Ugrás tartalomhoz


Fotó

Vampire: Bloodlines


  • Válasz írásához lépj be
1166 hozzászólás érkezett eddig

Marvin

Marvin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2403 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt Tegnap, 10:03

(A Malkavita úgy hangzik, mint valami papagájeledel. Köszönöm, hogy elmondhattam.)



Vorador

Vorador

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1459 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt Tegnap, 08:42

Szóval a Malkavita és a Nosferatu közül már csak maximum az egyik fér bele az 5 klánba. :(

Arról esett szó, hogy a Dominate és a Presence adnak-e új opciókat a párbeszédek során?

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8025 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.22, 14:11

Ventrue reveal:

 



Moncada

Moncada

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 17 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.17, 10:06

 

Pont most akartam írni, hogy valaki nézegeti-e már a Bloodlines 2-t. :)

Kicsit azért sajnálom, hogy végül nem az mmorpg verzió született meg belőle. 


Módosította strato: 2019.05.19, 23:33


strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8025 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.15, 16:10

Fel Toreador...



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8025 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.08, 15:53

Tremere reveal:

 

 

https://www.pcgamer.com/vampire-the-masqueradebloodlines-2-introduces-the-blood-magic-of-the-tremere-clan/



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8025 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.08, 15:51

Brujah reveal:

 

 

https://www.pcgamer.com/vampire-the-masquerade-bloodlines-2-brujah-reveal/



kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 858 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.28, 18:40

Az egyik ürge összeszedte az eddigi tudnivalókat: https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/what-we-know-so-far.1163043/

 

If you continuously suck on people's blood in full view of the public, they'll be more wary of going to those areas and you'll see less citizens wandering the streets

 

 

Remélem átjavítják maszkabál törésre + azonnali kivégzésre.



kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 858 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.22, 08:37

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/vampire-the-masquerade-bloodlines-2-announced-by-paradox-interactive-and-hardsuit-labs.1162011/



Vorador

Vorador

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1459 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.02.08, 09:05

Kipróbáltam az új Antitribu modot a Bloodlineshoz, de nem tetszik. A legnagyobb gondom vele, hogy több helyen új ellenségeket tesz be, akikkel muszáj harcolni. Például:

 

Ocean House Hotel

- Eredetileg nincs harc a küldetés során.

- Antitribu berak 3 pandert a hotel előtti placcra, akiket le kell verni, mert csak akkor nyílik ki annak a fészer ajtaja, amiben a hotel kulcsa van.

 

Sabbat Warehouse

- Az eredetiben teljesen lopakodva fel tudod robbantani a sabbat gyárépületét, sőt, még bónusz xp-t is kapsz, ha nem vesznek észre.

- Az Antitribu betesz a küldetés elejére egy bandát, akik egy bejátszás keretében rögtön észrevesznek.

 

Elizabeth Dane

- Eredetileg ez a küldetés abszolút erőszakmentesen megoldható, még lopakodni sem igazán kell.

a) Az elején meggyőzöd a lefizetett zsarut, hogy te vagy a megbeszélt újságíró, így odaadja a jelentést, elárulja a számítógép jelszavát és elcsalja a társát a posztjáról.

b) Elmész a számítógéphez, bekapcsolod a kamerákat, átváltasz a megfelelőre és azon keresztül megnézed a szarkofágot.

c) Lockpickkel kinyitod a record room ajtaját és felveszed a ship manifestet.

Ennyi. Semmi harc és még csak ki sem kell menni a raktérre.

 

- Antitribu változat.

a) A számítógéphez vezető folyosón rámtámad egy baltás csontváz.

b) A kamerák bekapcsolása után a hátam mögé teleportál egy vámpír és rámtámad.

c) Kinyitom a record room ajtaját, puff, valaki lőni kezd rám a sarokból.


Módosította Vorador: 2015.02.08, 09:06


ariam

ariam

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 32 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.04.28, 13:14

Emlékszem, annó a Redemption szerelem volt első látásra... Viszont ez az érzés kb. a Gólemmel való küzdelemig tartott. A sok harctól megcsömörlöttem, be is írtam egy csomó cheat-et, aztán istenként vittem végig a játékot (pedig nem szokásom). A történet érdekelt, a harcok nem.

 

A Bloodlines-nak kissé félve álltam neki. Ekkor már ismertem a WoD világát töviről-hegyire, meg is mosolyogtam egy-egy diszciplínát. Maga játék jó volt, lekötött, megvolt a maga dark feeling-je, bár itt is rengeteg volt a harc, de nem volt zavaró. Voltak benne poénok (pl. unikornisvér :D ), ki lehetett játszani a szociális tulajdonságokat is.

