha meglátogatják az ősök szellemei...tetszetős mind a koncepció mind a karakter maga.

JK2: Riru a kis Tolvajlány aki egy vándorcirkusz Akrobatistálja. Aki mellékállásban nézőtéri pénzbeszedő... ő is jól lett felépítve

JK3 Tallyrant... :normaalis:...elvileg besurranó

 

KM: Látom, felvetted neki Szexuális kultúra Mesterfokot, tehát ő egy képzett Elana-pap?! (ultraprosti)
JK: Öhm... Én csak egy szexi karaktert akarok csinálni... (Karizma 15)
KM: Az még hagyján, de a karakterlapod alapján Talleyrant (a karakter) a számtan és a mechanika egyetemi doktora (Mesterfok Mindkettőből) :he: 
JK: Csak felvittem pár képességet magas szintre, hogy kapjak bónusztulajdonságot, ne szőrszálhasogass, kérlek... :(
KM: Látom, az értékei alapján ő Arnold Schwarzenegger.(Erő 17, Egészség 15, Állóképesség 16) Miért nem harcos? Miért egy besurranó tolvaj? :hogymi:
JK: Nekem... Így szimpatikus. Szeretem ezt a kasztot, én csak egy jóképű, izmos tolvajt szeretnék játszani...
KM: Tehát egy benga állat tolvaj... Van lopakodása? (Nincs) Látom elköltötted a pontokat inkább számtanra és szexuális kultúrára... Várjunk csak... Miért van a tolvajod láncingben, és miért cipel mindenhova egy kétkezes pallost? (választott páncél és Fegyver...Mesterfok) :wow: 
JK: Én így szeretem őt... Érdekes karakternek tűnik
KM: Tisztázzuk. A kétméteres tolvajod eldönti, hogy betör valahova. Lopakodni nem tud, de a láncingben, lassan mozogva felveri a házat. Utána? :amccoy:
JK: (Fapofával) Természetesen lekaszabolja a lakókat, hogy sikeres legyen a besurranás.
KM: ?? Na jó... Még egyszer, miért nem harcos vagy lovag?
JK: Nekem így tetszik...
KM: (Sóhaj) Tudod mit? Legyen! De készülj pótkarakterrel! Ha ez véletlenül meg találna halni. :mufurc:

 

Leszögezném csak azért engélyeztem mert a töbiek játszani szerettek volna és nem akartam húzni a dolgot. A karakternek majdnem tényleg sikerült meghalnia KM beavatkozás nélkül. És ahogy a játék halad szerintem a következő ülésen sikerülni is fog.



fullruns

fullruns

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.11.04, 12:38

Kicsi a Rakás

 

Egy igencsak elszabadult szituációról fogok nektek most mesélni. DnD 5e-t toltunk, azon belül is a Curse of Strahd kampányt. Mindenki 5. szintű karakterét hozta át egy másik kalandból, melyben mindenki Bloodhunter volt (legalább 3. szinten). A 6 játékosból 4 volt jelen.

 

Garen (igen az) – Alacsony intelligencia, nagy kard és kiabálva támadás. Paladin. 

Oakeye –Azt Elfek távolról veszélyesek. Rogue Archer.

Thorin Helm –A másodlagos tank és szabadságharcos törp. Tisztán Bloodhunter alkimista mester.

Mist – Shadow sorcerer félelf lány, túlzott önérzettel. (legfrissebb karakter, a szintje is kisebb)

 

 

Mist egy éjszakai eltévedés során rábukkan egy szélmalomra. Talál egy fura „kőkört”. Az egyik körön egy húsos pitét és egy marok tejfogat. A dolog annyira összezavarja, hogy inkább holnap visszatér a csapattal (nem valami okos ő sem, de minimális túlélőösztöne van). Visszaér a táborba hol Thorint találja csak, aki valamilyen főzetet készít (a többiek őt keresik az erdőben).

 

- Nem hiszed el mit találtam!

- Valóban – mondja, majd folytatja a főzést.

 

Szerencsére csak vicc volt. A csapat nemsokára összeül (kicsit mérgesek a lányra) és megbeszélik mit tegyenek. Másnap elmennek a malomhoz, ahol egy kedves néni fogadja őket, akit Garen köszönt.

 

- Jóreggel öreganyám.

- Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál!

 

Igen hamar ott állunk, hogy már megkínálnak minket húsos pitével, de Oakeyenak gyanús az egész. Jelez Thorinnak és Mistnek. De Mist rosszul fogja fel (kritikus balsiker) így kér egy pitét Oakeyenak is. Végül a néni bemegy, hogy hozzon mindenkinek egy kis kostolót. Garen már vigyorog, hogy milyen jót fognak ebédelni, mikor Oakeye hozzá vágja, hogy szerinte a Piték gyerekhúsból vannak (tejfogak és a sok rémes dolog, amit az elmúlt napokban láttunk eléggé gyanakvóvá tette). Garen szerint ez tévedés, de Mistet sikerül meggyőzni. Az öreglány kihozza a pitét. Garen, hogy biztosra menjen felteszi a kérdést.

 

- Ugye a piték nem gyermekhúsból vannak? – kérdezi teljes naivsággal és illedelmes hangnemben, mint ahogy egy lovaghoz illik.

 

Mindenki lefagy. A hölgy felhúzza az orrát, visszaveszi a pitéket és becsapja az ajtót. Garen nem érti most mi van. Oakeye tanácsolja, használja a Divine Sense-et. Fiend-et érzékel az ajtón túlról. A törp azonnal berúgja az ajtót. Utána felette benéz Garen és megen eltolja a Divine Sense-et.

 

- Asszonyom ön mögött van egy démon! – mondja a hölgyet féltve. Mindenki más az kezébe temeti az arcát.

 

A hölgy odébb áll. Újabb és egyben utolsó Divine Sense, még mindig az öregnő az. Garen sóhajt egyet. Megjelenik még két banya és megindul a verekedés. A törp és a paladin beront a szűk helységbe, míg Oakeye az ajtóból tűzdeli őket és két kör alatt (kb mindenük elhasználva) ledarálják a nénit (Natural 20 + smite egy paladin kezében elég durva). Mivel Garent találják a legveszélyesebbnek, így mindannyian próbálják az elmélyét befolyásolni, de ijesztő sikereket dob (ami nincs azt nem lehet uralni ugyebár). A két másik banya megrémül és menekülőre fogják. De az első szinten egy Darkness spell-be botlanak. Pontosabban, olyan hévvel menekülnek, hogy letarolják Mistet, aki ezzel elbukta zseniális tervét. A csata első körében fel Misty Step-pelt a lépcsőre, felfutott az első szintre és azt tervezte, hogy egy sötétséggel fedett helyről fogja spellekkel snipeolni az enemyt, ahova majd nem mernek felmenni, így két front közé szorulnak. Sajnálatos módon alig, hogy minden feltételt előkészített, két menekülő banya, akik nem foglalkoztak a sötétséggel maguk alá temették őt. Egy újabb Misty step-el elmenekül és a malomkő mögűl lövöldöz tovább. A sötétségről megfeledkezik, mert őt nem zavarja, de mindenki mást igen.

