Ugrás tartalomhoz


Fotó

Star Wars d20


  • Válasz írásához lépj be
409 hozzászólás érkezett eddig

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5256 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.03.03, 17:05

Arms and eqipment guide eleje. fegyvereket lehet personlized és customized módban tápolni. Ha jól értem ezek nem adódnak össze tehát egy sugárpisztolyon max 2 custom VAGY 3 personalized átalakítást végez az ember. Jól értem?

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5256 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.02.25, 17:50

Ok az rendben van.
Kösz mindkettőtök válaszait.

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4539 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.02.25, 16:26

Sw d20 revised alapján:
Egy karakter tud-e egynél több presztízskasztba belépni (szigorúan szabályrendszerileg)?
Illetve van-e korlátozás a normál osztályok max számában?

Úgy emlékszem, nem voltak ilyesmik, csak a multiclass-os Defense levonások (de azt hiszem, a PrC-kre az sem vonatkozott, csak az alaposztályokra).

Avaaris

Avaaris

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 280 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.02.25, 16:19

Röviden: Nincs

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5256 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.02.24, 17:07

Sw d20 revised alapján:
Egy karakter tud-e egynél több presztízskasztba belépni (szigorúan szabályrendszerileg)?
Illetve van-e korlátozás a normál osztályok max számában?

Haszim

Haszim

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 10 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.01.31, 13:12

Köszönöm, a gyors segítséget!

Ez alapján nekem is az jön le, hogy a 4. variáció, működik.

Köszönöm mégegyszer.

Avaaris

Avaaris

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 280 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.01.31, 12:54

Én azt mondom, hogy az Auer által leírt szabály alapján a 4. variáció lesz a megfelelő.

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5256 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.01.31, 12:39

Megnéztem ami nekem van ezt találtam:

Page 156
Attacking with Two Weapons: Delete the last sentence that
begins, “Note that you can use two blasters . . .” Replace it with
the following: “If you use multifire or autofire (page 165) with
more than one weapon, the multifire or autofire penalties stack
for all attacks you make that round. (The Multishot feat reduces
the penalty for each weapon separately.)”


az értelmezésbe szabályjogászkodásba nem akarok belemenni évek óta nem foglalkoztam d20-al és az ilyen dolgok akkor sem voltak erősségeim. Remélem segített.

Haszim

Haszim

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 10 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.01.31, 11:56

Mind a 2 errata, amit találtam (és nem Saga-ra vonatkozik), csak statisztikákat illetve hibás szöveget helyesbít. Próbálok még találni másikat is.
Ha esetleg tudsz közelebbi támpontot adni, hogy hol tudok ráakadni, azért hálás lennék.
A wizard honlapján is próbáltam keresni, de nem hozott eredményt (aminek oka lehet a céges tűzfal...).

Köszönöm

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5256 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.01.31, 10:51

Rég voltam d20 közelében viszont asszem az errata elég jól kivesézi javaslom azt nézd át. amúgy igen lehetett használni ha karakter tudta egykézben fogni a fegyvert - vagy sok keze volt :)

Haszim

Haszim

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 10 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2011.01.31, 09:36

Szervusztok!

Véleményeteket szeretném kérni a következőkben:

Ha valaki egyszerre használ kétkezes harcot lőfegyverrel, aminek van multifire opciója, akkor az illető hányszor tud körönként lőni, és melyik kézre milyen levonásokkal?

Egyszerűség kedvéért példa karakter:
Ember harcos

Meglévő featek:
Ambidexterity
Two-weapon fighting
Point blank shot
Rapid shot
Multi shot

Használt fegyverek: 2db Blaster pistol (small tehát light fegyver)

Nincs /-es támadása a karakternek


Lehet-e mindkét kézben lévő fegyveren multifire opciót használni? (Leírás alapján a multifire használatához át kell kapcsolni a fegyvert multifire módba szabad cselekedetként, és onnantól él a plusz lövés és a vele járó büntetés)

A büntetés csak arra a kézre vonatkozik, amelyik tartja a fegyvert, vagy mindkét kézre alkalmazni kell?

A multifire-nél leírva az van, hogy:
Megkísérelhetsz körönként 1 extra támadást leadni olyan fegyverrel, ami képes rá. Az extra támadást a legmagasabb támadási bónusszal kell tenni, de minden támadásra (extrára és a normálra) -4 (multishot feattel csak -2) büntetés jár. Multifire használata teljes körös cselekedet.

Általam összeállított variációk:

  • Csak 1 kézzel lehet használni a multifire opciót, 2+1=3 támadás lehetséges és minden támadásra -4 büntetés jár (-2 kétkezes harc, -2 multifire)
  • Csak 1 kézzel lehet használni a multifire opciót, 2+1=3 támadás lehetséges és a multifire-vel támadó kéz támadására -4 büntetés jár (-2 kétkezes harc, -2 multifire), a másik kézre csak -2 büntetés a kétkezes harc miatt
  • Mindkét kézben lévő fegyverrel lehet használni a multifire opciót, a karakter le tud adni körönként 2*2=4 lövést, és minden lövésére -4 büntetés jár (-2 kétkezes harc, -2 multifire).
  • Mindkét kézben lévő fegyverrel lehet használni a multifire opciót, büntetések összeadódnak, akkor szintén 2*2=4 lövést tud leadni körönként -6 büntetéssel (-2 kétkezes harc, -2*2 a két kéz multifire)

Ha valaki esetleg az angolból ki tud hámozni valamit, akkor ahhoz segítség:
Two-weapon fighting 156. oldal.
Multifire 165. oldal
Táblázata: 166. oldal

Véleményeket, meglátásokat, tanácsokat előre is köszönöm!

