Ugrás tartalomhoz


Fotó

WitchCraft RPG


  • Válasz írásához lépj be
257 hozzászólás érkezett eddig

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.09, 09:21

OK !

Ha a Magyar kormány szövetségi szerződést kötött az AoR -el, nos akkor:

1. A kormány, a hadsereg, és a rendőrség közvetve-közvetlenül a Leviathán szolgálói.

2. Jönnek a Adeptus térítők, ez minden bizonnyal alapkövetelmény lenne bármilyen paktumban (majd később a Soul-Police). Akiknek ráadásul törvényes joguk van itt tartózkodni...

Ennek következményeként a kormány legjobb esetben is tehetetlen, rosszabb esetben aktívan segíti az AoR -t, és küzd az ellenállás ellen (Terroristák, akik a kormány ellenségei)... mindennel amije csak van.

-------------------------------------------------------------------------

Tehát Magyarország nincs az AoR katonai megszállása alatt (és a közeljövőben nem is valószínű), mivel 2011-12 körül egy szerződéssel elértek mindent amit csak akartak:

- M.o. Élelelem és egyéb fontos felszerelések beszállítója lett az AoR -nek.
- Adeptus térítők érkezése, akik nyiltan hirdetik a Leviathán-t, és szervezik a M.o. -i hívek csoportjait, ráadásul törvényesen.
- Az Ellenállás hivatalosan Törvényen kívüli, Terrorista elemeknek számítanak, és a Rendőrség eként is kezeli őket... számos esetekben az Adeptusokkal karöltve írtják ki őket.
"Az Első Leviathánellenes tüntetést a Parlament elött, amelyen ~10 000 ember a szerződés ellen demonstrált, Shaitan démonokkal oszlatták fel (Értsd: A Tüntetőket élve felzabálták :D ). Kevesebb mint 4000 ember élte túl..."
Ezután minden hasonló demonstrációt betiltottak, és jelentősen korlátozták a gyülekezési jogokat, a szabad sajtót; Statáriumot vezettek be... a városon belül tankok, katonai ellenőrzőpontok, és sok-sok szögesdrót.

Hmm... ez már valószínübb felállás, nemigaz?
Előszőr arra gondoltam, hogy ugyan ki egyezne ki, az AoR -el, mindannak tudatában amit képvisel... :party: De azután rájöttem, hogy abban a világban valószínűleg csak nagyon kevesen vannak tisztában az igazsággal és az Ő hangjuk elvész, a rémhírek, spekulációk és találgatások viharában.
Ráadásul az igazság sokkal vadabb mint a spekulációk vihara, ezért a többség hajlamos elvetni, mint "Eltúlzott rémmesét...".

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.09, 07:49

L33t M4st3r: Szerintem nyugodtan mesélhetsz európában, nem kell mindenáron az amerikaiak agymosott világképét figyelembe venned, hogy "mindenki amerikában akar élni..."

Én mondjuk erdélybe képzeltem, egy nagyrészt vámpírokból álló ellenállást, akik a háttérből harcolnak a leviatán ellen, mert nem szeretnének taintet enni. Vezetőnek, meg beraknőám Drakulát :party: :D Lehet, ez a vátozat csak nekem tetszik. Minden országba ki lehet alakítani, ezt az ellenállást a helyi mítoszok alapján.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.08, 17:20

Nos tündérek az északi mitológiában is jelentős szerepet játszanak és azt hiszem a magyar mitológiában is szerepelnek.
Elviekben irják is valahol, hogy a mágikus generáció megszületésétől a tündérek is kezdennek visszatérni a világba és a leviatán elenni harcokban is benne vannak keményen.

Hogy ki kelenne hagyni őket, hát elviekben jelen vannak csak mivel már elvben a Mistery Codex-ben le kelett volna irni őket (alapkönyv igérete) ezért homályban tapogatozunk felőlük.

Európa:

Magyarországnak elviekben keményen Taint-esnek kelenne lennie, mert:
-pont két Taint-es állam között vagyunk félúton: Törökország és Németország között. Szóval, ha bármilyen utánpótlási vonalatt akarnak akkor az rajtunk keresztül megy.
-azért vannak erőforrásaink, ha nem is sok és a németeknek minden háborújukban szüksége volt a kajánkra
-Az AOR-nak semmi érdeke sincs, hogy megengedje a fügetlenségünket, mi nem vagyunk Svájc
-Ha nem is vagyunk sokan minden igaz hivő közelebb hozza a Leviatán megtestesülését, szóval még az a pár millió is kelenne nekik
-nem kell, hogy megszálljanak elég, hogy kötnek velünk néhány szerződést: a nácik sem szálltak meg minket jódarabig

Szóval a legenyhébb dolog, hogy a szövetségesük/csatlósuk vagyunk, egy ekkora államnak esélye sincs egy olyan hatalommal szemben aki már fél Európát elfoglalta, geopolitikai helyzetünk miatt valószínüleg az elsők között szövetséget kötnénk velük, mint tettük azt eddig mindig.