 

Banya hulláját még meg csapkodja a törp egyszer - A Banya anyád! – Majd felrohan a lépcsőn, bele a sötétségbe. Megtorpan, mert nem érti miért nem lát át rajta. Garen is utána szalad, de ő a sötétség elött megtorpan, mert azt hiszi ez a sötétség a démoni öregasszonyok műve. Felemeli a kezét és belenyúl a fekete masszába és megfog valamit, végig simítja, majd megnyomja. A törp csak azt veszi észre, hogy valaki a fenekét taperolja.

 

A banyák feltápászkodnak és az egyikük egy villámot vág abba az irányba, ahonnan jött. A villám áthalad Thorinon és az ő fenekét fogó Garen, majd a mögöttük álló Oakeye-ban sül ki. Garen megteszi a felismerést részben OFF: „Szóval fogdosom a Thorin seggét és egy villám csap belém.” – Törpe! Felismertelek! – A másik banyának maradt még spell-je, az eltűnik. A villámos a következő szintre próbál felmenekülni. Ezért Mist megszünteti a feketeséget, hogy a többiek is mehessenek.

 

A törp rohamoz és nekiesik a banyának, aki a lépcsőn van. Garen elkezd gondolkodni és indulnak a bajok. A lépcső alá rohan (hogy közre fogja a banyát, de a KM nem adta meg) és pallosát (amivel eddig is bajos volt a küzdelem a szűktérben) beledöfi alulról, sikerrel a banya álláig felszúr vele. Nem húzza ki, így akadályozva a nőszemély mozgását. Oakeye próbál lőni, de valahogy mindig rossz a rálátás.

 

A banya végül elég ügyes és átjut a pengén, fel a következő szintre. Mist begőzől és elfut Thorin mellett és egy Fire boltot a banya után vág sikerrel. Sajnos a törp nem fér el a szűk lépcsőn. Szerencsére elég atletikus és akrobatikus alkat (a maga 100+ kilójával) és alapvetően nem túl magas féltündét átszaltózza (WTF élmény). Garen már visszahúzta a kardját addigra, de pont oda érkezett a törp és a lépcső beszakad alatta. A paladinra zuhan.

Mist végig nézi a jelenetet, majd át parkour-ozik a banya után. De ezzel el is fogy a köre és a mozgása. Oakeye utána szalad, de meg áll a maradék lépcső tetején és utána lő egyet… kritikus balsiker. Annyira lendületesen húzza fel az íját, hogy elveszti az egyensúlyát, leesik egyenest Garen kezébe (romantikus pillanat, kár, hogy fejjel lefele kapja el a tündét). A plafonból most már egy nyíl áll ki.

 

Thorin feltápászkodik és újra nekiiramodik a lépcsőnek, amit az előbb lezúzott. Átugrik, megkapaszkodik a peremen és azonnal felhúzza magát. Olyan lendülettel sikerül, hogy észre sem veszi, hogy feneken fejelte a féltündét, aki ettől egy elég rossz állapotú ágyra zuhan (és ezzel megmentette a legkínosabb kínszenvedéstől őt, ami ezután következett).

Garen bakot tart Oakeyenak és ő is megkapaszkodik a peremben. Az elf felküzdi magát valamennyire, de ő és Thorin közös súlya alatt a fa megadja magát. Most már ketten zuhannak Garen nyakába (és persze a fél emelet). A banya tovább próbál mászni, de Mist magához tér. Megragadja a bokáját és egy megrázó élményt ad neki. Most ketten vannak a második szintre tartó létrán.

 

Thorin és Garen feldobják a tündét kezében egy kötéllel, hogy kösse a központi gerendára. A terv az, hogy mind feljussanak, egy olyan helyre, ahol hárman is bajosan férnek el. Oakeye felküzdi magát. Látja, hogy Mist visszatartja a banyát (kitartó mind két csaj). Gyorsan oda kötözi a kötelet a gerendához. A banya látja mit csinál és az utolsó villámot a gerendára és a kötélre küldi. A Féltünde újabb sokkterápiával ajándékozza meg a boszorkányt. A kötél és a szoba közepe lángra kap. Ebben a pillanatban próbált meg Thorin felmászni, de ahogy ránehézkedne a kötélre az visszazuhan rá. Seggre esik. Inkább bakot tart megint, de most Garennek. Annyira jól sikerül a manőver (natural 20), hogy a paladik a kardjával a kezében a talpára érkezik fel. Fent a következő látvány fogadja. Oakeye a kötél maradékával a kezében meglepetten bámul rá. A szoba másik végében a létra tetején a banya, a lábánál fogva pedig visszatartja Mist, ki szintén a létrán van. A paladin logika és a matematika erejével felemeli pallosát és lecsap a létra legalsó fokára. A létra eldől, Mist megint a penészes oszladozó ágyban találja magát, a banya pedig belezuhan a padlón található „pici” lukba…. egyenest Thorin nyakába. Mindent kiszámolt.

 

Oakeye leveszi a létrát Mistről és egy hidat csinál vele, amivel lejuthatnak az első emeletre zuhanás nélkűl. A Mist magához tér és oda rohan a szobában található ládákhoz, talál két gyereket (pite alapanyag). A következő körben Thorin alulról püfföli a banyát és ezt mondja. – A karcolások is jók arra, hogy ne történjen semmi! – és szabad kezével lesúlyt. Azután egy súlyos test érkezik. Garen visszaugrott föntről (ez az igazi közrefogás). A padló sajnos eddig bírta a becsapódásokat és beszakad. Immár a földszinten vannak. Oakeye igyekszik segíteni neki, de egy balsikerrel hátbalövi a paladint. Mist belefog a mentő akcióba, az egyik gyereket a ma már eléggé leszerepelt mesterlövész kezébe adja.

 

Thorin fekve püfföl. Garen feláll lecsap kétszer a boszorkányra, majd újra ráugrik, hogy az ne tudjon felállni és elmenekülni (minden ugrásnál azt kiáltja: DEMACIA!). A stratégia pont olyan zseniális, mint amilyen idiótán néz ki. Eközben a két másik átmászik a létrán, és igyekeznek kijutni az addigra szépen lángoló felső szintekről. A malom az összeomlás szelén van. A boszorkány minden körben maradék erejével lecsap a törpre, annak is szépen fogy az élete. Azután egyszer csak a KM ennyit mond Garennek: Visszafekszel rá és érzed, hogy meghalt.

 

 

 

Összegzés - A két gyereket az egy és fél elf páros megmentette, úgy hogy még fel sem vettük a küldetést, ami hozzájuk köthető. A jelenet 2 órán át tartott, mert minden második katasztrofális megmozdulásnál megálltunk vihogni. A játék végére fájt mindenki arca, volt aki bekönnyezett. Leírva nem adja vissza, de ennyi balsiker még nem dobta fel a játékot ilyen sikerrel. Minden kalandozó megegyezett abban, hogy többet erről nem beszélünk – Strahdnak van mitől félni.

 

A nap tanulsága – Ne feküdj le haraggal. Már csak az a kérdés ki a franc az a Harag?

 

 

 

 

 


Módosította fullruns: 2018.11.04, 12:41


fullruns

fullruns

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.11.25, 13:29

DND5 játék közben történtek a következők. 

