Ugrás tartalomhoz


Fotó

WitchCraft RPG


  • Válasz írásához lépj be
257 hozzászólás érkezett eddig

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.24, 17:20

Nme is akarom és nem is merem szidni a valószínűségmanipulálást. De amint írtam az angya common powerjwei jók non :aboci: és az is azok között van...

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.24, 16:48

(OFF)Deathangel ne írd le a greater sherapihom-ot a party-ban, ha a nephelimtől elveszük a pallosát, akkor simán a legerősebb harcos a csapatban.

Megjegyzem abban a kalandban is kitünt az angyal viszonylagos gyengesége, mert Deathangel orvtámadásaitól csak a valószínűség manipulálás mentette meg :aboci: (/OFF)


Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.24, 16:35

Nod20: L33t M4st3r megkérdezte, miért tartom gyengének az angyalt én leirtam az a teophaniákról való véleményem. Ami a könyvre támaszkodik, és tudtommal nem irtam le valótlant.

A teophaniák hangulatához nem fér kétség, tényleg paszolnak az angyalok portfóliójába, de ettől nem lesznek erősek és nincs is belőlük nagy választék.

Az Aspect-ek megtalálhatók a D&D isten leirásaiban is?
Tudom, olvastam a D&D ide vonatkozó könyveit, és teljesen érthető miért hasonlítanak:
Mert az ember adott mitológia rendszerben így képzeli el az istenneket, ha szerepjáték szabály rendszerbe kell foglalni. Ha a Wotc emberei is úgy képzelik, mint CJ Carella akkor mi a probléma? (CJ legalább nem irta le pl Odin statjait :aboci: )

Az aspectek nem csak "tápolásra" jók: ha tényleg le kellene irnod egy istent mivel tudnád helyetesíteni az Unisystem rendszerében? Szerintem viszonylag jó leirja az istenek képességeit az aspect rendszer.

Módosította Roninwolf: 2006.09.24, 16:38


DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.24, 16:26

Mi játszunk egyszer Witchcraftot sima karikkal, meg egy armageddont ilyen tankgyökős meg csatározós stílusban. És az utóbiban van a csapatban egy greater seraphim és kb annyira jó, h tud vmennyire harcolni, meg teleportálja a csapatot... Ez a gond az angyalal

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.24, 16:06

Hát ehhez a theophany vs aspeck vitához azt tom mondani, az isten erősebb mint az angyal, már a nevük is ezt sugalja :aboci:

Az az igazság a Seraphim common powerjei jók, a többi nem vmi nagy eresztés. Az incarnate viszont common erőnek nem kap szinte semmit... Ennyiből tényleg jobb az angyal mivel neki annyira nem számít a kor. De ot vannak az istenek, hogy egy idő utépn jönnek a primal erők és onnét vége az angyalnak.

Az igaz, h a theophanyk hangulatosak, ezt nem is vitatom, de vmivel sokoldalúbbá is tehetnék őket.

Azzal nem értek egyett, hogy az aspeckek csak a tápolásra jók:
1., Az előző armageddonban egyszerően az aspecket nem voltak jók sznte semmire...
2., Végülis az istenek hatalmaikról van szó, nem lehetz elintézni egykét villámmal meg ilyesmikkel.

nod20

nod20

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 631 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.24, 11:06

(OFF)

Amit leírtál értelmetlen tápolás, semmi más. Igen, az aspectek valamivel bicosabbak, mert több bonuszt adnak a gyakáshoz. De nemsokkal. pont

Viszont a theophaniáknak van értelmük és hangulatosak. Az aspectek összedobált varázslok listája, amik, szégyellem magam, de ez az igazság, a D&Dbe is mind megtalálhatók. Tipikus értelmetlen tápolás, ezért szerepjátékban nincs helyük.
(/OFF)

Módosította nod20: 2006.09.24, 11:08


Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.21, 21:21

Nos akkor nézzük a theophaniákat (a szeráfokét mert a kerub, más kategória):

Általlánosan:
Kevés, nagyon kevés még ahhoz képest is, hogy a könyv szerint egy darabbal futkozik a szeráfok nagy réssze.

A spec. power-jeik jók:
-celestial fire: ütős, sok sebzés, védelem és jó a kard
-valószinűség manipulálás: király, rengeteg dologra jó
-ellenállások: állóképesség*2 páncélnak, egy csomó dolog nem hat rá
-esszencia regeneráció, halálból visszatérés, gyógyulás mind mind jó képességek, tényleg nehéz lelőni

