Ugrás tartalomhoz


Fotó

WitchCraft RPG


  • Válasz írásához lépj be
257 hozzászólás érkezett eddig

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.13, 17:42

Ja és szerintem a Vampire-ben nem voltak olyan erősek a vámpírok :pirul:

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.13, 17:37

Már úgy is régen írtam, meg mivel rólamvan szó azért el mondom én mit gondoldok :D

Nekem már kezd unalmas lenni "ez a vámpír túl táp" téma, igaz hogy erős, de már mint mondtam hatalmas hátrányokat is kap. De most ezeket nem fejtem ki úgy is mindenki tudja.

1., Essence chennel: én mondjuk a Willpowernyi cheneliinget látom logikusnak (modjátok tápolás, de én tényleg így látom) Mivel csak gondoljuk bele,h a pl nincs chennelje, ami azért előfordulhat, akkor rákészül egy rituáléval, hogy majd pl elnyomjon egy tao-chi erőt? :pirul: Hát ez azért valjuk be elég vicces. Meg alapjába véve, ha én vámpírnak mesélnék, had költse az essencet azzal úgy is magának tesz rosszat. Meg még az erők leírásánál volt, hogy a vámpír a gifted erőit is ösztönösen fejleszti ki és szerintem ez nem non illik a chenelinghez, főleg hogy szerintem ösztönöesn rájönni egy mágikus rituálér... elén nevetséges (és ha nem volt életében chennelje akkor vámpírként sem tod varázsolni rendesen, mert ha jól emlékszem vámpírként már nem is vehet essence chennelt.

ja meg hogy két pontért channelinget más két pontért 2 tulajdonságot vesz Spirit patronnal, ha jól emlékszem két pont a primalok valószínöségmanipoláló ereje(mit az angyaloké) Ezekkel egy kategóriában van, hogy vámpír körönként 1 esssencéért tud varázsolni???

2., A vámpír megölése: Lát om ez is örök téma az esence sebzés. Szerintem nem táp (igaz erős) de akkor a Bast, Enlightment, Angyalok akkor ök mik??? akárhányszór megölöd őket visszajönnek.... Tom Roninwol, téged az zavar, hogy a halandók nem tudják megöli, de ha megtudnák... Miért nem irtották ki eddig az összeset???

Belátom tényleg nehéz megölni, de ami a gyengepontja épp azt nem tudja regenerálni, szerintem ezt akarták elensúlyozni ezzel. Hisz megnézük pl az igaz halhatatlant -300tól túléléstsztet kell dobnia, de életerőt regenerál, -10 essencénél meghal mint mindenki, de őü azt is regenerál, nem is rossz sebességel. És a vámpírnak ez a nagy gyenge pontja, téplálék nélkül hihetetlenül legyengül.

Ja és a Holy Burial d10x10-et sebző rituálé (essencére) amit akármelyik pap el tud nyomni, ráadásu köv nap 1 helyet d8 at sebződik mígy fennt van a nap.

Ja meg hogy a saját képasségeire korlátlanul költ... :) kár hogy mindegyik képességének meg adott ára van és ha jól tom a legdrágább az áldozal Will-je

Meg szerintem , hogy nappal sebződik egy elég nagy hátrány (megint példának hozva az atlantiszit, neki nincs hátránya) Még talán a feralnak az ezös a szellemnek a só, ezek kapnak faji hátrányokat. Szerintem ezek közülmég mindíg a napfény a leghúzósabb... szóljon aki máskép gondolja

3., A ruhák átváltozása: Én is a veleváltozós ruha mellet állok. Én monjuk a Feral nak is adtam volna vmilyen erőt, amive ő is magával változtathatja a ruháját. Viszont nagy szívfájdalmam, hogy nincs a vámpírnak ködalakja, pedig szerintem egy szinte nélkülözhetetlen stílusjegy.

Ja meg a Soul Armor Meg a napfény az a szomorú, hogy tényleg véd ellene, erre sztem kitérhettek volna a könyvben. Én mondtam is, hogy ne védjen mert azért az tényleg durva lenne.... :D

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.10, 18:23

Nos talán drága, ha nem ad Esszencia regenerációt... Bár a hosszadalmas (lásd gyakran Órákig tartó) rituálék pár körre való redukciója minden "pénzt" megér, elvégre a sebesség életet menthet harci szituációkban.

