Ugrás tartalomhoz


Fotó

WitchCraft RPG


  • Válasz írásához lépj be
257 hozzászólás érkezett eddig

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.26, 06:46

Ezzel teljes mértékben egyetértek, mintha írták is volna, hogy ezek nem az igazi istenek erői, hanem csak annak gyengített változatai.

Ez a Death Incarnate nagyon tetszik, bár azért kezdő karakternek nagyon durva, én egy 5-10 Age követelményt elé tennék, és akkor már nem is kell korlátozni, hogy csak az igazi istenek vehetik meg.

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.25, 16:20

Új Thanatos erő:

Language of the Dead / A Holtak Nyelve (4 pontos Erő)

Az erő lehetővé teszi az alanynak, hogy mágikusan megértse, a Holtakat és Élőholtakat, bármilyen nyelven is beszéljenek. Valamint Vica-Versa, a Holtak és Élőholtak is mágikusan megértik, hogy az alany mit beszél mindegy milyen nyelven mondja.
Az erő egyfajta fordítógép, az idegen szavakat hallja és mégis pontosan megérti, hogy mit jelent.
Az erő szimpla hallótávolságig működik.
Ez az erő állandóan aktív, bár akaratlagosan kikapcsolható.

Fejlesztési séma:
+5 pontért az erő az Mágikus kapcsolatokon valamint az Élő közvetítésen keresztül is működik. Felvételről továbbra sem.

Death Incarnate / A Megtestesült Halál (18 pontos Erő)

A képesség aktiválása 30 Esszenciát igényel, és 1 percig marad fenn a WILL+Primal próba minden sikere után.
Az alany ruházata éjfekete csuklyás kámzsává alakul (akkor is megjelenik, ha nincs ruhája), a teste pedig csontvázzá alakul, a szemgödreiben vörösen izzó tulvilági fénnyel.
A látvány természetesen félelmetes. Mindenki Félelem tesztet köteles tenni (a halandók -6, a Gifted-ek -3, a Természetfelettiek 0 levonással).
Ebben a formában az alanynak nincs szüksége Élelemre, Vízre, Levegőre, Alvásra. Minden őt ért Nem esszencia alapú Fizikai sebzés értéke 1/2 -dik (a méregre, gázokra, sugárzásra, betegségekre teljesen immunis), minden más sebzésmódosító figyelembe vétele előtt.
Ebben a formában a testét auraként veszi körbe az Entrópia esszenciája, a puszta érintésével D4xWILL sebzést képes okozni és ez ellen csak Mágia képes megvédeni a célpontot. Ha nem puszta érintésről van szó, akkor sebzés D4x(WILL+STR).
Az így okozott sebzést nehéz regenerálni. Emberek esetében a normál gyógyulási idő Duplája (mágiával gyógyítható), regenerációval rendelkező alanyok esetében percenként CON pontnyi ÉP-t nyer vissza.
Mivel az Entrópia Aura mágikus támadásnak minősül, ezért testetlen létező k is támadhatóak vele (Kísértetek, szellemek, elementálok stb.).
Végezetül, az alany ilyenkor valóban a Megtestesült Halál, ha egy célpont ÉP -je a Treashold alá csökken az alany Entrópia támadásának köszönhetően, akkor automatikusan Meghal!!!
Nincs Mentődobás, nincs remény (legfeljebb a feltámasztás képesség).

Fejlesztési séma:
Minden elköltött 3 pontért 1 perccel növelhető a képesség hatóideje.
Minden elköltött Plusz 10 pont után a sebzéscsökkentés 1/3 nő, még plusz 10 pont után 1/4 re, még plusz 10 után 1/5 -re stb. (egészen a bűvös 1/10 sebzéscsökkentésig). Természetesen a hatóidő növelésére költött pont ebbe nem számít bele és fordítva.
Plusz 10 pont után az Entrópia Aura sebzése D6, -ra nő, +10 pont után D8 -ra, +10 pont után D10 -re

Na milyen????
Mindíg is hiányoltam az erők fejlesztőségének a lehetőségét.
OK szóval az Inheritorom a szaros 22 évével megveszi ezt az erőt és máris úgy képes használni mint Hadész a Görög Alvilág istene ??
Én NEM hinném...

