Ugrás tartalomhoz


Warcraft III


  • Válasz írásához lépj be
1100 hozzászólás érkezett eddig

White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.08, 20:43

Vagy, (hogy nem jutott eszembe :nono: ) rakjunk le a witch doctorral egy sentry wardot támadás előtt. Valamennyire biztos távolból le tudja rakni, láthatatlan, és észreveszi a rejtőzködő elfeket, ha vannak a városban. Hit&run: Küldjük a wind walk-os blademastert az íjászok háta mögé, ha van goblin merchant, mindenképpen vegyünk mindhárom hősnek staff of teleportation-t (még a csata előtt jóval, persze :D), és teleportáljunk a blademaster mellé a másik kettő hőssel. Ha van tauren chieftain, menjünk közéjük, és war stomp (kábítás), ha van pandánk (nekem majdnem mindig van :P), drunken haze lelassítja őket rendesen, goblin tinker (az is szokott lenni) cluster of rockets - nem kábít sokáig, de időt nyerhetünk. Vagy sámánokkal rakjunk rájuk purge-t (lelassítja őket), vagy egy troll witch doctorral stasis trap-ot a hátuk mögé, ami elkábítja őket, ha menekülnének elfele. :D :D Így már könnyebb, és megoldható jóval gyakoribb tárgyak segítségével, vagy tárgyak nélkül is.

Módosította White_wolf: 2008.11.08, 20:46


White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.08, 17:29

Aztán, még egy legion doom-horn (unholy aura) még jobban megdobja, kár hogy nem biztos hogy mindkettőt megtaláljuk (akár csak az egyiket is). Ha meg lenne gem of true sight is, akkor meg észre is vesszük az elbújt elfeket... Na mindegy, tudom, ezek csak tárgyak, és nem találjuk meg ezeket mindig... (sajnos).

Módosította White_wolf: 2008.11.08, 17:30


White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.08, 17:18

SZép statisztika, kár, hogy nincs benne a lőtáv és a mozgás. De elárulom neked, hogy a csodatrollokat lelehet lőni mint a pintyet, mert az elfek messzebb lőnek és gyorsabbak. Lövés, hátrálás, ezt eljátszani 4-5 alkalommal és oda a csodás sereg úgy, hogy ráadásul semmit nem sebeztek. :P Az éjszakai elbújást, pedig ne is említsem. Tudod, vicces mikor az ellen megtámadja a "védtelen" tábort, aztán ahogy a tornyokkal leáll csatázni, mögülük megjelenik 20 íjász meg egy hős a semmiből. Az a szar hős, ami adja a trueshot aurát. :P
Hidd el, hogy ki van ez egyensúlyozva. :D


Már elhiszem. :) Az orkokkal a legnagyobb baj szerintem, hogy nincs egységük ami folyamatosan észlelné a láthatatlan egységeket (mint az ember gyrocopter, élőhalott shade, meg asszem árnyelfnél is van valami...). A hatótáv és mozgás, igen, a hit&run. Bár ha adunk trolljainknak sámánnal bloodlustot, valamint egy kis endurance aura-t a tauren chieftainnal, meglátjuk, mi sül ki belőle... :D Bár a kodo így is jó lassú, tehát a +7 sebzésbónusz sajnos elvész... :D Vagy, mivel a tauren chieftain is lassú, de van olyan varázstárgy, amelynek ugyanaz a hatása mint az endurance aura-nak (ancient janggo of endurance - megnéztem), azt adjuk a blademasternek (legjobb ork hős szerintem+eleve gyors is :)), úgy már meglehet a dolog, de ezt majd ki kell próbálnom. Az elf hit&run-t nem fogom, mert nem tudok olyan gyorsan kattintgatni.

Más: 10. szintű mountain king 58-68+48 sebzéssel? :D Sok-sok tome of strength, claws of attack (egy +6, egy +12, egy +15), egy orb of fire, egy belt of giant strength +6, és egy helm of valor. Brutális volt, amikor körbeállták ghoulok, és egy thunder clap után könnyedén végezte ki mindet... És érdemes kombinálni a blood mage-vel: a banish hatása alatt álló ellenfelek 66 % bonusz sebzést szenvednek el spell támadásoktól (tehát storm bolttól is! Hurrá! :nono: )! És ez frozen throne-alappályán volt, mindenféle csalás/beszerkesztés nélkül!

Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2069 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.08, 15:40

SZép statisztika, kár, hogy nincs benne a lőtáv és a mozgás. De elárulom neked, hogy a csodatrollokat lelehet lőni mint a pintyet, mert az elfek messzebb lőnek és gyorsabbak. Lövés, hátrálás, ezt eljátszani 4-5 alkalommal és oda a csodás sereg úgy, hogy ráadásul semmit nem sebeztek. :D Az éjszakai elbújást, pedig ne is említsem. Tudod, vicces mikor az ellen megtámadja a "védtelen" tábort, aztán ahogy a tornyokkal leáll csatázni, mögülük megjelenik 20 íjász meg egy hős a semmiből. Az a szar hős, ami adja a trueshot aurát. :D
Hidd el, hogy ki van ez egyensúlyozva. :nono:

White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.07, 19:37

Még egy dolog (nem tudtam az előzőt szerkeszteni): Azt mondják, az embereknek vannak a legjobb varázslóik. Ez talán igaz, de hol van BÁRKINEK olyan jó gyorsító varázslata, mint a shaman bloodlustja, és olyan LEGJOBB gyógyító varázslata, mint a witch doctor healing ward-ja? :( Mellesleg legjobb varázslóknál én élőhalottra voksolnék - necromancer. A csontvázgyártás még hagyján, de a multifunkciós unholy frenzy (gyorítani sajátot, vagy megölni menekülő, alacsony HP-s ellenséget) kiváló, nem beszélve a cripple-ről (az valami borzalom, amit tud (:)), a banshee possession-jával meg egyszer eljátszottam, hogy átállítottam magamnak egy-egy wispet, peont és parasztot, és mind a négyféle faj épületeit felépítettem és mind a négyféle faj egységeit harcba vezettem! ;)

White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.07, 19:23

Még néhány dolog.
Azt mondják/írják, az árnyelf inkább távolharc-orientált, az ork meg közelharci nép. Ehhez képest hasonlítsuk össze az ork alap távolharcost és az árnyelfet. Nem mintha bonyolult statisztikai elemzésekbe akarnék bonyolítani, de ezek alátámasztják megfigyeléseimet. ;)
Archer: 245 HP, átlag 17 sebzés (26, ha minden fejlesztés megvan), 1,5 cooldown, 130 arany, 10 fa, 2 élelem.
Troll headhunter: 350 HP (450 ha berserker), átlag 25 sebzés (34, ha teljesen fejlesztve), 2,31 cooldown, 135 arany, 20 fa, 2 élelem.
Mindkettőnek 0 (6 ha teljesen fejlesztve) páncélzata van.
Tehát: Majdnem ugyanakkora ár és azonos élelemfogyasztás mellett a troll körülbelül annyit lő alapon, mint az íjász teljesen fejlesztve (eggyel kevesebbet), közel kétszerannyi HP-ja van berserkerré alakítva (40-nel csak kevesebb), és körülbelül az íjász csak másfélszer lő gyorsabban. A troll fejlesztett átlagsebzése pedig felülmúlja az ember lovag átlagsebzését, ha az nincs fejlesztve, ami azért elég durva, és a teljesen fejlesztett lovagtól is csak hattal (!) marad le. Az 1000 HP-s kodo beast-ról nem is beszélve (bár annak nem fejleszthető a támadása, de a war drums még jobban megdobhatja a troll barátunk sebzését (a war drums alakítva 20 %-ot dob a sebzésen, ez + 7 (kerekítve) sebzés, így kijön 41, a lovagé 40)! Ezt csak azért, hogy a trollok, néhány kodóval kombinálva, nagyon gyorsan üzemen kívül helyeznek akármilyen légi támadást (akár árnyelfekét is), és magasan felülmúlják az árnyelf íjászt (árhoz képest pedig még inkább). Pedig a troll "csak" alap távolsági egység. :(
Kedvenc ork hősöm (sokáig nem tudtam dönteni) pedig a blademaster. Egyértelműen, mindig neki adtam tome of agility-ket, slippers of agility-ket, claws of attack-okat, azzal volt teli az inventory-ja az orb of lighningen kívül (pandának a strength gauntletsekkel, tinkernek intelligence mantle-vel). 9-10. szinten nálam alsó sebzéshatára 70 körüli, felső pedig 100 körüli volt, 3. szintű criticallal pedig 300-400-akat tudott ütni, amivel alapegységeket (íjászt :) :) ) pedig alapból képes leszedni. Ha baj van, megölnék, wind walk és futás el onnan; ha körbeállják, egy bladestorm a dögöknek és mindjárt nem olyan magabiztosak. A mirror image is nagyon jó, főleg hogy (velünk ellentétben :)) az ellenfél nem látja kéknek a hasonmásokat, jól lehet összezavarni! ;) :P