De ha mindenáron érdekel a saját házi szabályaink:

- A helyek energiájának elszívása eléggé gazdaságtalan, csak 5:1 arányban működik, alapesetben.
Nálunk minden szintnyi Esszence Chanelling (az első szintet leszámítva)1 ponttal javította az arányt. Tehát 5 szintnyi Esszence Chanelling -el már 5:5 arányban regenerálja. Ebből adódóan a Vámpír akár a helyek energiájából és képes megélni...

- Az Élőlényekből érzelmek hatására felszabaduló Esszenciát képes magába szívni FELTÉVE, ha 1 méternél közelebb van a forráshoz.
Nálunk minden szintnyi Esszence Chanelling +1 méter hatósugarat adott, ezáltal megkönnyítve a táplálkozást.
A Megnövekedett távolság számos egyéb esszenciaforrást tesz elérhetővé.

Amúgy a mi esetünkben a TŰZ sebzéseket Csak fele sebességgel regenerálta, valamint ha Égetéssel -300 alá sebezték akkor a Vámpír Halál elleni mentőre volt köteles, ha elszúrta akkor elégett és kész.

Persze ehhez gyakorlatilag el kell hamvasztani, és ha elkúrják, akkor a vadászok akár keresztet is vethetnek az életükre...
Az élve elégetés egy olyan élmény, amely még a legpacifistább vámpírból is kihozza a gyilkost, még ha csak azért is, hogy a vadászoknak soha ne legyen még egyszer esélyük rá, hogy megismételjék...
----------------------------

Az Aspektusokra visszatérve:
A Strength Aspect (Awe, Might, Vitality) az egyik leggyengébb Aspektus ami senkinek sem kell, ezért a házi szabályokban kicsit tupíroztunk rajta.
A megnövelt Erő, a Vasizom stb. képesség felső határának szorzóját megnöveltük egyel. Ennek következtében az adott Primal lény, lazán magasabb értékekkel bírhat mint azok akik más Aspect -ből szerezték meg a Might vagy Vitality erőt. Így némileg több értelme van...

Amúgy senki sem tervez partit manapság ? Szívesen beszálnék, már eléggé régen játszottam utoljára :ejj:


Amúgy hogyan küldjem el az Istenek leírását ? A Görög és a Skandináv istenlista nagyjából kész, legalábbis nekem nem kell több :)

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.10, 13:51

Akkor a vámpir essence channel-jéről két álláspont van, hogy mint félig szellemlény Willpower-t channel, vagy venni kell channel-t (amit támogatnék, de ahhoz drága, ha nem ad essenciát.)

Alakváltáskori változás nem ennyire egyértelmű: nálatok ez házi szabály volt vagy találtatok rá precedenst :) ?
Mert a vámpirnál egy szóval nem említik, és csak egyetlen alakváltó primal powernél van meg a ruhák beolvadását: a fa alaknál :para: .

A napfény is esszenciára sebzi, szóval olyanra gondoltam, mint ezüst, szentelt viz és ezek sebeznének esszencére nála. (Nem a napfény sebzi, hanem az életenergia, ami belőle árad).
+Olyan dolgok nem tudják megölni, hogy na: a igaz hitűek szent tűze, a primalok akik nem vesznek soulfire-t mágiából, és a szeráfok max a destroyerrel tudják, de ehhez el kellene dönteni melyik kategóriába tartozik az oblivion table-n és a halandók tanktól az atombombán át semmivel sem elméletileg. (+ Deathangel gondolkodott a soul armor esszenciasebzés csökentő hatásán is :ejj: ).
Ennél még a Vampire-ben is gyengébbek a vámpírok...

Módosította Roninwolf: 2006.09.10, 13:52


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.09, 17:15

A Vámpír a saját Vámpirikus képességeire korlátlanul költhet, amennyi kell.
A Vámpír szerezhet Esszence Chanelling -et, mindössze nem ad Extra Esszencia Regenerációt, viszont lehetővé teszi az Invokációk, Nekromancia Rituálé nélküli használatát.

Alakváltáskor tudtommal minden felszerelése vele változik, akár a Primal képességnél.

A Napfény. :gyagya:

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.09, 13:35

L33t M4st3r irtad, hogy volt nálatok vámpir, ti hogy kezeltétek a következőket:

-Vámpir és a channeling-->hogyan channel essence-t nem a faji képességeire?
-Vámpir és a nagyobb alakváltás-->ruhák és felszerelés vele alakul? (ez a primal shapechange alakváltásnál is érdekelne)
-Vámpir és a halhattatlanság-->esszence sebzésen kivűl volt valami egyébb gyenge pontja?

Ezzek nálunk a csapaton belül állandó vittatémák.

