Ugrás tartalomhoz


Fotó

Emlékezetes játékok


  • Válasz írásához lépj be
224 hozzászólás érkezett eddig

Skandi

Skandi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.25, 17:27

Mútkoriban játszottunk MAGUS-t. Nagy nehezen átharcolták magukat szörnyetegeken és csapdákon a játékosok, mire eljutottak egy rituálét kántáló papnőkhöz. Kezdő játékosok, de teljesen jó tervet eszeltek ki.

A tolvaj lány odalopakodik a sziklapárkányhoz, felmászik, és jelre elkezdi a tűzvarázsló és az Uwel lovag szórni az áldást, a többiek rohamoznak, a tolvaj előmászik, és hátbaszúrással elintéz 1-2 Orwella-papnőt

Odalopakodott.
Fölmászott.
Leadta a jelet, kezdődött a hadd el hadd.

 

Káosz, kiabálás, tűz, előmászik a tolvaj. Odalopakodik a tolvaj, majd rádöbben, hogy nincs tőre. Eldobta őket egy korábbi harcnál.

Majd kirántja a papnő övéről az áldozótőrt és azzal szúrta hátba.

 

Epic


  • Orastes kedvelte ezt

fullruns

fullruns

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.20, 11:14

Múlthéten történt egy szürreális jelenet, amit meg kell osztanom veletek.

WOD-oztunk. Egy Hengeyokai paryt toltunk Hong Kongban, mert már elég volt a nyugati kalandokból és kellett (hehe kelet....) egy kis változatosság. Ehhez mérten a csapat elég animés beütésű lett.

 

JK1: Shaolin szerű harcosszerzetes. Egy Zhon-lung (sárkányvérű alakváltó), izomhegy. A városi élet nem érthető a számára, így kicsit naiv.

JK2: Egy indiai sebész, aki pösze és sánta. Egy Nagahja (kígyóembere).  Kicsi indiai, aki a saját nevét sem tudja kiejteni mert folyton sziszeg és Dr. House-osan járkál fel alá a botjával.

JK3: Utcazenész, a csapat dumagépe. Egy kitsune, aki lyukat beszél az emberek hasába és folyton csak baj van vele. A csapat még mindig nem tudja mi a neve és hogy mi is valójában.

 

A csapat életére törtek párnappal ezelőtt (összemesélésnél), így neki esnek nyomozni. Az egyik nyom egy címre vezet egy roppant rossz környéken. A csapat kitalál valamilyen tervet. JK1-nek felmerül, hogy álcázzák magukat pizza futárnak és JK3 önként jelentkezik. Az ötlet az, hogy ha felismeri a célpont és rátámad, vagy menekülni kezd, akkor ő az emberünk... Ha nem, akkor majd kidumálja a helyzetet hisz csak ahhoz ért.

 

A helyszínen vannak és rendelik a szusit, ekkor JK2-nek az eszébe jut, hogy nem jó a terv, mert el kellene venni a kifutófiú egyenruháját... Így a becsületes budhista pap javasolja, hogy fosszák ki a kifutófiút. JK3 pedig, aki lop csal és hazudik, ellenzi a fölösleges erőszakot. Addig erősködik, míg hanyagolják a terv eme részét. Átveszik a kaját és felviszik a célponthoz, lesz ami lesz. (valójában JK3 potya kajára számított az akcióból)

 

JK1 és JK2 elrejtőzik az ajtó mellett a folyosón, JK3 meg oda lép az ajtóhoz és bekopog párszor. Nyílik az ajtó és temérdek zár. Eddig biztató. Aztán kinyílik az ajtó (de még ott van a láncocska, szóval még nincs teljesen nyitva.) Ki les a bentlakó és azonnal be is csapja az ajtót, ahogy meglátja JK3-at. Ezt konstatálva JK3 oda kiált a többieknek. – A mi emberünk!

 

 

1.       kör: Jön az akció. JK1 beront, az ajtót kitöri a keretből és pajzsként tarja maga előtt. A célpont bemenekül egy belső szobába. JK2 besántikál és felkap egy tűzoltókészüléket valahonnan, az lesz az ő alkalmi fegyvere. JK3 ráérősen besétál és közben evőpálcikával bíbelődik.

2.       kör: JK1 betöri a második ajtót is, az első még mindig a kezében, mint pajzs. A célpont valamilyen mágiára készül, keze izzik. JK2 utol éri nagy erőfeszítések árán és próbálja működésre bírni a poroltót. JK3 neki esik a második szusitekercsecskének és még az első szoba felénél jár... dudorászik.

3.       kör: Látva JK1 a támadásra kész célpontot, azonnal alakot vált és hatalmas sárkányként tornyosul a célpont felé még mindig az ajtót a mancsában tartva. A célpontnak nincs ideje felocsúdni, miközben egy ütéssel szétveri az ajtót JK1 leharapja a másik kezét vállból. JK2 üzemképessé teszi a poroltót és betuszkolja magát a sárkány mellett. JK3 jóízűen hümmög és mindjárt eléri az szoba ajtaját, ahol a dulakodás zajlik.

4.       kör: JK2 beizzítja a poroltót, de elveszti felette az uralmat, a szobában a látótávolság jelentősen lecsökken. A célpont megpróbálja gyógyítani önmagát, de JK1 ráveti magát és lenyomja a földre. A harc lényegében végletért. JK3 belép a szobába és csámcsogva konstatálja, hogy ez nem is ment olyan rosszul. 

 

(ez volt a negyedik játék alkalom és az első olyan harcjelenet amiben nem csak menekültünk... szóval biztatóak az esélyeink a jövőt nézve...)

 


  • mipet5 kedvelte ezt

Ynas_Midgard

Ynas_Midgard

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1035 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.11.21, 18:34

Nem annyira aranyköpés, inkább a kockák szeszélye, szóval ide írom.

A játékosok megpróbálnak az éjszaka leple alatt bejutni egy udvarházba, lehetőleg átvenni a személyzet helyét, hogy a másnapi esküvőn ellophassanak egy ékkövet (illetve hát nem mindenki ért az álcázáshoz meg ilyesmihez, úgyhogy a csapat fele kint vár, és ők majd vendégként érkeznek).

Szóval, be is jutnak ketten az épületbe, mennek a folyosón, próbálják megtalálni a pincelejáratot. Jár-e valaki arra a folyosón? 1-in-6 esély, bejön. 1d3 szolgáló -> éppen 3. A karakterek elbánnának velük, de nem rizikózzák meg, hogy többen tűnjenek el, mint ahány helyét átvehetnék, úgyhogy a legközelebbi ajtón bevetődnek.

Van-e valaki a szobában? 1-in-6 eséllyel igen, és hát persze, hogy igen. Újabb dobás alapján kiderül, hogy a család tagja, nő. Úgy okoskodtam, hogy a menyasszony az, és éppen egy szentély előtt imádkozik. Mivel a karakterek kutyaszorítóba kerültek, megölték (és miután látták az arcát, illetve hát a díszes, egyedi maszkját, mert itt mindenki maszkot visel, derült ki számukra, hogy kit tettek el láb alól).