DE, a theophany-k:
-ami a erős lenne, arra korlátozák a köthető esszenciát
-Binder: nem rosz, csak kapunk egy angyalt aki megtud kötözni meg visszaüzni és a legtöbb ellenfele ellen (mad god, incarnate, demon) nem sokat ér... (sebtürve/regenerálva kitör v. visszajön)
-Destroyer: na ez erős, mert ugye nem korlátozza az elkölthető esszenciát-->brutkó sebzés és az oblivion sem rossz
-Eraser: hát hasznos, szegény szeráf tud memoriát, videót és fotót törölni és az ellenségein nem is hat :D
-Finder: megint egy hasznos erő, csak minden ellensége isszonyat könnyen kivédi ;)
-Healing: hát nagyon hasznos mindenkinek aki nem gyógyul magától/regenerál, de erre a saját hiveik is képesek (touch of healing v. Mind Heal) és a giftedek többsége is rendelkezhet gyógyító erővel
-Traveller: megint valami ami jó is lehetne, csak mérföld százakra érezhető és oda nem mehet ahol nem járt

ÉS ENNYI :D
Szóval ennyira nem nagy cuccok az egy destroyer erős, de a többi nem erősebb az alapképességeinél sem. Nincs nagy választék sem és semmihez sincs hozzáférése ezenkivűl...

Módosította Roninwolf: 2006.09.21, 21:22


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.21, 06:43

Nem értem miért sír mindenki, hogy a Seraphim Teo powerek milyen harmatgyengék az Aspect-hez képest...

Amire én emlékszem belőle, a Teo powers az egyik legtáposabb, mert az erőknek csak hozzávetőleges működési paraméterei vannak.

De mivel akár tévedhetek is előbb alaposan újraolvasom a részt, azután kitárgyalhatjuk...

Addig is érdekelne, hogy PONTOSAN miért is olyan gyenge az cucc???
Beismerem hogy Seraphim -el még sosem játszottam, ugyhogy...

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.20, 21:38

Hát a számok nincsenek előttem, de tény mindenki a Szeráf számbeli túlsúlyt hangsúlyozza, de:

A G. Seraph kaphat több tulajdonságot a teophaniák NAGYON sz*rok az aspectekhez képest és sokkal kevessebb van belőlük ráadásul. Az archangel-ek is aspect-et használnak már annyira gyenge a theophania. ( Nem CJ alkotta a rifts-et :sor: , és leirta, hogy az archangyal egy greater seraph aspect-el)

Azt mondod, hogy a mennyei seregek számosak, a panteonok meg nem annyira:

Hát etheralból kb egy szinten lehetnek tekintve, hogy az istennek etheral szolgálók tekintetében picit sokrétübbek...

Halandók: hát nem azért, de az igaz hit a legritkább gifted powerek egyike. Szemben a normál gifteddel, aki csupán azzal hogyha spirit patronként felveszi a panteon istenét-->papjává válik mondjuk és még egyébb metafizikákkal is rendelkezik megeszi reggelire.
Valamint, a második mennyei háborúnál még többen is voltak és a mágia még nem volt elfeledve...
+halottak kerülnek istenni sikokra a Geburahon, de asszem a Binah-ra nem-->Szóval Odin gyüjtögetti seregét a Valhalla csarnokaiban :sor:

Ha mégegyszer megnézzük az erőviszonyakat a tulajdonságok mellet a képeségekkel együtt, hát lehet hogy több tulajdonságot, nagyobb limitet kap a szeráf, de ha az inheritor nem is biztossan de egy erősebb(jó aspect-tel rendelkező) avatár a normál szeráffal felvesszi a versenyt.

A mennyei seregek egységéről, hát az ő polgár háborújuk volt az első mennyei háború Lucifer letaszításával kezdve (megjegyzem már ekkor a legerősebbek elmentek Lucifer után a pokolba). Azóta is rengetegen elhagyták őket: exile, watcher stb. És ők nem keresztények elvileg, hanem az egyistent a Kreátort képviselik-->de a hiveik zsidók, katolikusok, ortodoxok, szunniták stb, akik annyira nem kedvelik egymást :sor: . Az egységes parancsnoki láncolat, hatákonyság--> meg lehet nézni most hogy áll a világ helyzette az armageddonban... (nem tartanánk itt Gabriel mesterkedése nélkül)

Nagyobb a számuk-->nem tudnak kerubot teremtenni. Az egyetlen lény aki tudja, hogy lesz valakiből kerub pontosan és megtudja teremteni az Lucifer :)

Lehetnek többen és persze valószínüleg többen vannak rendben. De ha nem nézzük az angyalok visszatérési esélyeit a halálból, akkor puszta tömegük melett sem hihető, hogy legyőzik az istenneket, mert játékteknikailag mindenképpen gyengébbek.