Nyilvánvaló, hogy a könyvben felsorolt Aspect erőkön kivül létezik még több erő is, köztük sokkal táposabbak is amelyekel csak az Igazi isteneknek rendelkeznek. De véleményem szerint az Igazi istenek a normál Aspect erőket is magasabb szinten képesek használni, pusztán azért mert Évezredeik (és XP - k Ezrei) voltak az erőik felfejlesztésére.

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.23, 16:53

A sima witchcraftban megfelelően felosztva (külön varázslatokat/hatásokat is kell venni mellé) szerintem nagyon jó lenne.


=Seer Power

Szerintem az invokációk jók, ahogy vannak. Az Aspaktusok bővítése viszont tényleg nem árt. Erőben odavernek minden metafizizkát, de elég kevés van belőle.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.23, 16:31

(OFF) A csapatunkat nem szidom, jó kis társaság volt. :) (/OFF)


Igaz a szférás mágia rendszerrel való hasonlóság nem véletlen. Ha csak a leirt világleirást nézük a játéktechnika nélkül akkor még inkább arra hasonlít.

A sima witchcraftban megfelelően felosztva (külön varázslatokat/hatásokat is kell venni mellé) szerintem nagyon jó lenne.

Csak az Armageddon setting-ben annyira már nem lenne jó a többi faj miatt.

Az aspect-eket majd átnézegetem megint, mert már régen olvastam át azt a részt. Addig is a primal power-ek jók szerintem amiket irtatok, csak a terület függő bonuszt tartom túlzásnak, főleg a sik utazások miatt.

Módosította Roninwolf: 2006.10.23, 16:34


DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.23, 16:10

A mage mágia rendszerével nem volt baj, csak nem illet a többi játékhoz. Nem mondom, hogy a csapat olyan hűdejól össze volt rakva, de legalább mind vámpír volt. És a gneráció lépéssel nem nagyon lehetett probléma, mivel a 5-ös forcessel tudtál vmi 20 kritikusat sebezni és még kitudja mit nem lehetett vele csinálni. És ez volt a probléma, hogy a többi diszciplína/adomány nem ezt a mércét követte.


És szerintem a WC-ban is ez lenne a probléma a szférás rendszerrel. Egyébként szerintem picit szférásak ezek az invokációk is, hisz a legtöbbnél nem egy varázslatról van szó, hanem egy "szférához" kapcsolt varázslatokról lsd.: Elemi invokációk.

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.23, 16:02

A szerintem a szférás mágiarendszer egyéltalán nem illik a WC-ba. Tól sokoldalúvá tenné a giftedet, és ilyen pont elosztással túl hamar meg lenne neki minden. Azért is ilyen a rendszer, hogy vki 10 kaland után ne mondhassa azt, hogy már mindent tudok... :)

Nekem nagyon tetszenek az Aspect fejlesztések. Ráfér néhányra az újjítás.

Én a Thanatosba gondoltam etz:

A halál markában (10 pont)

Ha a karakter előtt kell valakinek Survival tesztet dobnia, képes befolyásolni azt. A halál energiáinak sűrítésével, vagy éppen elvonásával. Maximum Will+Primal skill mennyiségű módosító, és minden módosító 5 essence pont.

L33t M4st3r: Nemrég említettél egy új Panteon listát az Armageddomba, ha nem lenne probléma át tudnád küldeni U2U-ba?

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.22, 13:56

Vitality Aspect Bővítés:

Nincs Szüksége Élelemre (8 pont, Incarnate -nek 4 pont).

Az alanynak többé nincs szüksége élelemre. Habár továbbra is képes étkezni, de nincs rászorulva.

Nincs Szüksége Vízre (8 pont, Incarnate -nek 4 pont).