Módosította Roninwolf: 2006.09.09, 13:35


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.08, 14:49

Nagyvonalakban befejeztem a Görög és a Skandináv Panteon leírását...
A nevek mellé net linket csatoltam amely az adott istenről szóló weboldalra mutat. Egy rövid magyar leírás: Általában, hogy minek az iste/istennője. És persze a hozzájuk csatolt Aspektusok.

A két panteon jelenleg ~130 Isten/Istennő -ből áll... :sir: :) :D

Most keresgélek további panteonokat :gyagya:

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.08, 12:58

Most éppen semmilyennel :sir:
Pedig szivesen játszanék újra, de a régi banda széthullott :D

A Witchcraft -ban Általában Ember Giftedek, egy-két Bast, egyszer egy Vámpír valamint számos Kísértet és Fantazma az elején említett Gifted karakterek halálából kifolyólag. :gyagya:

Külön élvezet volt amikor a Kísértetekkel cefetül bánó nekromata a halála után kísértetté vált :D Már vártak rá egypáran :D :) :D
Kísértetként hozzávetőleg 1 óráig élt, és azt sem köszönte meg.

Amikor át akartam térni az Armageddonba, volt pár True Immortal (az egyik kedvencem, bár a Maker részét gyakorlatilag teljesen átírtam), egy-két Inherítor...

Az egyiknek fogalma sem volt, hogy micsoda igazából (kezdetben még a játékosának sem, Ő ugyanis szimpla Gifted Embert indított :D ), és komoly angszt volt számára a játék (a játékosnak 3 játékülésbe került mire kezdett rádöbbenni, hogy valami nem stimmel (mi az, hogy túléltem ?? Frontálisan ütköztünk közel 200 Km/h -nál !!), és még kettőbe mire átlátott a ködösítésemen (spirit patron, rohadt szerencse stb.)

A másik Inheritor egyszerűen meg volt győződve róla, hogy Ő egy igazi földönkívüli :P Mondjuk Sky Aspect -je volt, a fizikai dolgokra kihegyezve (24 -es Erő stb.).

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.08, 11:31

Naná, hogy az angyalok miatt szorultak ki a Malkuth -ról, sőt mostanáig a Seraph -ok bőszen gyílkolták az Old Gods -ok Inherítor utódait a földön. De a Leviatán mindent megváltoztatott...

De ennek ellenére sem jelentek meg tömegével az Ősi Istenek a Malkuth -on, pedig most már lehetne, sőt szükséges lenne.


Azt, hogy az istennek tömegével megjelenhetnének a Földön, azt azért erősen kétlem:

Az avatárok, inheriorok, Spirit patronáltak azért vannak hogy harcoljannak az istennek ellenségei ellen, akkár helyettük is. Akik nem csak a Leviatán hivei, hanem a meny erőivel és a Figyelőkkel is harcolniuk kell ha úgyhozza a sors...

Az incarnate-k azért járják az anyagi sikot, hogy hatalmat szerezenek és hiveket, míg az idősebb istennek nem kockáztatják meg, hogy kimozdulva a Netzach-ról az angyalok és egyébb ellenségeiknek könnyü célpontot nyújtanának.

Szóval az, hogy a Földre visszatértek, az nem 100%-ig a Leviatán miatt van. Nagyon benük van, hogy az angyalok meggyengülésével visszaszerezhetik a hatalmukat és revansot vehetnek.

Az istennek a Netzach-on erősebbek szerintem is, de tuti nem ilyen brutál mértékben mert a 2. menyei háború idején az angyalok betörtek a birodalmukra és legyőzték őket. Annyira pedig nem erősek és nincsenek is elegen az angyalok, hogy ilyen mértékben megerősödött istennek ellen sikerel harcoljanak.

A home ground bonuszhoz inkább azokat kéne nézni szerintem, akik már kaptak pl Shambalában a megvilágosodottak.

L33t M4st3r milyen össze állítású csapattal játszotok?

Módosította Roninwolf: 2006.09.08, 11:32


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.08, 06:19

Naná, hogy az angyalok miatt szorultak ki a Malkuth -ról, sőt mostanáig a Seraph -ok bőszen gyílkolták az Old Gods -ok Inherítor utódait a földön. De a Leviatán mindent megváltoztatott...

De ennek ellenére sem jelentek meg tömegével az Ősi Istenek a Malkuth -on, pedig most már lehetne, sőt szükséges lenne.
Tehát kell lennie valami más faktornak is.
Az, hogy az istenek a Netzach -on sokkal erősebbek mintt bármilyen más Sephirotban szerintem tökéletesen stimmel.