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.07, 14:13

Nos a Tündérek egyedül Angliában, Skóciában és Írországban és környékén játszanak komoly szerepet, ahová (a gyökereik miatt) nagy számban tértek vissza...

Bárhol másutt elhanyagolható kisebbségnek, ritkaságnak számítanak :aaaaa:

A kaland NE a fennt említett helyeken játszódjon és nincs probléma. :D

-------------------------------------------------------------------------------

Nincs valakinek kedve megcsinálni az Armageddon világának Európai verzióját, valamivel részletesebben mint ahogy az az alapkönyvben található???

Kicsit már elegem van abból, hogy az Amcsi írók mivel lövésük sincs Európáról (pláne kis hazánk térségéről) két dolgot tesznek:

1. Egetverő hülyeségeket írnak össze (Mint a Cyberpunk 2020 -ban Magyarországra: The land of the Gypsis :rohog: )...

2. Tudják, hogy hülyék hozzá, megeröltetni meg nem akarták magukat, ezért leírják az egészet :P Mint most az Armageddonban :P
Egész Európa a Leviatháné :lol: Játsz Amerikában :)

Én a magam részéről Országokra lebontott leírásra gondoltam, nevezetes helyszínek, események, személyek. Hogy befolyásolta őket a Mágia, a természetfölötti megjelenése (csak erről is könyvet lehetne írni :sir: ), majd a Leviathán és az AoR érkezése (végülis mégiscsak egy háború zajlik és nincs is messze)...

Az AoR Európai csapatmozgásai (mint a Történelmi Atlaszok háborús mellékletei), a megszállt területek (mondjuk ezt egész szépen lefedték az alapkönyben), az ellenállás...

IMHO szerintem Magyarország még egyáltalán NEM esett még el:

1. Az AoR főleg Amerikára, Oroszországra, Ázsiára koncentrál ami érthető is végül is a lakossága és a hadereje miatt ők azok akik veszélyt jelentenének...
Ennyi hadszintér mellett, azomban kétlem hogy van néhány extra hadosztályuk amellyel meghódithatnának egy olyan jelentéktelen országot mint a miénk...

2. Sokkal valószínübbek az idönkénti bombázások, kisebb haderők betörése az országba, Adeptus térítők és terrorista csoportok beszivárgása stb.

Míg az USA a hadseregével védi magát, addig hazánkat az menti meg, hogy a világon semmi sincs itt (még a lakosságunk se túl nagy), ami miatt az AoR -nek direkt támadást kellene intéznie (jelenleg, amikor sokkal fontosabb hadszinterek is vannak), a védelmünk pedig nem túl nagy ahhoz, hogy igazi veszélyt jelentsünk...

Nos ?
Igazán érdekelne a véleményetek ;) :D :)

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.07, 13:30

Noro: Azt kell mondanom, mint L33t M4st3r. Szerintem jobb kihagyni őket az armageddoból, nem nagyon játszanak benne szerepte. De ha mindankép be akarod őkt vinni őket a játékba, akor én a Termékenység, Trükökk és a már itt írt Természet aspect erőihez hasonlókat képzelek nekik egy kis invokációval megfűszerezve.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.05, 16:57

Ha szimplán számértéket nézük akkor szerintem a kerub/szeráf tipusok pontértékeit kapnák, fajtól (shide, troll, satyr stb.) és rangtól (nemes, közrendű, lovag stb) fűggő elosztásban. Covenant-nak pedig a szili és nem szili udvart gondoltam. Szóval kb. úgy képzelem ezeket mint ahogy az Ars Magica kezeli a tündéreket angyali kategóriákra vetitve (asszem valamelyik magyarrul megjelent Ars Magia novellás kötetben is volt egy hasonló sztori).