Thanatos: nekromanta powereket nem feltétlen nekro powerként pl fizikai death projectiont, +valami hasonlót a Key of Seraphim salamon kulcshoz hulákra és zombi teremtés all flesh must be szinten ;)

Módosította Roninwolf: 2006.09.20, 21:39


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.20, 20:52

Roninwolf:

Méghogy a Mennyei sereg gyenge :sor: ???
Nos talán a statisztikájuk összehasonlítása után:

Amikor nekiduráltam magam, akkor a Görög és a Skandináv Panteonban összeírtam kb. 200 kisebb-nagyobb Istent. Ez a lista gondolom korántsem teljes, elvégre nem Mitológia a hobbim, de azért elég jó viszonyítási alap... persze vannak szolga fajok, meg Etheralok de ugyebár a Seraphim -ok ellen csak ágyutölteléknek jók.
Gondolom van jópár leszármazott is (inheritorok) mondjuk +5000 inheritor és +500 Incarnate, bár erre semmilyen adat sincs sehol...

A Mennyei sereg Seraphim állománya durván 90 000 (aszem ebbe a Kerubinok is beletartoznak), plussz 100 000 Etheral.
Nincs elöttem a könyv, de aszem jól emlékszem az adatokra.

Nos ez esetben a NAGY számok törvénye érvényesül.
Hozzátenném, hogy a Panteonok egymás torkát szorongatták, miközben a Mennyei seregnek egységes Parancsnoki láncolata van, és félelmetesen hatékonyak...

Összességében az angyalok egyesével lenyomták a Panteonokat, miközben a földi ügynökeik végeztek az emberi hívekkel.

Talán, ha a Panteonok összefogtak volna és egységes frontot alkotnak, de ugyebár mindenki olvasta, hogy a Pantheon Szövetség mennyire forradalmi, hogy különböző isteni Panteonokat tömörít egy közös cél érdekében ... és ahhoz is a Leviatán kellett.

--------------------------------------

Puszta Statisztika:
A legerősebb Seraphim a Greater, ami +23 Tulajdonság bonusz ad, a 6 tulajdonságra.
Az _Incarnate CSAK +19 pontot.

Tehát a G. Seraphim győz :sor:
És akkor az ArkAngyalokról még szósem esett (játékstatisztikája sincs, csak a szöveg, hogy táposabbak a G. Seraphim is, meg Primal Erőket is használnak), pedig ők is vannak pár százan.

Ha az Isteneket Incarnate -nek vesszük, mondjuk több ezeres Esszenciatartalékkal, és brutális Primal Értékekkel, az egy dolog...
Az ArkAnygyalok viszont olyan táposak, hogy C.J. Carella a Rift megalkotója, nem írt róluk statisztikát, azon oknál, fogva, hogy amiről van statisztika, az játszható is...

-------------Más---------------------

Újraírom a Thanatos Aspektust, várom az ötleteket, szeretném tudni, mik az igények egy halálistennel szemben. :sor:

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.20, 19:49

Deathangel ezt majd megbeszéljük a játék alatt, de akkor is nagyon a zavar, hogy a kategória egy-egy ikonja: Hercules és Drakula összecsapásában a sokkal erősebb Herculesnek ebben a rendszerben, nincs más esélye csakhogy addig üti Drakulát, míg felkell a nap... :sor:

Az az atlaniszi cuccokkal simán leverik a gifted varázslóak, mivel (tom, h szerintem nem Roninwolf) az orikalkiumfegyverrell tudnak essence-based attackot hárítani és visszaütni, alapból +2 kapnak a gifted erők ellen, és a spec harcosaik +5 erő és állóképesség vagy a battle boost fizikailag magasan a gifted fölé emeli őket, hacsak az ellenséges giftedek nem mind megvilágosodtak (amit no kétlek)


Hát vitázhatunk a leirás és angol tudásunk milyenségéről tovább, de szerintem az a +2 modosító az amit a könyvszerint az esszencia támadások ellen ad az orikalkium...
A spec harci powerek: nos nagyon jó powerek, de a valóéletben ahol az összecsapások, csaták, hadmüveletek perceknél jóval tovább tartanak a battle boost nem olyan erős. Az atlantiszi feltámad -300-ból elvileg pedig csak a visszatérőkben jelent meg, mert ők ezzel játszották ki a pusztulást.
Az ellenfeleik: hát kétlem, hogy ők a gifted kategóriába tartoztak simán. Valószínüleg fajilag is hasonló szinten álnak az igaz halhatatlannal. A metafizikákbeli képességeik minimumát tenném a greater gifted kategóriába, mert valószínüleg a kezdő misztikusaik levernének egy Rózsakeresztes tribunust, vagy talán még egy herceget is...