 

Játékosok

 - Tabaxi pap (Cicafiú)

 - Erdei Gnóm Druida leányka (a medve!) 

 - Dragonborn Barbár (fejvadász)

 - Félszerzet Szerzetes (félszerzetes :D )

 

A csapat kieszeli, hogy úgy fognak rajta ütni a banditákon, hogy hagyják, hogy rajtuk üssenek. Teljesen logikus. Fel ülnek a szekerükre és elindulnak a fő úton, a lehető legkiszolgáltatottabb kinézetet magukra ölve. Ketten (a druida és a barbár) elbújnak a szekér hátuljában egy rájuk terített ponyva alatt, míg a Tabaxi (aki drága göncökben jár, hisz nemes) és a szerzetes (aki a 16os erővel inkább alacsony növésű törpnek néz ki, mint félszerzetnek) vezetik a szekere. 

 

Négy rabló ugrik ki a környező bokrukból, ketten számszeríjat tartanak a kezükben. (és van egy láthatatlan ötödik, ő a boss)

Rablók -  Pénzt vagy életet! 

Félszerzetes - Mind kettőnk van, köszönjük nem kérünk. 

 

Rövid fuldokolva röhögés után játékon kívül.

Félszerzetes - Utálom ezeket az útonálló kereskedőket. Fegyvert szegeznek rád és minden szart meg kell venned. 

 

Vissza térve a játékba.

A két íj puskás azonnal célos és lő a szekeret vezetőkre. Az elsőnek elpattan a húrja a másik pedig egy karnyival mellé lő. Ezt látván a ponyva alól ki kukucskáló barbár azonnal fel áll és méltatlanul szét tárja a kezeit - Most komolyan!? - A druida pedig felvihog és a cselekvése végéig sírva fog nevetni a jeleneten. 

 

Kicsit később. 

KM - Szóval ennyi volt a köröd?

Druida - Nem. A maradék mozgásomtól oda megyek a banditához és egyszer csak MEDVE... Csak hogy nyomatékosítsam szándékaim. 

 

Már a banditák többségét leszedték, egyedül a főnökük van talpon egy Warlock. A helyzet elég reménytelen. A csapat kifogyott a spellekből és a BOSS pedig 70 láb magasan lebeg felettük és szórja a halált onnan. A barbár, aki 3 életben áll bemenekül a fák közé, míg a Pap szimplán tehetetlenségében hasonlóan cselekszik. Egyedül ketten vannak még elég elszántak. A gnome druida és a félszerzetes és a következő jelenet kerekedik ki ebből. 

 

A Warlock menekül repülve. Őt kergeti a földön egy medve háton lovagoló félszerzet. A warlock előkészíti a halálsugarát és célba veszi a megmaradt kettő ellenfelét, akik alatta vannak. Két sugarat lő, az egyiket a medvébe... a másikat meg a saját lábába... Belehal a sérülésbe. Lezuhan és se a félszerzetes, se a druida nem tud időben elugorni. A félszerzet 0-ba viszi a becsapódás ereje, a druida meg pont akkorát kap, hogy gnommá vedli vissza magát. A fickó összetört teste pedig végig terül rajtuk. 

 

Ennyi számunkra szerencsés balsikert régen dobott a km. Így leírva nem annyira adaj vissza, de akkor mi fergetegeseket nevettünk ezen. :D

 

Az ezüst hölgy kísérje áldással utatokat! 



Skandi

Skandi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.09.25, 17:27

Mútkoriban játszottunk MAGUS-t. Nagy nehezen átharcolták magukat szörnyetegeken és csapdákon a játékosok, mire eljutottak egy rituálét kántáló papnőkhöz. Kezdő játékosok, de teljesen jó tervet eszeltek ki.

A tolvaj lány odalopakodik a sziklapárkányhoz, felmászik, és jelre elkezdi a tűzvarázsló és az Uwel lovag szórni az áldást, a többiek rohamoznak, a tolvaj előmászik, és hátbaszúrással elintéz 1-2 Orwella-papnőt

Odalopakodott.
Fölmászott.
Leadta a jelet, kezdődött a hadd el hadd.

 

Káosz, kiabálás, tűz, előmászik a tolvaj. Odalopakodik a tolvaj, majd rádöbben, hogy nincs tőre. Eldobta őket egy korábbi harcnál.

Majd kirántja a papnő övéről az áldozótőrt és azzal szúrta hátba.

 

Epic



fullruns

fullruns

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.02.20, 11:14

Múlthéten történt egy szürreális jelenet, amit meg kell osztanom veletek.

WOD-oztunk. Egy Hengeyokai paryt toltunk Hong Kongban, mert már elég volt a nyugati kalandokból és kellett (hehe kelet....) egy kis változatosság. Ehhez mérten a csapat elég animés beütésű lett.

 

JK1: Shaolin szerű harcosszerzetes. Egy Zhon-lung (sárkányvérű alakváltó), izomhegy. A városi élet nem érthető a számára, így kicsit naiv.

JK2: Egy indiai sebész, aki pösze és sánta. Egy Nagahja (kígyóembere).  Kicsi indiai, aki a saját nevét sem tudja kiejteni mert folyton sziszeg és Dr. House-osan járkál fel alá a botjával.

JK3: Utcazenész, a csapat dumagépe. Egy kitsune, aki lyukat beszél az emberek hasába és folyton csak baj van vele. A csapat még mindig nem tudja mi a neve és hogy mi is valójában.

 

A csapat életére törtek párnappal ezelőtt (összemesélésnél), így neki esnek nyomozni. Az egyik nyom egy címre vezet egy roppant rossz környéken. A csapat kitalál valamilyen tervet. JK1-nek felmerül, hogy álcázzák magukat pizza futárnak és JK3 önként jelentkezik. Az ötlet az, hogy ha felismeri a célpont és rátámad, vagy menekülni kezd, akkor ő az emberünk... Ha nem, akkor majd kidumálja a helyzetet hisz csak ahhoz ért.

 

A helyszínen vannak és rendelik a szusit, ekkor JK2-nek az eszébe jut, hogy nem jó a terv, mert el kellene venni a kifutófiú egyenruháját... Így a becsületes budhista pap javasolja, hogy fosszák ki a kifutófiút. JK3 pedig, aki lop csal és hazudik, ellenzi a fölösleges erőszakot. Addig erősködik, míg hanyagolják a terv eme részét. Átveszik a kaját és felviszik a célponthoz, lesz ami lesz. (valójában JK3 potya kajára számított az akcióból)

 

JK1 és JK2 elrejtőzik az ajtó mellett a folyosón, JK3 meg oda lép az ajtóhoz és bekopog párszor. Nyílik az ajtó és temérdek zár. Eddig biztató. Aztán kinyílik az ajtó (de még ott van a láncocska, szóval még nincs teljesen nyitva.) Ki les a bentlakó és azonnal be is csapja az ajtót, ahogy meglátja JK3-at. Ezt konstatálva JK3 oda kiált a többieknek. – A mi emberünk!

