Ugrás tartalomhoz


Fotó

Emlékezetes játékok


  • Válasz írásához lépj be
235 hozzászólás érkezett eddig

T10

T10

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 632 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.10.19, 21:01

Hasonló "szivatásos gyereket" én szellemnek meséltem... Álcázott aura, erős varázslatok, vicces kedv - a csapat 0.01 esszenciás, bioturbóval pukkadásig tömött szamija azóta nagyon udvarias, visszafogott és segítőkész az ismeretlen gyermekekkel...;)

Balfars

Balfars

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 283 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.10.19, 18:07

(OFF)Ok. Nem azt mondom, hogy kihozott mindent amit lehetett volna. De a mi karakterein is elég tápok voltak azért...(/OFF)


HalfDemon

HalfDemon

    Gonosz Házimacska

  • Fórumita
  • 603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.10.18, 23:24

(OFF)Balfars: akarhogy is, inkabb ne menjunk bele a jatektechnikai reszletekbe. A lenyeg a lenyeg, ez marpedig meseloi hiba volt. (legkozelebb talan tanul belole. (Csak a alapokrol... Harcorientalt magiahasznalo, srun, beavatott? reflexnoveles, rogzites, szoviszellem... es egy csomo egyebb dolog, ami mar a rendszerkedo forumba illene.. -_-! De.)(/OFF)


Balfars

Balfars

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 283 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.10.18, 19:51

Eléggé off, de:
(OFF)Volt páncélvarázsa ami 8+os. (Írtam is, hogy elszólta magát a Jm ezzel kapcsolatban. Ezért is lőtte Jk2 el a faágat inkább) Páncél mondjuk 10. Ez még mindig 6H. Van 2 fen tartott varázslata (igaz, hogy ebből egy tuti, hogy fókuszos) és ugyanabban a fordulóban már varázsolt is. Szerintem mivel éjszaka volt simán volt egy éjszakai látás varázslata is. Kitérése pedig megvolt a savbombával szemben. Lehet, hogy próbált valamit varázsolni nem emlékszem már tisztán...
De az njk se mindenható, hogy tisztában legyen a ténnyel; miszerint az én fegyverem úgy van összerakva, olyan tüzelési módban van olyan tölténnyel van ellátva ami átviheti az ő tekintélyes méretű védelmét. A kitérés próba meg mivel sorozatot lőttem +2 vagy +3-as célszámmal megy. (lehet 9 golyó volt nem 8) Azért egy varázslótól egy a mozgást erősen gátló páncélban ne várjuk már el - akár hanyadik szinten áll is-, hogy Neo módjára kikerülje a tőle 6 méterre álló ellenfél golyóit. Ezt a bravúrt azért hagyjuk meg az adeptusoknak, agyondrótozott utcai szamurájoknak.
Egyébként meg ezért szívás ha nem te kezdesz. Lehet lekaszálnak még mielőtt szóhoz juthatnál. Nem véletlen szériatartozék nálam a minimum 3. szintű gyorsított reflex... :nos:
Viszont ezt direkt nem akartam ennyire kifejteni. Csak az SR-t elég jól ismerő emberek számára érdekes ilyen szinten a technikai megvalósítás... (/OFF)

Módosította Balfars: 2010.10.18, 19:53


HalfDemon

HalfDemon

    Gonosz Házimacska

  • Fórumita
  • 603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.10.18, 13:40

Balfars: hamar 6 evesen sokadikszintu beavatott, lehetett volna alakvalto is. :) Egyebbkent.
Kiteresel probalkozhat - mielott meg jonne a 24H.
+ ha sokadik szintu beavatott, akkor valoszinuleg van pancelvarazsa (legalabb 8) + lovedek elteritese, +... Namindegy, szoval, a srun pont egy olyan vilag/szabalyrendszer, ahol a km-nek is fel kell nonie "a magas szinthez".
Es a jatekot ismeroknek max km-i facepallm ami jar. ^_^
De meg is erdemli, aki gyerekeket mesel be harcterre -_-!

Balfars

Balfars

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 283 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.10.17, 04:29

Én is írok egyet (később még lehet, jön egy pár)!
Szóval Shadowrun játék. JM-ünk kicsit kezdő és nem sok háttérismerete van a világról ezért egy "alternatív" világot mesél ahol Észak-Amerikát romba dönti a rovarszellemek inváziója. Mivel szeret tápolni két jk-ja mellé betesz 6 :aaaaa: agyontúrbózott njk-t is. (cserébe mi is kihozhattunk mindent ami a szabálykönyvekben van, egyikünknek még segített is erősítgetni)
A küldi az, hogy a csapatnak egy harctéri támogató egység prototípusát kell kimentenie egy kutatóvárosból. A helyi ellenállás infói szerint egy börtönkomplexumba vitték a tudósokat akik tudhatnak valamit a cuccról. A csapat ketté válik a mi részünk:
JK1 (én): Zsoldoskatona (stílusra, elvekre, felépítésre az x-menes Cable-ről van mintázva)
Jk2: adaptus,
Njk1 mesterlövész
Njk2: Dupla shotgunos f***i (ne engem szidjatok én nem engedtem volna)