A testet kimenekítették az épületből, és egy nemrég felügyeletük alá került hölgyet csempésztek be a helyére (a maszkok miatt amíg nem kell sokat beszélgetni, elég könnyű átvenni valaki helyét). Mindenesetre kb. két perc alatt teljesen át kellett alakítani a tervüket - aznap nem először és nem is utoljára. Hogy éppen a menyasszonnyal fussanak össze és így alakuljanak az események, az egymás utáni dobások alapján kb. 1:2500-hoz esély volt.

Imádom a kockákat.

 

Az már csak tetézte a dolgot, hogy másnap szembesültek vele, hogy egy ismerős kalózkapitány is megpróbálja megszerezni a követ, majd az utolsó pillanatban a vendégek között ólálkodó amazonok is felfedték magukat, hogy visszarabolják hercegnőjüket. A csapat gyorsan oldalt váltott és a vőlegényt kimenekítve távoztak. Egyelőre sem a vőlegény, sem az amazonok nem tudják, hogy a maszk mögött már nem az amazon hercegnő van.

 

Ja, és természetesen a követ nem szerezték meg :rohog:



loki0509

loki0509

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2015.05.28, 14:28

Warhammer 40 000-et játszunk már pár éve és összegyült néhány szöszenet, de egyelőre csak párat:

 

JK1:Guardsman

JK2:Assasin
JK3:Arbitrator

 

Alacsony szintü Dark Heresy Kaland1: Kaptár-világ. Az arbitrátor épp nyomozást folytatott egy tiltott játékbarlang ellen és hívta 2 ismerősét a seregből (Assasin, G-man) hogy segítsenek már neki, mikor is összefutott egy inkognitóban lévő inkvizítorral. A játékbarlangról utólag kiderült hogy Slanish-kultusz egyik helye. Így sutyiban de az egész helyet le kellett hentelni...Közben persze az invizítor is dolgozott és hívott pár Sororitas-t nehéztüzérségnek - nem vagyok olyan szemét hogy egy Slanish-démont varjak kezdő akolitusok nyakába, a csapat csak elterelés lett volna :P - viszont a nők amíg nem hívták őket kaptak az alkalmon és elmentek fűrdőzni. Gondoltam ha nagy lesz a geb*** majd betoppannak mint végső mentsvár.

 

KM (én): Mindenféle kütyüt látsz szépen elrendezve, egy dataslate-en pedig egyéb extra lehetőségek vannak felsorolva.

JK3: Akkor bizonyítékokat fogunk gyűjteni :sherlock:

JK2. Bizonyítékot? Azt sem tudom hogy az eszközök fele micsoda... :lol:

JK1: Basszus fenét se érdekli lőjünk szét mindent.

JK3: Nekem van felhatalmazásom beszólok az örsre...(Az örs persze csúnyán lepattintotta, lévén elég befolyásos illetők jártak a játékbarlangba)

Az Assasin, az egyetlen akinek volt Techuse-a meg Security-je , felmérte hogy ha csak hárman vannak akkor itt gondok lesznek. Úgy gondolta kaptár világ majd elugrál a háztetőkön és hoz némi alvilági segítséget, későbbi szivességért cserébe.

JK2: Akkor ugrálok tetőröl tetőre. Dobjak?

KM: Igen, 3-at minnél több sikert gyűjtesz annál hamarabb érsz vissza... Dobások: 11, 45, 98!! 38as AGL-re

KM: No dobj szerencsét, mekkorát zakóztál, az Istencsászár talán megsegít. Dob = 00. Gyorsan elkölt egy Fate-pontot hogy újra dobhassa. Eredmény 01. Jó akkor kidobom mennyit és hogy an sérülsz , majd azalapján meglátjuk hogy mi történt...

Eredmény = Sérülés: 1kritikus, Helye: fej, Típus: Energia... :he:

 

Szóval a kedes assasin ugrálás közben pont egy üvegtetős épületen landolt (00) ami egy fürdőház volt. A tető persze betört ő meg lepottyant a vízbe ahol  pont szép nők fürödtek (01). Pechére ezek a szép nők, reakciója nem sikítás volt hanem, előkapták a legközelebbi fegyvert ami a kezükbe került...főleg lézer és plazmafegyvereket. Igen a kedves Assasin sikeresen beugrott a Sororitásokhoz fürdőzés közben... :rotfl: . Az Assasin sikítva menekül ki az utcára, nyomában egy szál törölközőben féltucat állig felfegyverkezett nő. A játékos viszont elég leleményes volt , így az irányt pont a már emlegetett játékbarlang irányába vette, ahol amint megérkezett elszabadult a pokol. Repülnek a golyók meg az energia, 2 kisebb közdémon legyakva, A Guardsman kissé szellős, az assasint elkapták, az arbitrátor pedig kétségbeeseten hívja a központot.
Végjáték: Amikor kiér az arbit különítmény mit látnak? :wow: A hely szétlőve, hullák és húscafatok mindenütt.

- Egy kollégát aki épp ellátja a csúnyán szétlőtt Guardsmant, aki azt hitte hogy ő majd megvédi a védtelen nőket... :D   eredmény: 3krit-láb, 2krit-kar, 4krit-mellkas, 1-krit fej -1Fate-pont(itt ugye testrészenként számoljuk a kritikust )

- 6 majdnem pucér csinos nő olyan fegyverekkel amik minden katona nedeves álma

- Assasin kikötözve egy ágyhoz, ahol az egyik nő épp korbácsolja - penitenciaként :ize:

Aztán megérkezik a metropolisz egyik előljárója aki gratulál a sikeres akcióhoz...és mindenki boldog.

 

Kaland2-1:Az elkövetkező két kaland ugyanaz lett volna ha a csapatok nem haltak volna meg. Gondoltam levezetésnek mesélek egy szimpla keresgélős modult, egy Feudális világon, (középkori technológia és társadalmi berendezkedés) hogy adjak egy kis fantasy-s beütést a játékosaimnak. Gondoltam sétagalopp lesz... életemben nem tévedtem ekkorát, mindkét csapat odaveszett, méghozzá igen látványosan.

