Ugrás tartalomhoz


Fotó

WitchCraft RPG


  • Válasz írásához lépj be
257 hozzászólás érkezett eddig

DeathAngel

DeathAngel

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 254 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.13, 15:54

Nekem az alakváltásról lenne egy kérdésem.

A feraloknál említeték a leírásba, hogy a ruházatuk nem alakul velük az állati formába.

De mi a helyzet a többi alakváltó erővel? pl.: vámpír (greater shifting), bast és a 2nd armageddonban számos alakváltó aspektus található.

Mivel szerintem néhány helyzetben az elöbb említett erők használhatatlanok... nem túl kellemes, ha például vmilyen állati formában akarunk belopakodni egy heloyre, ahol esetleg információkat kénne szereznünk, a kapun így simán átjutunk, de egy vagy roszabb esetben több pucér ember hirtelen megjelenése :sor: talán még feltönőbb, mint egy kisebb harc.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.10, 17:02

Igen éreznek fájdalmat, és egy sorozat tényleg vlószinüleg felöki őket, vagy hátratántorítja (bár szerintem erre a 9mm-es nem elég pl Uzi, Glock) ebben mindkettőtöknek igaza van.

A probléma az szerintem sokkal inkább, hogy a LŐFEGYVEREK sebeznek viszonylag keveset a páncélok sebzésfelfogó képeségéhez képest. De egy jó dobás a rendszerben (főleg magas erővel és közelharci fegyvereknél) iszonyat mekorra sebzéseket lehet dobni.

Nálunk játék közben előfordult, hogy a játékos (Nephelim: brutál közelharcos karakter pallossal), két hasonló képzettségü kardforgató elen küzdött. (Kicsit dühös voltam: egy Kémek a sasfészekben-hez hasonló helyre kelet bejutniuk, de ők a közvetlen behatolást választották és felmásztak a hegyen :buszke: ) Tényleg a kockadobások mentették meg az életétt, de a démonok (a leviatán oldalán) életét pedig a mennyei tűz páncéljuk, mert közben a vámpir (ő mászta meg a hegyet először-->sortüzzel lőtték vissza a mélybe :dilis: ) odaért és meglepetésből majdnem megölte az egyik démont.

Szerintem a páncél csak dobott a játék élvezhetőségén itt, és én Km-ként akkor használom ha a kaland megkivánja. A játékosaim pedig nem igénylik a páncél (jó supenaturalok rendben), mert a legfőbb ellenségeik nem pisztollyal támadják őket.

A Shadowrun Fegyverek kézikönyvében tényleg vannak átlőhetettlen páncélok (mindenüt véd, rohamágyúnál kisebb fegyver még csak meg se karcolja), amiket a játékostársaim megvettek. Azóta várom hogy én meséljek Shadowrunt, hogy a Lone Star utánuk eredjen illegális fegyvertartásért.

Öszegezve, szerintem:
1. tényleg erősek a páncélok
2. célozva nem áttörhetetlenek
3. ha az ellenfélen van akkor legyen célja, hogy abban van (játékos gonolkodjon, hogyan kerülje ki az eszközeivel)
4. ha a játékosokon van, egy részt nem átlőhetetlen 100%-ig egyik sem (páncéltőrő löszer), ha meg túl erőset vesz fel maga a világ fogja szankcionálni--> a rendőr bácsi megkérdi mit rohangál itt kommandósnak öltözve a nyilt utcán
5. Na most halandókhoz, hát nekik tényleg sok egy picit a Clas II-es páncélnál nagyobbak, de tényleg benne van a rendszerben, hogy bárki irdatlan nagyott sebezen

nod20

nod20

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 633 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.06, 12:39

Pontosan ez a problémám. A WC szabályai arra búzdítják a játékosokat, hogy "úgy is kibirja a golyóálló mellényem". Ez gagyi, és ha a harc lényege az izgalom, akkor azt tacsra vágja.

Tehát nem csak mechanikailag nem jó, de játéktechikailag is finoman fogalmazva nem tökéletes.