A csapatunk leszed két őrt a fal mellől, ( mindezt éjszaka) nyomul a fal felé. Egyszer csak valaki nevetni kezd a hátunk mögött és megszólal "ez uncsi, játszunk". Para van, körbenézünk. Egy 14 éves kislány ül a fa tetején full katonai páncélban. -Kb annyira kemény a játék világában mint batman páncélja volt. Géppsuka alatt felesleges is rálőni mert lepattan- Kérdésre nem felel, helyette varázsolni kezd.
Jk2 a leggyorsabb, beleeresztene egy sorozatot. De Jm elszólja magát, hogy felesleges mert a kislány magas szintű beavatott -amit szerintem átlagban 40 éves korában ér el az ember- és aktiválva van egy védővarázslata. Gyors kapcsolás, "ellövöm a faágat". Kislány zuhan 6 méter, tökéletesen tompít! Nem gáz. Jk2 kreatív egy gránátot dob úgy, hogy a kislányra dőljön a fa. Jm jószívű, viszonylag teljesíthető feltételeket szab amik meg is vannak. Kislány kitér a fa elől és ránk szól, hogy álljunk le. Mi persze már parázunk tőle mert az addigi ellenfeleken átgázoltunk, a kiscsaj pedig már minimum 2 haláli helyzetből jött ki karcolás nélkül. Jk1 is célra tart. Kislány átveszi Njk2 fölött az uralmat, a két shoti két Jk fejénél. (Njk1-ről mindenki elfeledkezik). Klasszikus patthelyzet, amiben azért előnyben vagyunk mert mi lehet, hogy gyorsabbak leszünk mint ő. Megoldás egy újabb varázslat amitől mindenki forrónak érzi a kezében tartott tárgyat. Ez csak egy illúzió szóval akaraterő próbával megtartható a cucc. Jk1-nek megvan a próba. Jk2-nek nincs de ő egy savbomba szerűséget vág a kislányhoz. Mivel a shotisra is hat szabadon tevékenykedhetünk:
Jk2: dobja a bombát
Jk1: 9 töltényes sorozat Ex robbanógólyókkal a kislányra. -EX azt jelenti erősebb mint a sima-
Jm: Hány kockát használsz?
Jk1: Mindent ami van! (asszem 16 volt végül összesen) Célszám 2. -Ha nagyobbat dobsz mint a célszám akkor növeli a fegyver sebzésétkódjáz, energiáját-
Végeredmény 24H-s sebzés. -A H=halálos, ezen nincs mit magyarázni, a 24 pedig azt jelenti, hogy az ellenfélnek 24 fölé kell dobnia a testkockáival mégpedig úgy, hogy a dobások nem összeadandók hanem mondjuk egymás után 4*kell hatost dobnod a kockán, hogy legyen sikered és csökkenthesd a halálost súlyosra. Az átlag testkockák száma 3, kislánynak max van kettő- Űber páncél ide vagy oda ez bőven a hullajelölt kategória. Jm is tudja. Néz egy darabig, majd...
Jm: Jól van... Inkább nem írom le az eseményeket, vegyük úgy, hogy meghalt. De tudjátok őt csak azért raktam be, hogy szívassalak kicsit titeket. Nem kellett volna kinyírni!
Jk1 és 2 egymást kiegészítve: Jó fej vagy. Éles harci helyzetben mögénk lopózik, majd fenyegetően lép fel velünk szembe. Még szép, hogy megpróbáltuk lekapcsolni!
Jm: Olyan varázslatai voltak, hogy simán bedarálhatott volna titeket!
Jk-k: Jó de mi ezt honnan tudhattuk volna... :ugri:

Végül is nem basztatott minket. Akkor se morgott már amikor a ránk küldött 10 jól megtermett orkot és ahelyett, hogy leközelharcoltuk volna inkább gránátokkal intéztük el őket. Összességében kezdőhöz képest nem volt rossz mese. Csak a kislányt sajnáltuk utólag...

Bocsi ha egy kicsit hosszú lett de kénytelen voltam pár játéktechnikai szabályt, magyarázatot is mellékelni mert anélkül a játékrendszert nem ismerők számára nem sokat mondott volna a sztori...

Módosította Balfars: 2010.10.17, 04:30


xinaf

xinaf

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1102 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.01.20, 23:24

Nem tudom, honnan jutott eszembe, de nagyon emlékezetes játék volt:

Egyik kedvenc karakterem a Gróf nevet viselő bajvívó. (Több rendszerben is létezik, ez éppen a ynevi M.A.G.U.S. énje. Volt ő már űrcovboy is :( ). A jóember élete két dolog körül zajlott: A nők és a párbajok. Egyelőre még nem derült ki, hogy összetört vagy átdöfött szívet hagyott-e többet. Nem is ez a fontos.
Ahogy azt már Gwyddone régebben megírta, ez a Gróf egy napon rámászott egy fiatalka lánykára, de nem volt köztük semmi. Ez nem is baj, merthogy mint kiderült, ő az elsőszülött gyermeke (és szent meggyőződése, hogy az egyetlen is, de ez szinte kizárt). A 32 éves Gróf mélyen a 18 éves lánya szemébe nézett, és közölte vele, hogy mostantól erkölcsös életet fog élni, sötétedésre otthon kell legyen, stb. Szóval játszotta a szigorú apát, és halálosan komolyan is gondolta.
Hogy, hogy nem, a kislányának elege lett belőle, és megírta az apja tartózkodási helyét különböző családoknak, akikben a közös vonás a megrontott leánygyermek, elcsábított feleség, tehát valamiféle szerelmi affér volt.