A feladat egy elűnt misszionárius felkutatása lett vona az egyik külső rendszerben. A már fenn említett csapat jelentkezik a küldetésért. Szereznek is egy jegyet egy kis cirkálóra majd egy kisebb landerrel leszálnak a bolygóra. Az eszükbe sem jutot hogy miként jutnak haza (1). A bolygóra persze lézerfegyverekkel és gránátokal mentek, még GPS-t is vittek magukkal, csak az kerülte el a figyelmüket hogy nincsenek műholdak a planéta körül (2). Mivel ez egy frissen felfedezett bolygó ezért nem meglepő hogy a Dataslate-ben sem voltak térképek (3) Az assasin itt még mentett és felfedezett egy jeladót a bolygón, a lander radarja segítségével. El is indúltak gyalog. Assasin azt javasolta (nagyon helyesen) hogy spóroljanak az üzemanyaggal, csak élelmet és vizet nem vittek magukkal (4). Megérkeznek egy kisebb faluba, ahol köszöntik a lakosokat, de mindenki hülyén néz rájuk. Nyelv és Literacy próba, arbitrátor nyökögve de tud beszélni az itteniekkel. Élelem és víz kéne amit kapnak is, de ácsi az árus nem fogadja el a Thron-geltet mondván nem az ő hűbérura arca van az érmén sőt nem is néz ki aranynak...Guardsman fenegetőzik és el kezd dobálózni az istencsászár nevével, a szegény paraszt segítséget hív a káplántól és pár őrtől. Az Arbitrátor próbálja menteni a helyzetet, de  a helyi szokások igen másak és amikor áldozatot követelnek egy ismeretlen istennek a csapatnak betelik a pohár és elkezdenek lövöldözni(6). Miután legyakták a falut megtámadták a kastélyt is a özelben, ahonnan sok szerencsés dobáuknak hála végre felcucoltak. Innentől viszont a csapat kidobta a diplomáciát és egyenesen megidultak a jeladó irányában, Közben folyamatosan írtva az utánuk küldött papokat és lovagokat (7). Miután megérkeztek a jeladóhoz mint aki jól végezte dolgát ott elkezdték tanulmányozni, és a közelben lévő kis falut pedig terorizálni. (8)

Végeredmény: A környék földesurai, és a papok kihirdették hogy démonok jelentek meg és végighordozták a véres kardot. A csapat elég feltűnő volt és semmit nem tettek hogy leplezzék merre tartanak (8). Így 2 napra rá amikor megtalálták a jeladót, megérkezett a lordok összevont serege. A JK-k kilyelentették hogy meghalni is képesek az istencsászár nevében és harcolnak de nem tágítanak, a küldetés mindenek előtt (erre mondjuk pirospont) (9). A Guardsman azért megkérdezte mégis mekkora a sereg: kb 16 000-en voltak... :nagyereide: (10)

 

Kaland2-2: Gondoltam lemesélem ugyan ezt a modult egy másik csapatnak is. Rouge Trader, kicsit combosabb karik, első küldetés némi profit és befolyás szerzésére. Itt a csapatnak ugyan volt egy Warp-képes hajójuk, és ugyan vittek készleteket a Landerbe de ők is elbuktak.

JK1: Navigátor

JK2: Archmilitant

A navigátor puritán frakcióból származott, ergó irtózott mindentől ami nem birodalmi. (kidobta és ki is játszotta). A navigátorok speciális mutációja a 3ik szem a homlokukon amivel pszít alkalmaznak és navigálnak a Warp-ban. Ezt a szemet letakarta egy turbánnal. Az archmilitant biztos ami biztos kér 3 embert extrának, 1-et legalább a landernál hagynak. A landert használják felderítésre, amikor egy várhoz érnek, amin ismeretlen eredetű zászló lebeg. Természetesen a landert hover-módba (helikopter) állítva megközelítik a tornyokat és jól megnézik maguknak. Ekkor észreveszik hogy valami kopog a külső lemezeken. Nem érdekli őket addig míg egy bummot nem hallanak és megremeg a gép. Na gondolják inkább spuri van, térképük a területről van, illete megtalálták a lezuhant gépét a misszionáriusnak, személyleírást is kaptak legfeljebb kérdezősködnek a falusiaknál. Leszálltak a dombok mögé, majd 2 NJK és 2 JK megindul a látott várhoz. Útközben lovagokkal találkoznak, akikkel sikerül szót érteni és elmondják hogy épp egy sárkányt üldöznek, aki a királylányt akarta elrabolni de szerencsére sikerült elüldözni. (Csapat nagyokat nyel). Beengedik őket a városba, A navigátort valami gazdag idegennek nézik (stólás öltözet,) a katonák pedig karapaszban (teljesvértszerüség) tehát lovagok. Beszélgetnek és megtudják hogy tényleg jött egy pap akit egy élőhalott támadott meg de az őrség még idelyében megmentette (értsd: agyon nyilazták a kísérő asztropatát). A JK-k estére persze fogadóban szálltak meg némi cserekereskedelem útján, viszont az Archmilitant kért maguknak egy kis extrát a szobához, amit a két NJK díjazott (morál+). Itt pecsételődött meg a sorsuk. A navigátor amint a szobába lép várja az ágyhozkészített némber. A navigátor nem szól semmit csak befekszik mellé. (nem hajlandó hozzá érni, de az ágy az övé) A kapca dob INT-et, és konstatálja hogy a nagyurakat a szolgák szokták vetkőztetni, így neki is lát a turbánnal kezdve, ami pont a 3.ik szemet takarja... Közben a katonák már javában nyomják az ipart amikor jön a sikítás. Mindenki kiugrik és fegyverután nyúl. Tűzpárbaj, szűk helyen úgy hogy még a páncélt sem tudták felhúzni. Egy ideig jól tartották magukat de jött az erősítés... Ők sem voltak hajlandók otthagyni a társaikat és a drága páncélt sem. Így addig maradtak amíg rájuk nem gyújtották az egész fogadót. Itt abbahagytuk mert Fate-pontot égettek de, innentől a küldetés teljes kudarcra volt ítélve...úgy döntöttek hogy más karakterekkel folytatnák a történetet.

 

Láthatjátok hogy milyen veszélyesek a Feudális világok...egyelőe én is pihentetem az ilyen helyeken való kalandokat.


Módosította loki0509: 2015.05.28, 14:35


Alexys

Alexys

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 1 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.06.02, 02:31

M.A.G.U.S. (ETK)
Nem régibe kezdtünk el kalandozni (2 hónapja) és ez idő alatt összegyűlt néhány vicces mozzanat.

Vigyázat Szabad Szellemű egyetemista csapat így néhány morbid jeleneteket tartalmaz!

Shakal: Khál Harcos
Elumin ar Zaraquer: Elf Kráni Fejvadász
Timorn Malamficus: Elf Varázsló
Kobzos: Félelf Bárd
Nadaro Lamia: Wier Boszorkány
Arp „Aer” Tyrith: Ember Tolvaj
Azuur: Ember Ranagol Pap



Kobold kellet kivallatni melyek során nem igazán volt hajlandó beszélni, emiatt fejvadász nyakán fogva falhoz vágta melyre Khál goblin férfiasságát kezdte el fenyegetni a körmeivel, ezek után persze dalolt, mint egy kis madár és persze néhány oktávval magasabb hangon.

Boszorkány nem igazán akarva felfedni kasztját Ellena paplovagjának adta ki magát melyet a csapat kevésbé intelligens tagjai jó ideig még csak gyanúsnak se találták.