A Supernaturalak regenrációja szép dolog, de fájdalmat ők is éreznek... :sor:

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.06, 10:22

Nemtom...
IMO:
Az átlag harcos amikor egy UZI sorozat végigporzik a páncélmellényén és mellesleg 90% eséllyel a földhöz csapja, hacsak nem egy böszme állat (akkor viszont könnyebb eltalálni)...

Ebben az esetben nem az jár az agyában, hogy"Ugyan a páncélom átlőhetetlen", hanem hogy "eltaláltak, jaj de fáj, úrísten megsebesültem ?"
Innen legalább egy kör (vagy több) amíg meggyőződik róla, hogy nem lőték át a mellényt és éppen NEM sokkot kapva haldoklik
Persze ezt az ídőt nem kereszttűzben célszerű eltölteni, ezért valószínűleg fedezékbe vonszolja magát és így ideiglenesen kiesik a harcból.

A Páncél tényleg szar, én teljes testpáncélt egyszerűen nem engedek, illetve a végtagok esetén csak jelképes védelmet nyújt.
Elvégre a végtagok akadálytalan mozgatása miatt nem lehet úgy felpáncélozni mint a mellény részt.
Az esetek nagy részében csak arra elég, hogy CSökkentse a sebzést, nem pedig golyóálló...

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.05, 12:45

Ok, tényleg eltér a véleményünk. :punny:

Tényleg nehéz végtagra, fejre lőnni tűzharc közben, de szerintem nem lehetetlen. Viszont közelharcban nem olyan bonyolult védtelen felületett találni.

Igazából a sorozat lövés ami engem jobban zavar, mert a sikerszint a talállt golyók számát adja meg, nem növelve a sebzést, és hiába találod el célpontot, mert tényleg van olyan páncél amin az egyes lövések nem hatolnak át, és az én véleményem szerint akkor sem ha 3 ugyanolyan lövedék talál el. Szerintem ezért rossz a páncél, mert a lőfegyververrel okozhattó legnagyobb sebzés (sorozatlövés) a páncélok ellen tényleg nem ér sokat.

Módosította Roninwolf: 2006.08.05, 12:49


nod20

nod20

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 633 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.03, 21:24

OK, egyezzünk meg hogy nem tudunk megegyezni. ;)

Nos taktikailag a legbiztosabb a találat a legnagyobb célponton: a törzsön. Ezért elég sokan (a legtöbb játékrendszerben is) a torzót célozzák, mert általában egy has vagy tüdőlövés halálos hosszútávon.

Ha pedig az okos fegyverzet fejlesztők emiatt a törzsett páncélozák, akkor végtagra, fejra kell lőnni(amit a rendszer megenged büntetéssel).


Igen a tőrzsre lőnek mert azt a legkönnyebb eltalálni. Ha fejet is olyan könnyen el lehetne találni arra lőnének, de az túl kicsi. Nem lehet végtagra és fejre lőni egy komoly tűzharcban. Felejtsük már el...

Elolvastam, DE minden JÁTÉKOS aki harcolni akkar megfogja venni, mert a legfontossabb tulajdonság a harcban.


Ezt hívják gyakós játékosnak, vagy rossz rendszernek ami ezt segíti elő. De elfogadom.

Az átlag embernek tényleg nehéz átlőni a páncélt, de azért viselik, aki profi az úgyis végtagra, fejre lő, mert mi van ha van a célponton páncél.
(profi alatt értem: legalább 4-es szakértelem és 3-4 es ügyesség)


A profi se lő lő végtagra vagy fejre. Ld. fent. Nem tudsz célozni egy komoly tűzharcban. Ez egy urban legenda / hollywoodism.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.03, 17:25

Nem reális . A golyóállómellény erre van. Mellény. Na már most én ilyen állat mutáns vagyok, és van kezem, fejem, lábam, nyakam...  És itt a gond a mellény csak azt védi ahol van. Ott valóban felfogja. WCben egy mellény egyenlő egy tankkal, mindenhol véd.