A glamour metafizikájuk gondolom illuzió erőket jelenthet, esetleg mágiával kombinálva. Azon kivűl talán még használhatnának Tao-Chi-t (leirták, hogy egy SÁRKÁNY alkotta :) , szóval a Yesod szefira lakóinak elvileg lehetséges használni.)

A többi Naturas (nem a Creator alkotta lény) közül a sárkány lehet kb. egykategóriás az incarnate-val, mind hatalom min tulajdonságok tekintetében.

Módosította Roninwolf: 2006.11.05, 16:58


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.04, 12:59

Nos a Yesod kiegészítő, mint annyi más kiegészítő az EDEN Studio kiadványai közül késik... bár a Geburah kiegészítővel ellentétben ez még közel sem nyomdakész, bár néha hallani ezt azt...

Nos a Tündérek és az Old Gods -ok közös tőröl származnak... és vannak köztük erősek és gyengébbek is... de állítólag a legerősebb a Sárkány lesz (lehet, hogy nem is lesz játszható ;) )...

Ennél többet nem nagyon tudni róluk... :)

Egyszerűbb, ha kihagyod őket a partyból... elvégre az Armageddon -ban a választható kidolgozott fajok száma igen nagy ;) minek vacakolj egy olyannal amelyról alig tudni valamit... ;)

Noro

Noro

    Anunnaki

  • Fórumita
  • 4990 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.03, 19:47

Üdv

Felmerült a kérdés, hogy Armageddonban hogyan lehet lekezelni egy tündért? (Yesod szefira egy lakóját)
Koncepcióban az incarnatokhoz állnak legközelebb, de náluk azért jóval gyengébbek kell legyenek. Számértékekben mihez hasonlíthatnak a legjobban?

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.03, 12:58

Egyszerűen arról van szó, hogy ha Természetisten akkor Fertility Aspect...

Ami nem rossz, de ugyanakkor egy igazi természetisten ennél sokkaltöbbre is képes... nekem eléggé bezavart, hogy Aphrodite a görög szerelem és vágy istennője, valamint Gaia a Természet istennője egyazon Aspect -el rendelkezik, holott hol vannak ők azonos hullámhosszon ;)

Nature Aspect segítségével a természetistenek kezébe igazi hatalmat adhatunk, ami illik is hozzájuk (a Természet Erőit maniplálják)... Nem pedig egy egyszerű Termékenység Aspect -et, ami egyes esetekben passzol, máskor meg nem... istene válogatja...

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.03, 11:42

Jó ez a természet Aspect.

Az előző problámám az volt, hohy Odin, Zeus túl sok f***a primal erőt megkap. Én megengedném (lehet táp), az Incarnate kétszeres, az Inheritor háromszoros áron vehessen a nem saját aspectjébe tartozó primal erőt. Az avatanal azért nem, mert ő tényleg csak ahhoz az istenhez kötődik. Az inheritornál azért, mert előjöhet, benne az egyedi isteni hatalom, hisz az incarnate sem csak a szülei aspectjeit veheti fel magának.

Ja és szerintem az incarnate karakterek nyugodtan dolgozhatnak ki saját aspecteket, mint ahogy az előbbi Nature Aspect.

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.31, 19:26

ÚJ Aspect -et dolgoztam ki, ami eléggé nagy szó tekintve, hogy az előző aspect -ek eléggé jól lefedtek mindent:

NATURE / TERMÉSZET ASPECT

Ez az Aspect a természet Őserőit csoportosítja. Természetistenek (Pl Gaia) számára alapvető erő, anennyiben a hatalmuk túlmutat, vagy más a Fertility Aspect erőin.
A Természet Aspect a puszta őserőkkel, az Állat és Növényvilágot, valamint az időjárást öleli fel.

Az Aspect birtoklásának feltétele:
Az Aspect felvétele legalább 2 pontos Obligation / Kötelesség (Természet Védelem) Hátrány felvétele szükséges. Amelytől soha sem szabadulhat meg.
Az Aspect birtokosa minimum lelkes természetvédő, de az Ökoterrorista sem elképzelhetetlen.

Aspect Erők: Bestial Powers; Earth Bounty; Primal Earth, Fire, Water, Wind; Storm. :aboci: :D :D

Nos mi a vélemény???

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.28, 21:43

Az Istenlista közel 200 Istent tartalmaz a hozzá illő Aspect -el.

Aki ebből a listából csak annyit tud kitalálni, hogy Ő Odin Avatárjával akar játszani...