 

Szóval igen... a Redemption egy hack'n'slash, csak remekül eltalált mögöttes tartalommal :)

 

Nekem egyedül a Stephans Dom nappali része jelentett problémát, ám ahogy rájöttem, hogy én voltam a lámakirály (nem találtam meg, hol kell szétbontani a csapatot, hogy egyenként átvigyem a delikvenseket a kritikus részeken), és többé nem kolbászoltak kedvük szerint a nem túl okos haverok (pedig Serenának elég sok intelligenciát osztottam!), minden ment a maga útján. Kódokat nem szoktam használni, ha nehéz, lejjebb viszem a fokozatot.
 

 

Nekem is nagy kedvenc volt a Redemption, nem is tudom, hányszor vittem végig, a Bloodlines viszont először annyira nem fogott meg valamiért. Amikor később elővettem, már jónak találtam. Nem tudom, miért.



Carun

Carun

    The Living Armor

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.04.13, 11:37

Emlékszem, annó a Redemption szerelem volt első látásra... Viszont ez az érzés kb. a Gólemmel való küzdelemig tartott. A sok harctól megcsömörlöttem, be is írtam egy csomó cheat-et, aztán istenként vittem végig a játékot (pedig nem szokásom). A történet érdekelt, a harcok nem.

 

A Bloodlines-nak kissé félve álltam neki. Ekkor már ismertem a WoD világát töviről-hegyire, meg is mosolyogtam egy-egy diszciplínát. Maga játék jó volt, lekötött, megvolt a maga dark feeling-je, bár itt is rengeteg volt a harc, de nem volt zavaró. Voltak benne poénok (pl. unikornisvér :D ), ki lehetett játszani a szociális tulajdonságokat is.

 

Szóval igen... a Redemption egy hack'n'slash, csak remekül eltalált mögöttes tartalommal :)



Mefres

Mefres

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 283 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.04.11, 15:14

Én kissé elfogult vagyok a Redemption-nel, mert azon keresztül ismerkedtem meg a WoD-dal. Ahogy Unorna elkezdett magyarázni Káinról és Lilithről, Ecatarina a Brujah klánról, és Pink megemlítette a modern helyzetet, úgy hallottam először minderről. A játék története pedig teljesen magával ragadott, az érdekes szófordulataival, és a főszerplő tragikus helyzetével (és igen, tényleg megemlítik a klánregényekben). Ha előbb ismertem volna a szerepjátékot, csak utána a Redemption-t, alighanem én is csalódott lennék, de nosztalgiából még mindig szívesen játszok vele néha. Szerencsére már kitapasztaltam, hogyan lehet könnyen megoldani a harci részeket, ezért nem akadok meg a csatákban.

 

Bloodlines sokkal összetettebb, mint játék élvezhetőbb, és a történeti elemei is jók, de nekem a Redemption cselekménye jobban tetszik. Igaz, részemről is ez az egyetlen pozitívum, amit el tudok mondani róla.



Vorador

Vorador

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1459 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.04.07, 17:08

Kijátszottam a Redemption-t és sajnos azt kell mondjam, hogy nem túl jó játék.

 

A történet korrekt volt, a főszereplőt kedveltem. Különben Christof nem szerepelt valamelyik klánregényben? Régen olvastam őket, de mintha meg lett volna említve. A párbeszédeket egész jól megírták, tetszett a középkori beszédstílus is. Néhány vicces rész is akadt, pl. amikor Pink ellenőrzi, hogy Lily valóban Toreador-e. Nagyjából ennyi a pozitívum. Maga a játékmenet viszont borzalmas.

 

A harc unalmas, vagy semmi kihívás nincs benne, vagy pedig 2 másodperc alatt meghalhatsz. Pl. szét kellett verni egy gólemet. Odamegyek hozzá és egyetlen ütéssel megöl. Ezt eljátszotta még két alkalommal. Negyedik próbálkozásra viszont alig sebzett valamit, és minden gond nélkül legyőztem, pedig semmit se csináltam másképp, mint előző alkalmakkor.

Nagyon idegesítő, hogy az ellenfelek menekülni kezdenek, ha kevés az életük, de alig lehet lecsapni őket, mert mindig pont kimozognak az ütésből. Nevetséges, hogy egy halál szélén tántorgó ellenfél lassan vánszorogva menekül és a karaktereim képtelenek leütni, kivéve ha véletlenül beszorul pl. a sarokba.

Ha a csapat viselkedését offenzívre állítom, akkor maguktól elkezdik gyilkolni a város lakosságát. Ennek van valami értelme? Miért nem úgy csinálták, hogy csak a harci zónákban érvényesül ez?

Nem lehet kikapcsolni a csapattársak automatikus diszciplína használatát. Csak azt pipáltam be, hogy a gyógyítást használják maguktól, ennek ellenére mégis nyomnak mindenfélét (pl. Potence, Plague Wind, Awe, stb.) Még azt is bekapcsoltam, hogy csak olyan diszciplínát használjanak, ami a quick slot-ban van, de ez se működik, ugyanúgy varázsolják azt is, ami nincs ott. Szörnyű, hogy találkozok egy patkánnyal, erre Wilhelm-től előpattan egy Awe, Serena idéz egy szellemet, Erik meg Feral Claw-ozik. (1.1 verzió)

Nagyon lassú a vérszívás. Próbálkoztam azzal, hogy a Theft of Vitae-t ismerő Christof legyen a többiek számára a "vérbank", de túl unalmas kivárni, amíg a társai extra lassan megcsapolják.