Nos taktikailag a legbiztosabb a találat a legnagyobb célponton: a törzsön. Ezért elég sokan (a legtöbb játékrendszerben is) a torzót célozzák, mert általában egy has vagy tüdőlövés halálos hosszútávon.

Ha pedig az okos fegyverzet fejlesztők emiatt a törzsett páncélozák, akkor végtagra, fejra kell lőnni(amit a rendszer megenged büntetéssel).

5 ügyesség??? Elolvastad az mit jelent egy embernél az 5-ös tulajdonág?



Elolvastam, DE minden JÁTÉKOS aki harcolni akkar megfogja venni, mert a legfontossabb tulajdonság a harcban.

Az átlag embernek tényleg nehéz átlőni a páncélt, de azért viselik, aki profi az úgyis végtagra, fejre lő, mert mi van ha van a célponton páncél.
(profi alatt értem: legalább 4-es szakértelem és 3-4 es ügyesség)

nod20

nod20

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 633 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.03, 15:00

Játéktechnikailag vagy reálisan gondolod rossznak a páncélt?

Mindkettő.

Eddig kifejtettem, hogy a játékban (nálunk biztosan), nem jelent túl nagy előnyt a páncél, mivel a játékosoknak, akik főleg supernatural, gifted kategóriába tartoznak nincs rá szükségük. A körönkénti regeneráció, a Seer támadó erők, invokációk, vagy egyébb erők helyetesíthetik és leverik a páncélt.

Emltettem hogy nem a supernatural az etalon. A gifted invokácói WCben, nem tűl táposak, és nem fogja megvédeni. Tény hogy 'geddonban megtápolták a Giftedeket is egy kicsit. De akkor se működik a harcban a páncél. Semmi köze ahhoz, hogy a supernatural mit tud és mit nem.

Reálisan pedig: na most a Class II-es páncél átlag 15-ös sebzésfelfogással, megállítja a legtöbb pisztoly kategóriás fegyvert, de pont ezért van!!!! Mondhatod, hogy ez erős meg tápos, de elég reális, hogy a golyóállómellény megfogja a golyót.


Nem reális . A golyóállómellény erre van. Mellény. Na már most én ilyen állat mutáns vagyok, és van kezem, fejem, lábam, nyakam... :eeek: És itt a gond a mellény csak azt védi ahol van. Ott valóban felfogja. WCben egy mellény egyenlő egy tankkal, mindenhol véd.

5 ügyesség??? Elolvastad az mit jelent egy embernél az 5-ös tulajdonág? A Te elméleted szerint minden rendőrnek és katonának 5-ös az ügyessége mert lőnie kell? Sajnos, nincs annyi 5 ügyességű ember a Földön.
Nem 5 tulajdonságú és 1x-es képzettségű emberek az átlagok, akik az utcán lövöldöznek. Még Armageddonban sem.

Mondjuk, ha reálisá akarod tenni vonj le endurance-t a sebzésből, mert azért fáj attól még, hogy nem megy át a páncélon, vagy rongáld a páncélt lövések után.

Mi vagyok én playtester? ;) Annyira nem érdekel, hogy barkácsoljak.

Addig mindig jobb lesz ameddig nem plusz védelmet ad mint a D&D-ben.

Azért ilyen mélyre ne sülyedjünk, hogy d20-hoz hasonlítjuk a dolgokat. :rohog:

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.03, 11:37

Játéktechnikailag vagy reálisan gondolod rossznak a páncélt?

Eddig kifejtettem, hogy a játékban (nálunk biztosan), nem jelent túl nagy előnyt a páncél, mivel a játékosoknak, akik főleg supernatural, gifted kategóriába tartoznak nincs rá szükségük. A körönkénti regeneráció, a Seer támadó erők, invokációk, vagy egyébb erők helyetesíthetik és leverik a páncélt.