A Gróf egyik este az ivóból hazafele tartva egy kisebb hadsereg méretével rendelkező (de legalább 50 fős) tömeget észlelt, akik elkezdték üldözni. Rövid futóverseny kezdődött, majd ért végett hamarosan: a jó Gróf egy sikátorban zsákutcába futott, nyomában a bosszúszomjas bátyákból, apákból, egyéb rokonokból és fegyveres zsoldosokból álló tömeggel...
Hősünk viszont összeszedve nemesi önérzetét, kardot rántott, ami önmagában elég fenyegetés lett volna a legtöbb embernek, ha nem hozzák a saját fegyvereseiket, akik viszonozták a gesztust.
Ekkor a Gróf felsóhajtott, majd elkiáltotta magát:
- Mit akartok tőlem, emberek?
- Azt akarjuk, hogy vedd el a lányomat/húgomat/nővéremet, stb!
A Gróf színpadias fájdalommal az arcán így folytatta:
- Nos, éppen azért indultam útnak, hogy megkérjem a kezét egyiküknek... de melyikük legyen az? Szívemnek mindegyik hölgy egyformán kedves...
A tömeg itt elbizonytalanodott. Majd felbátorodott. Mindenki azt követelte, hogy az ő hozzátartozóját vegye el a bajvívó. Míg a Gróf csendben álldogált, a csőcselék egyre hangosabb lett, de a döntő mondat a következő volt:
- Hááát, szerintem először vegye el az ő húgukat, azt majd kinyírjuk, és végül elveszi a lányom...
Ekkor a tömegben lévő férfiak elkezdtek azzal foglalatoskodni, hogy legyilkolják egymást, a Gróf pedig unottan, fütyörészve hazasétált... :)

Copfi

Copfi

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 11 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2009.07.25, 13:45

Örök kedvencem.
Mágus: bárd és sámán sivatag közepén karavánban csapat másik két tagja, de az őrök nem engedik be őket.másnap a karaván látótávolságon kívül a sámán a karaván elé, de még elég mesze ködöt idéz.Bárd fél percre rá fantom sereget idéz a ködbe, (kb. warcraft 3 Abomination külső) majd egy perccel ez után a az előzőt eltüntetik és egy a karavánhoz közelebbi ponton idézik meg ugyan úgy. egy percre rá megjelenik a köd a karaván belsejében, teljes a káosz két karakter besurran és elbújik a szállítmányban.

Diok

Diok

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 191 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2009.07.08, 03:33

Magus csapat, a társaság fele leütve Kard lovagok által, fent a hegyekben, két kilométerre egy menekült tábortól, hat kilométerre egy gyorsan közeledő ork seregtől. Ketten vannak csak talpon egy tolvaj és egy bárd. A harcos és a lovag fekszik a pap már a lelkét is kilehelte.
KM menti a helyzetet.
Lovag1: No ennek is vége, ti ott tegyétek le a fegyvert és megkegyelmezünk!
Tolvaj: Jaj nagyuram szép vagy jó vagy!
Bárd: Hej be jóságos vagy hozzák szép vitéz!
Lovag2: Fussatok vissza a táborotokba és mondjátok nekik itt a vég.
Lovag1: Igen, menjetek és vigyétek társaitokat is, lássák nagyságunkat.
Bárd: Köszönöm szép vitéz köszönöm. Szép vagy és nemes!
Tolvaj: Szántom, vetem földed jó uram! Nagy vagy jó vagy!
Lovag2: De megálljatok a társatok eltörte barátom kardját. Ezt kárpótoljátok.
Lovag3: Igen! Ide minden pénzetek!
Tolvaj: Há ne legyéé má g*ci. Há nincsen nekem pénzem.
Bárd: Há segélybűl élek. Szegény vagyok.
Majd nekiálltak percekig alkudni, míg társaik majdnem elvéreztek, míg a sereg egyre csak közeledett.

Serafis

Serafis

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 0 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2009.05.22, 22:10

Nos... Egy gyöngyszem...
Jk egy bajvívó. Épp egy lakodalomban bóklásztak, s míg a társa egy dartonita paplovag hősiesen megfektette az ifjú arát, addig ő egy másik vendéglátó egységbe botorkált, ahol belekötött egy törpébe. Nos... Mondanom sem kell, hősünk kijött a béketűrésböl és kardot rántott...de nem akarta megsebezni a törpét...ezért célzott támadás a törpe szakállára....00... :D gyakorlatilag megborotválta...Nos erre tarini barátunk is bepöccent, és leverte újonnan borbélynak álló bajvívónknak a vesélyét.... :)

McKrisz

McKrisz

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 10 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2009.05.19, 11:12

Bár nem kaptam kiegészítést játékosaimtól, azért most már e helyütt közzéteszem a Vidám Szociopaták ....



Ez beteg! :D Feldobta a sulit! :nos:

Gwyddone

Gwyddone

    Drow papnő

  • Fórumita
  • 56 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2009.05.19, 09:30

Bár nem kaptam kiegészítést játékosaimtól, azért most már e helyütt közzéteszem a Vidám Szociopaták megjelölésű kaland nem túl részletes vázlatát. Amit tudni illik hozzá, hogy ezt egy üveg pezsgő után kezdtük el játszani, levezetésképpen egy komolyabb menet után...