Nos akkor a játékos korlátoltságában van a hiba, végülis bőven volna választási lehetősége :normaalis:

Amúgy egy Főisten fiának lenni szerintem több felelősség mint előny. Olyasmi lehet, mint az Angol királyi családba születni... kívülről talán csodás dolog lehet... DE ott a hatalmas felelősség, a rang által korlátozott lehetőségek, és természetesen Apuci ellenségei, akik téged is megcélozhatnak, csupán a származásod miatt, csak te még megközelitőleg sem vagy egy ligában velük (Zeusz fiának lenni, Héra féltékenysége mellett, szerintem kimondottan hátrány. Ha nem hiszed, nem olvastál elég Mitológiai anyagot).

-------------------------------------------------------------------------

Amúgy ÉN sosem akartam Avatar -al játszani. A Beholden hátrány szerintem túl nagy hátrány és még csak nem is halhatatlan :) Az hogy egy Isten mintájára formálják meg, nos az jelentősen korlátozza a karakter szabad akaratát.

Az Incarnate pedig, bár rohadt nagy táp, de ugyanakkor nincs benne semmi emberi. Hacsak nem dobjuk be a Superman féle sémát, a halandók közötti felcseperedéssel...
Ez mondjuk mókás is lehet, de az Incarnate előny túl sok Meta pontot vesz el a generálás folyamán, ahhoz, hogy Aspect -re is jusson.
Kezdetben egy szimpla Inheritor lazán többre képes egy Incarnate -nél, persze idővel az Incarnate sokkal durvább lesz...

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.10.28, 17:53

Még visszatérve az istenlistához.

L33t M4st3r: Nagyon tetszett a lista, alaposan ki lett dolgozva. Csak egy problémám van vele, nem oldja meg azt a gondot, hogy mindenki Odin avatar akar lenni. Mondjuk szerintem nem is itt kéne változtatn, hanem vmi szebályt, hogy a karakter valamilyen mértékben tudjon változtatni a Primal erőin.

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.10.28, 17:02

Köszönöm, megkaptam. Bocsi, hogy elfelejtettem szólni.

Én aza az igazság nem látok semmi problámár a Primal skill Necromancy skill helyetti alkalmazásában, hisz a legtöbb invokációnál is a primal skill az erőssége. Szerintem még logikusabb is, mint a Necromancy skill vásárlása.

Módosította DeathAngel: 2006.10.28, 17:02


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.27, 10:03

OK.
Akkor Halál elleni mentő esetén csak Primal próba sikereinek számú levonást kap, nem instant halált (Hmmm.. ez tulajdonképpen még jobb is) :D

Nos talán bennem van a hiba, de IMHO a Nekromancia erők túl drágák...
Lássuk csak:
Az invokációhoz képest drága, ugyanakkor ezt elég egyszer megvenni és utána az eredmény a Nekro+(akármi) próbától függ. Nem pedig az invokáció szintjétől, tehát tulajdonképpen mégis olcsóbb mint a mágia... :aaaaa:

Ugyanakkor a Nekromancia (a mágiához képest) egy szűk specializáció, és közel sem az a multifunkciós erő amit az Invokációk biztosítanak.
Az Aspect erők között a Nekromancia egyszerűen TÚL DRÁGA :D

Három pont egy szintnyi Death Mastery -ért ??? Ezért vehetek +3 STR modósítót, vagy 3 szint Iron Muscle -t, vagy beszélhetek az állatokkal stb.

Most vagy lehúzzuk a Nekro erők árát, vagy Primal Skill-t használunk Nekromancia helyett, mivel az Alany valójában az Aspect -én keresztűl képes Nekromanciát használni.
Elvégre Ő NEM tanulja valakitől, hanem egyszerűen ösztönösen rájön a dologra.

Viszont az ellenzőknek is igazuk van... a kettő együtt talán egy kicsit sok lenne... ha én döntenékakkora a Nekromancia Skill helyett a Primal Skill -t kéne használni, és akkor az erők ára maradjon a régi. :ok:

DeathAngel:
Megkaptad a U2U üzenetemet? Mivel most használtam előszőr...

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.10.27, 06:51

Szép ez a Death incarnate, csak a csuklyás kaszás figara szintén halál etharal, szóval most egy isten halál etheral alakot ölt? :aaaaa:  Ami korántsem ilyen erős.

Meg azért elég erős pirmal power. Tekintetbe véve, hogy 1 képességgel rengeteg nyer az illető. Lehet, hogy nem marad semmi másra pontja, de emelett a harchoz nincs is másra szüksége szinte.