Reálisan pedig: na most a Class II-es páncél átlag 15-ös sebzésfelfogással, megállítja a legtöbb pisztoly kategóriás fegyvert, de pont ezért van!!!! Mondhatod, hogy ez erős meg tápos, de elég reális, hogy a golyóállómellény megfogja a golyót.

Igaz, hogy magas szinten a páncél átlőhetelen, DE ezért van: célzásal (nem cselekvésként) és egy jó dobással, pedig egy mundán is átlőheti. Igaz nem 9 mm-essel.

A célzás szerintem nem olyan rosz alacsony szinten elég negativ modosítót ad (kivéve a szivre célzott -2 bünti, az tényleg táp, bár ha van páncél rajta, tuti mögötte van). Magas szinten meg a inkább a kitérés jelegü cselekvések miatt nem csonkolnak fejre a karakerek.

Különben csak a 4. szintű siker változtat a sebzésen.


Ami 15-től van: na most ha valaki fegyverel akar lövöldözni az megveszi az 5-ös ügyességet és lőfegyvereket, ami már 10, na most ha erre dob 3-at akkor meg célozhatja a fejet, ha 5-öt akkor már nő a sebzése. Van olyan töltény ami felezi a páncélt ráadásul.

Azt nem tudom a kevlár, hogy hat közelharci támadások ellen, de ennyiből berakhatak volna egy csomó páncélátütő szabályt pl. zúzó fegyverek ellen a lemezpáncélon kivül nem sokminden véd, a tőrkard ellen sem jelent túl sokat a láncvért.

Mondjuk, ha reálisá akarod tenni vonj le endurance-t a sebzésből, mert azért fáj attól még, hogy nem megy át a páncélon, vagy rongáld a páncélt lövések után.

Addig mindig jobb lesz ameddig nem plusz védelmet ad mint a D&D-ben.

Módosította Roninwolf: 2006.08.03, 11:40


nod20

nod20

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 633 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.02, 19:54

Ettől még nem lesz jó a páncél a WCben. :felvon:

Nem az a kérdés, hogy mennyit sebez vagy mennyi sikert tud dobni egy egy supernatural. Lényegtelen. A gond az, hogy egy normális harcban (átlag emberek átlag fegyverekkel, regeneráció, FRT és mit tudom mi nélkül) nem működik a páncél. Majd ha az működik, akkor lehet beszélni arról hogy mit tud és mit nem egy supernatural.
Különben csak a 4. szintű siker változtat a sebzésen.

A vágó fegyver ellen nem vagy csak minimálisan véd egy kevlár páncél. De ez most technikai kérdés.

A nyakra és más végtagra való célzás ahogy van rossz. Fejre csak (!) -4 a levonás. Ez barátok közt is nagyon kevés. És mégegyszer harc közepén nem tudsz célozni, pláne nem fejre és szívre!

Az klassz hogy a golyó duplán sebez, de ha át se megy a semmit duplázod. :dilis:


a páncélt könnyen kicselezék

Könnyen??? Egyáltalán nem tudják!!!

Vegyél egy piszolyt, ami azért halálos tud lenni. Legyen az Armageddon P-99ese. D6x5 (15). Vegyünk egy relatív gyakor páncélt a Class IIa-t (Class IIIa még hprdható ruha alatt!!!!) D6x2+9 (15). Ez azt jelenti hogy ezzel a pisztollyal hiába lőlek mert nem megy át a páncélon, kivéve ha mindenki végletes számokat dob. A 4. szintű sikert egy átlag ember nem dob csak nagy ritkán. A terrorista elhárítás boldog lenne ha ez így lenne. :ugri:
De nézd meg a Combat Dress vs. Assault Riflet, ott még rosszab.