Játékunk: Enyém a vár. Hard fantasy, conanos fajta, ókori környezet, Közel-Kelet, Szíria. Vannak varázslók, sárkányok, tündérek, boszorkányok, halotti szellemek.
Játékosok; két pszichopata, gyakorló tömeggyilkos. A Vadász, és Trükkös, igazi nevük nincs.
Megérkeznek egy gyanúsan csöndes városkába, ahol éppen vásár van - zaj és mókázók nélkül. Rövid úton kiderítik, hogy az új várnagy érkezte óta nem szabad hangoskodni a városkában, a vár uráról, Zebulonról meg semmit nem lehet biztosan tudni, de annál többet sejteni.
Ezek után Trükkös kibérelte a fogadóstól a feleségét egy alkalomra, majd, miután szobára vitte az asszonyt, mint aki jól végezte a dolgát, lement újra, és társával lemészárolták a fogadó vendégeit és üzemeltetőit. A hullákat kizsebelve a sörfőző kádakba rejtették és lefedték. Mindezt, mivel a csendrendelet is őket segítette, némi halálsikolygást leszámítva hulla csöndben.

Igen ám, de a várnagy erre a kicsi zajra is felfigyelt... döngő léptekkel (Trükkös tippe: párzó mamutok? egy akkád haverom beszélt róla nekem....) meg is érkezett. Bazinagy, fekete páncél, rés nélkül, meg fekete sisak, neve: Hamaria Retép.
Hőseink megpróbálták kinyírni, roppant kevés sikerrel, holott Trükkös még a szemrésbe is beszúrt. Ennek ellenére a várnagy leverte a Vadászt, Trükkössel, aki az istennek sem tudott elájulni, pedig már nagyon szeretett volna. Végül őt elhajította a várnagy, bele egy kőfalba.

Trükkös egy házban ébredt fel, egy éktelenül csúf nőszemély mellett; a hölgy Bús Helén, boszorkány néven mutatkozott be, (játékosok később ráaggatott titulusai: Szomorú Jezabel, Depressziós Tehén, Búú Riska, Riska) és megkérte Trükköst, hogy ugyan már, szerezze vissza neki a szakácskönyvét (piros fedelű, vaskos könyv, elején pentagrammával; Trükkös szerint "zsidó csillagos könyv"), cserébe egy marék drágakőért, esetleg a társát is kiszabadíthatja. Adott neki egy nadrágot meg egy kardot, és útjára bocsátotta. Szó szerinti idézet magasröptű tárgyalásukból:
"- Lóf*sz járt már benned?
- Igen, de még csak egyszer.
- És élvezted?
- Igen, de erre most nincs időnk..." (az első ajánlatra, ami csak annyi volt, hogy kiszabadíthatja a társát)

Vadász tökpucéran ébredt, börtönben, legnagyobb meglepetésére bilincsek nélkül. Volt cellatársa is, egy csúnyán összevert fiatal srác (aki tizenhat évesen még szűz, mint a karakterek később gyakran felemlegették), beszélgetésbe elegyedett a kölyökkel:
- Figyelj, te mit követtél el, hogy a falhoz bilincseltek? Én megpróbáltam megölni a várnagyot, és mégis szabadon vagyok...
- Élek.
- Ez szívás.
A kölyökről kiderült, hogy sárkány, a várúr fia, ám immár nem a jogos örökös, mivel ezt a pozíciót a várnagy foglalta el, három napja, miután porrá verte Bús Helént, elvette a könyvét és kihajította a várból a boszorkányt. Ezt követően pedig a kissárkány csontjait törte pozdorjává egy fal segítségével, és bezárta ebbe a mágikus cellába. Mivel a kölyök bilincsei elég érdekesek voltak, a Vadász inkább a mennyezetet bontotta. Társalogtak is:
- Van társad?
- Igen.
- És megbízol benne?
- Hülye vagy? Élni akarok... bár ezért még senki nem fizetett neki, és egyedül unalmas gyilkolni...
De a beszélgetés nem tartott sokáig, tekintve, hogy a kölyök eléggé halál szélén volt, három napja nem evett stb... kiájult, a gyakorló gyilkos meg folytatta a falbontást.

Ekkor érkezett meg a Trükkös, meg is találta a börtönt, és mennyezetet bontó társát is. Kedves társalgás bontakozott ki:
- Hé, én vagyok itt, Trükkös...
-Te meg mit akarsz itt?
- Érted jöttem, kiszabadítalak.
- Te... jól vagy?
- Kellesz.
-Te, van itt egy tizenhat éves szűz is...
- Megerőszakoltad?
- Á, fiú...
- Az sz*pás...
Trükkös hozott csákányt, kötelet, kibontották az ablak környékét, Trükkös bemászott. Lebontották a mennyezetet, lezuhant a kőlap a varázslóval együtt, aki szerencsétlen töksüket volt, nem hallotta a munkálkodást. Jöttek az őrök, velük igen érdekes harc folyt le, a mennyezetről lógó gyilkosokat böködték a dárdával, csak az egy szál ágyékkötőben flangáló Vadászt szúrták meg, de a Trükkös berántotta a dárdától a katonákat.
-Halkan üvölts, csendrendelet van... arrrgh... ez rám is vonatkozik... (és beleharap a saját karjába, hogy ne üvöltsön)