Módosította White_wolf: 2008.11.07, 19:26


White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.02, 00:27

Jó, szóval előző kérdésemhez:
Nagyon szeretnék néhány hadjáratot szerkeszteni, mert ötletem van bőven. Böngésztem egy kicsit a map editor-ban (trigger, miegymás), és annyi mindent találtam, hogy az már nagyon sok. :D Ha valaki tud valamiféle rövid, tömör használati utasítást (lehet angolul is, ha nincs semmiképp se magyar) szépen kérem szóljon :D. Hogy például objective-t meg hasonlókat hogyan kell szerkeszteni. Csináltam már pár térképet, de ezek (főleg az objective) nagyon hiányzik. Így nem lesz szép hadjárat se, lássuk be.
Custom egységet már rengeteget csináltam (általában alapegységek, felerősítve, másfajta képességekkel). A hősöknek kombinálva a képességeit újakat csináltam (sablonos, kézenfekvő az ötlet, de igen hatékony: egy ranger, a háromfajta nyílfejlesztéssel (searing, cold, black), amelyikre épp szükség van, és egy ultimate-spell. Csináltam ilyen pusztító hőst is (különféle módon pusztítja az ellenfelet spelljeivel), nem sorolom... Jó kis dolog a pályaszerkesztő, de egyelőre csak a töredékét tudom lehetőségeinek felhasználni. :nos:

Másik dolog (szerkesztetlen térképek):
A pandaren brewmaster már csak a drunken haze miatt is megéri. 3. szintjén talán valami 60 % movement speed csökkentés és 80 % (!) miss chance. Volt, hogy valami brutális gyorstüzelő egységgel támadta a gép a pandámat, mire én 3. szint, drunken haze. Először nem értettem, mitől lepte el olyan gyorsan fura vörös felhő a képernyőt, közelebbről nézve kiderült, hogy az a sok kis piros "miss" felirat volt. :D És ha van drunken brawler (3. szinten 21 % kitérés esély), el se fognak szinte találni. Mellesleg szép sebzést okoz a drunken haze-vel sújtott egységek breath of fire-vel való felgyújtása is, idő alatt, ugyebát. Na igen, a panda talán, akinek a képességei leginkább egymásra építenek (ezért sokkal erősebb magasabb szinten - 10. szintű panda, magas élet, nagy sebzés, ha van orbunk, ilyen képességek... nem sok veszi fel vele a versenyt :D :pirul:).

Módosította White_wolf: 2008.11.02, 00:28


White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.01, 23:41

Néhány kérdésem lenne (pályaszerkesztő):
Azt egy régebbi hozzászólásban megtaláltam, hogy lehet elérni hogy a starting location helyén NE legyen városháza és 5 paraszt. Azonban (bár ebből kiderülhetett, hogy RPG-szerű hadjáratot akarok csinálni :pirul:), ez rendben van, de ha mondjuk olyan pályát csinálok, hogy van egy út, amin végig kéne menni, és csinálok néhány leágazást, amelyeknél szörnyek őriznek bónuszt (tárgyak, esetleg felszabadítható egységek...), de nem kötelező felszedni, és egyáltalán nem mellesleg nem semleges, hanem ellenséges szörnyeket rakok oda őrnek (tehát nem neutral, gépi játékos "tulajdona", hogy az 5-6. szintű hős is fejlődjön tőlük :nos: ), akkor
- Meg lehet csinálni, hogy valamilyen sablonos objective-t beállítsunk (érd el/rombold le ezt az épületet, öld meg ezt a hőst, és a többi...), hogy ne kelljen mindenkit legyilkolni?
Ha pedig nem, akkor
- Be lehet állítani, hogy a neutral lények is adjanak 5. szint fölött XP-t?

A városháza-paraszt dolgot még valahogy mindig megoldottam (Start locationt beraktam az ellenséges bázis közepébe aztán ott szétütötték :D), de ez nem megy. Ha valaki tud, legyen szíves írjon!