Haszim

Módosította Haszim: 2011.01.31, 09:38


Major

Major

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 426 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.12.07, 12:02

Üdv!

konverziós szabályzatot keresnék ha létezik d20-ról d6-ra.

Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1354 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.06.22, 19:20

Köszönöm, google valahogy nem ment, mindig csak a wizards főoldalra találtam oda :D :D

Módosította Krynn: 2010.06.22, 19:20


SaGa_Jr

SaGa_Jr

    Síkok Vándora

  • Fórumita
  • 3049 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.06.22, 15:29

Krynn:
Google a barátod. :D

Amúgy ami megjelent d20 revised-hez:
- Arms and Equipment Guide (Star Wars Roleplaying Game) by Jeff Grubb
- The Dark Side Sourcebook (Star Wars Roleplaying... by Bill Slavicsek
- Hero's Guide (Star Wars Roleplaying Game) by J. D. Wiker
- Power of the Jedi Sourcebook (Star Wars Roleplaying... by J.D. Wiker
- Ultimate Alien Anthology (Star Wars Roleplaying Game) by Eric Cagle
- Ultimate Adversaries (Star Wars Roleplaying Game: R... by Eric Cagle
- Starships of the Galaxy (Star Wars Roleplaying G... by Owen Stephens
- Galactic Campaign Guide (Star Wars Roleplaying Game) J.D. Wiker, Peter Schweighofer
- Secrets of Tatooine (Star Wars Roleplaying Game) by J.D. Wiker
- Geonosis and the Outer Rim Worlds (Star Wars Rolep... by Craig Carey
- Living Force Campaign Guide (Star Wars Ro... by Wizards of the Coast
- Tempest Feud: An Adventure for 9th-Level Heroes (St... by Jeff Grubb
- Secrets of Naboo Campaign Pack (Star Wars Roleplay... by J. D.
- Coruscant and the Core Worlds (Star Wars Ro... by Craig Robert Carey

Meg talán még a New Jedi Order is revised-hez jött ki.

Módosította SaGa_Jr: 2010.06.22, 15:31


Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1354 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.06.22, 15:14

Talán ebbe a témába illik legjobban: több helyen olvastam, hogy még a Saga előtti verzióhoz, a d20 (revised) edition-höz megjelentek kiegészítők. Hol találhatnék egy teljes listát ezekről?

Major

Major

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 426 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.10.31, 22:48

Üdv!

A szakértelmek összhang módosítójáról (synergy bonus) kérdeznék. Ugyebár kb úgy van mint a dnd-ben, csak itt nem mellékeltek táblázatot mivel van összhangban, meg nem említették meg a szakértelmeknél sem, mindössze pár példával lehet találkozni. A többit nekünk kellene elvileg józan ésszel összerakni.
Vannak azok a szakértelmek amik azt lehet mondani szinte biztosan adnak bónuszt, gondolok itt a Knowledge, Profession skillekre.
Ez ügyben kellene segítség. Szerintetek a Knowledge Technology mire ad? A Craft Computerre és Craft electronic device-ra gondoltunk. Ez még egyszerű képlet sztem, de jelezzétek ha nem értetek vele egyet. A bonyolultabb nekünk a Knowledge Engineering pl. Ilyen mérnöki jellegű dolgok. Én speciel Craft szakértelmekre gondoltam, max a fentebb említett Technology alá tartozókat tudnám kivenni. De olyan meg nem járja, hogy tengernyi skillre adjon bónuszt. Szal tanácstalan vagyok.
Ugyanez a helyzet a Profession Technician skillel. Craftokhoz tudnám passzintani, de a fenti probléma állna elő. Ja meg még Repair-hoz.
Azt sem bánom ha más összhangokat is találtok leírni ami nincs a könyvben. Hivatalos oldalon sok Profession, és Knowledge van.

Köszi előre is a segítséget.

Thirlen

Thirlen

    Browncoat

  • Fórumita
  • 1195 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.04.30, 08:22

Nincs előttem a könyv, de ha jól emlékszem, a SO feattel tudtad használni az általad ismert hajótípus fedélzeti fegyvereit, a Gunnery-vel pedig az összesét.

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5256 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.04.29, 21:09

A köv kérdésem lenne:
a SotG (nem SGA edition)-ben van a gunner feat. Nem egészen tiszta szöveg. Ha valakinek van starship opration-je akkor is kell ez h ne legyen levonás?

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5256 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.09.11, 13:24

A mindkét kari srác volt. A kérés maga nem volt életveszélyes (igazából az egész arról szólt h elfejtette a sztár modnai h viszema cuccom) habár ezt a jk nem tudta de mivel a kaland első 5 perce volt nem gondolta h meg akrom ölni. IRL jól kijönnek heccelik egymást, ez csak amolyna poénból sem teszem azt amit modnok dolog volt.

Thorin

Thorin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1774 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.09.10, 17:11

Bár innentől kezdve erősen rendszerfüggetlen a dolog:

A sztárt alakító játékos rendelkezik azokkal a képességekkel (legaláb részben), amivel játszik, azaz irl is tudna bárkit meggyőzni ilyesmiről (gyak indok nélküli életveszély vállalása, persze leheet, nem volt ennyire kockázatos), vagy csak a karaktere bír magas értékekkel (netán nem is nő játsza?!)

Persze viszont is kérdéses, a katona játékosa csak azért ellenkezett, mert az X, számára IRL ellenszenves átékos által játszott karakter mondta (nem ennyire szélsőséges a helyzet, de egyszerűbb így, elé, ha nem éppen elismert, vagy csak éppen ma beszólt vagy keresztbe tett és most orrolok rá, ezért a karakterén állok bosszút)?


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]