Netzach Bonuszok:
-Az Életerő, Kitartáspont, Regeneráció Megduplázódik.
- A Fizikai Tulajdonságbonuszok Megduplázódnak.
- A Túlélési bonuszhoz adódik +20 (legalább).

Na mit gondoltok? Ugyanezt megkaphatnák a Seraph-ok a Saját Sephirotuk esetén. Amolyan Home Ground Bonusznak.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.07, 22:09

A múzsák Zeusz és az emlékezet istennőjének gyermekei a mitológia szerint, de pl. Cupido Zeusz és Aphrodite gyermeke, a rendszerben pedig a szerelem etheral-ok akik gyakran szolgálnak Termékenység istenneket. A valküröket a mitológia szintén istennek tartja, de itt szintén etheral-ok.

A görög mitológia rengeteg isteni rangú szereplőt jelenített meg, köztük olyan álltalános jelegűeket, mint a viszály. Szerintem a hasonlóakat, mint a pl. múzsák nyugodtan lehetnek etheralok, a love etheralok képességeit alkalmazva, csak vágy helyett inspirációt keltenek, neveik alapján más müvészetekben.

A Netzach sepihrot-on feltámad nem rossz ötlet, csak ott vannak a konkrét ellenpéldák: Telepinu halála és Lucifer pokolra kerülése. Valamint ne feledjük el, hogy az istenek is bőszen gyilkolászták egymást. Én úgy kezelem, hogy a halott istenek a Geburah sikjára kerülnek és ott hatalmuk és a panteon halálistenének akaratától függően léteznek tovább, mint pl a titánok legyőzetésük után a Tartaroszba zárattak, ami a Geburah része.

Az istennek aspect-es leirása engem érdelne, mert pl. a Hekaté inheritor akart lenni nálunk az egyik játékos, de nem értett egyett velem, hogy ő "csupán" egy álltalános holdistennő.

Az istennek, nekem úgy jött le, hogy az angyalok miatt nem járnak a Malkuthon, mert a mennyei háborúkat a legtöbbjük elvesztette ellenük, és ha a Leviatán megjelenése nem gyengítette volna meg a Heavenly Host-ot és borítja fel az egyensújt, akkor most is a Netzach sikján maradtak volna.

Az eden studios fórumán egyszer néztem körül, nagyon kaotikus...

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.07, 15:50

Amúgy a Lexikon mindössze egy lista at Istenek neveivel és rövid leírással (az egészet úgy loptam a netről) és persze, hogy milyen Aspect -el rendelkeznek.

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.07, 15:46

Nos mivel a Múzsák Zeusz gyermekei minimum Inheritorok, bár valoszinüleg Incarnate -ok.

Ha érdekes anyagot akarsz olvasni menj az Edenstudio Armageddon forumára:
Egy fickó alternatív jövőfonalat tervezett, ahol a CoR előszőr az USA -ban veti meg a lábát és ott kezdődik meg a háború.
Ha jól emlékszem a Észak Amerika Kelet és Nyugat része harcolol egymás ellen...

Én az Incarnate esetében okoztam egy kis házi szabálybarkácsolást:
Az Incarnate fizikai megtestesülése pusztulásakor D10 hónap alatt újra alkotja a testét a Netzach Sephirotban (az Istenek földjén).
Permanensen elpusztítani csak a Netzach -on lehet, ahol azonban az Incarnate borzalmas bonuszokkal rendelkezik többek között a túlélési próbákra (olyan +25-30 bonuszra gondolj).

Ez valahol logikus. Megmagyarázza, hogy az Istenek mért nem vándorolnak tömegével a Földi realitásba. Egy ekkora túlélési bonusz elvesztése (hát még a többi nem definiált bonusz) iszonyatos érvágás, komolyan meggyengíti az Incarnate -ot minden más valóságban a Netzach kivételével.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.07, 15:05

Engem is érdekelne az old gods lexikonod, ha elkészült szivesen megnézném. Ha érdemleges isten leirásokat akarsz olvasni, akkor nézd inkább az Abomation Codexés Book of Hod-beli istenneket. (az utóbbiban vannak inheritor és incarnate szereplők leirva említés szinten)

Mondjuk az irók tényleg kevéssé vették figyelembe a mitológiát, de a világ keletkezés történetéből én úgy vettem ki előbb voltak aspectjeik, mint hiveik. Az mondjuk nem tiszta előttem a hiveik miatt hogyan erősödtek meg. De az aspect-ek tényleg nincsennek egyensúlyban, de még igy is verik az összes angyal hatalmat, nem csoda, hogy az arkangyalok is azt használják.