A páncél Unisystemben nem jó.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.02, 12:09

Újabb érvek a páncél ellen:

-a páncélt nem befolyásolja a sikerszint: nincs olyan, hogy jobban vetted fel a páncélzatott és ezért nő a védelme :D

-ellenben a sebzést elégé megnövelheti egy jó dobás: már 15-tól pluszt kap a sebzéshez a karakter :dilis:

-a természetfelettiek (feraltól, shaitanon át az incarnate-ig) nagy erővel rendelkeznek (emberi maxnál nagyobb). A vágó fegyver pedig dupla sebzést okoz páncél átütés után, na most igy a supernaturalok iszonyat nagy sebzést képesek kiosztani, és meg célozhatnak is 13-as dobástól, na most egy négyszeres sebzésű nyakra csonkolás a Nephilim 9-es Erejével, amit megvesz metafizikából, és a pallos D12+(Erő+1)
sebzésével is átlag 60 van (de lehet 120 is), na most ezt négyszerezve (átlag 240 :felvon: ) megnézem melyik páncél (atlantiszi nem számítva) mentené meg a delikvens élatét

És az alap golyó is duplán sebez a páncél sebzésfelfogása után :ugri:

Úgyhogy rendkivül megéri páncélt viselni, supernatural (aki mindenképen kifilézi) és gifted (aki meg is kerülheti-->a szivet megállítani lehet páncélon keresztül is) ellen. A halandók egymás ellen viszont nyugodtan használják csak, és nekik nincsenek is olyan értékeik, hogy a páncélt könnyen kicselezék.

Módosította Roninwolf: 2006.08.02, 12:12


Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.02, 11:40

Fegyver váltás eleve egy cselekvés.



Igen, meg kapta a -2 modosítót a lövésre

Úgy van: a célzás miatt a kör végén jön. Ez azt jelenit, ha a cél látja, egyszerűen fedezékbe megy és a kör végén nincs mire lőni.


Különben az autóval valóban nem gond, mert az nem lő vissza, de más ellenfél igen. Egy normális körben halomra lövik a célzót. ld 3.



Vagy-vagy ha fedezékbe húzódik...

-Tegye:Lőnni nem nagyon tud:fedezék gátolja, cselekvést használt rá, hogy fedezékbe kerüljön--> az üldözés folytatódik (jelen esetben pont elkapni akarták az orgyilkosokat)
-Ha visszalő :dilis: : hát ebben az esetben nem húzódik fedezékbe-->le lehet lőnni, a célzó pedig: ha nem gifted vagy mundán, nagyon valószinű hogy van körönkénti regenerációja--> nem nagyon érdekli, hogy valaki megváltoztatva az eredeti cselekvését (és ezért ő is minuszt kap), mert eddig futott, rá lő

Na most az a gaz ellen is megkapja a negativ modosítóit és elég kicsi esélye van, hogy a sikerszinttáblázaton jó sikert érjen el-->a legrosszabb ami történhet, hogy a célzó karakter kap a fájdalom miatt is minuszt

Egy mesterlővésznél aki céloz és nem látják a célzás ok, de tűzharcban célozni mint olyan marhaság. Max. véletlenül találod el ott ahol akarod.



Célozni kell: a érzékeny pont pl.sziv eltalálása rengeteg bonusz sebzést ad (három szoroza a vágó sebzést :felvon: )
A mesterlövészben igazad van, de a fast reaction 2 pontos előny, valamint a természetfelettiek gyanúsan jobban kezdeményeznek, a halandóknál, mert álltalában ők használnak lőfegyvert.

nod20

nod20

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 633 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.08.01, 16:03

Én voltam az az illető.

Néhány megjegyzés ez ügyben:

1.
Fegyver váltás eleve egy cselekvés.

2.
Úgy van: a célzás miatt a kör végén jön. Ez azt jelenit, ha a cél látja, egyszerűen fedezékbe megy és a kör végén nincs mire lőni.
Különben az autóval valóban nem gond, mert az nem lő vissza, de más ellenfél igen. Egy normális körben halomra lövik a célzót. ld 3.

3.
Egy mesterlővésznél aki céloz és nem látják a célzás ok, de tűzharcban célozni mint olyan marhaság. Max. véletlenül találod el ott ahol akarod.