 

A küldetések állati unalmasak. Mindegyik abból áll, hogy menjél le egy többszintes dungeon legmélyére, ahol verjél le valami főellenséget. A szettitás résznél majdnem abbahagytam, amikor megláttam, hogy van egy 4. szintje is a pályának. Bárhol is vagy a játékban, semmi kreatív feladatra ne számíts. Ha kapsz egy küldetést, az mindig az lesz, hogy baromi monoton, hosszas harcok során ki kell irtanod egy épületnyi ellenfelet. Ha valaki a Bloodlines-ban sokallta a harcot, az a Redemption-ban rosszul lesz, mert itt kb. 15x annyi időt fog harccal tölteni. Nagyon körülményes, érdektelen harccal.

 

A Redemption-t tulajdonképpen nem is RPG-nek mondanám, inkább egy Diablo típusú játéknak, aminek sokkal jobb a története és sokkal rosszabb a játékmenete, mint a Diablo-nak. Egy VtM kedvelő ember esetleg egyszer végigjátszhatja, de egyébként senkinek sem ajánlom. Sőt, aki szereti a VtM-et, szerintem az is sokkal jobban jár, ha inkább a Bloodlines-t veszi elő, mert a Redemption a nyomába se ér.


Módosította Vorador: 2014.04.07, 17:10


gschenker

gschenker

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 409 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.04.26, 13:49

Udv!

Egy kis segitseg kellene: valahogy sikerult elforgatni ezt a tetves kamerat es ha atvaltok kulso nezetre, akkor kb semmit nem latok a kuzdelembol, igy csak vadul hadonaszok.. kb 270 fokban nez a szerencsetlen karakter, szoval pont nem arra mozog, amerre a kamera nez.
Otlet, hogy hogyan kene visszaallitani a kamerat?


Az Options/Controls beállítások között ajánlott beállítani a kameraállásokra egy adott billentyűt, vagy esetleg ennek éppen ellenkezőjét kéne alkalmazni: ti. törölni azt a billentyűbeállítást, amely ebbe a kameraállásba helyezi a képet. Ezzel a problémával én is szembesültem, mert én a NUMPAD billentyűit használom, alapból pedig a rendszer KPEND-re tett egy oldalnézetet, ami finoman szólva kellemetlen volt. Ha egy lementett játékállásból szeretnéd visszahozni a játékot a "rendes kerékvágásba", akkor állítsd át átmenetileg a "Camera View Back" (?) feliratú gombot és használd azt! Ennek hatására a karaktered hátulnézetbe kerül.

gschenker

gschenker

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 409 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.04.26, 13:30

Káin taxisofőr lenne?
ez miből derül ki?


Konkrétan csak abból következtethetsz rá, hogy ha engedélyezed a játékban a feliratozást, akkor a már említett játékvég esetén (Lacroix kinyitja a szarkofágot és a torony felrobban) a jelenet végén láthatod a már említett Smiling Jack mellett megjelenő taxisofőrt, akinek szövegét a felirat Káinnak tulajdonítja...

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.03.18, 17:20

Nos ez így van. Maga Káin a taxisofőr, Smiling Jack pedig egy hírnök...vagyis a kevesek egyike akik találkoztak Káinnal. A játék végén is megjelenik. :D

jeremey

jeremey

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 109 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.03.18, 14:59

Ha a taxisofőr tényleg az első vámpír. Akkor legszívesebben azt nézném meg, hogy teszi le Káin a KRESZ és forgalom vizsgát. :lol:

ikhtionikos

ikhtionikos

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 2 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.03.04, 09:37

A játéknál megmaradva - nem tartom valószínűnek, hogy az alkotók úgy szánták volna, hogy az a karakter valójában a vámpír keletkezési mítoszból és a Bibliából ismert Káin volna, függetlenül a feliratozás és a hang fájl elnevezésétől. :sor:

Én sem hiszem, hogy komolyan gondolták az alkotók. Szerintem egyértelműen easter eggnek van szánva, és akként is kell kezelni :ok:


DE képzeld el, hogy ha valóban ő az, akkor maga Káin furikázik veled körbe a városban. Ez egyszerre jelenti azt, hogy az első vá,pír életben és ébren van, s azt, hogy egész közelről, de mégis a háttérből vesz részt az eseményekben, nemde? :D

valeriusblack

valeriusblack

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 727 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.06, 16:57

miután használom a cheat panelt, és bezárom nem ugrik vissza a játékba, bl az egércurzor még látható marad, hogyan lehet ezt a problémát megoldani...


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]