 

 

1.       kör: Jön az akció. JK1 beront, az ajtót kitöri a keretből és pajzsként tarja maga előtt. A célpont bemenekül egy belső szobába. JK2 besántikál és felkap egy tűzoltókészüléket valahonnan, az lesz az ő alkalmi fegyvere. JK3 ráérősen besétál és közben evőpálcikával bíbelődik.

2.       kör: JK1 betöri a második ajtót is, az első még mindig a kezében, mint pajzs. A célpont valamilyen mágiára készül, keze izzik. JK2 utol éri nagy erőfeszítések árán és próbálja működésre bírni a poroltót. JK3 neki esik a második szusitekercsecskének és még az első szoba felénél jár... dudorászik.

3.       kör: Látva JK1 a támadásra kész célpontot, azonnal alakot vált és hatalmas sárkányként tornyosul a célpont felé még mindig az ajtót a mancsában tartva. A célpontnak nincs ideje felocsúdni, miközben egy ütéssel szétveri az ajtót JK1 leharapja a másik kezét vállból. JK2 üzemképessé teszi a poroltót és betuszkolja magát a sárkány mellett. JK3 jóízűen hümmög és mindjárt eléri az szoba ajtaját, ahol a dulakodás zajlik.

4.       kör: JK2 beizzítja a poroltót, de elveszti felette az uralmat, a szobában a látótávolság jelentősen lecsökken. A célpont megpróbálja gyógyítani önmagát, de JK1 ráveti magát és lenyomja a földre. A harc lényegében végletért. JK3 belép a szobába és csámcsogva konstatálja, hogy ez nem is ment olyan rosszul. 

 

(ez volt a negyedik játék alkalom és az első olyan harcjelenet amiben nem csak menekültünk... szóval biztatóak az esélyeink a jövőt nézve...)

 



Ynas_Midgard

Ynas_Midgard

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1073 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2016.11.21, 18:34

Nem annyira aranyköpés, inkább a kockák szeszélye, szóval ide írom.

A játékosok megpróbálnak az éjszaka leple alatt bejutni egy udvarházba, lehetőleg átvenni a személyzet helyét, hogy a másnapi esküvőn ellophassanak egy ékkövet (illetve hát nem mindenki ért az álcázáshoz meg ilyesmihez, úgyhogy a csapat fele kint vár, és ők majd vendégként érkeznek).

Szóval, be is jutnak ketten az épületbe, mennek a folyosón, próbálják megtalálni a pincelejáratot. Jár-e valaki arra a folyosón? 1-in-6 esély, bejön. 1d3 szolgáló -> éppen 3. A karakterek elbánnának velük, de nem rizikózzák meg, hogy többen tűnjenek el, mint ahány helyét átvehetnék, úgyhogy a legközelebbi ajtón bevetődnek.

Van-e valaki a szobában? 1-in-6 eséllyel igen, és hát persze, hogy igen. Újabb dobás alapján kiderül, hogy a család tagja, nő. Úgy okoskodtam, hogy a menyasszony az, és éppen egy szentély előtt imádkozik. Mivel a karakterek kutyaszorítóba kerültek, megölték (és miután látták az arcát, illetve hát a díszes, egyedi maszkját, mert itt mindenki maszkot visel, derült ki számukra, hogy kit tettek el láb alól).

A testet kimenekítették az épületből, és egy nemrég felügyeletük alá került hölgyet csempésztek be a helyére (a maszkok miatt amíg nem kell sokat beszélgetni, elég könnyű átvenni valaki helyét). Mindenesetre kb. két perc alatt teljesen át kellett alakítani a tervüket - aznap nem először és nem is utoljára. Hogy éppen a menyasszonnyal fussanak össze és így alakuljanak az események, az egymás utáni dobások alapján kb. 1:2500-hoz esély volt.

Imádom a kockákat.

 

Az már csak tetézte a dolgot, hogy másnap szembesültek vele, hogy egy ismerős kalózkapitány is megpróbálja megszerezni a követ, majd az utolsó pillanatban a vendégek között ólálkodó amazonok is felfedték magukat, hogy visszarabolják hercegnőjüket. A csapat gyorsan oldalt váltott és a vőlegényt kimenekítve távoztak. Egyelőre sem a vőlegény, sem az amazonok nem tudják, hogy a maszk mögött már nem az amazon hercegnő van.

 

Ja, és természetesen a követ nem szerezték meg :rohog:



loki0509

loki0509

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.05.28, 14:28

Warhammer 40 000-et játszunk már pár éve és összegyült néhány szöszenet, de egyelőre csak párat:

 

JK1:Guardsman

JK2:Assasin
JK3:Arbitrator

 

Alacsony szintü Dark Heresy Kaland1: Kaptár-világ. Az arbitrátor épp nyomozást folytatott egy tiltott játékbarlang ellen és hívta 2 ismerősét a seregből (Assasin, G-man) hogy segítsenek már neki, mikor is összefutott egy inkognitóban lévő inkvizítorral. A játékbarlangról utólag kiderült hogy Slanish-kultusz egyik helye. Így sutyiban de az egész helyet le kellett hentelni...Közben persze az invizítor is dolgozott és hívott pár Sororitas-t nehéztüzérségnek - nem vagyok olyan szemét hogy egy Slanish-démont varjak kezdő akolitusok nyakába, a csapat csak elterelés lett volna :P - viszont a nők amíg nem hívták őket kaptak az alkalmon és elmentek fűrdőzni. Gondoltam ha nagy lesz a geb*** majd betoppannak mint végső mentsvár.

 

KM (én): Mindenféle kütyüt látsz szépen elrendezve, egy dataslate-en pedig egyéb extra lehetőségek vannak felsorolva.

JK3: Akkor bizonyítékokat fogunk gyűjteni :sherlock:

JK2. Bizonyítékot? Azt sem tudom hogy az eszközök fele micsoda... :lol:

JK1: Basszus fenét se érdekli lőjünk szét mindent.

JK3: Nekem van felhatalmazásom beszólok az örsre...(Az örs persze csúnyán lepattintotta, lévén elég befolyásos illetők jártak a játékbarlangba)

Az Assasin, az egyetlen akinek volt Techuse-a meg Security-je , felmérte hogy ha csak hárman vannak akkor itt gondok lesznek. Úgy gondolta kaptár világ majd elugrál a háztetőkön és hoz némi alvilági segítséget, későbbi szivességért cserébe.

JK2: Akkor ugrálok tetőröl tetőre. Dobjak?

KM: Igen, 3-at minnél több sikert gyűjtesz annál hamarabb érsz vissza... Dobások: 11, 45, 98!! 38as AGL-re

KM: No dobj szerencsét, mekkorát zakóztál, az Istencsászár talán megsegít. Dob = 00. Gyorsan elkölt egy Fate-pontot hogy újra dobhassa. Eredmény 01. Jó akkor kidobom mennyit és hogy an sérülsz , majd azalapján meglátjuk hogy mi történt...