Az alanynak többé nincs szüksége folyadékra. Habár továbbra is képes inni, de nincs rászorulva.

Ez utobbi akár a Primal Water -be is belekerülhetne.

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.22, 13:45

Hát ez az...

Zeusz -nak járna a Sky, de nem kapja meg... Odin-nal nincs egy súlycsoportban, pedig mindketten főistenek.

Én némileg átdolgoztam a Görög, Skandináv Istenek közötti Aspect kiosztást, hogy jobban passzoljon a Mitológiához.

Ha valakinek kell üzenjen és elküldöm neki.

-------------------------------------------------------------------------

A Strength Aspect -et kissé feljavítottam, azáltal, hogy az ebből az Aspect -ből szerezhető Might & Vitality -nek magasabbak a felső határai.
Normál _Might esetén az Enhanced Strength & Iron Muscles max értéke STR+CONx2, azonban ha a Strength Aspect -en keresztül szerzi meg, akkor a felsőhatár STR+CONx3!!!
Ezzel a változtatással, az Aspect kap némi létjogosultságot, és ellensullyozza, hogy csak 3 erő található benne (Awe, Might, Vitality).

--------------------------------------------------------------------------

Gondolkodom az Aspect bonuszon.
Ez amolyan hazai terep bonusz lenne, ami +1 bonuszt ad minden dobásra, amig az adott Aspect aktív (vagy esetleg állandóan), ha az Aspect -hez illő terepen tartózkodik.
A Death Aspect +1 kapna Temetőkben, hullaházakban, a Geburah Síkon.
A Sun Aspect nappal, amíg direkt napsütés éri.
A Moon Aspect éjjel, amíg direkt holdfény éri.
Stb stb. stb.

Ez csak egy ötlet (talán nem is túl jó), várom a véleményeket.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.21, 22:14

(OFF)A VtM csapatunk ne legyen téma ezzen a fórumon, de valmivel lépést kelett tartanom a generációtokkal: 4 db 5. generációs vámpir: tzimisce, giovani, asszamita, gangrel, és mindez egy csapatban :nyenye:

Igaz mindezt játékban értük el, bár azért mikor generációt ugrottatok, az a kaland sem volt semmi)(/OFF)


Látszik, hogy az ottani Mage mágiarendszer nem jött át nektek/nem tetszett. Az itteni avatárokhoz csak nevében van köze a Mage-nek. Tradiciótól fügően más, de nem isten szilánk az avatár. A szférás mágia rendszer szerintem nagyon jó és paszolna is a witchcraftba, míg nincsennek a gifted-ekken kívül más lénnyek/metafizikák.

A thanatos-hoz nem lehet hozzá nyúlni, míg ki nem jön a book of Geburah (feltéve, hogy kijön valaha). Mert az foglalkozik a halál sikjával így gondolom a halál szférás isteneket pl Hádész biztos bene lesznek, talán új primal powerrekkel is. És látatlanban nem szerencsés alakítgatni míg azt sem tudjuk mi van benne.

Mások Survival tesztjét módosítani? Nem rossz ötlet, na ilyennek simán lehetnének akkár a Thanatos-ban.
De élőholt teremtések? Az istenneknek általában semmi közük az élőholtakhoz. A kisértetekhez (ghost és alfajai) van, de semmi kapcsolatuk sincs a vámpir/relentless dead élőholtakkal. A zombikkal való kapcsolat pedig a Voodoo panteonban le van irva.
Szerintem egy halál istenhez nem feltétlen a halált megtagadó lények szaporitásának hatalma illene és szolgáknak sem kellenének, mivel ott vannak neki az etheral-ok/avatárok/inheritorok/spirit patronált emberei.

Módosította Roninwolf: 2006.10.21, 22:15


DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.21, 16:49

bad_angel: a Book of Hod-ban arra is van példa, hogy halandó megöl (na jó unravel) egy istent. Szerintem is újászületik, de a geburahon viszont. Mage mágia rendszer a witchcraft-ban? Én is gondoltam rá, de a többiek már ott is túl tápnak tartották.