Módosította White_wolf: 2008.11.01, 23:42


White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.10.29, 00:09

Egy érdekes történet.
Gép ellen játszottam, orkkal, a gép élőhalottal volt. Volt három hősöm (Blademaster, Goblin Tinker, Pandaren Brewmaster). Kóboroltam szörnyeket legyőzve, és védtem a tábort a folyamatos támadásoktól, így a hősök elérték a 6-7. szintet. Elmentem a seregemmel (felhasználtam a 100 élelmet, ebből olyan 12 lehetett peon, többi katona), és beálltam a városa elé, hősöket előre. Álltam a támadásokat, míg a hősök elérték a 10. szintet. Ekkor szépen félrevonva minden egyéb haderőt, a három hőssel porig romboltam a városát (bár akkor már nem sok katonája volt). Mindig azzal a szerencsétlen Crypt Lorddal jött, ami a 7. szintet érte el a végére, és amit 11-szer öltek meg a hőseim. :titanic: Adtam neki egy drunken haze-t, majd egy fire breath-et, lelassult, szinte sose talált, sebződött, ezután körbeálltam és vége volt. :titanic: A tinkernek pedig van néhány olyan képessége, amiket nagyon hasznosnak találtam (pocket factory a városa határára, majd kiadtam parancsba, hogy a clockwerk goblinok a városházájánál gyülekezzenek. Jó sokat vittek tőle, majd a tinkerrel robo-goblin, és neki a városnak :( :ok: A bladestorm épületek ellen is beválik, a pandaren brewmaster utolsó képességéről (storm, earth and fire) pedig nem is szólok, az egyik legjobb utolsó képesség szerintem. :D

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.10.28, 15:02

Ja, meg persze azt is lehetne kérdezni, hogy melyik verzióról van szó, mert ugye a WC3-hoz is jött ki nem egy patch. :titanic:
Általában elmondható, hogy a készítők törekedtek az egyensúlyra, valamint arra, hogy ne mind a négy faj ugyanazt a taktikát igényelje. A patch-ek is általában jó részt balanszírozásokat tartalmaznak.
Válassz egy fajt, amelyik fekszik neked, és gyúrd ki magad abban, hogy mindenre legyen nyerő kombinációd. Ha az ork az, akkor az ork az. Egyre megy, csak élvezd vele a játékot! Ja, és ne állj meg a legerősebb nehézségi fokozatig! És persze örök igazság, hogy a felét sem ismered a taktikai lehetőségeknek, amíg egy élő játékos rájuk nem kényszerít. :ok:

G46

G46

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2690 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.10.28, 14:52

Üdv!
Én magam is nagyon keveset játszottam ember ellen, gép ellen meg sokat. Namost a mejik faj a jobb c. kérdésre még ott a klasszikus visszakérdezés, h. kiegészítővel vagy anélkül? Az alapjátékban kis-közepes páján egyértelműen az éjelf a legjobb... Entangle-mana drain az ellen hősre, csak íjász kiscsajt gyártani, mindenki lő és kész, már ki is nyírták a hőst. Kiegben a mana drain a felét sebzi és az entangle is feleakkora időtartamú hősökre, de még ott is nagyon be lehet szopni. És ezt a gép nagyon tudja játszani... Ha élőholttal megy a gép, akkor meg a Deathnightot meg a vámpír aurás hőst (nemjuteszembe a neve) tudja eszméletlenül kombinálni. Viszont pl. orkkal nagyon gyengén játszik és emberrel sem az igazi.
A legkisebb pájákon meg orkkal el lehet játszani a nem csinálok hőst c. hadicselt :ok: A hegyesfülűek nagyon megeszik.
Egyébként meg ahogy Strato mondja...

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.10.28, 10:12

A Nightelf elég technikás egy faj. Szerintem nem a nyers erőre kell építeni velük, hanem inkább a képességeket és lényeket kell ügyesen kombinálni, mindig az adott szituációhoz alakítva. Persze ez általános igazság is lehet, de a Nightelfeknél szerintem fokozottan igaz. Nem azt a szokványos "felhúzom a bázist egy helyre, aztán gyártok két csapatnyi okrot pár trollal és hőssel, aztán elindulok velük" jellegű játékot igénylik. Sokkal taktikusabban kell bánni velük, és meghálálják a törődést. ;)
Bár elég régen játszottam már a játékkal, és akkor sem ők voltak a kedvenceim, de én így éreztem akkor...