Eredmény = Sérülés: 1kritikus, Helye: fej, Típus: Energia... :he:

 

Szóval a kedes assasin ugrálás közben pont egy üvegtetős épületen landolt (00) ami egy fürdőház volt. A tető persze betört ő meg lepottyant a vízbe ahol  pont szép nők fürödtek (01). Pechére ezek a szép nők, reakciója nem sikítás volt hanem, előkapták a legközelebbi fegyvert ami a kezükbe került...főleg lézer és plazmafegyvereket. Igen a kedves Assasin sikeresen beugrott a Sororitásokhoz fürdőzés közben... :rotfl: . Az Assasin sikítva menekül ki az utcára, nyomában egy szál törölközőben féltucat állig felfegyverkezett nő. A játékos viszont elég leleményes volt , így az irányt pont a már emlegetett játékbarlang irányába vette, ahol amint megérkezett elszabadult a pokol. Repülnek a golyók meg az energia, 2 kisebb közdémon legyakva, A Guardsman kissé szellős, az assasint elkapták, az arbitrátor pedig kétségbeeseten hívja a központot.
Végjáték: Amikor kiér az arbit különítmény mit látnak? :wow: A hely szétlőve, hullák és húscafatok mindenütt.

- Egy kollégát aki épp ellátja a csúnyán szétlőtt Guardsmant, aki azt hitte hogy ő majd megvédi a védtelen nőket... :D   eredmény: 3krit-láb, 2krit-kar, 4krit-mellkas, 1-krit fej -1Fate-pont(itt ugye testrészenként számoljuk a kritikust )

- 6 majdnem pucér csinos nő olyan fegyverekkel amik minden katona nedeves álma

- Assasin kikötözve egy ágyhoz, ahol az egyik nő épp korbácsolja - penitenciaként :ize:

Aztán megérkezik a metropolisz egyik előljárója aki gratulál a sikeres akcióhoz...és mindenki boldog.

 

Kaland2-1:Az elkövetkező két kaland ugyanaz lett volna ha a csapatok nem haltak volna meg. Gondoltam levezetésnek mesélek egy szimpla keresgélős modult, egy Feudális világon, (középkori technológia és társadalmi berendezkedés) hogy adjak egy kis fantasy-s beütést a játékosaimnak. Gondoltam sétagalopp lesz... életemben nem tévedtem ekkorát, mindkét csapat odaveszett, méghozzá igen látványosan.

A feladat egy elűnt misszionárius felkutatása lett vona az egyik külső rendszerben. A már fenn említett csapat jelentkezik a küldetésért. Szereznek is egy jegyet egy kis cirkálóra majd egy kisebb landerrel leszálnak a bolygóra. Az eszükbe sem jutot hogy miként jutnak haza (1). A bolygóra persze lézerfegyverekkel és gránátokal mentek, még GPS-t is vittek magukkal, csak az kerülte el a figyelmüket hogy nincsenek műholdak a planéta körül (2). Mivel ez egy frissen felfedezett bolygó ezért nem meglepő hogy a Dataslate-ben sem voltak térképek (3) Az assasin itt még mentett és felfedezett egy jeladót a bolygón, a lander radarja segítségével. El is indúltak gyalog. Assasin azt javasolta (nagyon helyesen) hogy spóroljanak az üzemanyaggal, csak élelmet és vizet nem vittek magukkal (4). Megérkeznek egy kisebb faluba, ahol köszöntik a lakosokat, de mindenki hülyén néz rájuk. Nyelv és Literacy próba, arbitrátor nyökögve de tud beszélni az itteniekkel. Élelem és víz kéne amit kapnak is, de ácsi az árus nem fogadja el a Thron-geltet mondván nem az ő hűbérura arca van az érmén sőt nem is néz ki aranynak...Guardsman fenegetőzik és el kezd dobálózni az istencsászár nevével, a szegény paraszt segítséget hív a káplántól és pár őrtől. Az Arbitrátor próbálja menteni a helyzetet, de  a helyi szokások igen másak és amikor áldozatot követelnek egy ismeretlen istennek a csapatnak betelik a pohár és elkezdenek lövöldözni(6). Miután legyakták a falut megtámadták a kastélyt is a özelben, ahonnan sok szerencsés dobáuknak hála végre felcucoltak. Innentől viszont a csapat kidobta a diplomáciát és egyenesen megidultak a jeladó irányában, Közben folyamatosan írtva az utánuk küldött papokat és lovagokat (7). Miután megérkeztek a jeladóhoz mint aki jól végezte dolgát ott elkezdték tanulmányozni, és a közelben lévő kis falut pedig terorizálni. (8)

Végeredmény: A környék földesurai, és a papok kihirdették hogy démonok jelentek meg és végighordozták a véres kardot. A csapat elég feltűnő volt és semmit nem tettek hogy leplezzék merre tartanak (8). Így 2 napra rá amikor megtalálták a jeladót, megérkezett a lordok összevont serege. A JK-k kilyelentették hogy meghalni is képesek az istencsászár nevében és harcolnak de nem tágítanak, a küldetés mindenek előtt (erre mondjuk pirospont) (9). A Guardsman azért megkérdezte mégis mekkora a sereg: kb 16 000-en voltak... :nagyereide: (10)

 

Kaland2-2: Gondoltam lemesélem ugyan ezt a modult egy másik csapatnak is. Rouge Trader, kicsit combosabb karik, első küldetés némi profit és befolyás szerzésére. Itt a csapatnak ugyan volt egy Warp-képes hajójuk, és ugyan vittek készleteket a Landerbe de ők is elbuktak.

JK1: Navigátor

JK2: Archmilitant

A navigátor puritán frakcióból származott, ergó irtózott mindentől ami nem birodalmi. (kidobta és ki is játszotta). A navigátorok speciális mutációja a 3ik szem a homlokukon amivel pszít alkalmaznak és navigálnak a Warp-ban. Ezt a szemet letakarta egy turbánnal. Az archmilitant biztos ami biztos kér 3 embert extrának, 1-et legalább a landernál hagynak. A landert használják felderítésre, amikor egy várhoz érnek, amin ismeretlen eredetű zászló lebeg. Természetesen a landert hover-módba (helikopter) állítva megközelítik a tornyokat és jól megnézik maguknak. Ekkor észreveszik hogy valami kopog a külső lemezeken. Nem érdekli őket addig míg egy bummot nem hallanak és megremeg a gép. Na gondolják inkább spuri van, térképük a területről van, illete megtalálták a lezuhant gépét a misszionáriusnak, személyleírást is kaptak legfeljebb kérdezősködnek a falusiaknál. Leszálltak a dombok mögé, majd 2 NJK és 2 JK megindul a látott várhoz. Útközben lovagokkal találkoznak, akikkel sikerül szót érteni és elmondják hogy épp egy sárkányt üldöznek, aki a királylányt akarta elrabolni de szerencsére sikerült elüldözni. (Csapat nagyokat nyel). Beengedik őket a városba, A navigátort valami gazdag idegennek nézik (stólás öltözet,) a katonák pedig karapaszban (teljesvértszerüség) tehát lovagok. Beszélgetnek és megtudják hogy tényleg jött egy pap akit egy élőhalott támadott meg de az őrség még idelyében megmentette (értsd: agyon nyilazták a kísérő asztropatát). A JK-k estére persze fogadóban szálltak meg némi cserekereskedelem útján, viszont az Archmilitant kért maguknak egy kis extrát a szobához, amit a két NJK díjazott (morál+). Itt pecsételődött meg a sorsuk. A navigátor amint a szobába lép várja az ágyhozkészített némber. A navigátor nem szól semmit csak befekszik mellé. (nem hajlandó hozzá érni, de az ágy az övé) A kapca dob INT-et, és konstatálja hogy a nagyurakat a szolgák szokták vetkőztetni, így neki is lát a turbánnal kezdve, ami pont a 3.ik szemet takarja... Közben a katonák már javában nyomják az ipart amikor jön a sikítás. Mindenki kiugrik és fegyverután nyúl. Tűzpárbaj, szűk helyen úgy hogy még a páncélt sem tudták felhúzni. Egy ideig jól tartották magukat de jött az erősítés... Ők sem voltak hajlandók otthagyni a társaikat és a drága páncélt sem. Így addig maradtak amíg rájuk nem gyújtották az egész fogadót. Itt abbahagytuk mert Fate-pontot égettek de, innentől a küldetés teljes kudarcra volt ítélve...úgy döntöttek hogy más karakterekkel folytatnák a történetet.