A páncél Unisystemben nem jó.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.07.22, 23:27

Hát elkezdtünk játszani... :)

Valaki régebben megjegyezte mennyire erősek a páncélok. Ezt szeretném megcáfolni:

Történt egyszer, hogy a menekülő orvlövészek a Nephilim (brutál közelharcos karakter pallossal :P ) által üldözve, egy várakozó autóba pattantak be előle. Nos bármíly gyors is volt, tudta , hogy nem éri utol őket, és a pallos korlátozott hatótávjáról, pisztolyra (na jó Mp-40-re asszem ami félig gépisztoly) váltott. Nos CÉLZOTT,
Igaz, hogy a kör végén jött
Igaz, hogy addigra ellenfelei beszáltak a kocsiba és eleindultak
DE a célzas (perception+képzettség) siker szintjeivel ledarálta a kocsiról a job első kereket, csekély 60-as sebzéssel...

Higyétek el voltak negativ modosítói is...

Na most igy célzással + sikerszintek sebzés növelő hatásával az átlag 45-öt védő Class IV-es páncél, aminek VANNAK gyenge pontjai izületek, szem... már nem olyan tápos, páncéltörö, atlantaszi kapcsolatok esetén adamantium töltényekkel pedig... :D

Úgyhogy szerintem, annyira nem táp a páncél, a gifted úgyis inkább mágiát használ (a páncél nehéz, beszerezhetetlen, nem véd a mágiától kiv.:atlantisziak), a supernaturaloknak meg nem véletlenül van körönkénti regenrációjuk.

+veletek még nem fordult elő, hogy játékosok könyörögtek ne löjék szét, kaszabolják, égesék fel a felszerelésüket. :D

Mikor közöltem, hogy alakváltásnál nem alakulnak át a cuccok (a feralból kiindulva szerintem a vámpirnál sem) vagy mikor a nephilimet felgyújtották és a legfőbb gondja az volt hogy leégett a haja.

Hát mikor D&d-ben elöször használtam játékos ellen a fegyvertörést...

Szoval a Jk-k nem szeretnek minden kaland után új felszerelést venni, már pedig a páncél egy kemény lövöldözés után gyakran szelős...
Ezért szerintem maradjon meg a páncél a mundánokon, mert nekik tényleg kell+Mind kill, soul fire, mennyei tűz után legalább a golyóktol nem fekszik ki olyan hamar a SWAT.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.07.21, 10:13

Nos az Armageddont olvasgatva felmerült benem két kérdés, ismét... :rohog:

Remélem még nem unjátok.

-az igaz halhatatlanok szaporodása: na most nekik a lelkük származik Atlantis-ról, de akkor két atlantiszinak nem lesz atlantiszi a gyereke? Akkor atlantiszon, hogy szaporodtak? Ezt a Nephilimnél leirták, de itt kimaradt és bukik rajta egy előtörténet, ha atlantiszi lesz a gyerek is. Ráadásul a Conspiracy x Eden studios játék atlantiszija (gyak. ua.) nanotechnologiával használja az erőit pl. battle boost.

-Mit csinál a többi mad god az Armageddon alatt? Hogy viszonyulnak a Leviatánhoz?

A Titanokról viszont anyitt, hogy azért nem olyan rosszak:), igaz, hogy egy istentől többet vártam volna...DE ott vannak a szerencsétlen szeráfok akiknek ALIG van Teophaniája leírva és most már beláttom mágiát sem használhatnak normális (gifted) módon...

Módosította Roninwolf: 2006.07.21, 10:13


_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.07.12, 21:05

Mázlista!
Nekem gyakorlatilag csak az Armageddon kiegészítő hiányzik (meg a Rózsakeresztes Ass. Book, de arról még hallani se sokat hallottam), a többi megvan ilyen vagy olyan formában.

Persze ezt azt nagyon elszúrtak benne, például a Primal Aspektusok közül a Thanatos. A benne felsorolt erők 30% használhatatlan, a teljes lista pedig szédítően kevés.