Ám közben riadó, gyorsan lemásztak, hullának odafeküdtek. Mázlijuk révén be sem nagyon néztek a cellába, csak egy varázsló újra rendbehozta kívülről a börtönt. Minden egyes részt.
Amint minden lenyugodott, a gyilkosok felkeltek, átvették az őrök ruháit, életre pofozták és kizsebelték a varázslót (kulcs, pikkely, aranylapocska), nagy nehezen kifaggatták a süket varázsost arról, hogyan jutnak ki innen, meg hol találják meg a "zsidó könyvet", és hogy hogyan szabadíthatják ki a kissárkányt (miután először csákánnyal vágtak rá a bilincsre, mire is a kölyök üvölteni kezdett, és elájult, megint). Összekötözték a varázslót, és a megnyitott átjárón felvitték a saját szintjére. Aztán feljebb mentek egy szinttel, ott is ugyanezt az eljárást (meglepem, leütöm, kifaggatom, leütöm, összekötöm, dívány alá dugom) alkalmazták Ramónra, a nekromantára. Kizsebelték; kulcs, pikkely, aranylapocska. És volt ott egy könyv, kinyitva; hogyan öljünk meg biztosan egy sárkányt. "hántsunk le róla kilenc pikkelyt, és elveszti az erejét..." Még egy szinttel feljebb, a csillagjóshoz. Eddigre tudták, hogy a várnagy valószínűleg démon, amit talán a csillagjós idézett meg, tehát eltakarodik, ha kinyírják a fickót. Ezt nem kevés sérülés árán végre is hajtották, bár kifaggatni ezt a varázslót nem sikerült, túl hamar meghalt. A biztonság kedvéért lefejezték, kivágták a szívét és összezúzták (jól tették, egyébként életre kelt volna), kizsebelték; hat pikkely, kulcs, aranylapocska. A könyv sehol.

Vissza, le a cellába, az aranylapokkal leszedik a falról az ájult kölyköt, és nekiláttak rá visszapakolni a pikkelyeket, eleinte kevés sikerrel:
- Nem, nem oda, ide való!
- Te, hülye, fordítva, a véres része lesz befelé!
- Dehogy, fordítva tartod!
- A kölyök van fordítva!
Majd végül sikerrel jártak. A kissárkány magához tért ugyan, de igen kevés ereje volt még. Feljebb cipelték egy szinttel, hátha ott jobban érzi magát, valamelyest úgy is lett. Meggyógyította a gyilkosok sebeit, és kinyitotta az ajtót, de magára nem tudott varázslatot olvasni. Sebaj, megkérdezték tőle, hol van a könyvtár, aztán felkapták, és vitték a lakótoronyba. Sikeresen elkerülték a dühös várnagyot, bejutottak a toronyba, és a szűzlányoknak odaadták a kölyköt (a várnagy parancsa, hogy vegyétek el a kölyök szüzességét). Ők felmentek a könyvtárba, megtalálták és összecsomagolták a könyvet, Vadász lement a kissárkányért (még szűz volt; emberi léptékkel olyan négy év körül járhatott), és épp időben szöktek el a dühös apuka és a felpaprikázott várnagy előtt, utóbbival szorosan a sarkukban, elszaladtak Bús Helénig, ledobták a könyvet, a kölyköt, átvették a jutalmat, és loholtak. Csónakkal és két rabszolgával (evezősnek) szöktek, majd amikor már látták a másik kikötőt, tengerésztemetést rendeztek a még élő rabszolgáknak. Végül dühösen konstatálták, hogy a drágakövekből nyál és üveg lett, és megkapták a hírt, hogy a Bús Helén veszített (ha a boszorkány győz, a drágakövek drágakövek maradnak).
Nem sikerült ugyan a küldetés, pláne, hogy a hencegő hercegnőig el sem jutottak, de túlélték...

Módosította Gwyddone: 2009.05.19, 09:34


Diok

Diok

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 191 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2009.04.13, 02:48

Üdv!

Négy fős csapat vaksötétben bolyong a föld alatt. Valami ősi városra találnak ami csak első ránézésre volt lakatlan. Az egyik Jk-nál egy világító kard volt, ő vezette a csapatot. Ahogy halad, hirtelen egy vézna pikkelyes lábat vesz észre, de azt tulajdonosa gyorsan visszahúzza a sötétségbe. Mindenki megdöbbenésére üldözőbe veszi. Szalad a lény után nem tudja utolérni csak torz lábát látja, majd egy kötél tekeredik a kardra és kirántják a kezéből egyetlen fényforrását. Ott maradt tök egyedül a legmélyebb sötétségben. Nem lát semmit, de azt érzi, hogy millió kéz fogdossa és próbálja megkötözni.
A többiek már utána akarnak indulni, mikor a fickó tökéletes mása jön elő az egyik ház mögül kezében a karddal.
A sötétben maradt növekvő félelemmel küzd a lények ellen akik taktikát változtatnak és levegőbe emelve elviszik számára ismeretlen helyre, magára hagyják a fickó próbál meglépni de valami toronyszerűség tetején lehet ugyanis bármerre megy elfogy lába alatt a talaj. Vaksötét és semmi.
Eközben alteregója próbálja kitűnő szakács képességeiről meggyőzni társait.
A sötétben maradt hisztérikus állapotban van, mikor két vörös pontot vesz észre tőle nem is oly távol, ami egyre közelebb jön felé. Már ott van előtte mikor beugrik neki, szent fény, pap volt a szentem. Elmormolja vörös fényben egy kígyófejjel találja magát szembe nyakát kivéve többi része a sötétségbe veszik, fején szarvak lapos széles szájában tengernyi borotvaéles fogak.
Mázlijára a teremtmény nem támadta meg, inkább sorsára hagyta, a többiek leleplezték az imposztort később megtalálták egymást. De többet senkinek sem jutott eszébe ilyen magánakció.