L33t M4st3r: az atlantiszi arcana elvileg egy nagyon tápos dolognak indult, csak megfeneklet a kevés háttérannyagon. Az igaz halhatatlanban annyi lehetősség van, hogy simán megérdemelne egy egész kiegészítőt.
Megjegyzem a szeráf/kerub kettősre is ráférne egy, legalább ha kijön a book of geburah az foglalkozik a démonokkal, bár ahogy elnéztem megint behoz egy csomó új dolgot, asszem valami indiai halálkutusz például. Nod20 is teljes joggal szidta az enlightened-et, mert tényleg nudli amit leirtak hozzá, de rengeteg lehetőség van bene és a Shambalah Rendje nekem nagyon bejöt, bár az enlightened nélkül az egyik leggyengébb covenant.
Szóval kellenének nagyon az új könyvek: Book of Geburah, hogy tisztázon egykét dolgot pl az élőholtak/kisértettek körül és a Strom Dragon covenant book, hogy a nagy predator vadászok greater tao-chi-je mit takar... :sor:

A világról való elképzeléseid érdekesek, csak nekem az a gondom velük, mint az alapkoncapció világa a játéktechnikai megvalósítása és maga a világleirás közötti űr.
Mert ott van a probléma gyökere szerintem, hogy rengeteg ellentmondás van:
-A világtörténelem ellentmondásait hagyjuk, mert hogy Vietnam mennyi supernatural támogatással tudná elfoglalni Kína harmadát...(legalább nem Észak-Korea lett Leviathán hivő)
-Elvileg a Menyei Seregek a legerősebb játékos a pályán: ők verték le a pogány panteonokat, ők állították meg a Leviatán elöző probálkozását, elpusztittoták az övönvíz előtti mágikus civilizációkat és elhitették az emberisséggel a természetfeletti nem létét. Ehez képest iszonyat gyengék ehez játéktechnikailag
-A panteonok nem rosszak, tényleg nem. Amilyen erősek követőik: avatárrok, inheritorok, spirit patronáltak, etheralok és a halandó/giftededről nem is szólok... Namost amilyen erősek játéktechnikailag, hát a Leviatántól elkezdve mindenki készülhetne a megadásra
-Igaz Halhatatlan: nem rosszak, de nem alapozták bele ezt a technomágiát amit tudnak a világba+ A Secret Master elképzelésed nem rossz, de ennyire erősre...
-A többi mágikus civilizáció pl Mu, Ultima Thule,amiket meg említettek és pl Lemuria stb, amiket nem, szóval velük mi van, mert valahogy ők is túlélhették az özönvizet...
-Armageddon előtti kovenantok: hát a sokak által istenként tisztelt játékegyensúly közelében sincsenek, főleg az alapkönyvesek bármelyik másikkal összehasonlítva
-A witchcraft meghatározó Mad god-jai sehol sincsenek az Armageddonban

Nos nem szidom tovább a következetlenségeket amiket én így láttok a világról, mert tényleg egy kis fabrikálassal rengeteg dolog kihozható belőle, de pár kiegészitő kéne nekem. És a legfőbb NORMÁLIS ARMAGEDDON VILÁGLEIRÁS, mert érdkes lenne, hogy a tankon és a computer-en kivűl a többi dolog, hogy fejlődik, a nagy vallások hogyan reagálnak és az átlag emberek mennyit tudnak és mit gondolnak a dolgokról (necetséges pl szerintem, hogy halandó előtt varázsolni itt még mindig esszenciát szívna :sor: ).

Módosította Roninwolf: 2006.09.20, 19:56


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.19, 22:58

Az Atlantisz Arkánum legnagyobb problémája, hogy nem eléggé részletes.
Leírnak egypár roppant tápos dolgot, de összességében NEM látom, hogyan lehetett Atlantisz szupercivilizávió.
Az apróságok hiányoznak, a hétköznapi dolgok és be kell vallanom, ebben nem vagyok túl jó...
Mondjuk csináltam pár egyszerű és hasznos dolgot Pl.: Adamant Üveg.
De összességében csak a már létező dolgokat bővítem, átírom, felújítom.

Az ÉN Armageddon világomban, a True Immortal -nak van egy szélsőségesebb Szövetségük Az Új Atlantisz vagy Második Atlantisz.
Ők egy szupertitkos csoport, amelyet Atlantisz Reinkarnálódott királya alapított és irányít a mai napig... Időnként összekeverik őket a Titkos mesterekkel és nem ok nélkül...

Az ÉN világomban az Új Atlantisznak megtalált és kiásott egy titkos bázist a Hold sötét oldalán amelyet teljes titokban építettek fel, és levédtek a kereső tekintetek elöl. Így Atlantisz pusztulása után a Seraphim -ok nem találták meg és fennmaradt.

Az Idővonalam szerint úgy ~1830 körül jutottak el a bázisra és az ott talált tudás, technika és felszerelés (egy Félig kész Anyahajó kategóriájú monstrum, egy majdnem kész Csatahajó, a bázis gondolkodógépének adatbankja, egy igazi Maker műhely stb stb.)

A lényeg az, hogy az ÉN világomon a Szövetség titkos paktumot köt a Japán birodalommal amikor a Japán Trón várományosa, hirtelen átmegy a változáson és Halhatatlanná válik...

Amikor 2012 -ben a Japán flottát megsemmisítik, és az Amerikai szövetségesei éppen eléggé elfoglaltak a Mexikói frontvonal megtartásában, az AoR Inváziós Flottáját az Új Atlantisz Szövetség állítja meg egy brutális Tengeri-Légi csatában, ami közel 10 perc alatt az AoR teljes vereségével zárul, és az Atlantiszi haderők még meg sem izzadnak...