Mivel ott volt a Mage 9-es prime-mel (create universe) 8-as force-szal, kötülvéve 3 vámpírral. Szerinte egyértelmű a probléma. De ez nem ebbe a topicba tartozik.

Nem a zombiteremtés hiánya miatt sz@r a Thanatos, de elég szánalmas, hyog még az sincs benne. Szerintem rendes élőhalott teremtés kéne bele (vámpír, relentless dead, ghost stb) valami erő, amivel tudja manipolálni mások survival tesztét meg ilyenek...

Bad Angel: Én nem tartanám szerencsésnek a Mage adaptációját a WitchCraftba. Mondjuk az ottani mágia-koncepciója valamennyire hasonlít az itteni Avatar-éhoz. Szóval, ha mindenáron ilyen isten darabkája dodog tetszik akkor itt az Avatar. Szerintem egy nagyon hangulatos faj, csk találja meg mindenki a nekivaló istent :nyenye:

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.20, 20:08

Kijavítom maga:
-Zeusznak nincs Sky aspectje-->Air és Strom van neki
-Odinnak viszont van Sky aspect-je (bár nem tudom mért, tudtommal nem nagyon kapcsolódik hozzá)

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.20, 10:27

Deathangel az invokációk koncepciójában bene van, hogy mindenre jók és elvben lehet alkotni a játékban, szemben az aspect-tel. :punny:

Az aspect-eket tényleg nem ártana újra fogalmazni, de azt is figyelembe kell vennünk, hogy az igazi istenneket szerintem nem csak a kor különböztetti meg az incarnate-től.
A haláluk pedig a mitológiából kiindulva szerintem, mint már lentebb beszéltünk róla L33t M4st3r-rel, inkább Luciferhez hasonló eset lehet. Szóval ha az isten meghal lekerül a Geburahra és onnan visszatérhet. Gondolva itt a Tartaroszba zárt Titánokra és Gigászokra.

A Sky aspectet szerintem szándékosan csinálták ilyen tápra, mivel az ókori panteonok főistenei nagyrészben az Ég istenei voltak (Odin, Zeus, Ra) így kívánták megmutatni miért is. Modjuk igaz, adhattak volna nekik több Aspectet is ehelyett, de akkor még több Odin avatar mászkálna a világon...


Deathangel: Csak Zeusz égisten. Ra napisten, Odin pedig bölcsesség/hadisten és csak Zeusznak van Sky aspect-je.
Azt mondjuk nem értem én sem mit keres a Sky-ban a destruction, a might és a vitality. De nem hiszem hogy szándékosan ilyen tápra csinálták, mindensetre az eratában nem javitották ki :D .
A Thanatos tényleg gyengus, de hogy pont a zombiteremtés hiánya miatt...

bad_angel: a Book of Hod-ban arra is van példa, hogy halandó megöl (na jó unravel) egy istent. Szerintem is újászületik, de a geburahon viszont. Mage mágia rendszer a witchcraft-ban? Én is gondoltam rá, de a többiek már ott is túl tápnak tartották.

Módosította Roninwolf: 2006.10.20, 10:31


bad_angel

bad_angel

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 891 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.20, 10:19

"De azért az tényleg elég gáz hogy például egy angyal és egy true immortal mindenképp feltámad míg az isten egyszerűen meghal és pont."
Nem tom mi van az armageddonba, de a book of hod-ban le van írva, hogy az isten csak a saját síkján lehet megölni, de ott meg majdnem korlátlan ereje van. Ergo megölik a földon, és újra születik a síkján, majd lemászkálhat a földre.
Meg én egy időben eljátszottam, meg mondjuk most is, csak kevésbé intenziven, egy wod mage varázslat rendszer exportálásán a Witchcraftba. Szvsz ez lenne az igazán hozzá illő.
Death angel: Van invokáció az alakváltásra is.