Szomorú példája volt ennek a játékban amikor az egyik karaktert aki mellesleg Hádész (aki a Halál & Alvilág stb.) Isten fia volt, darabokra tépett egy csapat élőhalott :aaaaa:

A Thanatos Aspektus még arra sem képes, hogy fizikailag védjen az élőhalottaktól, a leghasznosabb erők egyikével Nekromata erőket lehet felvenni, a másikkal pedig magunk is anyagtalan kísértetekké válhatunk (mondjuk ez megmenthette volna, ha éppen rendelkezik vele :aaaaa: ).

Ezek után mindenkinek ajánlok némi házi fejlesztést mielőtt Halál Aspektussal rendelkező karaktert indítana. Én a magam részéről átvettem néhány érdekes élőholt erőt (például kapunyitási képesség a Geburah -ra), néhány élőholtakra használható védő/irányító/pusztító erőt.

Talán csak tápolok tudat alatt, de szerintem egy Halálisten fiával ne tudjon végezni néhány élőhalott (még egy veremnyi zombi sem), ha mást nem legalább képes legyen sakban tartani őket, vagy elijeszteni, vagy akármi.

Roninwolf

Roninwolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.07.11, 17:31

Beszereztem, a 2nd editiont :nono:

Nem rossz, külalakban nem olyan eget rengető a változás. De a belbecs.... :rohog:

A witchcraft ingyenes verziója is jól néz ki, de a mistery kodexben lévő hasznosságok (Greater invocation...stb. :) ), nélkül nekünk kevés volt, és jó, hogy most már a lényeg tisztán benne van egy kötetben, bár azért ha már bele rakták a Megvilágosodott ( Enlightened ) előny legalább, az Abhinja erőket is, vagy még nekromancia magasabb szintjeit is leirhaták volna volna.

Már csak azért vagyok szomorú, mert át kell szerkeszteni kicsit a karaktereket... :felvon:

Szerintem a Leviatán adeptusai szerintem nagyon tápossak lettek, a hadfelszerelések, hát, melettük már a Soulfire sem olyan ütős.

Módosította Roninwolf: 2006.07.11, 17:36


BePe

BePe

    Admin

  • Admin
  • 4667 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.07.10, 11:58

L33t M4st3r
a bookwarezolas szigoruan a forumon kivul hagyando tema.

_L33t M4st3r (NPC/NJK)

_L33t M4st3r (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.07.10, 10:47

Nos például az Old Gods, Avatars & Inheritors részleget össze sem lehet hasonlítani, a különbség pince és padló (nem nem padlás), mivel az új Primal powers noha sokkal részletesebb és sokkal több van belőlük, valamilyen érdekes okból alultápolták őket, de annyira, hogy bár impresszív hatalmat képviselnek, de sajnos nem sokáig (például max siker percnyi Alakváltás hasznosságát én komolyan megkérdőjelezném :pirul:

Szerencsére ez a hiba könnyedén kiküszöbölhető, ha minden helyen ahol Siker x 1 perc -et írnak hatóidőnek, átjavítod Siker x WILL percre.
Ezzel az apró és egyetemes javítással jelentősen nő a játszhatósága a Primal karaktereknek, ugyanakkor nem lesznek sokkal táposabbak mint azelőtt (OK táposabbak is lesznek, de ami fontosabb játszhatobbak is).

Amúgy ha érdekel a Primal Power szekció, töltsd le a Meta Creator nevü karaktergeneráló szoftvert (a demo verzió ingyenes), amely súgó részlege többek között részletes leírást tartalmaz minden Primal Power -ről IS!

nod20

nod20

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 633 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.07.07, 18:18

Azért remélem több változás van benne, mint a witchcraft eltérő verziói között, bár nekem már az is elég lenne, ha jobb minőségü lenne...


Van változás, de nem több mint a WC kiadásai között. Nekem kükalakra az első kiadás jobban tetszett (de ez a saját ízlésemet tükrözi).

Itt egy angol ismertető ha segít.

Módosította nod20: 2006.07.07, 18:21



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]