Jelenleg azon gondolkodom, hogyan legyen tovább a Trónörökös azt leszámítva, hogy halhatatlan továbbra is a legjobb jelentkező, a Japán trónra és a nyilvánosság úgy tudja, hogy csakis miatta jött a felmentősereg, szóval eléggé népszerű is (közel 87 %)...

Azután itt vannak a Seraphim -ok akik kollektíve összeszarták magukat, amikor elő egyenes adásban felbukkant egy olyan szimbólum, amelyet az özönvíz óta nem látott a föld... és ha már özönvíz, a Halhatatlanok megüzenték a Mennyei Seregnek, hogy eszükbe se jusson hasonló húzás, vagy ezúttal a Menny is a Pokolra száll...

Gabriel meg van győződve a fenyegetés komolyságáról, bár senki sem tudja mit tud, amit más nem...

Na eddig ennyi...
Szerintem ez a forgatókönyv egy kicsit tartalmasabb mint a szabálykönyv: A Halhatatlanok az Aliance & az USA csicskásai lettek azt kész.

Nem?

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.19, 12:30

Mondjuk a Thanatos-hoz jól jönnénk 7 fölötti nekromanta erők.

Igaz akkoör kellenének már új teophaniak is meg non sok minden, de hát lassan készülnek a jó dolgok... :)

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.19, 12:27

Örülök, hogy végre vége a vámpír szapulásának. Szerintem egyáltalán nem kée erősebbnek lennie az igat halhatatlankak, kb egy erősek 15-15 pont mindkettő. Nem tom miért, de vmiért non lebecsülöd a vámpírokat, amíg egy kezdő vámpírnak reális esélye van még egy kezdő félisten ellen is... Ebbe a világba a vámpírt ilyennek alkották és kész. Bár nagyon egyedien értelmezték a vámpír mibenlétét, de szerintem nagyon jól ki lett telálva :)

A Death aspekthez szerintem is illett volna egy feltámasztó erő, hisz a halálistenek a halál urai, ha úgy tetszik nem feltámasztanak, hanem visszavonják az illető halálát... De úgy az egász aspekt szánalmas és megalázó... Ha azt veszük, hogy a halálisteneknek mekkora hatalmuknak kéne lenni, hát... A Thanatos a legrosszabb, kellene bele még élőhalott teremtés, vehetné olcsóban a nekromanciát, végülis halálisten, vmi azonnal ölő támadás meg ilyenek...

Az adamant leírása jó, bár szerintem nem szükséges ekkora részletesség, a túl sok tény sokmindent kivesz a mesélő kezéből. És nem jó, ha a játékos teljes mértékben a leírásra épít, jobb ha maradnak tisztázatlan dolgok, amik a történet során jönnek elő.

Az igaz halhatatlanokat én annyira nem szeretem, sztem egy ilyen hegylakós stílus jobban illet volna a világba.

Az az atlaniszi cuccokkal simán leverik a gifted varázslóak, mivel (tom, h szerintem nem Roninwolf) az orikalkiumfegyverrell tudnak essence-based attackot hárítani és visszaütni, alapból +2 kapnak a gifted erők ellen, és a spec harcosaik +5 erő és állóképesség vagy a battle boost fizikailag magasan a gifted fölé emeli őket, hacsak az ellenséges giftedek nem mind megvilágosodtak (amit no kétlek)

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.17, 22:19

Ezek úgy az első problémáim a Thanatos hiányaival. Amúgy egy Halálisten igenis legyen Élet & Halál ura 


Én inkább a nekromanta powerek felé fejleszteném + Geburah síkkal kapcsolodó powerek, mint élet szféra-->elég elentétes szempontból nézi a két erő birtokosa a világot.

Mindenkinek megvannak a Szabálykönyvek? Nekem több mint hat hónapba volt, mire letöltöttem az Armageddon alapkönyvet...


Nekünk megvan mind, kivéve a Power and privilege, meg azt hiszem Armageddon-hoz is van valami kiegészítő, de annak nem tudom a címét. A többi Unisystem rendszerből a Buffy/Angel, Army of darkness, Conspiracy X és az All flesh must be eaten könyveit ismerem.

A book of Geburah és a Stormdragon covenant book kijön valaha?