Módosította bad_angel: 2006.10.20, 10:21


Svidi

Svidi

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 15 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.20, 06:27

egyébként ilyen treasholdos nézőpont szerint imádjuk a vámpírokat, mert nekeik -végtelentől kezdődik.... bigsmile.gif bigsmile.gif

Ebből a nézőpontból a relentless dead is táp. :D

De azért az tényleg elég gáz hogy például egy angyal és egy true immortal mindenképp feltámad míg az isten egyszerűen meghal és pont. Szerintem leírhattak volna valamit hogy feltámad valahogy vagy a hívei feltámasztják de mindegy.

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.19, 13:01

Ez Aspeckekről ugyan ez a véleményem , nem ártana egy alapos átdolgozás. Szerintem az 5 primal erővel, amiket adnak (nem tudom, hogy az egyensúly miatt-e) született néhány eléggé gyengécske isteni hatalom. Ezeknek egyik mintapéldánya a Thanatos, ami nekem is egyik legnagyobb szívfájadalmam, főleg hogy egy nyavajás zombiteremtés sincs benne...

A Sky aspectet szerintem szándékosan csinálták ilyen tápra, mivel az ókori panteonok főistenei nagyrészben az Ég istenei voltak (Odin, Zeus, Ra) így kívánták megmutatni miért is. Modjuk igaz, adhattak volna nekik több Aspectet is ehelyett, de akkor még több Odin avatar mászkálna a világon...

Hát azért nem tudom, de én még az alacsony Treashold ellenére is felsőbrendűnek tartom az isteneket a giftedeknél, bár lehet, hogy csak nekem ez a berögzült képem... de akkor miért nem a giftedek hívják magukat istennek és miért nem az Incarnate imátkozik hozzájuk.... :D

egyébként ilyen treasholdos nézőpont szerint imádjuk a vámpírokat, mert nekeik -végtelentől kezdődik.... :punny: :)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.18, 15:56

Nos én inkább az Aspect újraírásának örülnék...

Noha nem vetem meg a tápot, de az Aspect-ek között van néhány eléggé ellentmondásos összetételü (pl.: a Sky -ban indokolatlan a Destruction, a Primal Water és tulajdonképpen a Light is, bár azt még be lehet súvasztani, ha kell.)
Némelyik kisebb Aspect pedig hiányos vagy egyenesen nevetséges (Thanatos, hogy a legdurvábbat említsem). Ez IMHO abból adódik, hogy az Aspect tervezésekor, a C.J. eldöntötte, hogy egy Aspect 4-5 erőt tartalmazzon valami torz egyensúly miatt (mintha egy lapon lenne említhető a a Sagacity a True Mimikri -el), esetleg az oldalszámra valo tekintettel vagy tudomisén...
A lényeg, hogy az erők számának meghatározása miatt, egy csomó hasznos, sőt lényeges erő kimaradt. Például a Vitality Aspect-ből a Treashold növelése (szégyen a -30 Treashold, amikor a True Immortálnak -300 van), ami hiányában egy Incarnate is meglepően könnyen kinyírható a megfelelő tűzerővel.
Most ne menjünk bele a "de ott van neki az Iron Muscles, felnyomja és lepattognak róla a golyók mint Supermen -ről"
Előszőris nem mindenki rendelkezik Might Aspec -el (OK mondjuk Vitality-vel sem :lol: )
Az Iron Muscles ugyan csökkenti az őt érő sebzést, de a nehézfegyverek mellet szart sem ér... egy szerencsés tüzérségi lövedék, egy becsapodó bomba, még egy Napalmbomba is elég, hogy lenullázza az Iron Muscle ellenére is...
és ha eléri a -30 akkor már ő is ugyanolyan eséllyel küzd az életéért mint bármelyik halandó... ennyit az Incarnate felsőbbrendűségéről :D

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.18, 13:47

mindenre van invokáció...


Alakváltás???

Most elkezdhetném sorolni, mikre nem jók az invokációk, de elég hosszó sor lenne. Nem mindha, az Aspeck-ek olyan sokoldalúak lennének.

