Ugrás tartalomhoz

Fotó
- - - - -

Zartkoru online mesek (BePe)

• Válasz írásához lépj be
21 hozzászólás érkezett eddig

troile

troile

Újdonsült fórumozó

• Fórumita
  • 5 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek

Kelt 2010.07.30, 22:39

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni aktív fórum alapú Vampire The Masquerade szerepjáték találásához. Egy ideje már keresgélek de sajnos nem sok sikerrel... Ha van tippetek kérlek szóljatok!
Köszönöm!

davocska

davocska

Újdonsült fórumozó

• Archívum
  • 10 Hozzászólás
Hírnevek

Kelt 2010.06.30, 12:44

Én requiemhez keresek csapatot. Ha nem jelentkezik mesélő én leszek az de inkább egy profi kéne.

_KMMeneclar (NPC/NJK)

_KMMeneclar (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2007.12.29, 01:29

Helló!
Csinálni szeretnék egy Mágus online mesét.Úgy 3-4 játékost keresek.Szívesen leszek KM,de JK-is.Mágusba még kezdő vagyok, de tudom,hogy hamar belejövök.
Az e-mailcímem:jacint01234@vipmail.hu

Merimarc

Merimarc

Rendszeres fórumozó

• Fórumita
  • 132 Hozzászólás
Hírnevek

Kelt 2006.10.20, 09:13

Üdvözlet!

Szeretnék nyitni egy online mesét, a GyU világában, játékosaim lesznek; a ami nap folyamán biztosra meglessz 5 játékos! Az ő e-mailjukat holnap elküldöm. Az én e-mail-em:

flag87@freemail.hu

Köszönöm!

Üdv.
MERIMARC

jenoe

jenoe

boardgamegeek

• Fórumita
  • 1424 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek

Kelt 2005.09.26, 17:59

Azért az mókás, hogy az online.rpg.hu -ról eltűnt az egyetlen topic, ami hibajelzésre és kérdésekre lett volna alkalmas. Felteszem akkor itt.

Lehet majd képeket befűzni a mesébe? Úgy látom volt rá lehetőség, csak nem működött.

Jól képzelem, hogy a mesélő moderátorként működik a meséjéban?

Volt régebben egy írás, amiben praktikus tanácsok voltak on-line meséléshez. Megvan még az valahol? Talán jó lenne bekötni valahova, az online.rpg.hu-n.

Honnan lesz majd elérhető az egész online.rpg.hu, ha egyszer ez a cikk kiscrolloz a címlapról? :)

kösz,
-- Jenoe

Imurai

Imurai

Újdonsült fórumozó

• Fórumita
  • 37 Hozzászólás