White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.10.27, 18:48

Lelkes újoncok. :D Elárulom: nincs legerősebb faj, mindegyiknek megvannak az előnyei és hátrányai, ahogy a hősöknek is. Holdpapnő nem erős? Hát ha a kentaurral együtt ultiznak az egy halott akármilyen ellenséges sereg, ahol nincs stun, és ha van, még akkor is közel kellene érjen. Nemtom mennyit játszottál emberi ellenfelek ellen, de nagyon nem ugyanaz, mint gép ellen. :D


Ja, hát igen. :D De én orkkal eggyel nagyobb nehézségi fokozatú gépi ellenfeleket vertem le könnyedén, mint amikkel egy kis ideig húztam emberrel vagy élőhalottal. Árnyelffel pedig a játék elején legyűrt a gép (tudom, nagy kezdő vagyok még ;) :D). Akkor azt mondom, hogy nekem jobban bejött az ork, mint a többi.

Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2069 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.10.27, 16:46

Lelkes újoncok. :D Elárulom: nincs legerősebb faj, mindegyiknek megvannak az előnyei és hátrányai, ahogy a hősöknek is. Holdpapnő nem erős? Hát ha a kentaurral együtt ultiznak az egy halott akármilyen ellenséges sereg, ahol nincs stun, és ha van, még akkor is közel kellene érjen. Nemtom mennyit játszottál emberi ellenfelek ellen, de nagyon nem ugyanaz, mint gép ellen. ;)

White_wolf

White_wolf

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 324 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.10.26, 21:00

Egy kérdés: Melyik szerintetek a legerősebb faj, és melyik a legjobb hős?
Nekem sok tapasztalatom nincs, de azért mindegyik fajt kipróbáltam, és a tapasztalataimat most megosztom.
A legerősebb faj egyértelműen az orkok, mindenkit a földbe döngölnek. Már ami vicces, hogy elvileg közelharcban van minden erejük, de az embereknél távolról is jobbak (jobb a troll berserker és a kodo beast, az embereknél egy igazi távolharcos (nem ostrom) van, ez a rifleman, és az nem olyan erős). A varázslóik is nagyon erősek (troll witch doctor - healing ward, stasis trap, a sámánnak a bloodlust). Az ostromgép is kiváló, a közelharcosokról nem is beszélve. Az árnyelfek a leggyengébbek, egyetlen normális közelharci egységük sincsen, csak a mountain giant, az meg iszonyú drága, a taurennnél pedig nem sokkal erősebb. A menekülés meg nem jó, endurance aura+bloodlust kombinációval utol lehet őket érni. A másik kettő faj félúton.
Majdnem minden hőst kipróbáltam, és szerintem a legjobb az emberek Mountain King hőse. Egy-egy erős egycélpontú, erős többcélpontú, igen jó passzív és kiváló utolsó képessége van. Az orkoknál körülbelül egy szinten vannak, kicsit átlag fölött. Élőhalottnál is ez van, árnyelfnél a démonvadász és a holdpapnő nem túl erősek, a többi kicsit átlag fölött. Semlegesből a kedvencem a goblin tinker és a pandaren brewmaster, de nagyon jó a goblin alchemist is.
Bocsánat, ha kicsit hosszú volt, csak kíváncsi voltam, hogy van-e aki ugyanezen a véleményen van. :lol:

kucsma

kucsma

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 54 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.07.24, 17:51

Felteszed a legújabb patchet és abban benne van. :aaaaa:


Kösz most már látom meg is van kösz

Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2069 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.07.23, 14:38

Felteszed a legújabb patchet és abban benne van. :)

kucsma

kucsma

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 54 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.07.22, 19:38

Üdv mindenkinek
a Warcraft 3 kiegjében lévő ork kampánynak a végét honnan lehet letölteni?
a blizzard.com-on kerestem de nem találtam
aki tudja hogy honnan lehet letölteni az szóljon

Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.05.21, 13:38

Na, egy World of Lost Vikingset el bírnék viselni, az száz.:nos:

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.05.21, 13:18

Meg Rock & Roll Racing, meg Blackthorne, meg Lost Vikings! :nos:
Ezeket se felejtsük ki!
http://www.blizzard.com/us/blizzclassic/

Módosította Strato: 2008.05.21, 13:19



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]