 

Láthatjátok hogy milyen veszélyesek a Feudális világok...egyelőe én is pihentetem az ilyen helyeken való kalandokat.


Módosította loki0509: 2015.05.28, 14:35


Alexys

Alexys

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 1 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.06.02, 02:31

M.A.G.U.S. (ETK)
Nem régibe kezdtünk el kalandozni (2 hónapja) és ez idő alatt összegyűlt néhány vicces mozzanat.

Vigyázat Szabad Szellemű egyetemista csapat így néhány morbid jeleneteket tartalmaz!

Shakal: Khál Harcos
Elumin ar Zaraquer: Elf Kráni Fejvadász
Timorn Malamficus: Elf Varázsló
Kobzos: Félelf Bárd
Nadaro Lamia: Wier Boszorkány
Arp „Aer” Tyrith: Ember Tolvaj
Azuur: Ember Ranagol Pap



Kobold kellet kivallatni melyek során nem igazán volt hajlandó beszélni, emiatt fejvadász nyakán fogva falhoz vágta melyre Khál goblin férfiasságát kezdte el fenyegetni a körmeivel, ezek után persze dalolt, mint egy kis madár és persze néhány oktávval magasabb hangon.

Boszorkány nem igazán akarva felfedni kasztját Ellena paplovagjának adta ki magát melyet a csapat kevésbé intelligens tagjai jó ideig még csak gyanúsnak se találták.

Csapatott egyik fogadóban egy fejvadász csapat ütött rajtuk. Jópár kör múlva már ramatyul ált csapat mely közben a Varázsló átvette az irányítás az egyik gyengébb ellenség felett melyet meztelenre vetkőztetett, hogy növelje az őt, érő sebzést, csakhogy eközben bárdunk hasát ép felmetszette az egyik, aki valószínűleg következő körben megöli erre Varázsló elterelésből, lehúzatta az illető nadrágját majd irányított személy, beakasztotta neki. Harcos ezt kihasználva öltem meg a párost és a városőrség már egymásra feküdve találta meg őket.

Khál ép a fejvadász húgát próbálta felszedni melyet persze a Fejvadász erősen ellenzett, ebbe próbált beleszólni a Varázsló, melyet a fejvadász elküldött „Menjél Pitypangot zabálni!” kijelentéssel melyet, Varázsló szószerint vett és az óta is lelkesen fogyassza a kis növényeket.

Csapat egy sírkamra felfedezése ügyében ment egy Ranagol hitű faluba ahol a pap bejelentette, hogy következő misét visszaérkezésekor ő vezeti le majd távozott, csakhogy Játékosnak hamarabb el kellett meni mielőtt vége lett, volna a kalandnak, így korábban visszament ahol neki látott a mise leszervezésének, melyet az itt lévő pap nem tetszését vonta magával és ennek okán életére tört. Vesztére, mint későbbiekben kiderült ő lett volna az, aki megkeserítette volna visszatérő karakterek dolgát, hisz neki is a kincsre fájt a foga.
Nem is beszélve, hogy sírkamránál lévő tolvaj, aki most tanulta meg Mf hátbaszúrást sikeresen alkalmazta a csapatot átverő boszorkányon (njk), így lett ez a kaland ahol a leggyorsabb meghaltak a főellenfelek.

Varázsló és a Tolvaj között kialakult egy háborúskodás mely abból ált, hogy mindig a másikat akarják csőbe húzni mellyel elég gondot okoztak Km-nek.
Varázsló felteleportálta a lószart a tolvaj ágyába miközben benne aludt.
Tolvaj teljesen leitatta majd a Varázslót belekeverte egy kocsmai verekedésbe.
Varázsló Tolvajhoz teleportálta magát miközben betört egy épületbe, majd alárobbantott az ott alvó Nemes hölgynek az ágya alá, amiből gyorsan tűz kerekedett mely veszélyezte a hölgy életét de Tolvaj közbe lépésével sikeresen megmenekült és Varázsló terve hogy bemártsa a tolvajt nem jött össze és gyorsan az Inkvizítorok börtönébe találta magát melyből a csapat többszörösen örültségére és eddig jótéteivel tudta csak kihozni. Ezek hatására alkult ki rajta örültség jelei melyek:
- Arany szopogatás, amikor senki se figyeli!
- Pitypangevés!
- Bor alkoholista mértékben való fogyasztása!

Nemrégiben találtak egy kártyapaklit (Deck of Many Things dolgoztam át Mágusba)
Melyek hatására a Tolvaj a Varázsló Botjába költözött.

loki0509

loki0509

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.01.19, 18:44

Felrémlett bennem kezdő korom egyik emlékezetes kalandkezdése. (Logikát és értelmet kéretik nem keresni benne.) M* parti: Ranagol-pap, BM, kardműv, bajvívónő, jann bárd. (Ja, és senki nem tudta a másik kasztját.) Ibara széli városka kocsmája, tele rosszarcú emberekkel. Bajvívónő molesztálása, ebből eredő kocsmai verekedés, fogadó spontán égése. Mindenki menekül, kivéve a papot, ő ájultan fexik a söntés előtt. Bajvívónő megpróbálja kihozni, de nehéz. Üvöltés a kardművnek, aki tojik rá. Pap nagy nehezen kiráncigálva, kardműv felelősségre vonása, majd megpofozása. Kműv visszaüt - ököllel. Némi adok-kapok. Előkerül holmi dzsad sejk, kérdőre vonja a kművöt, hogy miért veri a feleségét, majd meg akarja venni a nőt. Itt már kicsit homályosak az emlékeim, de lényeg az, hogy miután a csaj kicsit rájátszott a "drága férjem"-re, a sejk emberei laposra taposták a kművöt. (Egy)
Berongyol a városba a jann bárd papája (kisebb sereg élén), hogy hazavigye kicsi fiát. Az menekül, persze olyan irányba, hogy mi közte és a papa között legyünk. Ebből lenni nagy hirig. A bm szekere, mely tele volt mindenféle éééérdekes kemikáliával, tüzes nyílvessző általi felrobbanásra ítéltetett, a bakon ülő bm pedig hosszas repülésre, valamint teste alsó felének erőteljes rongálódására. (A heréi pl. Erenig szálltak...) (Kettő)
Pap előreküldése felderítés céljából, bm helyrehozása úgy-ahogy (persze töketlen marad...). Bm megjegyzéseket tesz a bajvívónő mokkáira, aki felemlegeti a bm heréinek hűlt helyét... Némi anyázás, bm türelmét vesztve megátkozza a csajt, annak meg elkezd rohadni a képe. (Három)
Bajvívónő agya elborul, hentelési célzattal kardot ránt. Bárd próbálná csitítani, hátulról lefogja a csaj karjait. Az berág, láb izomból hátralendít. Támadó dobás 00, sebzés ágyékra 13 Ép. Bárd részéről heveny üvöltős fetrengés, heréi a mandulái helyén... (Négy)
És a csapat készen állt arra, hogy elkezdje a tulajdonképpeni kalandot... Kép