Diok

Diok

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 191 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2009.02.23, 15:10

Heti M.A.G.U.S. termés:
1. szintű csapat:
JK1: Elf mágus
JK2: Kyr pusztító (igen engedtem játszani)
JK3: Dzsad boszorkánymester
JK4: Toroni fejvadász

A kis csapat egy bandita tábort keresgél egy világvégén lévő falu közelében. Némi pénzért és hírnévért (mindenki a helyi börtön vendégszeretetét élvezte). Az erdő mélyén egy alig használt ösvényre bukkanva rájönnek, hogy biz már nincsenek is olyan messze a zsíros jutalomtól. Az elf megy elől hisz mesterfokú erdőjárással ő a legalkalmasabb erre. Kár, hogy nem volt csapdafelfedezése… Hurokcsapdába lépve asztrál próbát elbukva egy óriási sikoltással röpül a levegőbe. A többiek leszedik, de mindenki tudja, hogy a meglepetés ereje oda. Hamarosan egy hang érkezik hozzájuk valahonnan a fák tetejétől. Majd egy bandita lép ki a bokorból és kialakul a klasszikus pénzt vagy életet szituáció. Persze a derék JK-k nem engednek, a lombkoronából érkező tűznyíl sem veszi kedvüket. A bandita először az elfhez lép oda és próbálja kifejteni kezéből botját. Az nem engedi, mire egy tűznyíl találja el a vállát, - 8 fp és 3 ép elájul, csak két csizmája lóg ki a bokorból. A bandita mellé ugrik két másik társa plusz még ott van a lombok közt elrejtőzött tűznyilas csóka. Ebbe beletenyereltek. A bm (egy előző kalandba 2 ép vesztve esett be egy gödörbe így egy sétabottal tudott csak közlekedni) úgy határoz, hogy elrettenti a banditákat, égbe emeli a kezeit és villámokat kíván szórni belőle. A varázslat létrejön és ő elterül a földön mint egy zsák. A hatás elmarad. A fejvadász el kíván rejtőzni persze elvéti így inkább csatázik irdatlan bénákat dobálnak ( a banditák úgy voltak megcsinálva, hogy olyan 45 környékén eltalálják őket, kb kétszer sikerült) 3 kör múlva fekszik 4 körben a kyr is összeesik mindenki várt az őrjöngés kezdetére de a tűznyilas 5 fp-t és 6 ép-t ütött le róla. A bm aki eddig dobótőrökkel segítette őket inkább megadja magát. Leütik.
Időkiesés. Egy kis gyéren megvilágított szobában találják magukat, ahol a banditák használható alapanyagot látnak bennük és felajánlják nekik a csatlakozás lehetőségét. Kicsit filóznak hárman (halál jellemekkel) még hajlanak is rá, de az elf ügyesség próbát megdobva hátrakötött kézzel az egy hátrahagyott őrt megbűvöli és eléri, hogy engedje el őket. (Barátság mozaik és sikeres párbeszéd) persze a hatás elmúltával kénytelenek kivégezni. A bosz mester sánta a kyr nem tudja használni jobb kezét (szerencse, hogy balkezes) a varázslónak fáj a válla így köteles minden varázslás előtt 20 % fölé dobni, hogy a fájdalom ne zavarja a varázslást, a fejvadász igen sok vért vesztett. Átjutnak egy másik szobába ahol fél órás tanácskozás után döntik csak el hogy hogyan öljenek meg két fegyvertelen banditát akik épp az ő cuccukat pakolják a raktárba. Semmi nem úgy sikerül ahogy tervezik, a kyr az ajtót tokostól rúgja be a fejvadász nem tudja eltalálni a háttal lévő félelem alatt menekülő banditát az elf felgyújt egy szekrényt, a bosz mester pedig leül egy székre. Felfegyverkezés, az ajtót visszaillesztik a helyére asztalt tolnak elé a bm széken ülve kíván íjazni. A banditák hamarosan visszatérnek megtudni mit határoztak foglyaik. 1 hulla = óriási harag. Át ebbe a szobába az elsőre rá is dől az ajtó másik három pedig rajta keresztül, a főnöknek nevezett láncinges banditát a bm egy villámmal durván túlüti nekirepül a falnak, majd onnan szédülve ront a kalandozóknak. A kyrt második körben íjász szabállyal teríti le egy nyílpuskás. A harmadik körben a főnök egy jól irányzott ütéssel csapja falhoz a fejvadászt majd tántorogva tovább a varázshasználók felé. A nyílpuskás bandita két lövésétől ájultan borul ki a boszorkánymester a székből. Az elf elvétve az asztrál próbáját összehugyozza magát. Leütik.
Időkiesés.
Tág tér, kis rét az erdő közepén nem messze egy romos kúria, megkötözve fejjel lefelé kikötve szembe a teljes banditacsapattal, akik a célba lövést kívánják gyakorolni…

Serafis

Serafis

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 0 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2009.01.30, 20:33

Lithas!

Kráni parti. Szökési szándékkal. Összemesélés.A csapat:
Jk1: Fejvadász (ember)
Jk2: Szökött gladiátor (ember)
Jk3: Kitaszított elf varázsló, akinek sűrgős lenne a távozás
Jk4: Fejvadász (ember)

Jk3 épp lopva járja a várost, amikor zajokra lesz figyelmes. Betér a sikátorba ahonnan a zajokat hallotta. Bent szembe találja magát egy gladiátorral(Jk2) és egy fejvadásszal(Jk1), akik épp egy hulla fölött osztozkodnának annak javain, csak nem jutnak dűlőre, amikor az épület második emeletéről kirepül egy tag(Jk4), és a földrezuhan. :gyagya:
Hirtelen sok lett az egy sikátorra jutó kráni gyilkosok száma. Mielőtt még egymás torkának estek volna, Jk3 kilétét nem felfedve, inkább azt tanácsolta, hogy később is a Kosfejes színe elé juttathatják egymást, de jobb lenne eltűnni egy nyugodtabb helyre...