Az adamant:
A könyvbeli részből sokat vettél be a leirásba ami jó.
A megmunkálásos leirások nem rosszak, csak hát picit túlzásnak tartom az 1000-szeres megmunkálási időt: egy katanát (hollywood-i kultusz ide-oda akkor is az egyik legjobb, ha nem a legjobb kard a világon) azthiszem 3 és 12 hónap közötti idő elkészíteni. Tudom, hogy ott sok spec eljárás van amitt itt elvileg nem kellene használni pl törhetelen fémet nem kell rétegelni, de akkor is iszonyat nagy idő maradna.
A fizikai leirások realitásához nem tudok érdemben hozá szólni, de az adamant szerintem továbbra is fém épp ezért a fém jelemzői: áramvezetés esetleg mágnesezhetőség vagy a hőtágulás valamilyen mértékben müködnie kéne rajta. Önmagában pedig a gyémánt keménységét is soknak tartom neki, de azzal egyenlő, de nem több.
Amit irtál hiányt pótló, csak szerintem a fejletebb szerkezetek jobban kellenének neki, mert pl az alapanyagok (amik magasan vernek szinte minden mágikus tárgyat, amit alkotni lehet) és a thought ship között nincs szinte semmi....

Az igaz halhattatlanok nekem is nagy kedvenceim. Tényleg sok minden bennük lenne a rendszer és a világ alapján. Főkép sok arcana és valami ami megmagyarázná hogyan nyomták le Thule mágusait?
Mert az alapok alapján nem tudom elképzelni, hogy egy minimum greater gifted kategóriás hyperborean-t (ami fizikailag és szellemileg is valószínűleg egyszinten volt fajilag az atlantiszival), hogyan nyomsz le metafizika nélkül pusztán azzal amit leirtak. Mert jó cuccok voltak a Atlantiszon, de lássuk be ezzek önmagukban nagyon kevesek lettek volna egy erős mágikus birodalom ellen. És a világtöténeleme szerint a Leviatán azért került be a képbe, mert Ultima Thule vesztésre állt...

Módosította Roninwolf: 2006.09.17, 22:21


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.17, 13:42

Ime az Újraírt Adamant Leírása. Hogy tetszik? Tetszik ?

ADAMANT (4 pont).
Ez a legendás fém elképesztően kemény és kitartó, tökéletes anyag fegyverekhez és páncélokhoz. Az Adamant majdnem elpusztíthatatlan, a szakítószilárdsága több mint a hatvanszorosa a legjobb minőségű ipari acélnak, keményebb a gyémántnál, de vele ellentétben nincsenek törési pontjai.
Ez persze nem jelenti, hogy az Adamant páncél viselője sebezhetetlen lenne, elég nagy kinetikus (vagy egyéb) energia esetén, épp elég jut át rajta, hogy végezzen vele, a páncélja ugyanakkor valószínűleg meg sem karcolódik.
Az Adamant vas, ezüst, réz és ólom 3, 1, 2 és 4 arányú ötvözete, amelyet egy forró olvasztótégelyben (eléggé forró az ólom megolvasztásához) készül. Minden fél (0.5) Kg Adamant elkészítéséhez szükséges 5 Kg nyersanyag (a megfelelő arányban) és még 15 esszenciapont (a felhasznált esszencia a folyamat végéig nem regenerálható).
A készítés folyamata során (amely 6+D4 órát vesz igénybe) a nyersanyag 9/10 része eltűnik, mintha sosem létezet volna. Hogy mi történik az eltűnt anyaggal, senki sem tudja még maguk a Teremtők sem.
Az elkészült Adamant nyers állapotában folyékony.
Ebben a formájában addig marad meg, amíg a hőmérséklete 44 C° alá nem süllyed, azután ahogy hűl, úgy sűrűsödik (40 C° -on még csak szirupos, 30 C° -on már olyan, mint a puding, 25 C°-on pedig az éppen megszilárdult viaszhoz hasonlít, 22 C° -on egyszerűen kikristályosodik!). A nyers Adamant halmazállapota egészen a kikristályosodás pillanatáig befolyásolható hevítéssel (minél forróbb annál folyékonyabb).
Az Adamant igazából csak folyékony állapotban formázható szabadon, illetve amikor megkezdi a megszilárdulás folyamatát.
A kikristályosodott Adamant formája rögzül, még Adamant szerszámokkal sem könnyű dolgozni, számos megmunkálás egyszerűen nem lehetséges (nyújtani, hajlítani).
Az Adamant szerszámokkal fúrható, karcolható/véshető, fűrészelhető, reszelhető és fenhető. Ugyanakkor az Adamant kemény anyag, a megmunkálása még Adamant eszközökkel is x1000 annyi időt vesz igénybe, mintha edzett acélt munkálnának meg Acél eszközökkel.
Az Adamant fegyverek éleit még Adamant köszörűvel is csak nehezen lehetséges megfenni, bár erre ritkán van szükség, a formázás során kialakított élek borotvaélesek és nem csorbulnak könnyedén.
Az Adamant megmunkálása nem könnyű, nyers állapotban csak önthető, fél szilárd állapotban még lehetséges némi további formázás, bár a lehetőségek erősen korlátozottak.
Komplex dolgok készítésére épp ezért nem alkalmas.
Egyszerű formákat, pengék és páncélmellény betétek készítéséhez szimpla Intelligencia teszt szükséges. Egy Craft Skill (Fegyver vagy Páncélkészítés típus) segítségével komplexebb fegyverek és páncélok is elkészíthetőek.
Egy Adamant fegyver a kardtól a nyílhegyig megnövelt sebzésszorzóval bír (+x3) a normális (nem Adamant) párjához képest. Valamint az Adamant fegyverek ellenében minden nem Adamant páncél (és anyag) védelmi értéke feleződik.
Egy Adamant páncél védelmi szorzója (+x1) és alap erőssége (+5 ponttal) nő a normális (nem Adamant) párjához képest. Páncéltörő támadások NEM működnek (nem feleződik az AR).