Fable után szabadon a hölgyet meg lehet tisztelni a Nító névvel ami a férfiatlanító rövid változata.

loki0509

loki0509

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.01.17, 08:00

Akkor én is írok: kezdésnek CP -életút(nak szánt)

Helyszín Amerika talán L.A. Játékosok JK1 (Szóló, pisztoly+kardmester) én, JK2 (Szóló2 mesterlövész) később csatlakozott mégegy szóló
Életem első Cp-je volt azóta szállóigévé vált "ifjú tigris..." Mivel f*ngom nem volt a rendszerről nemhogy a világról ezt ki is játszottam keményen játékostársaim gyötrelmére.
Előtörténet: JK1: lelépett otthonról mert ráakaszkodott az ottani megakorp egyik vezetőjének a lánya még esküvőt is akar. A csaj imádja a fater nem, de nem küldhet ellene senkit mert magánügy (kockával kidobva) de így sem kellemes. JK2 közben beházasodott a helyi maffiába.
Járom az utcákat hát nézem a számlám és biza ha huzamosabb ideig akarok itt lenni kéne vmi meló. Tipikus klisé irány az egyik rozzantabb ivó. Ott találkozott az ivó nem-igazán-lerozzant tulajával aki mellesleg nő és a fél alvilág be van tőle rezelve. Én persze egyből incselkedek vele, az ivóban döbbent csend, kikerül a piros lap (akkor még nem tudtam mi az) jön az elveszett túrista szöveg, mire a tulaj poénosnak találja, útba igazít a kövér Csárlihoz.
JK1: Adjisten!
CS: No mi a frászt akarsz kölyök?
JK1: Jöttem valami meló után nézni!
CS: Itt nem keresünk senkit!
JK1: De én dolgozni akarok!
CS: Akkor menj át a szomszédba ott talán kapsz melót!
Na gondolván akkor hajrá! Át a szemközti kínaiba majd ott lettem Csó-bácsi takarítója!!!
KM: Most komolyan takarító leszel?
JK1:Naná, van helyem és napi 4ó melóért kapok helybenkészült kaját is.
Eközben bemesélődött JK2 épp Csárlinál van aki kapta a hívást az ivó-csajtól meg egy kis ajándékot a nevemben hogy bánjon velem kedvesen de ugye én addigra már Csó-bácsinál voltam.
KM: No figyuzz lenne itt egy újfiú de elég türelmetlen így most Csó bátyónál van. Menj át érte és nézd meg mit tud. De viselkedj a legnagyobb tisztelettel Csó-bátyó iránt!!!! :nono:
(Később kiderült hogy az öreg valami triádos nagykutya aki hobbiból szeret főzöcskélni)
Teszt: Közelharc egész jól megy nekem amíg kapok egy szép nagyot, KM dob: helymeghatározást d20 "8" ágyék, az elsőt még letűrtem KM dob2: ez is betalál hely "8" megint sbzés valmi orbitális, lementem halálos 2-be
JK1: Most dobjak halál elleni mentőt?
KM: Nem hiszem hogy lenne valaki aki egy tökönrúgásba halt volna bele... eddig...
Dobok, persze beájultam. Elvisznek a szanitéchez az bedrogoz rendesen mást nem igen tud tenni. Innentől kezdve amikor dobni kellett az mindig 1-es lett vagy 0, de az is a legrosszabbkor.
JK2:Persze egyből a lőtérre vitt habozás nélkül. A lőtéren ellőttem az orosz fickó szivarját a szájából úgy hogy előre lőttem a golyó pattant 3-at és a mögötem lévő orosz féltakarásban diskurált leendő partneremmel. Aztán jött a gépfegyver ami egy rugós doboz módjára szétugrott ahogy hozzáértem. Aztán persze a drogok megint hatottak, induláskor utolsó lövés:
JK1: (Nagyzolva a drogok miatt) Dobja ahhoz hogy letegem a fegyvert?
KM: Tudodmit dobjál...
JK1:dob 1 --> balsikertábla: találat NPC, de csak egy volt, az orosz és ő pont most sétált vissza a szobályába.
KM:... :D Na ezt most hogy meséljem be??? Tudod mit hangos orosz káromkodást hallasz az egyik szobából.
JK1: Megnézem
KM: Ne tedd!
Innetől kezdve lőfegyvert szigorúan tilos volt a kezembe venni, Csárli még elmondta hogy nem olyan nagy a gond, kell adni nekem egy gépágyút és csak le kell dobni az ellen közepébe...
Közben persze fejlődtem...a Kínai étteremben már konyhás fiú lettem Csó-bácsi személye alatt...
Pár nap múlva küldetés immáron mint tiszteletbeli maffiatag: Kódnév: (egy bal-szerencse süti alapján) ifjú tigris!
Szimpla pénzbehajtás. Akció pöpecül megtervezve (3 órás tanakodás amikor 15 perc alat meglett volna) kivitelezve. Igen ám de a csávókánknak nincs pénze. Kiderült hogy egy új booster banda szedegeti be a klienseinktől a lóvét ez pedig nem hagyhatjuk. Kis keresgélés a nyomok a már emlegetett ivóhoz vezetnek. Közben csatlakozott hozzánk JK3 mint erősítés.
JK3: Beazonosítja a tetteseket. Egy asztalnál űlnek javában megy a buli "Jópofizok és megpróbálok betársulni."
JK2: Én körbekérdezősködöm a helyiek között
JK1: Odamegyek a púlthoz és kirendelek a banda asztalához a legzúzósabb koktélból fejenként egy korsónyit, de előtte még a csajnak hozzáteszem, hogy nekünk kettőnknek csak valmi vizezett löttyöt adjon mert meló van és jól jönne a segítség. JK3 addigra eltünt.
Esemény: Pia kihoz, mindenki berug még én a vizezett löttytől is, közben JK3 hátratéved az egyik lánykával egy kis rodeóra amnek köszönhetően minden cuccát lenyulták tőle még a nadrágját is. JK2. elment megkeresni de nekem előtte kiadta hogy keressek valami infót a bandatagoknál.
JK1: Elkeztem szisztematikusan végigkutatni a már beájult bandatag csajokat (teljes testmotozás) amikor valami törik a fejemen...
KM: sokkpróba...
JK1: dob --> eredmény "1" Reflexből húzom elő a kabátomból a monokatanát ás vágok vissza, igaz így fél-gugolásból max a lábát találhatom el de legalább nem én húzom a rövidebbet.
KM:Valóban? Akkor dobjál :gonosz:
JK1:dob 0+0+8...betalál sebzés 4k6 eredmény:22+mono ami a páncélok és egyéb SFÉ-t csökkenti
KM: Ahogy megfordulsz szembetalálod magad egy hiányos csövű shotival, és a hely tulajával. A combján lévő revolver a forgótáránál kettévágva és a kardod ami a combja közepéig hatolt. A lábából ömlik a vér...
JK1: :ize: kezeimet magasba emelve kiáltok "Megadom magam"
Csajszi: meglehetősen ingatag erősen koncentrál de kinyögi hogy nagyon gyorsan huzzak a p****ba. Majd elordítja magát hogy ZÁRÓRA!!!
Igy a kaland sajna bukta lett, demivel a karim egy triádos nagykutyánál lakott, a maffiának dolgozgatott, és őlrement a helyi keménycsajjal (máig nem tudjuk ki ő csak hogy valami nagyon-nagyon veszélyes) és életben maradt, ráadásul miután bocsánatot kértem tőle pár hét után ismét spanok lettek, LA-ben mindenkire aki hallott róla a frászt hozza
Azóta emlegetik féltve és csak suttogva az "ifjú tigris" nevet...