Nos a nyugodtabb hely...
Menekülnek, persze mindenki meg akarja ölni a másikat, de szövetségbe kényszerülnek.....
Egyszercsak 5fős csapatba botlanak. És amikor az egyik egyetlen szavával kőport csinál az egyik szikladarabból, Jk1 megszólal:
- Csak ennyit tudsz?! :) Roham!!!
Nos ebből az lett, hogy kétszer ájultan esett össze, de végülis túlélte....és a többiek is....
És ebben nem kis szerepe volt a varázslónak....

Diok

Diok

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 191 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2009.01.22, 15:18

Csapat betér egy erioni kocsmába, kicsi jelentéktelen de ahhoz elég nagy, hogy rejtélyes alakoknak és nagy tömegnek adjon helyet. A kalandozók/játékosok: Alabárdos ember, Tűzvarázsló ember (12 éves lány az alabárdos "védelme" alatt) Törpe Tooma pap, Fél-elf kardművész a fogadóban már várja őket két másik jk, egy elf harcos (benga íjjal és nagy CÉ-vel) meg egy ketrecbe zárt Kháll harcos. A csapat hamar összebarátkozik és kezdenek azon gondolkodni, hogyan is szabadítsák ki a Khállt akit valami cilinderes fickó 50 rézért cirkuszi látványosságként mutogat. Hamarosan azonban mágikus barikád jelenik meg és egy pap ranagol nevében azt parancsolja, hogy a bent rekedtek öljék le egymást, a tíz legerősebb távozhat... A mondat zárósorait egy hangrobbanás zárja ami a fogadó különböző részeibe repíti a csapatot. Az alabárdos (teljes vértben) összekerül egy pedofil tőrős tolvajjal, a kardművész két baltás haramiát a törpe egy bitang kardos embert míg az elf egy nyílpuskás szószátyárt hapsit fog ki. A kháll elszabadul és ráveti magát a fogva tartóira. Míg a kislányt az alabárdos behajítja az asztal alá. A kháll támad, dob egy irtózatosan bénát nem talál el senkit de ellenfelei egyszerre támadnak szúrnak és találnak -17 fp. Első szinten azért fáj. Az alabárdost a tolvaj valósággal kihámozza páncéljából folyamatos 90 környéki dobások + egy 00. A kardművész haldoklik, a törpe nem bír ellenfelével. Egyedül az elf az aki két lövéssel leterítette ellenfelét. A helyzet rossz ezért a tűzvarázsló akcióra szánja el magát. Felkap egy tárgyat az asztalról (alma) hogy azt vágja hozzá a tolvajhoz. 01, megbotlik és magára borítja az asztalt. A kháll 4 fp-én írja a végrendeletét, a harcművész összeesik egy baltával a hátában az ő segítségére siet az alabárdos (az elf kilőtte a tolvajt) aki 2 Fp-vel meg 3 Ép-vel - 5 SFÉ-vel kinyitott paradicsomkonzervre emlékeztet. Rohamozik 07 messze elrohan a haramiák mellett. A következő körben ő is fekszik. A törpe kifogta a hozzá illő ellenfelet, ez idő alatt 3-4 fp-t vertek le egymásról egymás pajzsainak ütemes csapkodásával már zenekar alapításán gondolkoznak. Az elf kezd kifogyni a nyilakból, hogy megmentse az alabárdost meg a kardművészt kettőt gyorsan bele is állít felettük a plafonba. A tűzvarázsló kimászik az asztal alól felméri a helyzetet, tűznyíl, 89 (túlütés 6Ép) lerobbantja az alabárdost leütő fejét. Majd roham hosszú karddal (mint kétkezest használja) 94 (túlütés 8 Ép) keresztül tolja a kardot a csávó gerincén. Aztán sírva-sikoltva elszalad. A törpe és ellenfele még mindig csépelik egymást. A kháll 2 Fp-vel támad meg egy újabb embert, 12, luftot üt, aztán visszarúgják a ketrecébe. A kislány a sarokban guggolva hintázik és az őrület kezdeti jeleit mutatja. Az elf kifogy a nyilakból kardot ránt és a törpével közösen leverik a fogadó maradékát.
De még van két emelet...

Tammis_Lorraine

Tammis_Lorraine

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 23 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.08.12, 08:42

Egy tipikus DnD-s eset, a KM-ellen, a nem túl régről.