Csapatott egyik fogadóban egy fejvadász csapat ütött rajtuk. Jópár kör múlva már ramatyul ált csapat mely közben a Varázsló átvette az irányítás az egyik gyengébb ellenség felett melyet meztelenre vetkőztetett, hogy növelje az őt, érő sebzést, csakhogy eközben bárdunk hasát ép felmetszette az egyik, aki valószínűleg következő körben megöli erre Varázsló elterelésből, lehúzatta az illető nadrágját majd irányított személy, beakasztotta neki. Harcos ezt kihasználva öltem meg a párost és a városőrség már egymásra feküdve találta meg őket.

Khál ép a fejvadász húgát próbálta felszedni melyet persze a Fejvadász erősen ellenzett, ebbe próbált beleszólni a Varázsló, melyet a fejvadász elküldött „Menjél Pitypangot zabálni!” kijelentéssel melyet, Varázsló szószerint vett és az óta is lelkesen fogyassza a kis növényeket.

Csapat egy sírkamra felfedezése ügyében ment egy Ranagol hitű faluba ahol a pap bejelentette, hogy következő misét visszaérkezésekor ő vezeti le majd távozott, csakhogy Játékosnak hamarabb el kellett meni mielőtt vége lett, volna a kalandnak, így korábban visszament ahol neki látott a mise leszervezésének, melyet az itt lévő pap nem tetszését vonta magával és ennek okán életére tört. Vesztére, mint későbbiekben kiderült ő lett volna az, aki megkeserítette volna visszatérő karakterek dolgát, hisz neki is a kincsre fájt a foga.
Nem is beszélve, hogy sírkamránál lévő tolvaj, aki most tanulta meg Mf hátbaszúrást sikeresen alkalmazta a csapatot átverő boszorkányon (njk), így lett ez a kaland ahol a leggyorsabb meghaltak a főellenfelek.

Varázsló és a Tolvaj között kialakult egy háborúskodás mely abból ált, hogy mindig a másikat akarják csőbe húzni mellyel elég gondot okoztak Km-nek.
Varázsló felteleportálta a lószart a tolvaj ágyába miközben benne aludt.
Tolvaj teljesen leitatta majd a Varázslót belekeverte egy kocsmai verekedésbe.
Varázsló Tolvajhoz teleportálta magát miközben betört egy épületbe, majd alárobbantott az ott alvó Nemes hölgynek az ágya alá, amiből gyorsan tűz kerekedett mely veszélyezte a hölgy életét de Tolvaj közbe lépésével sikeresen megmenekült és Varázsló terve hogy bemártsa a tolvajt nem jött össze és gyorsan az Inkvizítorok börtönébe találta magát melyből a csapat többszörösen örültségére és eddig jótéteivel tudta csak kihozni. Ezek hatására alkult ki rajta örültség jelei melyek:
- Arany szopogatás, amikor senki se figyeli!
- Pitypangevés!
- Bor alkoholista mértékben való fogyasztása!

Nemrégiben találtak egy kártyapaklit (Deck of Many Things dolgoztam át Mágusba)
Melyek hatására a Tolvaj a Varázsló Botjába költözött.

loki0509

loki0509

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2013.01.19, 18:44

Felrémlett bennem kezdő korom egyik emlékezetes kalandkezdése. (Logikát és értelmet kéretik nem keresni benne.) M* parti: Ranagol-pap, BM, kardműv, bajvívónő, jann bárd. (Ja, és senki nem tudta a másik kasztját.) Ibara széli városka kocsmája, tele rosszarcú emberekkel. Bajvívónő molesztálása, ebből eredő kocsmai verekedés, fogadó spontán égése. Mindenki menekül, kivéve a papot, ő ájultan fexik a söntés előtt. Bajvívónő megpróbálja kihozni, de nehéz. Üvöltés a kardművnek, aki tojik rá. Pap nagy nehezen kiráncigálva, kardműv felelősségre vonása, majd megpofozása. Kműv visszaüt - ököllel. Némi adok-kapok. Előkerül holmi dzsad sejk, kérdőre vonja a kművöt, hogy miért veri a feleségét, majd meg akarja venni a nőt. Itt már kicsit homályosak az emlékeim, de lényeg az, hogy miután a csaj kicsit rájátszott a "drága férjem"-re, a sejk emberei laposra taposták a kművöt. (Egy)
Berongyol a városba a jann bárd papája (kisebb sereg élén), hogy hazavigye kicsi fiát. Az menekül, persze olyan irányba, hogy mi közte és a papa között legyünk. Ebből lenni nagy hirig. A bm szekere, mely tele volt mindenféle éééérdekes kemikáliával, tüzes nyílvessző általi felrobbanásra ítéltetett, a bakon ülő bm pedig hosszas repülésre, valamint teste alsó felének erőteljes rongálódására. (A heréi pl. Erenig szálltak...) (Kettő)
Pap előreküldése felderítés céljából, bm helyrehozása úgy-ahogy (persze töketlen marad...). Bm megjegyzéseket tesz a bajvívónő mokkáira, aki felemlegeti a bm heréinek hűlt helyét... Némi anyázás, bm türelmét vesztve megátkozza a csajt, annak meg elkezd rohadni a képe. (Három)
Bajvívónő agya elborul, hentelési célzattal kardot ránt. Bárd próbálná csitítani, hátulról lefogja a csaj karjait. Az berág, láb izomból hátralendít. Támadó dobás 00, sebzés ágyékra 13 Ép. Bárd részéről heveny üvöltős fetrengés, heréi a mandulái helyén... (Négy)
És a csapat készen állt arra, hogy elkezdje a tulajdonképpeni kalandot... Kép

Fable után szabadon a hölgyet meg lehet tisztelni a Nító névvel ami a férfiatlanító rövid változata.

loki0509

loki0509

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2013.01.17, 08:00

Akkor én is írok: kezdésnek CP -életút(nak szánt)