Már akartam is írni, hogy vissza vonom, az Age-as küvetelményt. Jobban átnéztam a primal erőket, és 18 pontért szerintem jó, bár, én felvinném azért 25-re, de ez mindenki döntse el mage.

Roninwolf: Ennyiből, lehet, hogy a halál etherallok utánozzák ezt az alakot. Egyszer már vitatkoztunk erről. Ha a Nekromanciát a halandók találták ki, hogy lehet az isteneknek??? És, ha jól emlékszem te mondtad, hogy primal powert nwm lwhwt kitalálni. Én máe unom, azt az emberek-találtak-ki-mindent dolgot, meg hogy az Enlightened lényegében szinte a teremtő erőit használja, meg ilyenek. Kéerlek ne kezdjük előről ezt a vitát.

Nekem tetszik ez a Death Incarnate Primal power, igaz, nem hiszem, hogy meglesz. Az igaz, hogy a Survival, kihagyása elég táp, véleményem szerint, elég lemme egy will vagy primal skill mínusz. Összeségében nagyon jó.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.10.27, 00:30

A Death Aspect annyit jelent, hogy a Halál a létezése szerves része, gyakorlatilag második természete.

Nehogy már ne tanulhassa olcsóbban a Nekromanta erőket, mint egy szimpla halandó, akinek halálközeli élménye volt.

Amúgy pedig ugyanez igaz a Nekromancia Skill-re.
Halál Aspect -el a fickó primal képessége sokkal jobban kapcsolódik a halálhoz, mint bármien Skill amit külön megtanulhatna.


A szimpla halandóval egy árért vegyen a nekromanta erőt, mert:

Játéktechnikailag: a mágiát is egy árért veszi. És mielőtt mágia primal powernél vegye olcsobban lenne, nézd azt hogy ezzek a dolgok nem az istenni léttűk szerves része-->a mágiát nem az istennek találták fel!!!
Detto a nekromanciát sem mivel mikor megszülettek még nem volt ki meghaljon....

Logikailag: a halál a második természete: ÉS? A vámpiroknak is még jobban, mégse veszik olcsóbban. A nekromanták pedig hasonlóan közel élnek a halálhoz, sőt ők valamikor megfognak halni. :D
Az pedig, hogy ő a halál istenne, és ettől istenkirály médium nem tudom miből olyan egyértelmű :D

A skill: Azért kell külön venni, mert két teljessen eltérő dologról van szó:
A primal skill arról szól, hogyan kell formáznia a valóságot az essenciával a primal powerren keresztül , DE A NEKROMANCIA NEM PRIMAL POWER.
Az aspecten keresztül ő egy HALANDÓ METAFIZIKÁT HASZNÁL, nem primal power-t. Ő csak azt kapja ezzel az erővel, hogy mint egy halandó használhatja ezt az egyébbként neki nem megengedett erőt.

A Death incarnate: Na most akkor mért olyan félelmetes a Grim reaper, hogy még az isten is azzá váljon? :aaaaa:

Az idő tartam rövidségéről, hát szerintem nem rövid: nézd meg mondjuk a spirit patron által biztosított Vigor tulajdonságbonuszait. És az incarnate-en kivül (az csak nem) mindegyik primalnak lehet. És egy percig vagy csata végéig tart. :D
Vagy a legtöbb primal erőt/mágiát sucess level percig tart. Szóval, mert szerinted rövid az időtartama, attól még nem lessz gyengébb. (+A legdurvább harc amit meséltem nem tartott tovább 3-4 percnél)

A Közalharc vs Távolharc: Nos nálunk játékban kifejezetten az jött le, hogy közelharcban nagyobbat lehet sebezni, mert a supernaturalok gyorsan beregenerálják a lövedéket, és bárki akinek van páncélja ebben a rendszerben bármilyen sorozatlövő fegyvert körberöhög. Szóval, ha nem az átlag távolsági támadó fegyver a kampányban a tarack akkor supernatural ellen generációkkal jobb a közelharc.

+ nézted micsoda táp dolgok vannak benne:
0 alatt mentőnélkül mindenkép meghal minden :ok:
Con/perc regenerációra visszi a természetest, hát a háború istennek elalélnának egy ilyen cucctól.
Entrópia: szeretem a MtA mágiarendszerét de ez most hogy jön ide? Hirtelen nem ugrik be, hogy hol van ez a könyvben.