Az Adamant Fizikai Tulajdonságai:
- Az Adamant pihekönnyű, a sűrűsége mindössze 2,3 gramm /köbcenti (az Alumíniumé 2.7, a Titáné 4.51, a Vasé 7.8).
- Az Adamant a tökéletes hőszigetelő ugyanis a Hővezető képessége 0. Ez annyit jelent, hogy az Adamant a környezeti hőmérséklettől függetlenül mindig 22 C° -os.
Ebből adódóan Nincs olvadáspontja, mivel a hő nem képes megváltoztatni a szerkezetét.
- Az Adamant –nak NINCS hő tágulása! Bármekkora hőmérséklet érje is, 2.3 gramm tömegű Adamant kiterjedése mindig 1 köbcenti!
- Az Adamant ellenáll a sugárzásnak is, 1 centi vastag Adamant lemez 3 méter vastag ólompajzzsal egyenértékű sugárvédelmet nyújt.
- Az Adamant nemfémes anyag az elektromos áramot nem vezeti, megmunkálhatósága nagyon kis mértékű és a nyújthatósága nem létező.
- Az Adamant Szakítószilárdsága 33 215 MPa (a Tiszta alumínium 45, a Tiszta titán 241, a Hőkezelt titánötvözet 1172, a Hőkezelt ötvözött acél 1655 MPa).
Az Adamant Fajlagos Szakítószilárdsága (MPa/sűrűség)14 441 J/g (a Tiszta alumínium 17, a Tiszta titán 55, a Hőkezelt ötvözött acél 212, a Hőkezelt titánötvözet 266 J/g).
Az Adamant a Hk titánötvözetnél x54,2, a Hk ötvözött acélnál x68,1 szilárdabb.
- Az Adamant nem oxidálódik! Semmilyen sav, lúg vagy egyéb oxidáló anyag sem képes megbontani a szerkezetét, nem rozsdásodik, nem korrodálódik!
A megszilárdult Adamant nyers Adamant –al korlátozott mértékben oldható, 1:10 arányban (1 kg Adamant feloldásához 10 Kg nyers Adamant szükséges) 1 nap /Kg sebességgel. Ennek nehézségét felesleges ecsetelni.
- Az Adamant Keményebb a Gyémántnál, a Mohs-féle skálán 11 –es (a gyémánt a 10 –es) besorolású, ennek köszönhetően csak Adamant eszközökkel megmunkálható, de azokkal is csak korlátozott mértékben.
Két Adamant munkadarab egyszerűen összeragasztható nyers Adamant használatával. A két tárgy szétválaszthatatlanul összeforr, csekély 10 perc alatt!
Az Adamant nem Hajlítható, nem Nyújtható, de megfelelően nagy erőbehatás hatására törik.

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.17, 13:39

;) Hurrá végre valaki aki egyetért a Thanatos használhatatlanságában :)

Bár egyáltalán nem örvendetes, sajnos igaz :D az Aspect harmatgyenge...

Kezdetnek...

Nem képes halottat feltámasztani :five: a Stay the hand of Death egy vicc!!!

Még egy vacak Zombihadsereget sem képes létrehozni, holott erre még az adeptusok is képesek.

Nem képes Élőhalottaknak parancsolni, védekezni ellenük, elűzni őket. Azért az egy kicsit szar helyzet amikor az Hádész fiával élőhalottak végeznek :nono:

Valamint a Necromantic Powers erőnél szerintem felesleges felvenni a Nekromancia Skill -t, menjen helyette a Primal Skill -ből!

Ezek úgy az első problémáim a Thanatos hiányaival. Amúgy egy Halálisten igenis legyen Élet & Halál ura :P

--------------------------------------------------

Mindenkinek megvannak a Szabálykönyvek? Nekem több mint hat hónapba volt, mire letöltöttem az Armageddon alapkönyvet...

--------------------------------------------------

Jelenleg a Halhatatlanokkal foglalkozom.
Véleményem szerint hatalmas ötlet volt, de totálisan elcseszték a kivitelezést.
Mostanra kidolgoztam egy új Atlantean Arcana -t amely sokkalta értelmesebbre és bővebbre sikerült és még mindíg nincs készen, de már sokkalta jobb anyag mint ami a könyvbe van.
Pl.: Adamant Üveg, Elemi Kristályok, Védő Kristály, Atlantiszi Gondokodó Gép, Automata stb.