Helyszín Amerika talán L.A. Játékosok JK1 (Szóló, pisztoly+kardmester) én, JK2 (Szóló2 mesterlövész) később csatlakozott mégegy szóló
Életem első Cp-je volt azóta szállóigévé vált "ifjú tigris..." Mivel f*ngom nem volt a rendszerről nemhogy a világról ezt ki is játszottam keményen játékostársaim gyötrelmére.
Előtörténet: JK1: lelépett otthonról mert ráakaszkodott az ottani megakorp egyik vezetőjének a lánya még esküvőt is akar. A csaj imádja a fater nem, de nem küldhet ellene senkit mert magánügy (kockával kidobva) de így sem kellemes. JK2 közben beházasodott a helyi maffiába.
Járom az utcákat hát nézem a számlám és biza ha huzamosabb ideig akarok itt lenni kéne vmi meló. Tipikus klisé irány az egyik rozzantabb ivó. Ott találkozott az ivó nem-igazán-lerozzant tulajával aki mellesleg nő és a fél alvilág be van tőle rezelve. Én persze egyből incselkedek vele, az ivóban döbbent csend, kikerül a piros lap (akkor még nem tudtam mi az) jön az elveszett túrista szöveg, mire a tulaj poénosnak találja, útba igazít a kövér Csárlihoz.
JK1: Adjisten!
CS: No mi a frászt akarsz kölyök?
JK1: Jöttem valami meló után nézni!
CS: Itt nem keresünk senkit!
JK1: De én dolgozni akarok!
CS: Akkor menj át a szomszédba ott talán kapsz melót!
Na gondolván akkor hajrá! Át a szemközti kínaiba majd ott lettem Csó-bácsi takarítója!!!
KM: Most komolyan takarító leszel?
JK1:Naná, van helyem és napi 4ó melóért kapok helybenkészült kaját is.
Eközben bemesélődött JK2 épp Csárlinál van aki kapta a hívást az ivó-csajtól meg egy kis ajándékot a nevemben hogy bánjon velem kedvesen de ugye én addigra már Csó-bácsinál voltam.
KM: No figyuzz lenne itt egy újfiú de elég türelmetlen így most Csó bátyónál van. Menj át érte és nézd meg mit tud. De viselkedj a legnagyobb tisztelettel Csó-bátyó iránt!!!! :nono:
(Később kiderült hogy az öreg valami triádos nagykutya aki hobbiból szeret főzöcskélni)
Teszt: Közelharc egész jól megy nekem amíg kapok egy szép nagyot, KM dob: helymeghatározást d20 "8" ágyék, az elsőt még letűrtem KM dob2: ez is betalál hely "8" megint sbzés valmi orbitális, lementem halálos 2-be
JK1: Most dobjak halál elleni mentőt?
KM: Nem hiszem hogy lenne valaki aki egy tökönrúgásba halt volna bele... eddig...
Dobok, persze beájultam. Elvisznek a szanitéchez az bedrogoz rendesen mást nem igen tud tenni. Innentől kezdve amikor dobni kellett az mindig 1-es lett vagy 0, de az is a legrosszabbkor.
JK2:Persze egyből a lőtérre vitt habozás nélkül. A lőtéren ellőttem az orosz fickó szivarját a szájából úgy hogy előre lőttem a golyó pattant 3-at és a mögötem lévő orosz féltakarásban diskurált leendő partneremmel. Aztán jött a gépfegyver ami egy rugós doboz módjára szétugrott ahogy hozzáértem. Aztán persze a drogok megint hatottak, induláskor utolsó lövés:
JK1: (Nagyzolva a drogok miatt) Dobja ahhoz hogy letegem a fegyvert?
KM: Tudodmit dobjál...
JK1:dob 1 --> balsikertábla: találat NPC, de csak egy volt, az orosz és ő pont most sétált vissza a szobályába.
KM:... :D Na ezt most hogy meséljem be??? Tudod mit hangos orosz káromkodást hallasz az egyik szobából.
JK1: Megnézem
KM: Ne tedd!
Innetől kezdve lőfegyvert szigorúan tilos volt a kezembe venni, Csárli még elmondta hogy nem olyan nagy a gond, kell adni nekem egy gépágyút és csak le kell dobni az ellen közepébe...
Közben persze fejlődtem...a Kínai étteremben már konyhás fiú lettem Csó-bácsi személye alatt...
Pár nap múlva küldetés immáron mint tiszteletbeli maffiatag: Kódnév: (egy bal-szerencse süti alapján) ifjú tigris!
Szimpla pénzbehajtás. Akció pöpecül megtervezve (3 órás tanakodás amikor 15 perc alat meglett volna) kivitelezve. Igen ám de a csávókánknak nincs pénze. Kiderült hogy egy új booster banda szedegeti be a klienseinktől a lóvét ez pedig nem hagyhatjuk. Kis keresgélés a nyomok a már emlegetett ivóhoz vezetnek. Közben csatlakozott hozzánk JK3 mint erősítés.
JK3: Beazonosítja a tetteseket. Egy asztalnál űlnek javában megy a buli "Jópofizok és megpróbálok betársulni."
JK2: Én körbekérdezősködöm a helyiek között
JK1: Odamegyek a púlthoz és kirendelek a banda asztalához a legzúzósabb koktélból fejenként egy korsónyit, de előtte még a csajnak hozzáteszem, hogy nekünk kettőnknek csak valmi vizezett löttyöt adjon mert meló van és jól jönne a segítség. JK3 addigra eltünt.
Esemény: Pia kihoz, mindenki berug még én a vizezett löttytől is, közben JK3 hátratéved az egyik lánykával egy kis rodeóra amnek köszönhetően minden cuccát lenyulták tőle még a nadrágját is. JK2. elment megkeresni de nekem előtte kiadta hogy keressek valami infót a bandatagoknál.
JK1: Elkeztem szisztematikusan végigkutatni a már beájult bandatag csajokat (teljes testmotozás) amikor valami törik a fejemen...
KM: sokkpróba...
JK1: dob --> eredmény "1" Reflexből húzom elő a kabátomból a monokatanát ás vágok vissza, igaz így fél-gugolásból max a lábát találhatom el de legalább nem én húzom a rövidebbet.
KM:Valóban? Akkor dobjál :gonosz:
JK1:dob 0+0+8...betalál sebzés 4k6 eredmény:22+mono ami a páncélok és egyéb SFÉ-t csökkenti
KM: Ahogy megfordulsz szembetalálod magad egy hiányos csövű shotival, és a hely tulajával. A combján lévő revolver a forgótáránál kettévágva és a kardod ami a combja közepéig hatolt. A lábából ömlik a vér...
JK1: :ize: kezeimet magasba emelve kiáltok "Megadom magam"
Csajszi: meglehetősen ingatag erősen koncentrál de kinyögi hogy nagyon gyorsan huzzak a p****ba. Majd elordítja magát hogy ZÁRÓRA!!!
Igy a kaland sajna bukta lett, demivel a karim egy triádos nagykutyánál lakott, a maffiának dolgozgatott, és őlrement a helyi keménycsajjal (máig nem tudjuk ki ő csak hogy valami nagyon-nagyon veszélyes) és életben maradt, ráadásul miután bocsánatot kértem tőle pár hét után ismét spanok lettek, LA-ben mindenkire aki hallott róla a frászt hozza
Azóta emlegetik féltve és csak suttogva az "ifjú tigris" nevet...