Módosította Roninwolf: 2006.10.27, 00:32


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.26, 16:06

Könyörgöm :D

A Death Aspect annyit jelent, hogy a Halál a létezése szerves része, gyakorlatilag második természete.

Nehogy már ne tanulhassa olcsóbban a Nekromanta erőket, mint egy szimpla halandó, akinek halálközeli élménye volt.

Amúgy pedig ugyanez igaz a Nekromancia Skill-re.
Halál Aspect -el a fickó primal képessége sokkal jobban kapcsolódik a halálhoz, mint bármien Skill amit külön megtanulhatna.

Aki meg harcost akar összedobni, az válaszza a War Aspect-et...
Harci szituációban egy War Aspect könnyedén veri a Death Aspect -et, még ha Death Incarnate képességgel rendelkezik is.
Végül is az 1 képesség ami jól jön a harci szituációkban...
A War Aspect összes ereje harci szituációkra van kiélezve...

Amúgy a Death Incarnate NEM ad tulajdonság bonuszokat, spéci gyilkos támadást ugyan ad, DE az CSAK Közelharcban alkalmazható! és ugye senkinek sem kell magyarázni, hogy ez micsoda hátrány egy modern csatában, (pláne az Armageddon Settingben) ahol a nagy kaliberü tűzfegyvereké a döntő szerep.
A sebzés csökkentés valóban táp, de valamit Adni is kell 18 pontért, és ez csak passzív táp.

Végül mindenkinek ajánlom figyelmébe a Hatóidőt :aaaaa:
Ez nem az a képesség, amivel egy hosszan elhúzodó csatában alkalmazható, és ha csata közben jár le, akkor jó eséllyel egy olyan szituációban találja magát, ahol csak a védelemnek köszönhetően tudott életben maradni.

Hasonlítsátok össze a többi Incarnate erőkkel (Fire, Wind, Water stb.), szerintem egyáltalán nem durva...

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.10.26, 11:51

Szép ez a Death incarnate, csak a csuklyás kaszás figara szintén halál etharal, szóval most egy isten halál etheral alakot ölt? :rohog: Ami korántsem ilyen erős.

Meg azért elég erős pirmal power. Tekintetbe véve, hogy 1 képességgel rengeteg nyer az illető. Lehet, hogy nem marad semmi másra pontja, de emelett a harchoz nincs is másra szüksége szinte.

A nekromanciához (jó erők nem tom mért nem használuk többet a játékban :) ):

A necromantcia skill-t szerintem tanulnia kell mivel az az elméleti része a nekromanta erők müködésének (mi használjuk még ha témába vág okkultizmus helyett is). Mert a primal erők tényleg nagyobb rendű tudást feltételez, de attól ég nem értesz a nekro erőkhöz.

Olcsóbbá tenni a nekromanciát neki? Hát a mágiát se vesszi olcsóbban és megint egy olyan dolog ami nem feltétlen tartozik a halálistennekhez, tekintve hogy a nekromancia jórésze idézés és komunikáció a holtakkal.

Módosította Roninwolf: 2006.10.26, 11:53


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.26, 08:43

Nemtudom... :)

A Death Incarnate 18 pontos erő (ezzel a legdrágább erőnek számít), egy Lesser kampányban 25, egy normál Supernatural kampányban 30 Metaphysics pontot kap a játékos az Aspect erők vásárlására.

Persze megveheti... de akkor mása sem lesz :)

Persze Greater Supernatural kampányban 90 Metaphysics pontot lehet elkölteni (és én is általában ezzel dolgozok), de 18 pont akkor is rengeteg (ennyiből képes Mágiahasználatot venni féltucat invokációval) és talán nem ez a legelső erő amit egy ifjú Halálisten (poronty) meg kíván szerezni (én például a Nekromanciát szoktam előszőr beszerezni) :rohog:

Amúgy megkaptad az Istenlistát a U2U ? Hogy tetszik?

---------------------------------------------------------------

Egy Thanathos erő átdolgozása:

Necromantic Powers / Nekromanta Erők (2+Változó pontértékú erő)

Ez az erő lehetővé teszi a Nekromanta erők megszerzését.
A Nekromancia Skill helyett a Primal Skill -t kell használnia (az előbbit NEM is kell megvennie), az Erők darabja 2 pont az 5. szintig, és 3 pont az 6. szinttől.
Az alany a WILL = Esszence Chanelling rendelkezik.

Fejlesztési séma:
Minden +3 pont után +1 Esszence Chanelling kap, a WILL mellé.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]