Hogy miért vették ki az aspect-ek primal powereit külön apect-ként? Hát szerintem valamennyire röviditteték az aspect listát szerkesztés közben, mert a többi, előbb kiadott, könyvben olyan aspect is vannak aminek megfelelőjét semilyen formában nem láttam pl Legba: Keresztutak aspectje.

A múzsákat én inkább valami etharolokként képzelem el, végül is, ha nem lenne nevük simmán beférnének a szellemerők kategóriába, mint mondjuk a valkürök.

Az aspecteket én nem fájlalom annyira a könyvben, mint a theophaniát, mert abból továbbra is elenyésző van és azt, hogy az istennek elég könnyen meghalnak, értve ezt úgyhogy egy nagyobb sebzés: ágyú, bomba menthetetlenül megöli.

Hát a világ leirást én is fájlalom, főleg az amerikai elképzeléseket:
-Vietnám lenyomja az egész távol-keletet Kina harmadával együtt :D
-Argentina meghódit majd mindent Mexikóig, Brazilia kivételével :nono:
-Törökországot megtudják állítani a közel-keleten arab-izraeli összefoggással :felvon:
-Afrikáról egy szót sem ejt a könyv pedig ott inkább eltudnák képzelni egy Leviatán által irányított államot

Szóval a németeket megértem, ők kétszer majdnem elfoglalták a világot, de az amik nem tudnak más ellenséget találni 100 év alatt mint a nácikat? Komolyan nem lepődtem volna meg ha Hitler lenne a feltámadva a Leviatán megtestesülése...

Magyarország szerintem szépen megszállás alatt van, pont félúton van a törökök és a németek között és a Nato tagság miatt is megszálhattak minket.

Módosította Roninwolf: 2006.09.07, 15:07


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.07, 13:28

Más:

Most, hogy sikerült megszereznem és végigolvasnom... Az Armageddon alapköny nekem kissé vérszegénynek tűnik, vagy inkább nagyon.

Úgy értem, hogy a világról olyan kevés szó van benne, csak a legnagyobb változások durva vázlata.

Azt mondjuk már megszoktam az egoista USA RPG íróktól, hogy még játék szinten is szarnak Europára, de igazából az USA -ról sem írtak sokkal többet.
:D
Könyörgöm, még azt sem tudom, hogy Magyarország van e még... :felvon:

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.07, 13:20

Jelenleg próbálok összerakni egy nagy Old Gods lexikont (görög, skandináv, egyiptomi stb.) amelybe nem csak az kevés isten szerepel, mint amit a könyvben leírtak...

Nem csoda hogy mindenki Odin fiával akar játszani, elvégre szinte ő (meg Zeusz) az egyetlen, akinek több cool :felvon: Aspect -je van. Ha nagyobb lenne a választék akkor ez a jelenség megszűnne.

Kicsit át is dolgozom, hogy melyik isten milyen Aspect -et birtokoljon... az írók rohadtúl nem vették figyelembe a mitológiát a nyilvánvalót leszámítva.
Például, hogy Hádész és Poszeidon hatalom tekintetében Zeusz -al voltak egy kategóriában, hogy Poszeidon a Lovak patrónusa is volt, hogy Thor nemcsak harcos volt, de az egyszerű parasztok és a termés védelmezője is stb. stb. De persze az Aspect -ek ezt nem tükrözik.

Amúgy miért van, hogy olyan Aspect is le vannak írva, amelyek egy másik Aspect -nek már a részei (Pl.: Zeusz esetében megkapja a Fortune -t, de az a Wisdom Aspect -be már amúgy is benne van, akárcsak a Storm az Air Aspect -ba.)

Amúgy meg muszáj lenne egy Művészet Aspektus. A Múzsákhoz nem passzol semmi más :nono:

OK.

Az Aspect -ek nem gyengék, de egymáshoz képest aránytalanok. A Sky kap 8 alkategóriát, a Sea pedig csak 4 -et. Kissé aránytalan, pláne hogy a Sea legalább olyan fontos mint az Sky.

Vagy csak nekem tűnik aránytalannak? :D Senki sem akarta még megváltoztatni egyik-másik aspektust ??

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.06, 18:33

L33t M4st3r: Az inherot aspecjeihez azt irták, hogy maximum három, de az átlag 1 Aspect, hogy ebből milyen és mennyi primal power-t vesz az az ő dolga.