CP2020 "2"
Itt én Kezdtem Km-kedni egy havernak meséltem (szóló). Küldetés szimpla nyomozósdi egy kis félreinfórmációval és lövöldözéssel a végén. A feladata megkeresni egy feketedobozt ami a kikötőből lotak el rajta egy csomó kétes ügylet felvétele.
Prioritás előbb találja meg a dobozt mint a rendőrök.
Szóló: Megyek a lakására
Km: A lakás előtt ami egy kisebb tömbház, 4 emeletes, 2 zsarut pillantasz meg és egy kordont.
Szóló: Talán más úton is be lehetne jutni megpróbálom a tetőt,
Km: Hogyan gondoltad?
Szóló: Van a ház mellett hasonló méretarányú lakótömb
Km:Van
Szóló: Milyen messze
Km: kb 1,5 méteres kis sikátor van köztük
Szóló: felmegyek a szomszédos tömb tetejére, és ott biztos ami biztos rohanok és nekirugazkodok
Ezzel máris dobja a kockát mielőtt mondanám hogy felesleges, az eredmény természetesen "1" :bravo:
Szóló: :ize: :ize: :ize: (játékos fogja a felyét)
Km: Jókora lendületet veszel, de rosszul számolod ki a lépést, amikor elugrasz a lábad elakad a párkánykövekbe és mint a Taxi 3-ban pofával előre zúgsz az alattad lévő szemétkonténerbe...Kisidő múlva lépteket hallasz
Szóló: Meghúzom magam míg elmennek
Ezután már sikeresen vette az akadály be is jutott némi nehézség árán a lakótömbe majd ott gyorsan ártalmatlanná tett két másik rendőrt villanóval. A lakásban rá is lelt egy régi VRC-nek álcázott "fekete fém dobozra" na akkor spuri van.
Km: Az egyik rendő vokija beindul "Monty hol a fenébe vagy már jelentkezz" hangzik el belőle.
Szóló: Futok felfele
A ház tetején persze beéri a két zsaru és tüzet nyitnak rá.
Km: dobás 3-as sorozat 1golyó talál sebzés: bemegy de minimális hely: itt megint a d20-at használtuk --> "8" hát ez a p*csöd
Szóló: :kirohog: Az nehezen mert háttal vagyok és futok tőlük elfele
Km: Tudod mi az a kupp? :D
Szóló: ... ... ... :eeek:
Azért a fentebb említett szemetes segítségével sikerült meglógnia de az az arc felejthetetlen volt. Meg majd a dokié s az lesz aki lekezeli.

valeriusblack

valeriusblack

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 727 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2011.10.09, 20:47

Harci jelenet: több a csapatot segítő NJK már sérült vagy halott, több JK már sérült, többnyire súlyosan, egyikük pár utcán át is repült...

Mesélővel beszélgetésem:
-Hé, hé, had cselekedjek már, legalább 3-4 kör óta nem csináltam semmit!
-Tévedés, ez még az első kör volt ,csak annyian vagytok az NJK-kal együtt, hogy hosszúnak tűnik
-De akkor hogy...
-Hát eddig még csak védekezett

BlekmageEvilwizardington

BlekmageEvilwizardington

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 10 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2011.06.20, 13:57

Eddigi legnagyobb facepalm-omat Fallout közben éltem meg. Én próbáltam mesélni.

Egy bizonyos incidens óta visszatérő poén a játékban, hogy valahányszor a csapat bármelyik tagja örizetlenül hagyja a járművét, mire visszatér, már ott figyel a "mikuláscsomag" a járgányon.

Egyik alkalommal egy félig-meddig beszámítható pasas adott nekik egy háború előtti térképet, ami valami nagy kincshez vezet. Az egyik nyom a térképen a Modoc tájvédelmi körzetbe vezetett, azon belül is a legmagasabb mamutfenyőhöz, aminek a csúcsáról elvileg látható a következő nyom. Ezzel nem is volt baj, mert egy erdőfolt közepén megtalálták a cirka 50 méter magas mamutfenyőt. Ekkor JK1 (aki egyébként Jinxed, magyarul kábé Elátkozott vagy Balszerencsés, valamint félig robot volt) vállalkozott rá, hogy felmászik és körülnéz. Föl is ért szépen, hála emberfeletti erejének és ügyességének csak 2-3 alkalommal esett vissza. Hát ahogy nézelődik, látja ám, hogy valaki épp tenné a mikuláscsomagot az egyik kocsi ablaktörlője alá. Emberünk közölte, hogy ő most rá fog lőni plazmapuskával (amely művelet két kezet igényel, és ne feledjük el, hogy ekkor egy 50 méter magas fenyő tetején dekkolt, aminek még szélcsendben is szép nagy a kitérése, ráadásul ha lő, csak a térdével tud kapaszkodni a fába).

Azért csak megpróbálta... Nos, a fa 50 méter magas volt, a kocsi pedig úgy 500 méternyire volt a fától: jó matekosok kiszámolhatják, hogy az így keletkezett háromszög befogója hány méteres lett... Elég az hozzá, hogy mindent összevetve a találati arány olyan -400% volt. Feltettem a kérdést: "Biztos?" Aszongya, naná, és lőtt. Mellé. Dobjuk a százalékot, hátha a Jinxed miatt a képébe robban a puska vagy lezúg a fa tetejéről, de nem. Hajszálon múlt, de nem. Már mindenki dőlt a röhögéstől, aztán szépen lehiggadtunk, pár másodperc szünet, aztán emberünk megszólal:

"Mellé... Hát akkor megpróbálom mégegyszer."

JK2 azóta sem érti, hogy került egy plazmaégésnyom a kocsija motorháztetejére.

Módosította BlekmageEvilwizardington: 2011.06.20, 13:58


T10

T10

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 529 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2010.10.19, 21:01

Hasonló "szivatásos gyereket" én szellemnek meséltem... Álcázott aura, erős varázslatok, vicces kedv - a csapat 0.01 esszenciás, bioturbóval pukkadásig tömött szamija azóta nagyon udvarias, visszafogott és segítőkész az ismeretlen gyermekekkel...;)

Balfars

Balfars

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 283 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2010.10.19, 18:07

(OFF)Ok. Nem azt mondom, hogy kihozott mindent amit lehetett volna. De a mi karakterein is elég tápok voltak azért...(/OFF)


HalfDemon

HalfDemon

    Gonosz Házimacska

  • Fórumita
  • 602 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2010.10.18, 23:24

(OFF)Balfars: akarhogy is, inkabb ne menjunk bele a jatektechnikai reszletekbe. A lenyeg a lenyeg, ez marpedig meseloi hiba volt. (legkozelebb talan tanul belole. (Csak a alapokrol... Harcorientalt magiahasznalo, srun, beavatott? reflexnoveles, rogzites, szoviszellem... es egy csomo egyebb dolog, ami mar a rendszerkedo forumba illene.. -_-! De.)(/OFF)


Balfars

Balfars

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 283 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2010.10.18, 19:51