Több új Atlantiszi Meta képesség pl.: Időtörés, Aura Álcázás, Tetszhalál, a Kiválasztottak Jele, Adamantium bőr stb.

Most gondolkodom, az Atlantisziak szerepén az Armageddon szettingben. Mert amit a könyv ír az egyszerren nevetséges, édeskevés és NEM tetszik :lol:

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.16, 19:21

Minden alakváltó képességkor megy vele a ruha is. Gondolj csak bele:
Az Inheritor állatalakban van, majd visszaváltozik... és ott áll... tök pucéran 


Igen :nono: ott áll pucéran. Az alakváltásra alkalmas erők:
-discipline of flesh: tuti nem alakul át a ruha (emberméretű csótány gatyában :five: )
-High bast: le van irva, hogy csak az alakul vele amit megköt esszencével
-Feral: egyértelműen leirja, hogy nem alakul át vele a ruha-->az átlag farkasember legendákban sem
-Greater shifting: hát a vámpírhoz nincs oda irva.
-primal power: a faalakon ivűl egyikhez sem irták oda, hogy vele alakul

Nálunk bast módszerrel viheti a cuccait akinél nincs leirva.

Amúgy én sem értem, mit szívoznak úgy a vámpirokkal... az ok, hogy elméletileg egy Inheritort könnyebb megölni az embereknek mint egy vámpírt.

Na és ???

Az Inheritornak meg magától regenerálódik az Esszenciája, és még a nap sem bántja.


Az inheritor nem supernatural predator, nem táplálkozik emberekből és az emberek nem feltétlenül vadásznak rá. Az inheritort nem könnyebb megölni, csak halandóként egyszerűbb kivitellezni.
A vámpír mitoszokban ott van azért, hogy a vámpírok nem csak a napfény elől bujkálnak, hanem vadászból prédává is válhatnak, ha fény derül a jelenlétükre.
A lényeg szerintem Hercules-t nehezebben lehetne megölni mint Drakulát és tényleg odáig nehezebb míg leütöd nullára, de utána... :lol:

A death aspect-ben nem tudom mit keres a fortune, de a life-ot nem raknám bele. Sokkal inkább a Thanatost kéne használhatóbbá tenni.

Módosította Roninwolf: 2006.09.16, 19:22


Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.16, 18:57

Vampyres have a number
of inherent powers, some of which are
developed with time, and others that are
innate. They can also use Magic,
Necromancy, and Tao-Chi.



Nos ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy tanulhatja is a gifted powereket, de nem magától...

ja meg hogy két pontért channelinget más két pontért 2 tulajdonságot vesz Spirit patronnal, ha jól emlékszem két pont a primalok valószínöségmanipoláló ereje(mit az angyaloké) Ezekkel egy kategóriában van, hogy vámpír körönként 1 esssencéért tud varázsolni???



Deathangel a gifted is ugyanott tart, és a vámpírhoz hasonlóan nem egy kategória a fentiekkel.

2., A vámpír megölése: Lát om ez is örök téma az esence sebzés. Szerintem nem táp (igaz erős) de akkor a Bast, Enlightment, Angyalok akkor ök mik??? akárhányszór megölöd őket visszajönnek.... Tom Roninwol, téged az zavar, hogy a halandók nem tudják megöli, de ha megtudnák... Miért nem irtották ki eddig az összeset???



Mert nem tudnak róluk, és mert elég nehéz esszencét sebezni halandóként és ne érts félre én nem játékos-->NPC karakternél is túl tápnak tartom ezt. Az atlantiszi pedig egészen más kategória, mint a vámpir, és elviekben sokkal erősebbnek kéne lennie a vámpírnál, de nem az...

A holy burial pappal tényleg kivitelezhető, csak az a baj vele, hogy ehhez el kell kapni előtte a vámpírt + a példa karakternek a könyvben 100 esszencia felett volt--> a holy burial önmagában nem tudja megölni...

A többit majd megbeszéljük pénteken Deathangel....

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.14, 19:22

Minden alakváltó képességkor megy vele a ruha is. Gondolj csak bele:
Az Inheritor állatalakban van, majd visszaváltozik... és ott áll... tök pucéran :D

Talán a Feral alakváltása a kivétel, most épp nincs elöttem a könyv.

Amúgy én sem értem, mit szívoznak úgy a vámpirokkal... az ok, hogy elméletileg egy Inheritort könnyebb megölni az embereknek mint egy vámpírt.

Na és ???

Az Inheritornak meg magától regenerálódik az Esszenciája, és még a nap sem bántja.

Erről ennyit. :)

----------------------------------

Amúgy szerintetek a Death Aspect -be nem kéne belerakni a Life -ot ??

Mondjuk a Fortune helyett...


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]