Az Aspect nem nem tüntek annyira gyengének, mikor Deathangel büvészkedett velük. De átnézem majd.

Tényleg nincs müvészet aspect. Mondjuk meg lehetne magyarázni (elviekben az aspect-ek a Titánnok feladatai, eszközei voltak amivel az univerzum kialakításában segédkeztek a Teremtőnek és a galaxisokat hajigáló őstitán életében nem biztos a müvészet helye), de tényleg jogos, mondjuk feltünő, hogy a müvészet istenei (pl. Apolló) kimaradtak a példák közül.

A zene ötleted jó, de inkább primal power lenne, mondjuk a zenére. Beletartozna a müvészetbe, de a többiből mit lehetne hozzásorolni? Mert elég nagy átfedések vannak az aspect-ek primal power-jei között. És még mi tartozna bele még?

Módosította Roninwolf: 2006.09.06, 18:35


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.06, 07:12

Amúgy C.J. egyik legnagyobb hibája (hogy hajlamos csak táp szempontból hozzáállni a dolgokhoz), itt is megmutatkozik...

Az Aspect -ek között NINCS MŰVÉSZET !!!
Se zene, se tánc, se költészet se semmi !!! Holott az istenek egy nagy része a művészetek patrónusa Pl. Apolló.

Már elkezdtem dolgozni rajta, de őszintén ez egyáltalán nem könnyű feladat... Örülnék bármilyen építő jellegű ötletnek. Az eddigi kedvencem:

Hangszer Megidézése (6 point)
A Primal képes pusztán az akaratával létrehozni, bármilyen Hangszert, amelyen már játszott. A megidézett Hangszer mindíg tökéletesen felhangolt (amennyiben szükséges).
A Hangszer max. Will+Primal teszt siker számú óráig marad fenn, utána eltűnik.
Egy kis hangszer (harmónika) 5, egy közepes (hegedű, gitár) 10, egy nagy (nagybőgő) 15, egy óriási (zongora, dobszet) 30 esszencia, a hangszeridézésre költött esszencia mindaddig nem nyerhető vissza amíg a hangszer létezik. A Primal bármikor megszüntetheti a hangszert.

Na milyen ?

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.06, 06:58

Érdekelne:

Az Inheritornak max. hány Aspect -je lehet? Az világos, hogy, csak azok közül vállogathat, amelyel a szülője is rendelkezett.

Az Aspektusok némelyike szerintem alul vagy túltápolt vagy egyszerűen csak elb4szott.
Ott a Sky Aspect ahol van Destruction és Primal Water, holott egyik sem igazán égi cucc. Arról már nem is beszélve, hogy a Storm és a Light is rendelkezik a Destruction képességeit lefedő dolgokkal (villámcsapás, fénycsapás stb.).
Én egyszerűen elvettem a Destruction -t és a Primal Water -t. Helyette kapott Bestial Powers (Birds), szerintem sokkal odaillőbb.

A Sea Aspect pedig lehangolóan kevés (bár ami van azn jó), még az elemi Víz Aspect is jobb...

A Torment pedig egyszerűen el van b4szv4... én teljesen átterveztem.
Jelenleg a Torment erői Pain (Fájdalom), Madnes (Őrület), és Curse (Átok) ami a Lesser és a Death Curse ötvözete.

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.31, 17:08

Én inkább már nem szólok a vámpír témához tól sokat.

A mágia használatához csak annyi írtak hogy az a hátránya, hogy vissza kell utánna töltenie az essencét. Hát tényleg elég szükszavúak...
De ne feledkezzünk meg arról, hogy a vámpír kapja a legnagyobb hátrányokat is.

Egy horror rpgben azért elvárható, hogy erősek legyenek az élőhalotak, hiszen a horrorban ők az eggyik legmeghatározóbb hangulati elem.

Tao-chit meg a töbi gifted erőt is írták, hogy vagy még életéből maradt, vagy maga fejleszti ki az évek során (mint a bast) nem kell mester

Roninwolfnak, nekem tetszett a kaland, és amikor kitépte a feral szívét akkor már megtámadtam... :)

Mundjuk nekem tényleg nem jön be annyira ez a megvilágosodás, én nem akarok annyira ember maradni... Szerintem tényleg nem rossz, picict igaz drága... De azért vannak előnyei és magasan a többi gifted felett áll.

Ne hát most letészem a billentyűzetet, itt már felerősödött a vita...


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]