Eléggé off, de:
(OFF)Volt páncélvarázsa ami 8+os. (Írtam is, hogy elszólta magát a Jm ezzel kapcsolatban. Ezért is lőtte Jk2 el a faágat inkább) Páncél mondjuk 10. Ez még mindig 6H. Van 2 fen tartott varázslata (igaz, hogy ebből egy tuti, hogy fókuszos) és ugyanabban a fordulóban már varázsolt is. Szerintem mivel éjszaka volt simán volt egy éjszakai látás varázslata is. Kitérése pedig megvolt a savbombával szemben. Lehet, hogy próbált valamit varázsolni nem emlékszem már tisztán...
De az njk se mindenható, hogy tisztában legyen a ténnyel; miszerint az én fegyverem úgy van összerakva, olyan tüzelési módban van olyan tölténnyel van ellátva ami átviheti az ő tekintélyes méretű védelmét. A kitérés próba meg mivel sorozatot lőttem +2 vagy +3-as célszámmal megy. (lehet 9 golyó volt nem 8) Azért egy varázslótól egy a mozgást erősen gátló páncélban ne várjuk már el - akár hanyadik szinten áll is-, hogy Neo módjára kikerülje a tőle 6 méterre álló ellenfél golyóit. Ezt a bravúrt azért hagyjuk meg az adeptusoknak, agyondrótozott utcai szamurájoknak.
Egyébként meg ezért szívás ha nem te kezdesz. Lehet lekaszálnak még mielőtt szóhoz juthatnál. Nem véletlen szériatartozék nálam a minimum 3. szintű gyorsított reflex... :nos:
Viszont ezt direkt nem akartam ennyire kifejteni. Csak az SR-t elég jól ismerő emberek számára érdekes ilyen szinten a technikai megvalósítás... (/OFF)

Módosította Balfars: 2010.10.18, 19:53


HalfDemon

HalfDemon

    Gonosz Házimacska

  • Fórumita
  • 602 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2010.10.18, 13:40

Balfars: hamar 6 evesen sokadikszintu beavatott, lehetett volna alakvalto is. :) Egyebbkent.
Kiteresel probalkozhat - mielott meg jonne a 24H.
+ ha sokadik szintu beavatott, akkor valoszinuleg van pancelvarazsa (legalabb 8) + lovedek elteritese, +... Namindegy, szoval, a srun pont egy olyan vilag/szabalyrendszer, ahol a km-nek is fel kell nonie "a magas szinthez".
Es a jatekot ismeroknek max km-i facepallm ami jar. ^_^
De meg is erdemli, aki gyerekeket mesel be harcterre -_-!

Balfars

Balfars

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 283 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2010.10.17, 04:29

Én is írok egyet (később még lehet, jön egy pár)!
Szóval Shadowrun játék. JM-ünk kicsit kezdő és nem sok háttérismerete van a világról ezért egy "alternatív" világot mesél ahol Észak-Amerikát romba dönti a rovarszellemek inváziója. Mivel szeret tápolni két jk-ja mellé betesz 6 :aaaaa: agyontúrbózott njk-t is. (cserébe mi is kihozhattunk mindent ami a szabálykönyvekben van, egyikünknek még segített is erősítgetni)
A küldi az, hogy a csapatnak egy harctéri támogató egység prototípusát kell kimentenie egy kutatóvárosból. A helyi ellenállás infói szerint egy börtönkomplexumba vitték a tudósokat akik tudhatnak valamit a cuccról. A csapat ketté válik a mi részünk:
JK1 (én): Zsoldoskatona (stílusra, elvekre, felépítésre az x-menes Cable-ről van mintázva)
Jk2: adaptus,
Njk1 mesterlövész
Njk2: Dupla shotgunos f***i (ne engem szidjatok én nem engedtem volna)

A csapatunk leszed két őrt a fal mellől, ( mindezt éjszaka) nyomul a fal felé. Egyszer csak valaki nevetni kezd a hátunk mögött és megszólal "ez uncsi, játszunk". Para van, körbenézünk. Egy 14 éves kislány ül a fa tetején full katonai páncélban. -Kb annyira kemény a játék világában mint batman páncélja volt. Géppsuka alatt felesleges is rálőni mert lepattan- Kérdésre nem felel, helyette varázsolni kezd.
Jk2 a leggyorsabb, beleeresztene egy sorozatot. De Jm elszólja magát, hogy felesleges mert a kislány magas szintű beavatott -amit szerintem átlagban 40 éves korában ér el az ember- és aktiválva van egy védővarázslata. Gyors kapcsolás, "ellövöm a faágat". Kislány zuhan 6 méter, tökéletesen tompít! Nem gáz. Jk2 kreatív egy gránátot dob úgy, hogy a kislányra dőljön a fa. Jm jószívű, viszonylag teljesíthető feltételeket szab amik meg is vannak. Kislány kitér a fa elől és ránk szól, hogy álljunk le. Mi persze már parázunk tőle mert az addigi ellenfeleken átgázoltunk, a kiscsaj pedig már minimum 2 haláli helyzetből jött ki karcolás nélkül. Jk1 is célra tart. Kislány átveszi Njk2 fölött az uralmat, a két shoti két Jk fejénél. (Njk1-ről mindenki elfeledkezik). Klasszikus patthelyzet, amiben azért előnyben vagyunk mert mi lehet, hogy gyorsabbak leszünk mint ő. Megoldás egy újabb varázslat amitől mindenki forrónak érzi a kezében tartott tárgyat. Ez csak egy illúzió szóval akaraterő próbával megtartható a cucc. Jk1-nek megvan a próba. Jk2-nek nincs de ő egy savbomba szerűséget vág a kislányhoz. Mivel a shotisra is hat szabadon tevékenykedhetünk:
Jk2: dobja a bombát
Jk1: 9 töltényes sorozat Ex robbanógólyókkal a kislányra. -EX azt jelenti erősebb mint a sima-
Jm: Hány kockát használsz?
Jk1: Mindent ami van! (asszem 16 volt végül összesen) Célszám 2. -Ha nagyobbat dobsz mint a célszám akkor növeli a fegyver sebzésétkódjáz, energiáját-
Végeredmény 24H-s sebzés. -A H=halálos, ezen nincs mit magyarázni, a 24 pedig azt jelenti, hogy az ellenfélnek 24 fölé kell dobnia a testkockáival mégpedig úgy, hogy a dobások nem összeadandók hanem mondjuk egymás után 4*kell hatost dobnod a kockán, hogy legyen sikered és csökkenthesd a halálost súlyosra. Az átlag testkockák száma 3, kislánynak max van kettő- Űber páncél ide vagy oda ez bőven a hullajelölt kategória. Jm is tudja. Néz egy darabig, majd...
Jm: Jól van... Inkább nem írom le az eseményeket, vegyük úgy, hogy meghalt. De tudjátok őt csak azért raktam be, hogy szívassalak kicsit titeket. Nem kellett volna kinyírni!
Jk1 és 2 egymást kiegészítve: Jó fej vagy. Éles harci helyzetben mögénk lopózik, majd fenyegetően lép fel velünk szembe. Még szép, hogy megpróbáltuk lekapcsolni!
Jm: Olyan varázslatai voltak, hogy simán bedarálhatott volna titeket!
Jk-k: Jó de mi ezt honnan tudhattuk volna... :ugri:

Végül is nem basztatott minket. Akkor se morgott már amikor a ránk küldött 10 jól megtermett orkot és ahelyett, hogy leközelharcoltuk volna inkább gránátokkal intéztük el őket. Összességében kezdőhöz képest nem volt rossz mese. Csak a kislányt sajnáltuk utólag...