Adott egy kisebb városka, ami a kereskedelemből tartja fenn magát, egész jó a közbiztonság is. Ide érkezik két játékosunk, az ember mágus(egy holló famulussal) és az elf pap, 5. szintűek, természetesen nem ismerik egymást és más úton jönnek. Betérnek a kocsmába, a Km szabadon engedi őket, hogy rátaláljanak a kaland fonalára(ez volt a gond). :lol:
A mágus úgy dönt, kissé produkálja magát, úgy is sok napi varázslata van. Ígyhát, keres egy lányt, akinek szép hosszú haja van, persze nem romantika kedvéért, hanem egy lángoló kezek varázst akart elnyomni. :lol: Miután nem talált olyat, akin észevétlenül eljátszhatja az esetet, taktikát vált. Az elf papnak feltűnik a másik kissé gyanús viselkedése és szemmel kezdi tartani. A mágus egy jómódú kereskedőhöz lépdel közelebb, kezében egy söröskorsóval, majd "véletlenül" :) ráborítja az egészet, amire a kereskedő teljesen bepöccen. Éles szóváltások közben, mindenki felfigyel rájuk, ekkor a mágus egy megrázó érintés varázzsal megragadja a kereskedőt, aki kifekszik és elájul. (meg is halt, de nem akarta senkinek bevallani). A pap úgydönt besegít, ráküld egy paralízist a mágusra, aki rövid időre mozgásképtelenné válik, majd miután a hatás elmúlt, heves szócsatába kezd a pappal, aki próbál valamit kezdeni a kereskedővel.
A mágus dühösen varázsnyilakkal felel a papnak (nem tehet róla szegény, kaotikus jellem) :( , majd a pap megfélemlítéssel kikergeti a főtére. Az elf pap közben konstatálja, hogy mennyire utálja az embereket, és elfül elkezdi anyázni a mágust. Erre ő, aki szintén tud elfül, vissza anyázik, majd a közeli fán üldögélő holló famulus is elkezdi ezt károgni a papra. Nah, akkor az elf ideges lesz, repülnek a mágikus lövedékek.
Ekkor megérkezik a városőrség. Az elf, próbálja gyógyvarázsokkal erősítani őket, hogy sikerüljön letartóztatni a mágust, de őrá is rátámadnak a városőrök. A pap totál ideges, innentől nem érdekli semmi, hadakozik mindenkivel.
Fokozatváltozás, tűzlabdák és társaik repkednek, a mágus még két mennyei kutyát is idéz, így nagyobb lett a káosz a főtéren. Mikor már az erősebb városőrök is odaérnek, számszeríjjakkal, meg harci kutyákal, a két játékos fontolóra veszi a futást. Nem jutnak messzire, útjukat állják, a mágus kimerül és elájul, az elf pap pedig beveti legpusztítóbb varázslatát, a hangrobbanást (5d6+a járulékok) :punny: . Eredmény: néhány épület romokban, meghalt összesen 14 városőr, 2 civil, a kereskedő, meghalt a holló is a csetepatéban, valamint a hangrobbanáskor a mágus is életét vesztette. :eeek:

Tanulság a KM-nek, nem szabad hosszú pórázra ereszteni a karaktereket, mert nem tudnak mit kezdeni magukkal és csak pusztítanak. :nono:
Megjegyzem, a küldetést, a kereskedőtől kapták volna, hogy kísérjék a karavánját. :lol:

HalfDemon

HalfDemon

    Gonosz Házimacska

  • Fórumita
  • 603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.07.12, 11:16

Te Blob.
Miota nincs a sarkanyoknak karmatartaleka?

Blob

Blob

    Kockavadász Ogre

  • Fórumita
  • 1604 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.07.11, 13:17

KM és a boszimesterek:
(....)


Engem ez a shadowrunos sárkányaimra emlékeztet... mesélőként.
1. Sárkány: 15 kockával, 4-es célszámra dobva: 2 siker, kevés, elhunyt a sárkány
2. sárkány, fél év múlva: 15 kockával, 4-es célszámra dobva: 0 siker, halott sárkány.
3. sárkány, fél év múlva, afféle igazzy főgonosz, akivel azonban lehetett volna tárgyalni: 22 kockával 10-es célszámra dobva, egyetlen siker is elég lenne: 0 siker, halott sárkány.
Sose kezdek sárkánnyal.

blaisec

blaisec

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 604 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.07.05, 08:38

Amit most leírok az két történet mindkettő mondjuk 15.5 korhatáros dandd:

1. A világ ahol meséltem egyik számítógépes rpg-hez az Arcanum-hoz hasonlatos valamennyi technika és persze mágia meg nem emberi fajok nálam nem félogre volt hanem jötün ami Darksun félóriás értékeivel adottságaival bírt és csak barbár (kizárólag csak ők) vagy sámán /druida, pap/ lehetett. Főhősünk barbár kasztba tartozó példány. A fagyos északról egy kissé gonosz varázstárggyal bocsájtotta útra rókalelkű bátyja . Kitartás vesszeje egy átkozott birkabél óvszer, ha a barbár őrjöngeni kezd működésbe lép és kitartó szexuális együttlétre kényszeríti az őrjöngés alatt. Barbárunk persze viselte mivel "családi" örökség volt. A kisvárost ahová érkeztek egy szörny egy hárpia-némber tartotta rettegésben. A karakterek ráleltek és megsebezte mágiával barbárt majd egy számszeríj- lövedéktől(szerencsés dobássorozat révén ) holtan szegeződött ki hevenyészett trónjára, barbár persze őrjöngeni kezdett , s rávetődött a holttetemre, persze meghágta. Az eset, hogy a rémet legyőzték bejárta a kisvárost, természetesen a dicsőséget a kissé gonoszkodó party a berzerkernek titulálta, a helyi újság riportere kíváncsi volt a részletekre, a barbár maga kissé érdekes akcentusán és egyszerű észjárásával kendőzetlenül előadta s miután az újságíró megtudta sürgősen sürgönyzött a városházára, hogy a fogadás alatt ne próbálják felingerelni a berzerkert. A város nagyjai sose fordítottak hátat neki :felvon:

2. Druida gyíklény /persze Dragonlances Bakalit használtuk/ két kétfejű kígyó társsal . elfogja egy csuklyás nő, goblinok segedelmével. Druidánk nagy nehezen beküldi a csuklya alá kígyóit jókat dobott nekik meg titokban attam plusszt ugyanis a nő egy Medúza volt. jön vissza az egyik kígyó/ a nöstény/ suttogva megkérdi tőle :
-A him merre van ?
- Mester ott sok testvér és ott maradt utódot nemzeni. :)


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]