De kérlek ne folytassuk ezt a vitát. Szerintem elég nagy hülyeség, hogy a mágia az überf***a metafizika. Azért jó sokmindenre, mert szinte mindegyik kiegészítőben írnak hozzá egy-egy új invokációt. ennyiből :lol: várjunk :D az Armageddon kiegészítőre, aztán majd ínak új aspeck-eket...

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.18, 12:09

Minden ami manipulálja az esszenciát a valóság formálása. Az enlightened lényege pedig, hogy ember. :lol:

Az aspect-ek a valóság formáló erők, amikkel a Titánok épitették a világot, de L33t M4st3r is rámutatott arra, hogy nem fednek le mindent. Szemben a mágiával amiben elvileg mindenre van invokáció...

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.18, 08:09

És semmilyen természetfeletti nem költhet az enlightened-en kivűl korlátlanul SEMMILYEN EMBERI metafizikára (Seer Power, Tao-chi stb).


Az Enligtened ennyiből nem költhet korlátlanul SEMMILYEN NEM EMBERI metafizikára.... :) erre ezt tom mondani. Az aspektus az igazi valóságformálás, a mágia csak az essence manipulálása.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.17, 17:31

Mégegyszer nem a lélek fizikai kora számit, hanem a életeken és halálokon át szerzet spirituális plusz tesz enlightened-é. Az nem számit, hogy élsz 1000 éve, sokkal inkább, hogy a lélek (CSAK a lélek) mit él át ezalatt. És utólagos megvilágosodáshoz (játék közben) is embernek kell maradnia ezért nem lehet pl vámpír is enlightened, mert ez csak az emberek számára van nyitva.
Elvileg a True immortal is hasonló úton van fejlődésben, csak ők a tudomány segitségével fejlődnek.

A mágiában igy is előnyben vannak a primal-ok (magasabb tulajdonság limit), de akkor sem az ő metafizikájuk (erdete nem tisztázott a mágiának azthiszem, de szinte biztos, hogy nem primal találmány). És semmilyen természetfeletti nem költhet az enlightened-en kivűl korlátlanul SEMMILYEN EMBERI metafizikára (Seer Power, Tao-chi stb).

Ami emberből lett supernatural már nem ember, kivéve az enlightened-et, mert megmarad embernek és az özönviz előtti atlantisziak/egyébb özönviz előtti giftedek talán még emberek. Szóval nem azt mondom, hogy ember marad, hanem, hogy CSAK emberből lehet, mert isteni/spirit/fey "evolúció" nincs.

A gifted veszély kifejezetten a régmúltba helyeztem, mert az özönvíz előtt reális fenyegetést jelentettek a felsőbb sikok lakóira. Ultima Thule melett ugyanis a más kultúrák is hasonló fenyegetést jelentettek.

A taint fertőzés pedig azért kelett a hiperboreánoknak, hogy atlantiszt lebirják győzni. Na most nem ismerjük az atlantiszi technológia határait, de azt veszük egy fajilag vele kb egy kategóriás gifted mágiát/egyébb metafizikát (nem tudni mit, de a jelenlegit magasan verő szinten) használókat legyőzéssel fennyeget, akkor elképzelhető, hogy taint nélkül milyen kemény gyerekek lehetek a hiperborean-ok. :)
Ha nem aprózák el egymás ellen az erejüket, akkor simmán egy kategóriában álltak volna a pimal/szeráf erőkkel, megjegyzem emlékeim szerint, még igy is kelettek az özönviz előtti civilizációk seregei Ultima Thule ellen...

A supernatural predator, hát végsősoron legtöbbjök ember volt, így az emberi potenciált emelik ki. Más részről csak az esszenciazabáló szörnyek kifejezetten gifted ellenesek közülük. A vámpirnál, meg lehet, hogy ott van a Magus erő, de attól még sajna, továbbra is a gifted a legveszélyesebb dolog ránézve, mert nekik van esélyük/tudásuk kinyirni ezért nem feltétlen akkar vele megütközni normál esetben.

Módosította Roninwolf: 2006.10.17, 17:32



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]