Bocsi ha egy kicsit hosszú lett de kénytelen voltam pár játéktechnikai szabályt, magyarázatot is mellékelni mert anélkül a játékrendszert nem ismerők számára nem sokat mondott volna a sztori...

Módosította Balfars: 2010.10.17, 04:30


xinaf

xinaf

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 995 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2010.01.20, 23:24

Nem tudom, honnan jutott eszembe, de nagyon emlékezetes játék volt:

Egyik kedvenc karakterem a Gróf nevet viselő bajvívó. (Több rendszerben is létezik, ez éppen a ynevi M.A.G.U.S. énje. Volt ő már űrcovboy is :( ). A jóember élete két dolog körül zajlott: A nők és a párbajok. Egyelőre még nem derült ki, hogy összetört vagy átdöfött szívet hagyott-e többet. Nem is ez a fontos.
Ahogy azt már Gwyddone régebben megírta, ez a Gróf egy napon rámászott egy fiatalka lánykára, de nem volt köztük semmi. Ez nem is baj, merthogy mint kiderült, ő az elsőszülött gyermeke (és szent meggyőződése, hogy az egyetlen is, de ez szinte kizárt). A 32 éves Gróf mélyen a 18 éves lánya szemébe nézett, és közölte vele, hogy mostantól erkölcsös életet fog élni, sötétedésre otthon kell legyen, stb. Szóval játszotta a szigorú apát, és halálosan komolyan is gondolta.
Hogy, hogy nem, a kislányának elege lett belőle, és megírta az apja tartózkodási helyét különböző családoknak, akikben a közös vonás a megrontott leánygyermek, elcsábított feleség, tehát valamiféle szerelmi affér volt.

A Gróf egyik este az ivóból hazafele tartva egy kisebb hadsereg méretével rendelkező (de legalább 50 fős) tömeget észlelt, akik elkezdték üldözni. Rövid futóverseny kezdődött, majd ért végett hamarosan: a jó Gróf egy sikátorban zsákutcába futott, nyomában a bosszúszomjas bátyákból, apákból, egyéb rokonokból és fegyveres zsoldosokból álló tömeggel...
Hősünk viszont összeszedve nemesi önérzetét, kardot rántott, ami önmagában elég fenyegetés lett volna a legtöbb embernek, ha nem hozzák a saját fegyvereseiket, akik viszonozták a gesztust.
Ekkor a Gróf felsóhajtott, majd elkiáltotta magát:
- Mit akartok tőlem, emberek?
- Azt akarjuk, hogy vedd el a lányomat/húgomat/nővéremet, stb!
A Gróf színpadias fájdalommal az arcán így folytatta:
- Nos, éppen azért indultam útnak, hogy megkérjem a kezét egyiküknek... de melyikük legyen az? Szívemnek mindegyik hölgy egyformán kedves...
A tömeg itt elbizonytalanodott. Majd felbátorodott. Mindenki azt követelte, hogy az ő hozzátartozóját vegye el a bajvívó. Míg a Gróf csendben álldogált, a csőcselék egyre hangosabb lett, de a döntő mondat a következő volt:
- Hááát, szerintem először vegye el az ő húgukat, azt majd kinyírjuk, és végül elveszi a lányom...
Ekkor a tömegben lévő férfiak elkezdtek azzal foglalatoskodni, hogy legyilkolják egymást, a Gróf pedig unottan, fütyörészve hazasétált... :)

Copfi

Copfi

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 11 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.07.25, 13:45

Örök kedvencem.
Mágus: bárd és sámán sivatag közepén karavánban csapat másik két tagja, de az őrök nem engedik be őket.másnap a karaván látótávolságon kívül a sámán a karaván elé, de még elég mesze ködöt idéz.Bárd fél percre rá fantom sereget idéz a ködbe, (kb. warcraft 3 Abomination külső) majd egy perccel ez után a az előzőt eltüntetik és egy a karavánhoz közelebbi ponton idézik meg ugyan úgy. egy percre rá megjelenik a köd a karaván belsejében, teljes a káosz két karakter besurran és elbújik a szállítmányban.

Diok

Diok

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 191 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.07.08, 03:33

Magus csapat, a társaság fele leütve Kard lovagok által, fent a hegyekben, két kilométerre egy menekült tábortól, hat kilométerre egy gyorsan közeledő ork seregtől. Ketten vannak csak talpon egy tolvaj és egy bárd. A harcos és a lovag fekszik a pap már a lelkét is kilehelte.
KM menti a helyzetet.
Lovag1: No ennek is vége, ti ott tegyétek le a fegyvert és megkegyelmezünk!
Tolvaj: Jaj nagyuram szép vagy jó vagy!
Bárd: Hej be jóságos vagy hozzák szép vitéz!
Lovag2: Fussatok vissza a táborotokba és mondjátok nekik itt a vég.
Lovag1: Igen, menjetek és vigyétek társaitokat is, lássák nagyságunkat.
Bárd: Köszönöm szép vitéz köszönöm. Szép vagy és nemes!
Tolvaj: Szántom, vetem földed jó uram! Nagy vagy jó vagy!
Lovag2: De megálljatok a társatok eltörte barátom kardját. Ezt kárpótoljátok.
Lovag3: Igen! Ide minden pénzetek!
Tolvaj: Há ne legyéé má g*ci. Há nincsen nekem pénzem.
Bárd: Há segélybűl élek. Szegény vagyok.
Majd nekiálltak percekig alkudni, míg társaik majdnem elvéreztek, míg a sereg egyre csak közeledett.

Serafis

Serafis

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 0 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.22, 22:10

Nos... Egy gyöngyszem...
Jk egy bajvívó. Épp egy lakodalomban bóklásztak, s míg a társa egy dartonita paplovag hősiesen megfektette az ifjú arát, addig ő egy másik vendéglátó egységbe botorkált, ahol belekötött egy törpébe. Nos... Mondanom sem kell, hősünk kijött a béketűrésböl és kardot rántott...de nem akarta megsebezni a törpét...ezért célzott támadás a törpe szakállára....00... :D gyakorlatilag megborotválta...Nos erre tarini barátunk is bepöccent, és leverte újonnan borbélynak álló bajvívónknak a vesélyét.... :)

McKrisz

McKrisz

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 10 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.19, 11:12

Bár nem kaptam kiegészítést játékosaimtól, azért most már e helyütt közzéteszem a Vidám Szociopaták ....



Ez beteg! :D Feldobta a sulit! :nos:


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]