CP2020 "2"
Itt én Kezdtem Km-kedni egy havernak meséltem (szóló). Küldetés szimpla nyomozósdi egy kis félreinfórmációval és lövöldözéssel a végén. A feladata megkeresni egy feketedobozt ami a kikötőből lotak el rajta egy csomó kétes ügylet felvétele.
Prioritás előbb találja meg a dobozt mint a rendőrök.
Szóló: Megyek a lakására
Km: A lakás előtt ami egy kisebb tömbház, 4 emeletes, 2 zsarut pillantasz meg és egy kordont.
Szóló: Talán más úton is be lehetne jutni megpróbálom a tetőt,
Km: Hogyan gondoltad?
Szóló: Van a ház mellett hasonló méretarányú lakótömb
Km:Van
Szóló: Milyen messze
Km: kb 1,5 méteres kis sikátor van köztük
Szóló: felmegyek a szomszédos tömb tetejére, és ott biztos ami biztos rohanok és nekirugazkodok
Ezzel máris dobja a kockát mielőtt mondanám hogy felesleges, az eredmény természetesen "1" :bravo:
Szóló: :ize: :ize: :ize: (játékos fogja a felyét)
Km: Jókora lendületet veszel, de rosszul számolod ki a lépést, amikor elugrasz a lábad elakad a párkánykövekbe és mint a Taxi 3-ban pofával előre zúgsz az alattad lévő szemétkonténerbe...Kisidő múlva lépteket hallasz
Szóló: Meghúzom magam míg elmennek
Ezután már sikeresen vette az akadály be is jutott némi nehézség árán a lakótömbe majd ott gyorsan ártalmatlanná tett két másik rendőrt villanóval. A lakásban rá is lelt egy régi VRC-nek álcázott "fekete fém dobozra" na akkor spuri van.
Km: Az egyik rendő vokija beindul "Monty hol a fenébe vagy már jelentkezz" hangzik el belőle.
Szóló: Futok felfele
A ház tetején persze beéri a két zsaru és tüzet nyitnak rá.
Km: dobás 3-as sorozat 1golyó talál sebzés: bemegy de minimális hely: itt megint a d20-at használtuk --> "8" hát ez a p*csöd
Szóló: :kirohog: Az nehezen mert háttal vagyok és futok tőlük elfele
Km: Tudod mi az a kupp? :D
Szóló: ... ... ... :eeek:
Azért a fentebb említett szemetes segítségével sikerült meglógnia de az az arc felejthetetlen volt. Meg majd a dokié s az lesz aki lekezeli.

valeriusblack

valeriusblack

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 727 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.10.09, 20:47

Harci jelenet: több a csapatot segítő NJK már sérült vagy halott, több JK már sérült, többnyire súlyosan, egyikük pár utcán át is repült...

Mesélővel beszélgetésem:
-Hé, hé, had cselekedjek már, legalább 3-4 kör óta nem csináltam semmit!
-Tévedés, ez még az első kör volt ,csak annyian vagytok az NJK-kal együtt, hogy hosszúnak tűnik
-De akkor hogy...
-Hát eddig még csak védekezett

BlekmageEvilwizardington

BlekmageEvilwizardington

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 10 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.06.20, 13:57

Eddigi legnagyobb facepalm-omat Fallout közben éltem meg. Én próbáltam mesélni.

Egy bizonyos incidens óta visszatérő poén a játékban, hogy valahányszor a csapat bármelyik tagja örizetlenül hagyja a járművét, mire visszatér, már ott figyel a "mikuláscsomag" a járgányon.

Egyik alkalommal egy félig-meddig beszámítható pasas adott nekik egy háború előtti térképet, ami valami nagy kincshez vezet. Az egyik nyom a térképen a Modoc tájvédelmi körzetbe vezetett, azon belül is a legmagasabb mamutfenyőhöz, aminek a csúcsáról elvileg látható a következő nyom. Ezzel nem is volt baj, mert egy erdőfolt közepén megtalálták a cirka 50 méter magas mamutfenyőt. Ekkor JK1 (aki egyébként Jinxed, magyarul kábé Elátkozott vagy Balszerencsés, valamint félig robot volt) vállalkozott rá, hogy felmászik és körülnéz. Föl is ért szépen, hála emberfeletti erejének és ügyességének csak 2-3 alkalommal esett vissza. Hát ahogy nézelődik, látja ám, hogy valaki épp tenné a mikuláscsomagot az egyik kocsi ablaktörlője alá. Emberünk közölte, hogy ő most rá fog lőni plazmapuskával (amely művelet két kezet igényel, és ne feledjük el, hogy ekkor egy 50 méter magas fenyő tetején dekkolt, aminek még szélcsendben is szép nagy a kitérése, ráadásul ha lő, csak a térdével tud kapaszkodni a fába).

Azért csak megpróbálta... Nos, a fa 50 méter magas volt, a kocsi pedig úgy 500 méternyire volt a fától: jó matekosok kiszámolhatják, hogy az így keletkezett háromszög befogója hány méteres lett... Elég az hozzá, hogy mindent összevetve a találati arány olyan -400% volt. Feltettem a kérdést: "Biztos?" Aszongya, naná, és lőtt. Mellé. Dobjuk a százalékot, hátha a Jinxed miatt a képébe robban a puska vagy lezúg a fa tetejéről, de nem. Hajszálon múlt, de nem. Már mindenki dőlt a röhögéstől, aztán szépen lehiggadtunk, pár másodperc szünet, aztán emberünk megszólal:

"Mellé... Hát akkor megpróbálom mégegyszer."

JK2 azóta sem érti, hogy került egy plazmaégésnyom a kocsija motorháztetejére.

Módosította BlekmageEvilwizardington: 2011.06.20, 13:58



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]